hkrinkle Публикувано 28 януари 2016 Сподели Публикувано 28 януари 2016 Здравейте, нов съм във форума. Не съм карал никога Митсубиши и съм напълно неоринтиран относно моделите, двигателите, проблеми, дефекти и т н.По специално ме интересува Eclipse I, 1.8 (93 Hp) и ще съм благодарен за всякава информация за тоза модел. По специално разход, динамика, здрав ли е, някакви дефекти, намират ли се лесно части, обслужване и т. н. Благодаря предварително. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Kryndon Публикувано 28 януари 2016 Сподели Публикувано 28 януари 2016 Здравей (дано бъдещ колега :icon_thumbup: ), Първо ще ти предложа да прочетеш ето тези две теми, има бая описано: http://www.mitsubishibg.com/forum/index.php?showtopic=8277 http://www.mitsubishibg.com/forum/index.php?showtopic=28764 Сега, почти съм сигурен, че точно този с 1.8 двигател първа генерация Еклипс е по-рядък от тези с турбо, за това може търсенето ти да се окаже много трудно. Най-често ще намериш първа генерация Еклипси със 2Л 147 коня двигател (4G63). Само мога да гадая, но щом търсиш 1.8 литровия, най-вероятно искаш нещо економично. Ако е така, и в същото време много държиш на 1ва генерация Еклипс, имаш 2 варианта: Взимаш си 2 литров еклипс и сменяш двигателя с такъв от на Колт, 1.6 или 1.8 имат мисля. Принципно никой не би направил така, но си е опция ако искаш по-малък двигател. Втората ти опция е пак да си вземеш 2 литровия Еклипс, но да му сложиш газова уредба. Аз лично съм против това поради други причини, но повечето хора го правят и си карат Еклипса 2-3 пъти повече от нормален бензинов. Обслужването на този тип автомобили не е от най-евтиното, бих казал някъде по средата (300-400 лева пълно обслужване + ремъци). Части все още се намират, има няколко вносителя на оригинални части тук в България. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
hkrinkle Публикувано 28 януари 2016 Автор Сподели Публикувано 28 януари 2016 Здравей и благодаря. Ето един: Еклипс 1Не съм я гледал още, но ще отида тия дни да видя за какво става въпрос. Ако наистина е толкова запазена и модела е сполучлив (това което се опитвам да разбера тук), бих й се порадвал . Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
frantic_ Публикувано 28 януари 2016 Сподели Публикувано 28 януари 2016 (редакция) Може би колегата е гледал Eclipse 1G в мобиле-то, затова пита за него .Изглежда много добре за 25 годишна кола. Евентуалните проблеми биха излезнали заради възрастта - гумени, пластмасови елементи по двигател, окачване, купе.Мотора ще е ок за нормално придвижване (относно динамика), проблеми с газификация няма да има също.Ако наистина е толкова запазена и модела е сполучлив (това което се опитвам да разбера тук), бих й се порадвал . То повечето Мицубишита от онези години са адски здрави, просто тук вече е до фактора възраст и как е била съхранявана/обслужвана.Ако това беше GSX, а не GS цената щеше да е в пъти по-висока за такова състояние. Редактирано 28 януари 2016 от frantic_ Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
turbotobg Публикувано 28 януари 2016 Сподели Публикувано 28 януари 2016 Мотора е 4G37, същия се слага и на Галант. Много здрав и непретенциозен мотор. Динамика обаче не очаквай. Все пак и Еклипса си е тежко купе. За возене става, в града е поносимо, извънградско е много вероятно да ти малее. Много добре понася и газ. Общо взето в другите теми има описано сичко какво да се гледа, какви евентуални проблеми да се очакват и т.н. Тази конкретно наистина не изглежда зле, пък и е в оригинален вид отвсякъде. Има и един друг тук в София, внос от Германия с 2.0 мотор. И той не изглежда зле на снимките. Или държиш да е 1.8? Двулитровия няма да гори кой знае колко отгоре, ама пък от към динамика ще има разлика. Е, и в данъците, де :rolleyes: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Hristo Публикувано 28 януари 2016 Сподели Публикувано 28 януари 2016 За мен това тежичко купе, с този двигател, ще е голяма мъка. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
hkrinkle Публикувано 28 януари 2016 Автор Сподели Публикувано 28 януари 2016 ... Има и един друг тук в София, внос от Германия с 2.0 мотор. И той не изглежда зле на снимките. Или държиш да е 1.8? ... Има ли го в мобилето? Линк? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
turbotobg Публикувано 28 януари 2016 Сподели Публикувано 28 януари 2016 Има го - ЦЪК! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
hkrinkle Публикувано 30 януари 2016 Автор Сподели Публикувано 30 януари 2016 (редакция) Пичове този 1.8 двигател с верига или ремък е? Гледах я днес колата...не изглежда зле, единствено се чудя как кола на 50000 км й е изтрит съединителя до желязо...но може и да си се износва за толкова, знам ли. Както и да е. Моля пишете, ако можете да ми дадете инфо дали колата е с ремък или верига. Благодаря предварително. Редактирано 30 януари 2016 от hkrinkle Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Hristo Публикувано 30 януари 2016 Сподели Публикувано 30 януари 2016 (редакция) Аз бих заложил на 150 000 :DTo ако шОфера не стрива, може да го срине и за по-малко .... ама все пак.....Не знам какъв ти е бюджета... Редактирано 30 януари 2016 от Hristo Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
hkrinkle Публикувано 30 януари 2016 Автор Сподели Публикувано 30 януари 2016 Аз бих заложил на 150 000 :D Всъщност съединителя не беше целия изтрит, от единия край само. Иначе колата е наистина доста запазена. Не си личише да е пребоядисване никъде. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
turbotobg Публикувано 30 януари 2016 Сподели Публикувано 30 януари 2016 С ремък е. А иначе за съединителя, не 150, по-скоро 250+ :rolleyes: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
lesko Публикувано 30 януари 2016 Сподели Публикувано 30 януари 2016 :good: От 200000 нагоре...... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.