Премини към съдържание

Еклипс 1 генерация - мнения


Препоръчано мнение

Здравейте,

 

нов съм във форума. Не съм карал никога Митсубиши и съм напълно неоринтиран относно моделите, двигателите, проблеми, дефекти и т н.

По специално ме интересува Eclipse I, 1.8 (93 Hp) и ще съм благодарен за всякава информация за тоза модел. По специално разход, динамика, здрав ли е, някакви дефекти, намират ли се лесно части, обслужване и т. н.

 

Благодаря предварително.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравей (дано бъдещ колега :icon_thumbup: ),

 

Първо ще ти предложа да прочетеш ето тези две теми, има бая описано:

 

http://www.mitsubishibg.com/forum/index.php?showtopic=8277

 

http://www.mitsubishibg.com/forum/index.php?showtopic=28764

 

Сега, почти съм сигурен, че точно този с 1.8 двигател първа генерация Еклипс е по-рядък от тези с турбо, за това може търсенето ти да се окаже много трудно. Най-често ще намериш първа генерация Еклипси със 2Л 147 коня двигател (4G63). Само мога да гадая, но щом търсиш 1.8 литровия, най-вероятно искаш нещо економично.

 

Ако е така, и в същото време много държиш на 1ва генерация Еклипс, имаш 2 варианта: Взимаш си 2 литров еклипс и сменяш двигателя с такъв от на Колт, 1.6 или 1.8 имат мисля. Принципно никой не би направил така, но си е опция ако искаш по-малък двигател.

 

Втората ти опция е пак да си вземеш 2 литровия Еклипс, но да му сложиш газова уредба. Аз лично съм против това поради други причини, но повечето хора го правят и си карат Еклипса 2-3 пъти повече от нормален бензинов.

 

Обслужването на този тип автомобили не е от най-евтиното, бих казал някъде по средата (300-400 лева пълно обслужване + ремъци). Части все още се намират, има няколко вносителя на оригинални части тук в България.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравей и благодаря.

 

Ето един: Еклипс 1

Не съм я гледал още, но ще отида тия дни да видя за какво става въпрос. Ако наистина е толкова запазена и модела е сполучлив (това което се опитвам да разбера тук), бих й се порадвал :).

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Може би колегата е гледал Eclipse 1G в мобиле-то, затова пита за него :).

Изглежда много добре за 25 годишна кола. Евентуалните проблеми биха излезнали заради възрастта - гумени, пластмасови елементи по двигател, окачване, купе.

Мотора ще е ок за нормално придвижване (относно динамика), проблеми с газификация няма да има също.

Ако наистина е толкова запазена и модела е сполучлив (това което се опитвам да разбера тук), бих й се порадвал :).

То повечето Мицубишита от онези години са адски здрави, просто тук вече е до фактора възраст и как е била съхранявана/обслужвана.

Ако това беше GSX, а не GS цената щеше да е в пъти по-висока за такова състояние.

Редактирано от frantic_
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Мотора е 4G37, същия се слага и на Галант. Много здрав и непретенциозен мотор. Динамика обаче не очаквай. Все пак и Еклипса си е тежко купе. За возене става, в града е поносимо, извънградско е много вероятно да ти малее. Много добре понася и газ. Общо взето в другите теми има описано сичко какво да се гледа, какви евентуални проблеми да се очакват и т.н.

Тази конкретно наистина не изглежда зле, пък и е в оригинален вид отвсякъде. Има и един друг тук в София, внос от Германия с 2.0 мотор. И той не изглежда зле на снимките. Или държиш да е 1.8? Двулитровия няма да гори кой знае колко отгоре, ама пък от към динамика ще има разлика. Е, и в данъците, де :rolleyes:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

... Има и един друг тук в София, внос от Германия с 2.0 мотор. И той не изглежда зле на снимките. Или държиш да е 1.8? ...

 

Има ли го в мобилето? Линк? :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Пичове този 1.8 двигател с верига или ремък е? Гледах я днес колата...не изглежда зле, единствено се чудя как кола на 50000 км й е изтрит съединителя до желязо...но може и да си се износва за толкова, знам ли. Както и да е. Моля пишете, ако можете да ми дадете инфо дали колата е с ремък или верига.

Благодаря предварително.

Редактирано от hkrinkle
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Аз бих заложил на 150 000 :D

To ако шОфера не стрива, може да го срине и за по-малко .... ама все пак.....

Не знам какъв ти е бюджета...

Редактирано от Hristo
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Аз бих заложил на 150 000 :D

 

Всъщност съединителя не беше целия изтрит, от единия край само. Иначе колата е наистина доста запазена. Не си личише да е пребоядисване никъде.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...