Премини към съдържание

Покупка на Мицубиши


sid6624

Препоръчано мнение

Здравейте колеги, моля споделете мнението си за долупосочения автомобил:

 

http://www.mobile.bg/11430402300311174

Редактирано от sid6624
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм със седан от 2008 г. със същия двигател и скоростна кутия. Принципно, има дебат кой е по-добрият дизелов двигател - този или по-късният, който японците собствено са разработили. Относно този - той е на VW, система помпа дюза. Щом е нов внос, значи не е карана с БГ нафта. Все пак, километрите й не са малко.

 

За мен, най-голямата въпросителна е състоянието на четирите дюзи, впръскващи гориво. Напоследък аз пострадах с моите, но те бяха ползвани само с БГ нафта 5-6 години. Възможни са два вида прегледи на дюзите - без да се свалят (по-ненадежден, по-лесен, по-евтин) и като се свалят и се дадат на оторизиран стенд (по-надежден, по-труден, по-скъп).

 

Аз бих се доверил, че дюзите са в добро състояние. Но оттук насетне - само с качествено гориво, от проверени бензиностанции (това звучи почти невъзможно в БГ), по възможност с постоянно използване на добавка към горивото (цената на добавката се връзва 3-5 ст. на литър гориво).

 

Двигателят има мощ, има ускорение, шест скорости... много е добре! Чува се онова характерно металическо потракване на дизела, кротко мърморене... Някои правят допълнителна настройка на (кобилицата на) дюзите за по-голям и лесен ход, по-добро постигане на високите обороти и тяхното оползотворяване.

 

Автомобилът изглежда перфектно на снимките, няма спор! Цената ми се струва повече от приемлива. Бих казал дори изгодна.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Цената ми се струва повече от приемлива. Бих казал дори изгодна.

Точно цената ме притеснява.В момента изборът в мобиле за този модел не е голям - общо 9 автомобила,единият е 2011 него го изключвам.Другите са 2008,2009,но въпреки повечето им години са на същата цена ,а някои дори по-скъпи.Това поражда въпроса-дали другите автокъщи са по-алчни или тази кола има скрит проблем?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Преди да решиш, провери му дизеловия VW двигател как е? Ако има проблем с дюзите - забрави, та ако ще да ти смъкне цената с 20%.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Нали съм самохвалко, да споделя. След разправиите, които имах с моите дюзи, вече зареждам от Газпром и слагам добавка, една белоруска. През миналата седмица направих курс София - Бургас - Обзор - Бургас - София и по комп. средният разход за този курс е 5.8 л/100 км. Мисля, че е добре :icon_n_king:

Редактирано от СтоянБ
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

средният разход за този курс е 5.8 л/100 км. Мисля, че е добре :icon_n_king:

 

супер е,въпросът е с колко караш по магистралата?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Да, пропуснах да напиша това, а то е точно толкова важно, колкото и самият среден разход.

 

Към Бс карах със средна 125 км/ч., тъй като се събрахме с една нова сребриста Мазда 6, която я караше една мацка, и се гонихме и разминавахме с нея в продължение на 200 км., а мадамата понякога натискаше здраво, та и аз. Отсечката Бс - Сф нямах такива премеждия и бавничко карах самостоятелно на круиз с 2000 об/м., т.е. 110 км./ч.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Да, пропуснах да напиша това, а то е точно толкова важно, колкото и самият среден разход.

 

Към Бс карах със средна 125 км/ч., тъй като се събрахме с една нова сребриста Мазда 6, която я караше една мацка, и се гонихме и разминавахме с нея в продължение на 200 км., а мадамата понякога натискаше здраво, та и аз. Отсечката Бс - Сф нямах такива премеждия и бавничко карах самостоятелно на круиз с 2000 об/м., т.е. 110 км./ч.

това звучи малко отчайващо

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Защо да е отчайващо? Аз го давам като добро постижение за икономичност. Двигателят достига максимален въртяш момент при 1750 оборота. Но там скоростта е около 90 км/ч., което е прекалено бавно за магистрала и опасно. Аз карах с 2000. За никъде не бързах, наслаждавах се. ОК, магистралата до Пловдив беше празна и с 18-ките можех да карам и с 200, но освен разхода, щях да разсипя и себе си от напрежение да внимавам. Който иска бързо, ще му скочат разходът, опаснотите и нервите да внимава. И бързо ще му побелее косата. Това е универсалната дилема. :rolleyes:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Защо да е отчайващо? Аз го давам като добро постижение за икономичност. Двигателят достига максимален въртяш момент при 1750 оборота. Но там скоростта е около 90 км/ч., което е прекалено бавно за магистрала и опасно. Аз карах с 2000. За никъде не бързах, наслаждавах се. ОК, магистралата до Пловдив беше празна и с 18-ките можех да карам и с 200, но освен разхода, щях да разсипя и себе си от напрежение да внимавам. Който иска бързо, ще му скочат разходът, опаснотите и нервите да внимава. И бързо ще му побелее косата. Това е универсалната дилема. :rolleyes:

е,нямам предвид 200,макар че за тази кола сигурно не са проблем,но 140-150 за магистрала е нормално.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Карах Сф - Бс със средна 125, което вкл. много участъци със 140-150, а на моменти и 200. Тогава разходът само в това направление беше 6.5 и той отговаря на глобалния ми среден разход, изчислен на база изминати км. и потребено гориво от периода преди смяната на дюзите и употребата на добавка.

 

Бавната скорост на връщане позволи общият среден разход да падне до 5.8.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Карах Сф - Бс със средна 125, което вкл. много участъци със 140-150, а на моменти и 200. Тогава разходът само в това направление беше 6.5 и той отговаря на глобалния ми среден разход, изчислен на база изминати км. и потребено гориво от периода преди смяната на дюзите и употребата на добавка.

 

Бавната скорост на връщане позволи общият среден разход да падне до 5.8.

....само да вметна -Хюндай Велостер бензин GDI средна скорост 112 км./ч. София- Пловдив -среден разход - 4.8-4.9л./100км....

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

....само да вметна -Хюндай Велостер бензин GDI средна скорост 112 км./ч. София- Пловдив -среден разход - 4.8-4.9л./100км....

и като се събуди какво стана

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Аз също съм правил Сф - Пд под 5, но тук трябва да се каже, че топографията на терена изключително подпомага тези ниски постижения. Има много дълги участъци, където може да се кара по инерция и напрактика никакво гориво не се хаби. Така е възможно, и аз съм постигал 4.5. Но това не е особено показателно.

 

Както прочетох в един друг форум, най-нисъл разход постигнах, когато пресичах... Дарданелите... :icon_clap:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Абе колегата събира 20 поста, за да може да пише в чата... :)

и това го има:),но ми е малко трудно да повярвам бензин да даде по-добри показатели за разход от дизел

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

и това го има:),но ми е малко трудно да повярвам бензин да даде по-добри показатели за разход от дизел

......още през далеееечната 1997 година,Мицубиши вади 1.8 GDI мотора и го слага на Каризма....това , с перфектно разчетената скоростна кутия вади разход от 4.7л./100км.......вярно, при 90-100км./ч. но става дума за почти преди 20 години....чак сега някой открил топлата вода ,поско купил технологията на :mitsu-smiley: ,уж доразвил я ,пригодил я на 1.6 литров мотор,и купе с 100кг по леко .......

Така доволен ли си?

Редактирано от DJ Tymbi
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Аз също съм правил Сф - Пд под 5, но тук трябва да се каже, че топографията на терена изключително подпомага тези ниски постижения. Има много дълги участъци, където може да се кара по инерция и напрактика никакво гориво не се хаби. Така е възможно, и аз съм постигал 4.5. Но това не е особено показателно.

 

Както прочетох в един друг форум, най-нисъл разход постигнах, когато пресичах... Дарданелите... :icon_clap:

......за това най точното показание е "среден разход на гориво"........и моята дава 10/100 ,но по нанадолнище,с попътен вятър и ниска интензивност на движението....

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

 

Виж ако кажем, че разхода е около 6-6.5 при тази скорост, някак си по-вярно ми звучи.

и аз така мисля

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Не ми се вярва, данните които дава производителя са с около един литър отгоре, не вярвам да подава завишени данни за средния разход извънградско (което е дори при скорост 90км/ч).

Виж ако кажем, че разхода е около 6-6.5 при тази скорост, някак си по-вярно ми звучи.

.....умишлено се тестваше разхода(двамата се хванаха на бас за 1000лв. :D )аз бях само техническо лице,което трябваше да откачи шината от резервоара и да я прехвърли в 20л. туба ...имам и снимки но сега не ми се качват.....заредихме на Лукойл след караулката на КАТ от Сф, и спряхме на Шела преди отбивката за индустриалната зона на Пл........

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ами трябваше и да се върнете до София и тогава да засечете разхода ;) Пък и за 100км. грешката ще е голяма, въпреки отделния 20лв. резервоар-туба.

Абе на кой му пука, бенза под 2лв. газта 0.8лв :icon_thumbup:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 2 седмици ...

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...