Премини към съдържание
Моля всички потребители да си сменят паролите поради спам във форума!

Ево Х мнение


Kiril_90

Препоръчано мнение

Колеги някои тази кола ходил ли е да я гледа , от доста време се продава никои не я купува.

http://m.mobile.bg/details/11433860557359416

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колега, Евота не се купуват всеки ден :) Коледната промоция е примамлива.

Поинтересувай се от къде е колата и какво е правено по нея. Очевидно съединителя е сменян, разбери с какъв точно и задължително я карай, защото може да не ти хареса как върви керамиката. Пробвай дали има полу-съеднител.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Добра платформа. Не е лоша и цената за GSR. Важно е да се види, какво е правено и кой я е мап-вал, с оглед че има доста калпави тунери. За няколко хилки може да стане чудна играчка :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Добра платформа. Не е лоша и цената за GSR. Важно е да се види, какво е правено и кой я е мап-вал, с оглед че има доста калпави тунери. За няколко хилки може да стане чудна играчка :)

Може въобще да не е пипана софтуерно, видимо има подменена генерация и интейк. С тунинг щеше да изкара повече от 340 к.с.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Предната броня е с отвора като на FQ300. Което ме навежда на мисълта че може да е блъскано, а и доста време седи и се продава. Къде в София може да го закарам и да ми кажат на 100% става ли или е пред умиране :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Предната броня е с отвора като на FQ300. Което ме навежда на мисълта че може да е блъскано, а и доста време седи и се продава. Къде в София може да го закарам и да ми кажат на 100% става ли или е пред умиране :)

 

Предната броня въобще не е критерий за това дали е имало щета. Отпред е с аеро кита - лип спойлера отдолу на бронята. Дупката за интейка може да е правена допълнително или да е купена броня втора ръка заедно със спойлера.

 

Аз когато си търсех Ево имаше коли седящи по 3-4 месеца, просто това не е масова кола и трудно се продава.

 

На много места можеш да я закараш, примерно можеш да отидеш при Дунев да й врътне едно кръгче и да я прегледа. Ако искаш да я гледат по VIN история предполагам в Ратола или Балкан Стар ще ти свършат работа. Варианти много...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Какво казаха колегите това не е кола която се кара и продава всеки ден. Аз повече съм за Evo 8 или 9. Иначе и да е удряна не е проблем ако е направена както трябва важно е скъпите механични части да са в добро състояние. И аз лично предпочитам с автоматичната скоростна кутия не знам защо! (може би защото съм карал такова с автоматична скоростна кутия)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Какво казаха колегите това не е кола която се кара и продава всеки ден. Аз повече съм за Evo 8 или 9. Иначе и да е удряна не е проблем ако е направена както трябва важно е скъпите механични части да са в добро състояние. И аз лично предпочитам с автоматичната скоростна кутия не знам защо! (може би защото съм карал такова с автоматична скоростна кутия)

Стига бе. Защо автомат?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Стига бе. Защо автомат?

 

 

Е аз няма да си купя автомат нито пък EV0 10 при наличието на Evo 8 и 9 :D и тяхните RS модели :D ама просто ми допадна не знам защо :D :D :D :D :D, а момента с кутията е ясен че трябва да се сменят съединителите с Performance ако ще се прави без значение дали ще е автоматик или ръчка. Лично това което карах беше автомат с 510к.с софтуер на кутията и т.н и се представяше много добре, а и сменяше доста бързо и плавно и т.н

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

EVO X с автомат не е най-добрия избор.

Използва се скоростна кутия с двудисков съединител и въобще не е за този автомобил - не издържа въртящият момент и често се случват механични проблеми, а ремонтите са много скъпи.

 

 

А и Evo 10 не е ли с двоен съединител а не двудискове? Защото има разлика

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Десятката е с Twin Clutch SST, демек роботизирана кутия с два съединителя. За предимствата на ръчка пред автомат, няма какво да спорим. Аз лично карам SST. Фен съм на ръчката, но в трафика няма по -голям кеф, от това да пуснеш колата да си сменя сама. Когато искаш фън - има перки, има и лост. Освен това, кутията е така настроена, че позволява простотия и на ръчен режим се намесва изключително рядко! Липсва ми само полусъединителя! А за това колко държи - има ъпгрейди до над 800 nm.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колата наистина е с намалена цена. Лятото ходих да я гледам и тествам, и цената й тогава беше 43к. Нещата, които ми направиха впечатление (освен че вървеше адски добре :plane: ), са че колата е с интериора от 2008г. а е обявена че е 2010, тогава не можаха да ми кажат колко коня е след промените правени по нея, в багажника имаше още един интейк (нов), жилото за предния капак беше разкачено, събуфера не беше оргиналния и беше вързан с едни въженца да не се разхожда из багажника, колата е доста НИСКА! - при излизане от автокъщата много леко закачи предната броня. Относно полусъединител мога да кажа че няма - притриса при всеки опит за нормално потегляне, но при натоварване НЕ се усеща да боксува (керамика - не е готино да си в задръстване). Проблем се появи след 1км каране - волана се втърди за 2-3сек (не можеше да се върти) и светнаха чека и един триъгълник с волан вътре, след малко остана само лампата за чека, а волана се оправи. Хората бяха много отзивчиви и мисля, че ще ти дадът да я изпробваш, след което да се влюбиш в нея.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Същото имам в предвид, роботизирана кутия с двоен съединител. Не съм виждал друг тип двудискови съединители при лек автомобил, но е възможно и да има.

 

Затова попитах защото моето Evo8 го карам с двудисков съединител като този:

 

http://cdn.dragzine.com/files/2010/04/attachment2.jpg

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Весела коледа на всички.

А на какво може да се дължи този проблем за които споменахте.

Аз ще я ползвам за "евридеи" кола и много се чудя за ССТ но при този голям избор в БГ

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Щом ще я караш всеки ден, не подценявай разходите - обслужване на 6-7к км и 100 октана бензин + че евото си е "малка" ламя :) 18" джанти и гуми (като я тормозиш свършват бързо) и т.н.

Относно съединителя, по амариканските форуми има доста правени GSR-и и ще намериш готов вариант за кутията. Поинтересувай се, виж защо светва тази лапма(за която каза колегата) и не на последно място - направи си сметката :)

Както казах преди, Ево-то е супер играчка и с малко $ става доста забавно. Ако стоковото ти хареса как ходи, значи след това ще си винаги усмихнат ;)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 4 седмици ...

2 пъти ходя да го гледам и 2-та пъти колата я нямаше. Първия път говорих продавача в автокащата като ми връчи телефона да говоря с шефа ,които ми каза че колата била в момче дето я закарал на сервиз да я пробват но се пазарял много и ме пита колко пари давам за колата ако съм давал повече от него щял да я даде на мен . Втория път ходих като отново колата я нямаше и отново ми беше подаден телефон да говоря с шефа които този път каза че колата пак била в някого които я тествал ама била продадена с бартер. Като точно преди да затворим пак ме попита колко пари съм давал и ако става дума за кеш щял да я даде на мен този път се ядосах и му казах че няма как да му кажа колко пари ще му дам преди дори да съм видял колата на живо да съм я тествал и ако реша да я купувам въобще колко пари ще дам. На тръгване от автокъщата се разминахме с евото обърнахме и се върнахме до автокъщата но не беше там. Сега гледам колата още седи и се чудя дали тоя лъже нещо поради незнайно каква причина или дори и да не лъже защо 2ма са се отказали вече.

Ще си взема една 9-ка накрая като е гарга да е рошава но не ми се дават толкова пари за 9 а и за евридей сякаш е твърде спартанска :)

http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11445375303708139&slink=c6ftfa

 

П.С Това да си търсиш Ево,Сти,М3 в БГ е трудоемка задача.

Редактирано от Kiril_90
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

2 пъти ходя да го гледам и 2-та пъти колата я нямаше. Първия път говорих продавача в автокащата като ми връчи телефона да говоря с шефа ,които ми каза че колата била в момче дето я закарал на сервиз да я пробват но се пазарял много и ме пита колко пари давам за колата ако съм давал повече от него щял да я даде на мен . Втория път ходих като отново колата я нямаше и отново ми беше подаден телефон да говоря с шефа които този път каза че колата пак била в някого които я тествал ама била продадена с бартер. Като точно преди да затворим пак ме попита колко пари съм давал и ако става дума за кеш щял да я даде на мен този път се ядосах и му казах че няма как да му кажа колко пари ще му дам преди дори да съм видял колата на живо да съм я тествал и ако реша да я купувам въобще колко пари ще дам. На тръгване от автокъщата се разминахме с евото обърнахме и се върнахме до автокъщата но не беше там. Сега гледам колата още седи и се чудя дали тоя лъже нещо поради незнайно каква причина или дори и да не лъже защо 2ма са се отказали вече.

Ще си взема една 9-ка накрая като е гарга да е рошава но не ми се дават толкова пари за 9 а и за евридей сякаш е твърде спартанска :)

http://www.mobile.bg...39&slink=c6ftfa

 

П.С Това да си търсиш Ево,Сти,М3 в БГ е трудоемка задача.

За 9-ка това са много пари. Евота се намират, но както си разбрал тази кола не е масова и не се продава всеки ден. Ако си търпелив ще излезе нещо ново до няколко месеца. Аз когато гледах за 10-ка ми отне някъде около 4 месеца докато си намеря.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

2 пъти ходя да го гледам и 2-та пъти колата я нямаше. Първия път говорих продавача в автокащата като ми връчи телефона да говоря с шефа ,които ми каза че колата била в момче дето я закарал на сервиз да я пробват но се пазарял много и ме пита колко пари давам за колата ако съм давал повече от него щял да я даде на мен . Втория път ходих като отново колата я нямаше и отново ми беше подаден телефон да говоря с шефа които този път каза че колата пак била в някого които я тествал ама била продадена с бартер. Като точно преди да затворим пак ме попита колко пари съм давал и ако става дума за кеш щял да я даде на мен този път се ядосах и му казах че няма как да му кажа колко пари ще му дам преди дори да съм видял колата на живо да съм я тествал и ако реша да я купувам въобще колко пари ще дам. На тръгване от автокъщата се разминахме с евото обърнахме и се върнахме до автокъщата но не беше там. Сега гледам колата още седи и се чудя дали тоя лъже нещо поради незнайно каква причина или дори и да не лъже защо 2ма са се отказали вече.

Ще си взема една 9-ка накрая като е гарга да е рошава но не ми се дават толкова пари за 9 а и за евридей сякаш е твърде спартанска :)

http://www.mobile.bg...39&slink=c6ftfa

 

П.С Това да си търсиш Ево,Сти,М3 в БГ е трудоемка задача.

 

В Ратола в момента има една 10-ка за продаване с SST кутия. В събота ходих да я гледам, но поради снеговете и факта, че е с летни гуми, не я тествах, но мисля, че е един много приятен екземпляр.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

MR-ката е малко по луксозна и има някои други екстри

- 6 скоростна кутия

- Голяма навигация

- Ксенони

- Кожени елемети на седалките

- Доста доста по добра музика на GSR-a няма да е коментирам под всякаква критика е

- BBS джанти

- По спортно окачване

- Малко по-добри спирачни дискове

- Подряване на огледалата

 

Плюсове:

Скоростите се превключват мигновенно единият сединител работи над 1,3,5 вторият на 2,4,6 - няма човек който да смени по бързо от тоя звяр

По добра музика , седалки , дисплей а.к.а. вътрешен интериор

 

Минуси:

- Торка който може да поеме кутията е доста по малък от на GSR

- Кутията прегравя ,защото когато натискате спирачката се включва и съединителя и на писта това е драма

- Ако нещо се счупи там цената е доста по висока

 

 

GSR - имаш си сиединител и по добър контрол над колата - И да когато говорим за такъв контрол значи тази кола трябва да може да караш иначе MR-a ще е по лесен за всички останали.

Лично аз харесвам ръчката въпреки ,че съм имал автомат.

 

Ако има нещо няокй да допълни.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

В Ратола в момента има една 10-ка за продаване с SST кутия. В събота ходих да я гледам, но поради снеговете и факта, че е с летни гуми, не я тествах, но мисля, че е един много приятен екземпляр.

Колега къде е това да мина да я видя. Какъв цвят е ?

 

За другия колега да аз доста почетох и гледах за SST и Ръчка макар че тези неща не ги знаех

- По спортно окачване

- Малко по-добри спирачни дискове

- Подгряване на огледалата

 

AFS с ксенон съм виждал и на Ръчка

За SST има китове с по голям картер и голям маслен радиатор даже гледах един с перка и донякъде се решава проблема с прегряването.

 

Честно казано преди това имах БМВ 2009 с новите автомати и знам удобството на автомата. Но някак след 3-4 години автомат ми се иска ръчка липсваше ми :) но сст е много добра, а колата няма да я правя 1000 коня ще си я карам както си е след време максимум някое light remap. Честно казано каквото изпадне важно е да е някое хубаво. Миналата година имаше едно в Nissan с SST и без-ключов достъп с модната кутия на 450 коня и беше 33 000лв на 30 щяха да го дадат но не бях си продал колата а нямах толкова за 2 седмици го грабна някои колега. :)

Редактирано от Kiril_90
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

2 пъти ходя да го гледам и 2-та пъти колата я нямаше. Първия път говорих продавача в автокащата като ми връчи телефона да говоря с шефа ,които ми каза че колата била в момче дето я закарал на сервиз да я пробват но се пазарял много и ме пита колко пари давам за колата ако съм давал повече от него щял да я даде на мен . Втория път ходих като отново колата я нямаше и отново ми беше подаден телефон да говоря с шефа които този път каза че колата пак била в някого които я тествал ама била продадена с бартер. Като точно преди да затворим пак ме попита колко пари съм давал и ако става дума за кеш щял да я даде на мен този път се ядосах и му казах че няма как да му кажа колко пари ще му дам преди дори да съм видял колата на живо да съм я тествал и ако реша да я купувам въобще колко пари ще дам. На тръгване от автокъщата се разминахме с евото обърнахме и се върнахме до автокъщата но не беше там. Сега гледам колата още седи и се чудя дали тоя лъже нещо поради незнайно каква причина или дори и да не лъже защо 2ма са се отказали вече.

Ще си взема една 9-ка накрая като е гарга да е рошава но не ми се дават толкова пари за 9 а и за евридей сякаш е твърде спартанска :)

http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11445375303708139&slink=c6ftfa

 

П.С Това да си търсиш Ево,Сти,М3 в БГ е трудоемка задача.

 

Тая 9-ката като я гледам с тая предна броня от 8-ца и описанието за 16-ки :) Ми става ясно че ще е на някой рали пилот и ще му е тренировачна колата ( тоест спукана и от каране и най-вероятно с удар)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Тая 9-ката като я гледам с тая предна броня от 8-ца и описанието за 16-ки :) Ми става ясно че ще е на някой рали пилот и ще му е тренировачна колата ( тоест спукана и от каране и най-вероятно с удар)

100% аз на ево 9 като видя само някои да е писал стоково и ми става ясно. Принципно в cars.bg Любен Каменов си продава тренирачката 8-ца ама си е писал че е модвана и е 25 биби не 38 :D

Някъде в чужбина освен мобиле.де саит сещате ли се казвали са ми някакви митове и легенди че в Дубай били мега евтини.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Тая 9-ката като я гледам с тая предна броня от 8-ца и описанието за 16-ки :) Ми става ясно че ще е на някой рали пилот и ще му е тренировачна колата ( тоест спукана и от каране и най-вероятно с удар)

Тая е на Богдан от федерацията по мотоциклетизъм, май. Пълен сток ;)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Autoscout24 е другия европейски сайт за коли.Кола от Дубай ще ти легне много солено. Първо транспорта е скъп защото се води страна от 3тия свят и второ имаш Мито,ДДС и акциз което оскъпяват с близо 40% автомобила. Ако ще търсиш нещо извън Европейския съюз търси в USA

Редактирано от rbelchev
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

MR Х има 350мм плаващи дискове отпред + 4 бутално брембо, за разлика от gsr. Още пружини айбах + ам-ри билщайн. Би ксенон. Мултимедия на RF(това може да се поръча и при гср) рекаро-то в комбинация кожа + текстил е уникално на вид и усет. Ббс джантите са ненормални(по моя вкус) за друго не се сещам. По спомен разликата в теглото м/у двете е 30-40кг. Та ако иска човек малко комфорт избира мр.

Плюсовете всеки ги знае, ще споделя лично моите минуси. 1. Заводски колата е скучна. Да 295 коня звучи силно, но.... Няма тръпка. Та уж си купих мощна кола, да се отвозя, а не да правя, но изкарах около 4 месеца сток(издържах толкова защото беше моторджийско време) хубавото е, че колата е чудна база. 2. Щом слизаш от премиум кола(бмв видях си карал) най врроятно ще изпиташ другия ми проблем - никаква вибро и шумо изолация. Буквално се чува как камъчетата бият по пода. За трак автомобил. Няма ядове, но като тръгнеш от сф за морето и си сложил отворена генерация, идва малко в повече. 3. Разходът на гориво - приготви се за едно средно 13-14. (приятелката ми го сваля извънградско до 11). И въпреки това е чудесна кола! Надявам се да съм полезен. Ако имаш въпроси питай ;)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...