Премини към съдържание

Автоматична скоростна кутия


Препоръчано мнение

Здравейте колеги! Моят галант е 2.0 1998г. 136кс. автоматик. Проблема е следния както си карам и на един завой се усети нещо като ритане предърпване и край колата няма движение все едно е на неутрал. И издава странен звук като жужене. Ако някой знае нещо по темата да пише. Благодаря ви предварително

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Най-вероятно торк конвертора. Болното място при автомата при Галанта. Варианта ти е да го рециклираш. Търси Пламен dj tymbi от форума.

Аз да попитам имаше ли някакви симптоми преди да се случи? Как превключваше предавките гладко или се усещаше удар?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги! Моят галант е 2.0 1998г. 136кс. автоматик. Проблема е следния както си карам и на един завой се усети нещо като ритане предърпване и край колата няма движение все едно е на неутрал. И издава странен звук като жужене. Ако някой знае нещо по темата да пише. Благодаря ви предварително

 

Неприятно! Наистина, вероятно е торка. Аз правих торк при Пламен преди 7-8 месеца. При мен нямаше някаква конкретна причина да се случи, а дали превключваше гладко - усещаше се много слаб удар. Предполагах, че е тампон. Иначе нищо друго не свети и никакви други индикации, че нещо не е наред, освен "малкия" проблем, че не включва на никаква скорост. Колега, наистина ако искаш, чуй се с Пламен /той е в София/ - поне да те ориентира какви са ти вариантите.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 2 седмици ...

Извинете за закъснението. Почти всеки път като превключа на D се усещаше удар да кажем сутрин преди да потегля и след това през целия ден няма проблеми. В последните дни по време на движение се усещаше леко придърпване. В момента съм в Англия с колата а тук са много зле нещата нямат такива специалисти като нашите. Ако мога сам да оправя нещата ще е добре. Искам да го върна в България.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Почти всеки път като превключа на D се усещаше удар да кажем сутрин преди да потегля и след това през целия ден няма проблеми.

Честно казано това го има при 80% от автоматиците, когато кутията обръща движениетода подритва, особено от Предна на Задна или обратното. Не че трябва да ти е успокоение... Доколкото знам "превъртането" на въпросния торк не зависи от нещо конкретно, а си става без индикация или нещо, по което да се предусети.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Съжалявам колега за случилото се :(

Надявам се да я стегнеш по-бързо и по-евтино.

 

В тази връзка искам да попитам компетентните лица и по точно Dj-tymbi, на колко коло до сега е правил ремонт на автомата и колко излиза за рециклиране примерно?

Никъде не видях цифри за този тип ремонт. Явно че е скъп но колко?

Какви са вариантите и алтернативите?

Като собственик на такъв галант почвам да се притеснявам, тъй като не бих искал да закъсам по пътищата...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Съжалявам колега за случилото се :(

Надявам се да я стегнеш по-бързо и по-евтино.

 

В тази връзка искам да попитам компетентните лица и по точно Dj-tymbi, на колко коло до сега е правил ремонт на автомата и колко излиза за рециклиране примерно?

Никъде не видях цифри за този тип ремонт. Явно че е скъп но колко?

Какви са вариантите и алтернативите?

Като собственик на такъв галант почвам да се притеснявам, тъй като не бих искал да закъсам по пътищата...

И аз се притеснявах, като теб, навремето, сега вече не ми пука, карам и си свиркам. Твоята е на малко км, не мисли за повреди в кутията, освен, ако не си човека "кикдаун" де. :icon_thumbup:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

И аз се притеснявах, като теб, навремето, сега вече не ми пука, карам и си свиркам. Твоята е на малко км, не мисли за повреди в кутията, освен, ако не си човека "кикдаун" де. :icon_thumbup:

Ми не е като да не натискам педала до края:)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

До около 350 000 км. пробег няма да имаш проблеми.

И аз си мисля, че трябва яко джелатско каране за да счупиш кутията, само газ спирачка. Или доста на неутрална, но така или иначе е писано доста във форума, имаше една тема на Estilian. Ако някой иска да се спича да я прочете :icon_bye:

Пламен си е Мастер-механик наверемето профилактично рециклира моя торк и после сменяше като масло направо не се усещаше. :icon_clap:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

............. имаше една тема на Estilian. Ако някой иска да се спича да я прочете :icon_bye:

 

Той Estelian сам си я счупи кутията, защото за икономия караше на Neutral по инерция, в резултат на което торкът, заедно с икономията се изпариха.

Има си няколко основни правила, които ако се спазват, няма проблем с АСК.

 

То и аз, кога станах калайджия, кога ми почерня ..... :), но като си купих кола с АСК доста почетох по темата, за да нямам проблеми.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Е ти пък какво има толкова да се чете... вкарваш на D като искаш на пред да върви и не сменяш докато не искаш да спреш или на зад да ходи... лоста се сменя винаги в покой и сменяш редовно маслото с такова което производителя е препоръчал. Ето ти 2 реда...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Е, винаги има какво да се прочете и да се научи :), за който има желание, разбира се.

Който няма желание- кара по инерция на N и така...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...