Премини към съдържание

Подобряване на ускорението на Galant 2.5 (163)


Препоръчано мнение

Здравейте, обмислям покупка на Galant 2.5 24V (163) Hp, но по сайтовете пише че прави от 0 до 100 за 8.6 (9.9) с. което ми се вижда доста. Та въпроса ми е, (понеже прочетох че не може да се чипира) има ли как по друг начин да се смъкне това време и да се качат конете, без това сериозно да се отрази на разхода?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Доколкото съм запознат за съжаление едно такова начинание е възможно само чрез голяма инвестиция на средства. Общо взето ако търсиш по-добро ускорение от място се ориентирай към модификацията VR4 :icon_thumbup: Аз лично не съм се замервал с атмосферния шестак от 0-100, но все ми се струва някак си да е по-бързо от декларираните 8,5 секунди. Все пак този мотор прави 100км още на втора предавка тоест имаш само едно превключване от 1-ва към 2-ра, което ще ти е най-голямото забавяне при старт от място. :mitsu-smiley:

Редактирано от GalantDream
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Според мен е по-добре да се качиш и да го пробваш как върви и после да мислиш за каквото и да е било. От 0-100 не е критерий за един автомобил. Доускорението ми се струва по-важно , а там 2.5 е доста добър. От място голямо и тежко купе с предно предаване само пушат гуми.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Доколкото съм запознат за съжаление едно такова начинание е възможно само чрез голяма инвестиция на средства. Общо взето ако търсиш по-добро ускорение от място се ориентирай към модификацията VR4 :icon_thumbup: Аз лично не съм се замервал с атмосферния шестак от 0-100, но все ми се струва някак си да е по-бързо от декларираните 8,5 секунди. Все пак този мотор прави 100км още на втора предавка тоест имаш само едно превключване от 1-ва към 2-ра, което ще ти е най-голямото забавяне при старт от място. :mitsu-smiley:

 

Ако му свикнеш при старта (имам пред вид боравене със съединителя при ръчна СК) без "превъртане на гуми" - имаш 110 км/ч. скорост на 75 м от старта още на 2-ра предавка.

Това не е завидно постижение, но е добро.

Както писах и в други теми от форума, голямо преимущество ми е малкото общо тегло и изключително добре подбрания център на тежестта спрямо аеродинамиката, което води до отлични показатели при ускорения от 60-120 (на 2-ра предавка); 90-140(3-та предавка и т,н.

 

Колегата е прав - вземи го пробвай - едва ли е важно 8.5 сек. или 7,5 и пр. Според мен усещането за динамика и ускорение е по-важно от числата.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Между другото, ако не се правят гонки от място, а се кара предимно по пътищата (където масовата средна скорост е около 100 км.), значение има ускорението от 100 до примерно 160 км./ч. , а там този двигател се представя много добре. Особено на 4-та предавка (максималния му въртящ момент е на 4500 оборота доколкото си спомням).

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...