Премини към съдържание
Моля всички потребители да си сменят паролите поради спам във форума!

Притеснително тракане


Препоръчано мнение

Скъпи колеги, от съвсем скоро започнах да имам едно супер силно тракане при палене на студен двигател. Наподобява на повдигачи, но те са сменяни преди 30хил. км. Тракането леко се чува и около 2500 оборота, след това на 4000 оборота, но много много по тихо. Някои ми казаха колянов вал. Вие какво ще кажете?

 

 

Галанта е бензин 2.0

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Скъпи колеги, от съвсем скоро започнах да имам едно супер силно тракане при палене на студен двигател. Наподобява на повдигачи, но те са сменяни преди 30хил. км. Тракането леко се чува и около 2500 оборота, след това на 4000 оборота, но много много по тихо. Някои ми казаха колянов вал. Вие какво ще кажете?

 

 

Галанта е бензин 2.0

 

Според мен е биелен лагер.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Според мен е биелен лагер.

 

Не би ли трябвало да е постоянно, ако е биелен лагер? За колегата - преди време, тъкмо бях взел стария галант, сменях двигател заради тракане, но при мен положението беше много зле. Мисля си, че е хубаво да я откараш някъде да я погледнат.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Прави ми впечатление последователноста на изгасване на лампите. Маслото гасне последно. Преди не беше така. Масло има до втората чертичка.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Прави ми впечатление последователноста на изгасване на лампите. Маслото гасне последно. Преди не беше така. Масло има до втората чертичка.

 

Позамисли се върху това,дали не е ниско налягането на маслото.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Трябва да се изкажат хората с повече опит или най-добре да се погледне от специалист. На мен ми звучи като хидравличен обтегач. По думите ти да разбирам ли, че не си го сменял никога? Сменя се с ангренажа или по преценка на майстора. :) Карай колата много спокойно че ако е от него и изтърве, късаш ангренаж и от там става мазало и ще пускаш нова тема.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Това тракане, както каза колегата по горе, прилича на липса на налягане на масло и от там слабо мазане и тракане, това не е нормално лампата да огасва толкова късно. Имах един немски кош преди 1-2 години и така тракаше (постоянно ме бъзикаха че работи много тихо за дизел) и след като отворих мотора, не беше останало много от разпределителния вал.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

...тоя звук съм го слушал и аз (на друг автомобил)...гадна работа...и при мен така започна...докато не изрева на един баир...все едно имаше един с брадва при двигателя :) - беше превъртял биелен лагер. Съжалявам, дано да се окаже нещо по безболезнено при теб.

 

Sent from my Nexus 4 using Tapatalk

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

+1 за ниското налягане на маслото,в следствие на което вала посинява,появява се чукане и..

:icon_crying: Според мен дори не карай автомобила и при първа възможност свали капака на картера и огледай какво се случва там. Имаше някакъв трик за проверка дали има достатъчно налягане на маслото,но то се проверява от капака на клапаните и мисля,че няма да ти помогне. Най добре да провериш състоянието на вала,лагерите и маслената помпа.Ако евентуално не се уплашиш като свалиш картера може да сглобиш и да идеш да ти измерят налягането на маслото.Но в никакъв случай не карай автомобила(дори до 2000 оборота).Може да бъде пагубно,макар,че може и да ти се размине. Историята помни броени километри с подобен звук и години наред със същия,но не си играй! :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

+1 за ниското налягане на маслото,в следствие на което вала посинява,появява се чукане и..

:icon_crying: Според мен дори не карай автомобила и при първа възможност свали капака на картера и огледай какво се случва там. Имаше някакъв трик за проверка дали има достатъчно налягане на маслото,но то се проверява от капака на клапаните и мисля,че няма да ти помогне. Най добре да провериш състоянието на вала,лагерите и маслената помпа.Ако евентуално не се уплашиш като свалиш картера може да сглобиш и да идеш да ти измерят налягането на маслото.Но в никакъв случай не карай автомобила(дори до 2000 оборота).Може да бъде пагубно,макар,че може и да ти се размине. Историята помни броени километри с подобен звук и години наред със същия,но не си играй! :)

.....цт, първо се сваля датчика на червената лампа на маслото и там се навива манометър специален и се мери налягането, предполагам че в случая ще е много ниско, а то трябва да е 1.5 атм. мин, на горещ мотор и пр. ход....лампата свети на 1.45 атм......

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...