n1k3r Публикувано 12 август 2015 Сподели Публикувано 12 август 2015 Ами проблема е следния > Преди като карах колата ряядко се обаждаха накладките и се оказа, че имам криви предни дискове. Та сега от 2 3 дена на сам след като изминах за 1 ден близо 500 км. яко стърже. Сега това стържене се чува нон стоп в смисъл и без да натискам спирачката. Та нормално ли е или има задържащи апарати или нещо друго ? Другото което забелязах, е че при пълен ляв почти не се чува или може би на мен така ми се струва. Понеже сега в събота и неделя, ще ги сменям тези неща и ми трябват мааалко съвети какво още да погледна. Това все пак са спирачки и за мен са на 1-во място. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
n1k3r Публикувано 13 август 2015 Автор Сподели Публикувано 13 август 2015 Искам да попитам и дали могат предните дискове да се сложат примерно отзад ? Смисъл такъв дали предни и задни дискове имат някаква разлика и дали могът примерно предните да ги сложа отзад или задните отпред. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Peter G Публикувано 13 август 2015 Сподели Публикувано 13 август 2015 (редакция) Няма как да стане http://www.mister-auto.bg/bg/zaden-spirachen-disk/herth-buss-jakoparts-j3315019_g900008_a055J3315019.html http://www.mister-auto.bg/bg/koplekt-predni-spirachni-diskove/herth-buss-jakoparts-j3305022_g900007_a055J3305022.html Редактирано 13 август 2015 от Peter G Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Denislavsd Публикувано 14 август 2015 Сподели Публикувано 14 август 2015 Ами проблема е следния > Преди като карах колата ряядко се обаждаха накладките и се оказа, че имам криви предни дискове. Та сега от 2 3 дена на сам след като изминах за 1 ден близо 500 км. яко стърже. Сега това стържене се чува нон стоп в смисъл и без да натискам спирачката. Та нормално ли е или има задържащи апарати или нещо друго ? Другото което забелязах, е че при пълен ляв почти не се чува или може би на мен така ми се струва. Понеже сега в събота и неделя, ще ги сменям тези неща и ми трябват мааалко съвети какво още да погледна. Това все пак са спирачки и за мен са на 1-во място. Има едни метални пластинки на накладките и като се износят, започват да стържат по диска. Като стигне тази пластинка до диска и започва да стърже постоянно. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
n1k3r Публикувано 14 август 2015 Автор Сподели Публикувано 14 август 2015 Има едни метални пластинки на накладките и като се износят, започват да стържат по диска. Като стигне тази пластинка до диска и започва да стърже постоянно. При мен явно е стигнала тази пластинка до диска на задно дясно колело. Интересното е, че накладките на дясната страна са износени (предни и задни) и са стигнали до самото желязо. А на лявата страна имат още да кажем доста хляб в тях. Тааа ... на задно дясно колело явно дето ми стържи пластината диска се е надрал. Какво е решението стругар или нови дискове и там ? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
n1k3r Публикувано 15 август 2015 Автор Сподели Публикувано 15 август 2015 Днес тръгнах да сменям задни накладки и не мога да прибера цилиндара. Накрая върнах всичко по местата си без накладките. Явно без скоба няма да се размина. Та въпросите ми са няма ли начин без скоба да го прибера този цилиндър ? А другия въпрос е под гуменото уплатнение капи спирачна течност. Това в резултат на прекалено излязло на вън цилиндър ли е или е вече друк проблема ? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mit_slx Публикувано 15 август 2015 Сподели Публикувано 15 август 2015 (редакция) http://media.snimka.bg/9185/024625240.jpg?r=0 Естествено действаш в обратна посока.Ако не ти стигне усилието с ръка,ползваш тръбен ключ.Подлагаш нещо малко(гайка),да е точно в/у буталцето.Като се прибере,почистваш,преценяваш,ако продължава да капе,цялостно разглобяване ,пак така....ако не става...ново.Успех! п.с.важи за барабанни,за дискови като на снимката. Редактирано 15 август 2015 от mit_slx Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
n1k3r Публикувано 15 август 2015 Автор Сподели Публикувано 15 август 2015 А този инструмент от къде мога да си го взема ? Някой по големичък магазин за авточасти или примерно по голям магазин за разни такива неща ? Сещам се, че някаде в нас имам същия инсрумент само, че без това отпреде което е. Но смятам, че няма да ми е проблем и така да го ползвам след като подложа със старата накладка. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vld1 Публикувано 15 август 2015 Сподели Публикувано 15 август 2015 Можеш да ползваш голям тръбен ключ, хващаш в челюстите му буталото заедно с корпуса му и го прибираш навътре. Преди това смажи под гуменото уплътнение с нещо. Добре е да смажеш и останалите елементи по спирачния апарат за да си сигурен че не задържа. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
n1k3r Публикувано 15 август 2015 Автор Сподели Публикувано 15 август 2015 Днес на няколко пъти припомпих спирачката и цилиндъра излезе около 3 пръста. Та като го хвана и се клати насам натам. Казаха ми, 1-во да пробвам със навиване в посока на часовниковата стрелка с лек натиск (при развита капачка на сп. течност). Та ще пробвам така и ако не стане ще го мисля. Понеже нямам тези изброените от вас инструменти ... ще видя да импровизирам, но без да чукам удрям и т.н по тези части там. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bokoto Публикувано 16 август 2015 Сподели Публикувано 16 август 2015 Днес на няколко пъти припомпих спирачката и цилиндъра излезе около 3 пръста. Та като го хвана и се клати насам натам. Казаха ми, 1-во да пробвам със навиване в посока на часовниковата стрелка с лек натиск (при развита капачка на сп. течност). Та ще пробвам така и ако не стане ще го мисля. Понеже нямам тези изброените от вас инструменти ... ще видя да импровизирам, но без да чукам удрям и т.н по тези части там. Здр.колега,задно цилиндърче се прибира само чрез навиване и лек натиск(там ти е ръчната)!На самото цилиндърче,на челото има две каналчета.Може да пробваш с ключ за ъглошлайф да навиваш,но трябва и да се натиска,при отворена капачка на сп.течност :icon_rock: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
n1k3r Публикувано 16 август 2015 Автор Сподели Публикувано 16 август 2015 Сутринта с 1 комшия гледахме и видяхме, че буталото е излязло. Та и затова ще занеса апарата направо в сервиз и да го наместят преди да съм му е*ал мамата. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
n1k3r Публикувано 16 август 2015 Автор Сподели Публикувано 16 август 2015 Пфууу това е баси филма. Успях сложих новите накладки и всичко както си беше. Сега педала потъва и няма грам спирачки нито ръчна. Та след малко ще отида пак, че сега се поизморих леко ... В казанчето почти няма течност и сигорно ще трябва да обезвъздушавам. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.