rafaelo Публикувано 7 март 2016 Сподели Публикувано 7 март 2016 Скъпи колеги, от съвсем скоро започнах да имам едно супер силно тракане при палене на студен двигател. Наподобява на повдигачи, но те са сменяни преди 30хил. км. Тракането леко се чува и около 2500 оборота, след това на 4000 оборота, но много много по тихо. Някои ми казаха колянов вал. Вие какво ще кажете? Галанта е бензин 2.0 Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mitsubishifen Публикувано 7 март 2016 Сподели Публикувано 7 март 2016 Скъпи колеги, от съвсем скоро започнах да имам едно супер силно тракане при палене на студен двигател. Наподобява на повдигачи, но те са сменяни преди 30хил. км. Тракането леко се чува и около 2500 оборота, след това на 4000 оборота, но много много по тихо. Някои ми казаха колянов вал. Вие какво ще кажете? Галанта е бензин 2.0 Според мен е биелен лагер. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
eXistenZ Публикувано 7 март 2016 Сподели Публикувано 7 март 2016 Според мен е биелен лагер. Не би ли трябвало да е постоянно, ако е биелен лагер? За колегата - преди време, тъкмо бях взел стария галант, сменях двигател заради тракане, но при мен положението беше много зле. Мисля си, че е хубаво да я откараш някъде да я погледнат. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rafaelo Публикувано 7 март 2016 Автор Сподели Публикувано 7 март 2016 Прави ми впечатление последователноста на изгасване на лампите. Маслото гасне последно. Преди не беше така. Масло има до втората чертичка. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
S.Iliev Публикувано 7 март 2016 Сподели Публикувано 7 март 2016 Знаеш ли в какво състояние ти е хидравличния обтегач? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rafaelo Публикувано 7 март 2016 Автор Сподели Публикувано 7 март 2016 Даже не знам къде се намира :D Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stevensgr Публикувано 7 март 2016 Сподели Публикувано 7 март 2016 Прави ми впечатление последователноста на изгасване на лампите. Маслото гасне последно. Преди не беше така. Масло има до втората чертичка. Позамисли се върху това,дали не е ниско налягането на маслото. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
S.Iliev Публикувано 7 март 2016 Сподели Публикувано 7 март 2016 Трябва да се изкажат хората с повече опит или най-добре да се погледне от специалист. На мен ми звучи като хидравличен обтегач. По думите ти да разбирам ли, че не си го сменял никога? Сменя се с ангренажа или по преценка на майстора. Карай колата много спокойно че ако е от него и изтърве, късаш ангренаж и от там става мазало и ще пускаш нова тема. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rafaelo Публикувано 7 март 2016 Автор Сподели Публикувано 7 март 2016 О да да... от както го имам този шум въобще не качвам над 2000 оборота. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
seducer Публикувано 7 март 2016 Сподели Публикувано 7 март 2016 Това тракане, както каза колегата по горе, прилича на липса на налягане на масло и от там слабо мазане и тракане, това не е нормално лампата да огасва толкова късно. Имах един немски кош преди 1-2 години и така тракаше (постоянно ме бъзикаха че работи много тихо за дизел) и след като отворих мотора, не беше останало много от разпределителния вал. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bace Публикувано 8 март 2016 Сподели Публикувано 8 март 2016 ...тоя звук съм го слушал и аз (на друг автомобил)...гадна работа...и при мен така започна...докато не изрева на един баир...все едно имаше един с брадва при двигателя - беше превъртял биелен лагер. Съжалявам, дано да се окаже нещо по безболезнено при теб. Sent from my Nexus 4 using Tapatalk Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Balistik92 Публикувано 8 март 2016 Сподели Публикувано 8 март 2016 +1 за ниското налягане на маслото,в следствие на което вала посинява,появява се чукане и.. :icon_crying: Според мен дори не карай автомобила и при първа възможност свали капака на картера и огледай какво се случва там. Имаше някакъв трик за проверка дали има достатъчно налягане на маслото,но то се проверява от капака на клапаните и мисля,че няма да ти помогне. Най добре да провериш състоянието на вала,лагерите и маслената помпа.Ако евентуално не се уплашиш като свалиш картера може да сглобиш и да идеш да ти измерят налягането на маслото.Но в никакъв случай не карай автомобила(дори до 2000 оборота).Може да бъде пагубно,макар,че може и да ти се размине. Историята помни броени километри с подобен звук и години наред със същия,но не си играй! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 10 март 2016 Сподели Публикувано 10 март 2016 +1 за ниското налягане на маслото,в следствие на което вала посинява,появява се чукане и.. :icon_crying: Според мен дори не карай автомобила и при първа възможност свали капака на картера и огледай какво се случва там. Имаше някакъв трик за проверка дали има достатъчно налягане на маслото,но то се проверява от капака на клапаните и мисля,че няма да ти помогне. Най добре да провериш състоянието на вала,лагерите и маслената помпа.Ако евентуално не се уплашиш като свалиш картера може да сглобиш и да идеш да ти измерят налягането на маслото.Но в никакъв случай не карай автомобила(дори до 2000 оборота).Може да бъде пагубно,макар,че може и да ти се размине. Историята помни броени километри с подобен звук и години наред със същия,но не си играй! .....цт, първо се сваля датчика на червената лампа на маслото и там се навива манометър специален и се мери налягането, предполагам че в случая ще е много ниско, а то трябва да е 1.5 атм. мин, на горещ мотор и пр. ход....лампата свети на 1.45 атм...... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.