kStefan Публикувано 8 март 2016 Сподели Публикувано 8 март 2016 Здравейте, обмислям покупка на Galant 2.5 24V (163) Hp, но по сайтовете пише че прави от 0 до 100 за 8.6 (9.9) с. което ми се вижда доста. Та въпроса ми е, (понеже прочетох че не може да се чипира) има ли как по друг начин да се смъкне това време и да се качат конете, без това сериозно да се отрази на разхода? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
GalantDream Публикувано 8 март 2016 Сподели Публикувано 8 март 2016 (редакция) Доколкото съм запознат за съжаление едно такова начинание е възможно само чрез голяма инвестиция на средства. Общо взето ако търсиш по-добро ускорение от място се ориентирай към модификацията VR4 :icon_thumbup: Аз лично не съм се замервал с атмосферния шестак от 0-100, но все ми се струва някак си да е по-бързо от декларираните 8,5 секунди. Все пак този мотор прави 100км още на втора предавка тоест имаш само едно превключване от 1-ва към 2-ра, което ще ти е най-голямото забавяне при старт от място. :mitsu-smiley: Редактирано 8 март 2016 от GalantDream Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
de4i Публикувано 9 март 2016 Сподели Публикувано 9 март 2016 Не може да се чипира Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
uck Публикувано 9 март 2016 Сподели Публикувано 9 март 2016 Според мен е по-добре да се качиш и да го пробваш как върви и после да мислиш за каквото и да е било. От 0-100 не е критерий за един автомобил. Доускорението ми се струва по-важно , а там 2.5 е доста добър. От място голямо и тежко купе с предно предаване само пушат гуми. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Bogdan Hlebarov Публикувано 10 март 2016 Сподели Публикувано 10 март 2016 Доколкото съм запознат за съжаление едно такова начинание е възможно само чрез голяма инвестиция на средства. Общо взето ако търсиш по-добро ускорение от място се ориентирай към модификацията VR4 :icon_thumbup: Аз лично не съм се замервал с атмосферния шестак от 0-100, но все ми се струва някак си да е по-бързо от декларираните 8,5 секунди. Все пак този мотор прави 100км още на втора предавка тоест имаш само едно превключване от 1-ва към 2-ра, което ще ти е най-голямото забавяне при старт от място. :mitsu-smiley: Ако му свикнеш при старта (имам пред вид боравене със съединителя при ръчна СК) без "превъртане на гуми" - имаш 110 км/ч. скорост на 75 м от старта още на 2-ра предавка.Това не е завидно постижение, но е добро.Както писах и в други теми от форума, голямо преимущество ми е малкото общо тегло и изключително добре подбрания център на тежестта спрямо аеродинамиката, което води до отлични показатели при ускорения от 60-120 (на 2-ра предавка); 90-140(3-та предавка и т,н. Колегата е прав - вземи го пробвай - едва ли е важно 8.5 сек. или 7,5 и пр. Според мен усещането за динамика и ускорение е по-важно от числата. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dan Публикувано 10 март 2016 Сподели Публикувано 10 март 2016 Между другото, ако не се правят гонки от място, а се кара предимно по пътищата (където масовата средна скорост е около 100 км.), значение има ускорението от 100 до примерно 160 км./ч. , а там този двигател се представя много добре. Особено на 4-та предавка (максималния му въртящ момент е на 4500 оборота доколкото си спомням). Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.