I_D_S Публикувано 15 юни 2007 Сподели Публикувано 15 юни 2007 Здравейте,Първо искам да ви поздравя за страхотния форум и да ви благодаря за всичката информация вътре. Сега към въпроса:Мисля да си купя Mitsubishi Eclipse 94-95г , но виждам че тук (Европа) рядко се срещат модели с турбо.Някъде из форума прочетох мнение, че на този двигател може да се монтира турбина и без да се сменят бутала и т.н.Бихте ли ми казали дали си заслужава да се захващам с това и ако някой е минал по този път да ми даде ориентировъчни цени, евентуално подходящ сервиз и времето, което им отнема за монтаж и настройки? Много ми се кара кола с турбо и спящи фарове, а другия вариянт е Nissan 200sx, но Eclipse-а ми харесва повече, а и няма акциз (малка, но съществена подробност). Искам още да питам, колко е нормално да платя за такава кола? По мои сметки ще ми излезе около 4000-7000 лв. да си внеса от Германя в зависимост от годините и километрите. Скъпо ли е или не? Ако някой има добри предложения моля да ги слага на масата. Аз съм от Балчик, но не ми е проблем да отида дори до София за оглед. Предварително благодаря на всички :mitsu-smiley: Поздрави,Иван Стойчев Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 15 юни 2007 Сподели Публикувано 15 юни 2007 За Еклипса който говориш има и турбо с мотор 4G63Т и е 200 к.с. и няма как да не е акцизен........както и 200SX който е 180 коня........Еклипса е много по хубав,по красив е, но не ми харесва едно нещо в него,че от този мотор можеха да извлечат повече коне или по скоро не коне, а повече да върви...........карал съм 2-3 такива и очаквах повече да върви( като казвам че не върви ,не разбирай че се влачи, просто очаквах повече )Мотора е добре познатия 4G63 който е с два разпр. вала и 16 кл. ....по отношение на обслужване , този мотор е сравнително скъп.........има два ремъка , три ролки и хидр. обтегач............освен това ремъка върти освен помпата , и двата бал. вала......... Има варианти и без турбо.................тогава е 150 коня..........може да се сложи турбина без да се сменят буталата ,но при условие че турбината нагнетява не повече от 0.6 бара ..............иначе рискуваш........ Окачването му е доста здраво и някои части от него стават и от Галант Е5хА или ЕАхА сериите........... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
I_D_S Публикувано 15 юни 2007 Автор Сподели Публикувано 15 юни 2007 Мерси за информацията! Аз имах предвид модела с 150 коня, защото другия е много рядък тук и надали ще си намеря запазен, а и е акцизен :mad: . Ето защо си мисля за покупка на слабия модел, монтаж на турбо и намаляне на компресията, но нямам много инфо за тези двигатели. Относно Nissan-а той има едно огромно предимство (поне за мен) и това е задното предаване, но Eclipse-а ми харесва много повече като визия, а и най-любимата ми кола е 3000gt vr4 (по обясними причини немога да си я позволя - засега!!!) и си мисля, че един Eclipse ще е добра подготовка за истинскатакола :D Поздрави,Иван Стойчев Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 15 юни 2007 Сподели Публикувано 15 юни 2007 Този мотор 150 коня може да се сложи турбо, но ............трябва да се повдигне главата за да се свали компресията, ако не го направиш ,ще се получават детонации в цилиндрите ............второ , модификацията с 150 коня 4Г63 мотора е с 330 с.с. инжектори, обаче като сложиш турбото ,няма да можеш да захраниш мотора и още на 4000 об. ще прекъсва а от там и всички негативи ги обираш което не е желателно,това значи че трябва да сложиш други дюзи(инжектори) които са 450 с.с. (сините) ...................освен това обаче има и друг момент , а той е че трябва и по голяма помпа бензинова, поне 200 литра/ч. за да може да осигури дост. дебит и налягане.............това значи че освен турбината с колекторите, трябват и поне още 1000 лв. отгоре мин. за да я направиш..............може би ще се наложи и дебитомера да смениш ......зависи, ако не стане с приспособяване ( електроника) ще трябва да го смениш и него.............наред с това може би и централата трябва да се смени,но пак зависи............както виждаш, пак ще ти излезе толкова ,колкото да си вземеш един с турбо мотор............нооо.............Има и друга хватка, но не знам дали вече става, преди ставаше ,но сегааа..............не знам, и тя е когаТО купиш колата и я имаш , вместо да си играеш да я правиш, направо от щатско си поръчваш един мотор с турбо 4Г63 с електрониката и си готов, само че трябва някой да ти уреди документите от там да пише че е 150 коня , а не 220 или 280 ..............зависи коя модификация е...........то че ще шариш пари ,ще шариш ,но по малко и всичко ще ти е готово ,на куп, а не всичко по отделно и после да го нагаждаш , настройваш и т.н. а така и избягваш рискове............Освен това има Еклипси 4х4 и то с обикновенния мотор 150 коня, което за мен е най доброто решение..........проблема е при тях че е с виско съединител и се прецаква сравнително рядко ...............така че...............ти решаваш :icon_dance: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Teodor_Aynadzhiev Публикувано 30 юни 2007 Сподели Публикувано 30 юни 2007 А и ако намериш блок като моя и го направиш 2.4, работата заспива Повече torque на ниските, по-малко бууст за същите коне Сега обмислямдали да си сложа глава от 4G63 и в бъдеще едно турбо...ама като се сетя,че трябва да карам на бензин и да ми излиза 20+ лева на 100км, а сегакарам за 8-9 лева на 100 км, идеите умират :icon_blush: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Avtomata Публикувано 3 юли 2007 Сподели Публикувано 3 юли 2007 Кое те кара да мислиш че трябва да караш на бензин?Имам приятел с мотор Мазерати 2.8 би-турбо, кара го само на газ и трябва да ти кажа че върви повече от коли за по 100 000 лева.Според мен турбото не е проблем за газова уредба.Обаче относно разхода в лева... 20/100 може да не ти стигнат Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
lyuli Публикувано 3 юли 2007 Сподели Публикувано 3 юли 2007 ООО да 20 лева не стигат. То и за нетурбиниран не стигат, а ако се сложи и турбина просто забрави за под 20 лева(то става но трябва да те дърпат а това не е добре). Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rallyart7 Публикувано 6 юли 2007 Сподели Публикувано 6 юли 2007 ООО да 20 лева не стигат. То и за нетурбиниран не стигат, а ако се сложи и турбина просто забрави за под 20 лева(то става но трябва да те дърпат а това не е добре).Много си прав колега Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
lyuli Публикувано 6 юли 2007 Сподели Публикувано 6 юли 2007 При мен лично разхода е около 12,5л/100 градско, което е 25 левова равностойност. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CynepMEH Публикувано 6 юли 2007 Сподели Публикувано 6 юли 2007 Много малък този разход. Когато мицуто беше на Пламен той казваше около 15 разход. Аз за моето мицу 4g63 мога да кажа, че харчи различно. Преди харчеше 15 някъде, ама аз го карам в 7000 оборота нон стоп. Сега почнах да сипвам 98 октана бензин в Лукойл и мисля, че е около 14 разхода с ръчка. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
lyuli Публикувано 6 юли 2007 Сподели Публикувано 6 юли 2007 Лео, и аз имах един период в който харчеше 15 че и повече. Обаче после се замислих, че с това ми каране застрашавам себе си и околните(а те не са виновни на никого) и спестявам не повече от 8-10 минути за 12-15 км градско шофиране в час пик. Поради тази причина малко смъкнах оборотомера, карам без да се притеснявам за себе си ( имам и повече време за реакция ако не дай си Боже нещо се случи) и тръгвам с 10 мин по-рано, а и минавам повече километри за същите пари. За мен е най-важно да СТИГНА до там за където съм тръгнал, не кога или как. Признавам си че и го натискам, но това е само покрай най-бързите коли - голф и бмв 3-та серия. (Тогава нещата опират в повечето случаи до опит, а не до автомобил, но на тях как да им го обясниш. Само демонстрация помага ). Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nikolay vanchev Публикувано 8 юли 2007 Сподели Публикувано 8 юли 2007 Извинявайте, че променям малко темата ама къде мога да намера повече информация за колата, която си взех, а тя е Мицубиши Еклипс GST турбо? 1998г. мерси. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rallyart7 Публикувано 8 юли 2007 Сподели Публикувано 8 юли 2007 www.team-2g.com Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Teodor_Aynadzhiev Публикувано 13 юли 2007 Сподели Публикувано 13 юли 2007 Ами среден разход ми прави 8.0-9.0 л /100км, последно с пълна бутилка (60литра), отиване и връщане до София,с градско там и тук (Горна Оряховица) изминах 740км , като на отиване съм карал 140-150 и 160-190 на магистралата.На връщане 120-140, а градското в Горна 50-60, поради това, че града е малък и с висока скорост няма как да се кара,а и няма никакъв смисъл Само на градско качва до 11-12, но е трудно да се каже градско тук, просто 50% от времето естоене на място и каране на ниски предавки, а галанта прави спестилността на 5-та предимно Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Jamesta Публикувано 14 юли 2007 Сподели Публикувано 14 юли 2007 Цък : http://www.dsmtuners.com/Цък: http://www.2gnt.com/ Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.