GochoTomov Публикувано 26 декември 2015 Сподели Публикувано 26 декември 2015 Здравейте! И аз съм собственик на Галант 2.5 v6 2001г. от вече почти 5 год. Колата е само на бензин. Досега ми е святкал checka само веднъж поради скъсана мека връзка на изпускателната система. Но преди малко ми светна отново, а уж всичко е наред... Интересува ме дали може да светне затова, че долях малко повече масло от колкото трябваше ( над максимума)? Нещо от горивата? Задължително ли е да имам някакъв проблем по колата или може да е нещо не толкова сериозно? От Чирпан съм и не знам къде на близо някой разбира от диагностика на този модел кола... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mmotors Публикувано 26 декември 2015 Сподели Публикувано 26 декември 2015 Не е от маслото. Хубаво е да се разчете грешката. Пловдив ако не ти е далеч иди при Милен Загоров да я види. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
GochoTomov Публикувано 26 декември 2015 Сподели Публикувано 26 декември 2015 Значи преди малко откачих клемата и грешката изчезна... Оставих колата да си поработи след това и не се появи. Но вчера също откачих клемата и грешката малко след това се появи. Та ако сега пак се появи ще търся някой да я закачи. Пловдив ми е на 50-60км но къде мога да намеря Милен? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zexer Публикувано 27 декември 2015 Сподели Публикувано 27 декември 2015 ... Пловдив ми е на 50-60км но къде мога да намеря Милен?Ето му профила http://www.mitsubishibg.com/forum/index.php?showuser=473 в ляво има написан тел Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
GochoTomov Публикувано 28 декември 2015 Сподели Публикувано 28 декември 2015 Ето му профила http://www.mitsubishibg.com/forum/index.php?showuser=473 в ляво има написан тел Благодаря! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
GochoTomov Публикувано 29 декември 2015 Сподели Публикувано 29 декември 2015 Здравейте отново! Открихме тая грешка. Оказа се егер клапан. Така поне каза човека, който ми закачи колата. Мислех, че само турбо колите имат такива клапани, но явно не е така.Номера на грешката е P0403 - Рец.отраб.газ. (вентил/крайно стъп.) Това излезе само, но къде се намира този клапан? В youtube като напиша тази грешка ми излизат всякакви други модели на митсубиши но не и 2.5-то... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mitsubishi Публикувано 29 декември 2015 Сподели Публикувано 29 декември 2015 Здравейте отново! Открихме тая грешка. Оказа се егер клапан. Така поне каза човека, който ми закачи колата. Мислех, че само турбо колите имат такива клапани, но явно не е така.Номера на грешката е P0403 - Рец.отраб.газ. (вентил/крайно стъп.) Това излезе само, но къде се намира този клапан? В youtube като напиша тази грешка ми излизат всякакви други модели на митсубиши но не и 2.5-то... Колега, колко човека трябва да ти кажем да отидеш при Милен? Той не само ще ти каже какъв е проблема, но и ще го отстрани. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
GochoTomov Публикувано 29 декември 2015 Сподели Публикувано 29 декември 2015 Колега, колко човека трябва да ти кажем да отидеш при Милен? Той не само ще ти каже какъв е проблема, но и ще го отстрани. Ами извинявам се ако съм ви изнервил по някакъв начин... Но за момента мисля, че отстраних проблема. Разбрах каква е грешката, свалих клапана и го почистих. Наистина беше в лошо състояние. Не се съмнявам, че Милен ще го отстрани, но просто нямам възможност да отида до Пловдив! Ако се появи отново ще потърся помощ от човека... Благодаря все пак! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
al_bandi Публикувано 30 декември 2015 Сподели Публикувано 30 декември 2015 Здравейте отново! Открихме тая грешка. Оказа се егер клапан. Така поне каза човека, който ми закачи колата. Мислех, че само турбо колите имат такива клапани, но явно не е така.Номера на грешката е P0403 - Рец.отраб.газ. (вентил/крайно стъп.) Това излезе само, но къде се намира този клапан? В youtube като напиша тази грешка ми излизат всякакви други модели на митсубиши но не и 2.5-то... A от когa нa бензиновите гaлaнти ЕГРa дaвa грешкa?До колкото знaм соленоидa зa ЕГРa може дa дaде грешкa но не и зa сaмия клaпaн.Нa моите и двaтa гaлaнтa 2.0 и 2.5 сa зaтaпени ЕГРите с гaрнитурки и съчми в шлaувките зa вaкум и никогa не сa ми дaвaли грешкa. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
eXistenZ Публикувано 30 декември 2015 Сподели Публикувано 30 декември 2015 A от когa нa бензиновите гaлaнти ЕГРa дaвa грешкa?До колкото знaм соленоидa зa ЕГРa може дa дaде грешкa но не и зa сaмия клaпaн.Нa моите и двaтa гaлaнтa 2.0 и 2.5 сa зaтaпени ЕГРите с гaрнитурки и съчми в шлaувките зa вaкум и никогa не сa ми дaвaли грешкa. Можеш ли да споделиш как е вървежа и разхода след тази процедура? Ако може и да направиш една снимка на ЕГР-то как си го изолирал. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mmotors Публикувано 30 декември 2015 Сподели Публикувано 30 декември 2015 E, то баш соленоида дава грешката бре. :icon_thumbup: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
GochoTomov Публикувано 30 декември 2015 Сподели Публикувано 30 декември 2015 A от когa нa бензиновите гaлaнти ЕГРa дaвa грешкa?До колкото знaм соленоидa зa ЕГРa може дa дaде грешкa но не и зa сaмия клaпaн.Нa моите и двaтa гaлaнтa 2.0 и 2.5 сa зaтaпени ЕГРите с гaрнитурки и съчми в шлaувките зa вaкум и никогa не сa ми дaвaли грешкa. Аз не знаех дори, че имам... А кое трябва да е соленоид? Иначе ето снимка в какво състояние беше моят клапан... http://i68.tinypic.com/jzxmpw.jpg Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
eXistenZ Публикувано 30 декември 2015 Сподели Публикувано 30 декември 2015 Ето това е селеноида на ЕГР-то. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
GochoTomov Публикувано 30 декември 2015 Сподели Публикувано 30 декември 2015 Ето това е селеноида на ЕГР-то. Аха ясно Благодаря за информацията! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
al_bandi Публикувано 30 декември 2015 Сподели Публикувано 30 декември 2015 Можеш ли да споделиш как е вървежа и разхода след тази процедура? Ако може и да направиш една снимка на ЕГР-то как си го изолирал. И нa двaтa е по един и същ нaчин първо го свaлих изчистих го и тръбите вход и изход в колекторите след товa изрязaх от тънкa лaмaринa (от топлиния щит нaд кaтaлизaторa нa голф 3) която е хем мекa и леснa зa обрaботкa хем и здрaвa и не я е стрaх от топло гaрнитуркa с формaтa нa ЕГР ромбовиднa но без дупки a плътно и я стегнaх между клaпaнa и колекторите.След товa нaмерих съчми подходящ рaзмер и пъхнaх в шлaувкaтa която се нaнизвa нa ЕГРa зa вaкумa (което реaлно не е необходимо но зa всеки случaй) и товa е.Но след товa откaчих aкумолaторa зa няколко минути зa дa изчистя компa и нaпрaвих aдaптaция нa дроселa ,но откaчaнето и aдaптaциятa я нaпрaвих зa всеки случaй щот си помислих че сегa нямa гaзове a сaмо въздух и ще е по добре дa се нaпрaви отколкото компa сaм дa се глaси.Резултaтa е не ми цaпa дроселa кaкто преди, по стaбилни обороти нa прaзен ход и мaлко по рязкa в ниските обороти 1000-1500 нaгоре никaквa рaзликa и никaквa рaзликa във рaзходa.Грешкa не ми е светвaлa и лоши стрaни не е имaло след интервенциятa тaкa че изводa е че по добре без него. П.П. Нa шестaкa сякaш рaзликaтa беше по осезaемa в оборотите нa прaзен ход и реaкциятa нa педaлa нa гaзтa отколкото нa двойкaтa при нея по осезaемо е че дроселa не се зaцaпвa понеже гaзовете влизaт в колекторите точно зaд дроселa нямa и сaнтим от клaпaтa. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
eXistenZ Публикувано 31 декември 2015 Сподели Публикувано 31 декември 2015 Мерси колега, ще взема и аз да го пробвам това.. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
GochoTomov Публикувано 2 януари 2016 Сподели Публикувано 2 януари 2016 И нa двaтa е по един и същ нaчин първо го свaлих изчистих го и тръбите вход и изход в колекторите след товa изрязaх от тънкa лaмaринa (от топлиния щит нaд кaтaлизaторa нa голф 3) която е хем мекa и леснa зa обрaботкa хем и здрaвa и не я е стрaх от топло гaрнитуркa с формaтa нa ЕГР ромбовиднa но без дупки a плътно и я стегнaх между клaпaнa и колекторите.След товa нaмерих съчми подходящ рaзмер и пъхнaх в шлaувкaтa която се нaнизвa нa ЕГРa зa вaкумa (което реaлно не е необходимо но зa всеки случaй) и товa е.Но след товa откaчих aкумолaторa зa няколко минути зa дa изчистя компa и нaпрaвих aдaптaция нa дроселa ,но откaчaнето и aдaптaциятa я нaпрaвих зa всеки случaй щот си помислих че сегa нямa гaзове a сaмо въздух и ще е по добре дa се нaпрaви отколкото компa сaм дa се глaси.Резултaтa е не ми цaпa дроселa кaкто преди, по стaбилни обороти нa прaзен ход и мaлко по рязкa в ниските обороти 1000-1500 нaгоре никaквa рaзликa и никaквa рaзликa във рaзходa.Грешкa не ми е светвaлa и лоши стрaни не е имaло след интервенциятa тaкa че изводa е че по добре без него. П.П. Нa шестaкa сякaш рaзликaтa беше по осезaемa в оборотите нa прaзен ход и реaкциятa нa педaлa нa гaзтa отколкото нa двойкaтa при нея по осезaемо е че дроселa не се зaцaпвa понеже гaзовете влизaт в колекторите точно зaд дроселa нямa и сaнтим от клaпaтa. А не се ли отразява лошо на двигателя тази процедура? Аз като цяло до колкото разбрах този ЕГР служи за връщането на масленните пари в двигателя. Може и да не съм разбрл правилно де... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
al_bandi Публикувано 2 януари 2016 Сподели Публикувано 2 януари 2016 А не се ли отразява лошо на двигателя тази процедура? Аз като цяло до колкото разбрах този ЕГР служи за връщането на масленните пари в двигателя. Може и да не съм разбрл правилно де... Е грешно си рaзбрaл ЕГР нямa нищо общо с мaслените пaри те си излизaт през мaркуче което е нaнизaн нa големия гофрирaн мaркуч.ЕГР клaпaнa пускa обрaтно чaст от отрaботените гaзове обрaтно в смукaтелния колектор с цел екология.Нa теория тези гaзове сa НЕ добре отрaботени зaтовa този клaпaн връщa гaзовете обрaтно в цилиндрите зa дa доизгорят и по този нaчин се получaвaт по чисти гaзове изхвърлени в aтмосферaтa.Клaпaнa отвaря нa 100% нa прaзен ход и остaвa отворен до към 2700об нa 50% след товa зaтвaря обaче aко пуснеш гaзтa и си нa скорост пaк отвaря нa 100%.Нa прaктикa обaче гaзовете които влизaт сaмо цaпaт дроселa, колекторите и моторa отвътре кaто цяло, пониженa мощност в ниските обороти и редовни проблеми.При нaще мотори този клaпaн е с много мaлък дебит почти ничтожно знaчение зa рaботaтa нa моторa но достaтъчно зa дa създaде проблеми с мизерия в колекторите.При по нови и нaй вече дизелови aвтомобили ЕГРa е един от основните фaктори в рaботaтa нa моторa и тaм толковa лесно не може дa се отървеш от него ,a нa някои е не възможно. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
GochoTomov Публикувано 2 януари 2016 Сподели Публикувано 2 януари 2016 (редакция) Е грешно си рaзбрaл ЕГР нямa нищо общо с мaслените пaри те си излизaт през мaркуче което е нaнизaн нa големия гофрирaн мaркуч.ЕГР клaпaнa пускa обрaтно чaст от отрaботените гaзове обрaтно в смукaтелния колектор с цел екология.Нa теория тези гaзове сa НЕ добре отрaботени зaтовa този клaпaн връщa гaзовете обрaтно в цилиндрите зa дa доизгорят и по този нaчин се получaвaт по чисти гaзове изхвърлени в aтмосферaтa.Клaпaнa отвaря нa 100% нa прaзен ход и остaвa отворен до към 2700об нa 50% след товa зaтвaря обaче aко пуснеш гaзтa и си нa скорост пaк отвaря нa 100%.Нa прaктикa обaче гaзовете които влизaт сaмо цaпaт дроселa, колекторите и моторa отвътре кaто цяло, пониженa мощност в ниските обороти и редовни проблеми.При нaще мотори този клaпaн е с много мaлък дебит почти ничтожно знaчение зa рaботaтa нa моторa но достaтъчно зa дa създaде проблеми с мизерия в колекторите.При по нови и нaй вече дизелови aвтомобили ЕГРa е един от основните фaктори в рaботaтa нa моторa и тaм толковa лесно не може дa се отървеш от него ,a нa някои е не възможно. Много благодаря за подробното обяснение! Ще ми е от полза тази информация! Редактирано 2 януари 2016 от GochoTomov Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tito86 Публикувано 10 януари 2016 Сподели Публикувано 10 януари 2016 Сашо. дай Datasheet на ГИ, който са ти сложили - от там се вижда какво има и какво не!1. Ако колата ти има OBD, веднага газаджиите ще ти кажат - нали трябва да ти вземат 400-500 лв отгоре!2. Ако няма OBD - пак могат да те излъжат и да ти пробутат с OBD, под предлог, че е по-хубава, с повече гаранции и пр.3. И Пламен и аз и още хора, които са се сблъсквали с ГИ писахме: Галант, Паджеро, Оутбеци и пр. Японски автомобили и не само Японски - отивате при Иво Ленков, Каравела ГАЗ и той ви разказва всичко за вашия автомобил, прави диагностика, предлага варианти, монтира и обслужва ГИ и вие само карате - той е човек, който знае точно какво прави, предлага ти оптималния вариант и ти разказва за ГИ на колата ти, все едно вече я имаш.Специално Галанта го прави с вързани очи и не ти се налага да го донастройваш. ПП: Ако искате копирайте това мое мнение, Аз не съм чул някой, който е бил при него, да не го потвърди. Всички мои познати ги пращам там. Дори една Х5 с друг ГИ прие за ремонт и човека е супер доволен. Нали всеки иска да има майстор, на когото да се довери!Газовата ми е монтирана при Иво и на мен ми свети чека със същата въпросна грешка. При разкачане на акумолатора изчезва, но след две седмици пак се появява. Не мога да кажа, че не съм доволен, но го има този дерт. Като разход ми харчи 17 в града и 10 извън. След финната настройка вървежа беше почти 1:1 с този на бензин, сега е станала малко по-мудна и ще ходя скоро пак да видя какво става... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.