sid6624 Публикувано 29 септември 2015 Сподели Публикувано 29 септември 2015 Здравейте,чудя се тези двигатели на Фолксваген които слагат на Мицубиши къде всъщност се произвеждат- в Германия или Мицубиши си плащат лиценз и си ги произвеждат сами?Питам,защото за същият двигател ,сложен на Ауди отзивите са отчайващи. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Crusible Публикувано 1 октомври 2015 Сподели Публикувано 1 октомври 2015 Здравейте,чудя се тези двигатели на Фолксваген които слагат на Мицубиши къде всъщност се произвеждат- в Германия или Мицубиши си плащат лиценз и си ги произвеждат сами?Питам,защото за същият двигател ,сложен на Ауди отзивите са отчайващи. Доколкото знам, мотора се доставя директно, а не се произвежда лицензно от Митсубиши. Специално този мотор има една камара версии и се вгражда още освен във ВАГ групата и Митсубиши и в Джиип Компас/Патриот, Мерцедес А и Б клас и не всички имат проблеми с инжектори, турбо и там каквото има още. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sid6624 Публикувано 1 октомври 2015 Автор Сподели Публикувано 1 октомври 2015 Ок благодаря всъшност основният проблем поне при Ауди с този двигател е главата,но това е до средата на 2006 година.Мицубишито,което съм харесал е 2010г. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Kokito Публикувано 20 ноември 2015 Сподели Публикувано 20 ноември 2015 (редакция) Здравей, малко късен отговор, но дано да ти е полезен. Основните проблеми на повечето 2.0 тди на ваг са: дюзи, глава, маслена помпа, турбо, егр и дросел. Говоря за двувалови 16 клапанови мотори. Защото има и едновалови.Моторът, слаган на Мицубиши с код BSY, всъщност е BKD код на VAG и общо взето е с читави дюзи и не е със скапана маслена помпа, която се ползва при някои модели и е с някакви демферни шайби и недомислена конструкция, която е с малък живот и може лесно да счупи мотора. Основният проблем на BKD-та е с главата, като през годините три пъти правят подобрение и се счита, че в третите си версии главите са ок. На моят аутлендър главата е от последните и мисля, че би трябвало всички BSY мотори на мицу са с такава глава. Слабички се водят турбините. Това, което четох е, че същите турбини се слагат и на по-старата помпа дюза с 131к.с. Незнам има ли колеги със счупени турбини???? Моята е на 217000км и е с чип. Освен, че на 190000км. я свалях само за профилактика - почистване на геометрията друго не правено. Работи стабилно и прави налягане като по книжка. Твърдо съм за проверката и профилактика на турбото. Смятам, че така може да изкара поне двойно повече км. Относно егр и дросел мога да кажа, че твърдо това е проблем на този мотор и на доста ранни км. издъхват. За сметка на това не са скъпи и сложни ремонти. Аз смених дросел на 160000км и егр на 205000. Принципно могат да се изолират и механично и софтуерно. До голяма степен проблемите с тях са и от скапани горива, защото се задръстват със сажди и това провокира механични проблеми. Също много зависи от градско/извънградско каране, каране на кратко разстояние и т.н.Та конкретно за този много плют мотор на VAG аз имам добри впечетления и го намирам за надежден и не лош вариант. Карал съм преди години пасат 131к.с. със същото турбо и на около 370000км. турбото си беше 6. Само дето пасата го челосаха....Нямам впечетления за пежо/ситроен мотора, но имам близък приятел с по-новия мицубиши дизел с 177к.с. и там имаше доста проблеми със скорости, маховик, колектори, дпф и какво ли още не и то на по-малко км. Редактирано 20 ноември 2015 от Kokito Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
СтоянБ Публикувано 20 ноември 2015 Сподели Публикувано 20 ноември 2015 Моят двигател е модел BWC, гледам че на повечето места се изписват успоредно с BKD. Предполагам, че написаното по-горе се отнася и за мен. След 6 години употреба и 75000 км. (5 години, 55000 км. при първия собственик) възникна проблем с дюзите, както и ел. проблем, заради който спря да работи EGR. Вече всичко е наред. А аз започнах да слагам добавка при всяко зареждане. Надявам се така да преодолея проблемите с горивото и саждите. И да нямам нови неприятности дълги километри. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.