driverbg Публикувано 27 септември 2015 Сподели Публикувано 27 септември 2015 Тъй като, седалката ми явно неиздържа на килограмите ми, искам да попитам дали шофьорсаката седалка на Спейс стар е 1/1 с тази на Каризма! И по точно дали височината им е една и съща? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
senator Публикувано 28 септември 2015 Сподели Публикувано 28 септември 2015 И аз имам същия проблем колега Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Petar_pk Публикувано 28 септември 2015 Сподели Публикувано 28 септември 2015 Не е една и съща. Няма да стане без преправяне. Най-добре е да се оправи при тапицер, или ако просто е пропаднала, но не е скъсана, може да се смени само телената мрежа отдолу - тя е еднаква и на каризма и на звездата. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bati joro Публикувано 28 септември 2015 Сподели Публикувано 28 септември 2015 Колега проблема го реших като отдоло под дунапрена има г образна ламарина на която са закачени теловете поставих дъска .Успехhttp://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/icon_rock.gif Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bokoto Публикувано 29 септември 2015 Сподели Публикувано 29 септември 2015 Здравей,колега,аз реших проблема по следният начин-свалих седалката,разглобих я на части,изхвърлих счупените телове от долната страна,като оставих само куките,които ги държат.От мека тел направих решетка,здраво опъната,и понеже дунапрена ми беше заминал,го подмених с подобен такъв от BMW 730D(това имах под ръка,но мисля,че на повечето седалки е подобен и може да стане)Сглобих си седалката и сега все едно е чисто нова....(имам изминати вече към 5к километра и не е мръднала!) :icon_thumbup: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mit_slx Публикувано 29 септември 2015 Сподели Публикувано 29 септември 2015 За да не ти е съвсем като пейка седалката,тази решетка я окачваш на къси пружини(от походно легло),слагаш над нея някакво парче(деколин,мокет)каквото ти е под ръка ,да не се наранява новия дунапрен...и.... :D Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
driverbg Публикувано 4 октомври 2015 Автор Сподели Публикувано 4 октомври 2015 Това го оправих с тел! Но остана другия проблем, самия дунапрен в краищата се разцепи! Понеже ме дразни, ще се купува направо друга седалка, ако намеря! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
svetliof Публикувано 9 Май 2017 Сподели Публикувано 9 Май 2017 Здравейте. Да не пускам тема с подобно съдържание ще кажа, че и моята седалка се продъни. През годините чувах как се късат телове отдолу, но днеска някой по-сериозен се скъса и хълбока ми опря в желязо отдолу. Отначало се замислих: Не може ли да се разменят местата на 2-те предни седалки? Като разстояние на релсите може и да съвпаднат, но после се сетих че ще остана без колан, защото закопчалката ще се окаже до вратата... Това с разглобяването на тапицерията не ми е по силите. Дали не продават по хипермаркетите "подложки" за седалки? Как има стелки, ръкохватки и т.н? Сега се връщам от избата и от стария ми опел бяха останали самоделка възглавница с дунапрен и от хипермаркет мека тапицерия за седалка. Всичко хубаво до тук, но долу като се продънва какво ще помогнат, тези дни ще покаже. Едно е сигурно - почна да обива вече. Поздрави Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
svetliof Публикувано 10 Май 2017 Сподели Публикувано 10 Май 2017 Днеска звъннах на пловдивските морги. Първо питах за бензинови Space Star, после прозвъних и дизелите. На възраст ли са ни моделите не знам, но на всичките коли за части отговора бе че са продадени. Една частна обявя ми казаха 200 лв за 3-те седалки, иначе като питах колко върви шофьорската, продавачите викат различно 30-50 лв, в зависимост от уговорката и запазеността й. Но ги няма. Еми, днес като сложих възглавницата и калъфка, стойката стана много неудобна и все едно че съм в танк, толкова се вдигнах. Махнах калъфката и само с възглавницата по-бива. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Gechkata Публикувано 1 юни 2017 Сподели Публикувано 1 юни 2017 2 къси дъсчици колкото до минат по 3-4см носещите тръби с няколко свински опашки,без да свалям седалката и вече поне 5к и отгоре нямям проблеми Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
svetliof Публикувано 1 юни 2017 Сподели Публикувано 1 юни 2017 2 къси дъсчици колкото до минат по 3-4см носещите тръби с няколко свински опашки,без да свалям седалката и вече поне 5к и отгоре нямям проблеми Аз като пипнах под седалката усетих, че много телове (или всичките) са се скъсали. Планувам да я сваля в близко бъдеще и да видя какво мога да направя. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Gechkata Публикувано 2 юни 2017 Сподели Публикувано 2 юни 2017 Тя ш моята беше пачти пропаднала,отстраних скъсаните телове и после на место направих това.Те дъскште са късички забравих да кажа че са широки 10-12см само повдигнах малко дунапрена дакато ги сложа и както казах сичко е ок сега.Но ти както решиш всичко е в твой ръце и нека силата бъде с теб.Успех Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
senator Публикувано 3 юни 2017 Сподели Публикувано 3 юни 2017 Светльо аз си намерих читава втора ръка от спейс стар който е 5 години по-нов от моя и няма разлика в захващането към купето.Само гледай ако твоята има air bag да си вземеш такава да не стане като мен ,но и новата така като гледам няма да изкара много :( Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sim5 Публикувано 8 юни 2017 Сподели Публикувано 8 юни 2017 Е, и аз моята днес я направих по мързеливия начин, с две дъски. Малко твърдо стана, ама се търпи. Уж за временно, ама като знам, че трябва да я свалям и да се занимавам........ Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
svetliof Публикувано 24 октомври 2017 Сподели Публикувано 24 октомври 2017 (редакция) Имам развитие с продънената ми шофьорска седалка. Оказа се, че имам донякъде познат майстор тапицер. Поговорих с него ремонтира ли ги и той се сети веднага за модела, къде са му болежките. Каза, че не е страшно ако теловете почнат да се късат, страшно е когато дунапрена от натиска почна да се къса. Оставих му я и за 3-4 часа я направи. Каква бе изненадата ми обаче, когато седнах и на първия завой се лъзнах все едно че съм в бобслей. При следващия пак така. Викам си какво стана, дали е завинтил всичките болтове за пода? След 1 час майстора звънка и учуден ме попита защо съм оставил повече пари отколкото сме се разбрали. Хубава работа, нека колелото да се върти - казвам аз. На фона на дупката в която бях потънал и не виждах даже лампата за акумулатора, сега съм като в танк, гледам от високо. Как е седалката - пита майстора? Обяснявам му че все едно че съм седнал на чиния, така се лъзгам наляво-надясно. Позачуди се и каза, че сега плата като е изпънат, сцеплението с дупето е друго, а преди съм потъвал и затова не съм имал възможност да шавам. И наистина. Тези дни вече не се лъзгам ;) Така че ако има колеги от Пловдив с подобен проблем, по-добре за тънка плетка да се ремонтира седалката, отколкото да се кара с възглавница като мен да компенсира. Едно нещо оправя, друго се развали. Вчера с прискърбие италианският акумулатор вече 6-та година при мен и кой знае колко от преди изведнъж отказа. Както казва един приятел: все на хубавите хора се случва Редактирано 24 октомври 2017 от svetliof Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.