good men Публикувано 29 ноември 2015 Сподели Публикувано 29 ноември 2015 От 5-6 години имам повреда в моята "стара баба",която е още здрава и върви.Мицубиши Лансер бензин,1500 куб.см мод.1990 г.Къде ли не съм ходил по сервизи и на "Бош" и къде ли не.Мериха и газове,електроники.Смених и половината ,че и по-вече от датчиците включително и електронния блок но повредата си остана и до сега. А повредата е следната: Колата както върви между 1000 и 2000 оборота при отнемане на малко от газта колата забива (изгасва) става въпрос на двигателя. И след като оборотите на колата паднат до 1000 оборота колата (двигателят) се оправя и колата започва да набира нормално скорост.При скорост над 70 км. в час този проблем не се получава .Колата се движи нормално.Същият проблем не се получава когато колата се движи нагоре по нагорнище.Проблема със загасването на двигателя не се проявява.Този проблем се проявява само при движение по равно или по надолнище.Ако някой може да помогне със съвет или по някакъв друг начин нека драсне някой ред във форума.Щему бъда много длагодарен. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
turbotobg Публикувано 29 ноември 2015 Сподели Публикувано 29 ноември 2015 Само на бензин ли я караш, колега? Мене лично тия бошови сервизи ме съмняват до колко са компетентни и каква работа са свършили и само са ти взели парите, нооо... Попринцип в ЕКУ-то има 3 кондензатора, които след толкова години се разтичат и създават проблеми... То по тоя мотор няма и кой знае какви датчици, че и да са проблемни, но щом сте ги сменили... Да допуснем, че всичко по системата е изправно - не проверихте ли бензиновата помпа, дюзите? Щом проблема се появява основно по наклон ме навява на мисълта резервоара да е пълен с всякакви боклуци (с любезното съдействие на висококачествените български горива ) и/или проблем с бензиновата помпа... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
good men Публикувано 30 ноември 2015 Автор Сподели Публикувано 30 ноември 2015 Колата върви само на бензин.Смятам ,че не е от бензиновата помпа или от бензина.Поне така мисля аз.Защото бензиновата помпа или работи или не работи.Не вярвам да има моменти когато в един момент да работи а в следващия да не работи.Мисля ,че моят проблем е с оборотите на двигателя на колата.Не мога да разбера откъде се регулират тези обороти. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
milenjs Публикувано 30 ноември 2015 Сподели Публикувано 30 ноември 2015 Има ли разлика между студен/загрял двигател? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
L2.0 Публикувано 30 ноември 2015 Сподели Публикувано 30 ноември 2015 Колата върви само на бензин.Смятам ,че не е от бензиновата помпа или от бензина.Поне така мисля аз.Защото бензиновата помпа или работи или не работи.Не вярвам да има моменти когато в един момент да работи а в следващия да не работи.Мисля ,че моят проблем е с оборотите на двигателя на колата.Не мога да разбера откъде се регулират тези обороти.Отгоре на корпуса на дросел-клапата има винт , чрез който се регулират ръчно оборотите на празен ход. Аз имах подобен проблем и след много търсене се оказаха две причини - повреден мотор за празен ход и датчик за положението на колянов вал. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
good men Публикувано 30 ноември 2015 Автор Сподели Публикувано 30 ноември 2015 Да има разлика при студен двигател колата работи идеално но след 5-6 минути на работа тогава започва да се появява този проблем.Не знам на какво се дължи това. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
lesko Публикувано 30 ноември 2015 Сподели Публикувано 30 ноември 2015 Позапушени дюзи мисля! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
good men Публикувано 4 декември 2015 Автор Сподели Публикувано 4 декември 2015 Къде са тия специалисти във форума.Няма ли някой по-категорично (сигурно) да сподели за подобен тип повреда.Явно така ще си я карам (бабичката) с това неприятно поведение на колата. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Т. Минтов Публикувано 4 декември 2015 Сподели Публикувано 4 декември 2015 Къде са тия специалисти във форума.Няма ли някой по-категорично (сигурно) да сподели за подобен тип повреда.Явно така ще си я карам (бабичката) с това неприятно поведение на колата.Ами те не са много, а досега никой от тях не е писал. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vld1 Публикувано 4 декември 2015 Сподели Публикувано 4 декември 2015 Да има разлика при студен двигател колата работи идеално но след 5-6 минути на работа тогава започва да се появява този проблем.Не знам на какво се дължи това.Според мен, при запушени дюзи, ефекта е точно обратен - на студен двигател работи нестабилно, като загрее, се оправя. При мен беше така.Не искам да гадая, но ми звучи сякаш проблем със свободен ход и/или управление на дросел. Щом като гасне при отнемане на газта, и то по надолнище. Дано майсторите се изкажат. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 5 декември 2015 Сподели Публикувано 5 декември 2015 (редакция) Къде са тия специалисти във форума.Няма ли някой по-категорично (сигурно) да сподели за подобен тип повреда.Явно така ще си я карам (бабичката) с това неприятно поведение на колата.........на работа сме господине.....първо си смени сервиза, явно там където ходиш са лаици ,толкова си знаят.....проблемите са няколко, но основния ти е ТПС-а,който се ебава в началото на неговата пистичка,и за това до някакво положение на педала на газта дава дефект и не показва никаква стойност, тъй като вътре пистичките са му дефектирали , най често от прекомерната употреба,а след като мине 3-4 мм, от нея ,там където започва здравата част се оправя ......това се обяснява и с факта ,че при над 2000 об. всичко е ок,т.е. вече си натиснал газта толкова,че да мине разрушената част от пистичката.....и още един факт - по нанагорнище когато е,логично да натискаш педала на газта повече от колкото при равен участък , нали.....???Другия вероятен проблем е ,че може би имаш проблем в темп. датчик, но не този, който показва на таблото, а този, който дава сигнал към ЕКУ-то .....също така ,подозирам и дефект в ЕКУ-то ,въпреки че сте го сменяли, не е гаранция че и другото е заминало ,така че се иска сервиз със сериозна подготовка..... Редактирано 5 декември 2015 от DJ Tymbi Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
good men Публикувано 5 декември 2015 Автор Сподели Публикувано 5 декември 2015 Колега "Тумби" много ти благодаря за съвета но ако можеш обясни ми какво е това ТПС и къде мога да го намеря в двигателя за да го "изям" това нещо ,че знаеш ли колко нерви ми е скъсало това нещо.За малко не ме сгазиха в Ловеч при едно такова забиване на двигателя с един камион Татра.Благодаря ти предварително. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vld1 Публикувано 5 декември 2015 Сподели Публикувано 5 декември 2015 Някъде по дросела го търси. ТПС - от англ. TPS - throttle position sencor. WikipediaТПСИзчакай все пак отговора на DJ Tymbi. Това ли беше сензора дето му се мери съпротивлението на буксата? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.