Премини към съдържание

Покупка на стар Галант 1983 год


rusecomfort

Препоръчано мнение

Здравейте,

очаквам вашите мнения относно покупката от мен на стар Галант 1983 год

Ще я бъде ли колата

Ще я реставрирам доколкото мога

Отделил съм парички

Искам вашите мнения относно мотор, скорости , окачване и гниене

благодаря ВИ приятели

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Привет, колега! Добре дошъл в клуба на старите Галанти! :icon_thumbup:

Колата може да я бъде, стига да имаш желание.

Ако искаш по-адекватно мнение сподели повече за колата, качи някоя снимка да видим за какво става въпрос. Така не можем да гадаем. Кажи с какъв мотор е колата, кутия...

Иначе колата ако си я купил от София мисля знам за коя става въпрос :rolleyes:

По най-големия проблем - гниенето. Гният. Много. Макар и купето да е поцинковано, обработено и защитено е добре - има дебело покритие както отвън, така и отвътре.. И на всички това от завода са им давали 6 години гаранция против корозия... Сега, след повече от 30 години по-късно, е нормално да има ръжди. Ако искаш наистина да я реставрираш и да я запазиш, те съветвам да обърнеш специално внимание на купето.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравей колега.

Моят съвет е първо да провериш предложенията в Mobile.de. - само две са, но и двете са на малко километри,доста добре изглеждащи и на прилични цени ( като за олдтаймер ).

Съгласен съм,че удоволствието от реставрирането е несравнимо, но това е сложен и дълъг процес, чийто край не всеки път е щастлив.Ако не си се занимавал с реставрация по-добре проучи етапите и

и тогава пак се запитай дали искаш да се впуснеш в такова приключение.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Да, колегата е много прав. Не една или две коли се разпродадоха на части заради недовършени реставрации, разни "проекти" и прочие. Реално ще ти излезе по-евтино и по-безболезнено да си купиш готова кола и да си я внесеш отвън. Съвсем друг въпрос е, дали наистина искаш да реставрираш нещо. Защото удоволствието да върнеш към живот една кола е несравнимо и не можеш да го купиш с пари. И, поне според мен, една реставрирана от теб си кола ще ти носи в последствие много повече удоволствие като я изкарваш, отколкото купената на готово. Но това си е лично мое мнение, де. С други думи - всичко си зависи от теб!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Предполагам /според годинита/, че става въпрос за модела Е15.

Двигател и скорости - железни освен ако е била в "абич".

Комфорт и возия - превъзходни.

Гниене -преди да се види не може да се каже, но кола на 32 год.

Двигателя е карбураторен и градско си гори 12-14/100.

Извънградско почти наполовина.

Успех!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ако наистина е от 83та година не е E15, a предишния модел. Купето не е поцинковано и гние много, мога да ви покажа снимки на прагове, през които се вижда мокета на колата. И на мен ще ми е интересно да видя снимки, ако модела е като моя мога да помогна и с доста ноу-хау :)

Редактирано от steam
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Само една лека корекция - през '83 са се произвеждали и продавали съответно както и задноприводния А160, така и новия, вече предноприводен Е10(Модела е Е10, Е15 е означението само за колите с двулитрови мотори).

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 1 година ...

Гледам колегата освен че е "реставрирал" Галанта е успял и чудна история да скалъпи. Направо е достойна за филм, само че жанра хич няма да е документален, а ще клони по-скоро към фантастика. За наличните там бройки в България и чужбина изобщо няма и да коментирам, но умирам от любопитство да видя този брой на Аутобилд от 2002 в който така възхваляват вече отдавна забравения и с нищо невпечатляващ мотор от зората на 70те :)

И не ме разбирайте погрешно, пиша това само и единствено защото лично ходих да гледам колата докато се продаваше в София през 2015г. и историята е много далеч от тази в обявата. Такива небивалици подхождат на някой търговец от Горубляне продаващ голфове нов внос, но са обида за всеки Мицубиши и ретро фен. За добро или за лошо много фенове на стари Мицубишита в България няма, та пазара е силно ограничен и такива продажби стават трудно, но ако все пак някой иска да си купи такъв Галант не е много етично да го лъжат толко грозно. И така :)

 

http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11487512065003088&slink=1vo5ne

http://pichost.name/images/2017/02/20/galant1.6exhajdidimitarbca70.jpg

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

"В България имало само 1 такъв и 5 в Европа."

В Русе може и да е един, но там където живея има 2 такива в доста по-добро състояние. Единия е в оригиналния си вид, а другия е Ralliart изпълнение.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ама тези двата сигурно не са с 1.6 (върховия) мотор и не струват по 5000 лв.http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/biggrin.gif

Прав си е човека, този си е един- единствен в България .http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/smile.gif

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

75 коня е 1.6 двигател.

2.0 карбуратор е 103 коня. Имах такъв Е15 изпълнение "Роял", той ме запали по марката.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

А за протокола, със сигурност има поне един оцелял Роял в България, който е още в движение. Може да има и някой друг, знам ли... В последно време форума май се използва само за проблеми, никой не иска да се похвали с някое хубаво Мицубиши :D

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...