cherva Публикувано 11 януари 2016 Сподели Публикувано 11 януари 2016 Здравейте,решил съм да си сменя радиото с мое такова (скоро може да има тема в "How To") въпроса ми е колко ампера мога да точа от 2та плюса на буксата за радиото...Че не съм сигурен дали примерно постоянния + не е някъв слаб, който е само за да си пази настроиките радиото, а пък този който е след като дадеш на контакт да е силния от които трябва да взимам силния ток за към колоните.... Другото което се чудя е след като радиото ми работи без контакт и на контакт и спира докато съм на стартер....Сигурно и двата плюса са на 1 бушон... като този +, който е на контакт спира да работи докато съм на стартер по незнайна за мен причина. Ако някой има и други наблюдения в/у захранванията да казва... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
de4i Публикувано 11 януари 2016 Сподели Публикувано 11 януари 2016 Двата плюса може и до един бушон да стигат най-отначало, но се разделят някъде около контактния ключ. Силовият плюс ти е достатъчен, след като захранва 4х50 вата /пикова мощност/. Ако ще слагаш нещо по-мощно, тогава го мисли. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Bogdan Hlebarov Публикувано 12 януари 2016 Сподели Публикувано 12 януари 2016 Кабелът е 2.67 кв. мм, което е достатъчно за 25 А ток на захранването на уредбата и 300 W номинална мощност.Номинална ! Не музикална! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dan Публикувано 12 януари 2016 Сподели Публикувано 12 януари 2016 (редакция) И при мен спира да работи докато съм на стартер, явно нарочно са го направили така, за да може цялата енергия да отива към стартера. Но по-интересното е, че преди имах едно CD Sony, което си забравяше винаги настройките (радио станциите) след изваждане на ключа, а сега съм с МП3-ка JVC (включена в същата букса), която си помни всичко? Редактирано 12 януари 2016 от dan Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Lyubo Dimitrov Публикувано 16 януари 2016 Сподели Публикувано 16 януари 2016 Гаси се при палене, понеже ключа минава в друго положение и прекъсва плюса през контакт.. Като цяло постоянния плюс е предвиден да е същинското захранване, а плюса през контакт е просто сигнал към радиото, че ключа е в положение контакт. Как ще го интерпретира, вече си зависи как са го проектирали производителите. Имал съм радио което се гасеше като се угаси колата, но после тръгваше ако се натисне пауър он, дори без ключ в патрона. Алпина ми пък ако не е ключа на полуконтакт (т.е. няма 12в на съответния кабел 'плюс през контакт') не иска да тръгва .. имах по едно време едно супер тъпо Блаупунктче, което пък изобщо не се интересуваше има ли няма ли плюс през контакт .. според както са го направили радиото... Често се случва плюса през контакт и постоянния да са разменени местата им в ISO буксата и тогава започват аномалиите, като това да си забравя станциите и др. подобни.. Аз бих проверил, най-малкото зашото постоянния плюс евентуално е по-дебел, т.к. е предвиден като основно захранване... На някой ранни VW-та пък (около 90-96-7) примерно заводски са им обърнати, съответно фабричното радио също е така направено и като сложиш ново и тр. да ровиш в буксата да разменяш пиновете .. абе ... :icon_box: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
al_bandi Публикувано 18 януари 2016 Сподели Публикувано 18 януари 2016 При мен беше зaводски кaсетъчник и си бaчкaше ок обaче нaли сме 21век и си взех филипс 2дин инстaлирaх го и уж ок aмa не!Кaто пaля и той изключвa и трябвa aз пaк дa стaртирaм и тръгвa от нaчaло нито стaнции се зaпaметявaт нито нaстройки нищо.И товa изключително ме дрaзнеше кaкто и кaто изключa от контaкт същото.Рaзгледaх схемaтa нa филипсa и схемaтa нa буксите и рaзбрaх че проблемa е точно в двaтa плюсa ,рaзмених им местaтa и всичко се опрaви.Сегa без знaчение дaли ключa е в контaктa си рaботи ,стaнции и нaстройки се зaпaметявaт и кaто зaвъртя дa пaля си рaботи.И открих че когaто е изключен от контaкт но е включено то рaботи 7мин и се изключвa aвтомaтично с цел дa не изтощи aкумолaторa aко си го зaбрaвил включено. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.