Премини към съдържание

I_D_S

Потребители
  • От него общо

    3
  • Регистрация

  • Беше тук

За I_D_S

  • Рожден ден 06/06/1982

Интернет контакт

  • AIM
    ids_bg
  • Уебсайт адрес
    http://
  • ICQ
    0

Информация за профила

  • Пол
    Мъж
  • Кара
    Mitsubishi Eclipse
  • Интереси
    Poker, Girls

I_D_S's Постижения

Стартиращ

Стартиращ (1/14)

  • Първа Публикация
  • Начален Разговор
  • Първа Седмица
  • Един месец
  • Една Година

Спечелени Значки

0

Репутация

  1. Здравейте, Аз също си мисля да си направя вратите вертикални, но след дълго проучване стигнах до извода, че не е толкова лесно. Самите панти не са проблем. Има ги в ebay.com за около 400-700$ с транспорта до Бг, но после идват истинските проблеми. Има едни, които произвеждат такива панти в България и са на цени около 550 лв ако не ме лъже паметта. А има е един сервиз, който предлага истински LSD със сертификат и монтаж и т.н., но на цено около 1500 евро. Не съм абсолютно сигурен за цените, но ако не са точни, поне се близки. LSD вратите могат да се отварят и нагоре и настрани. Ако искаш сам да си изработиш мога само да те уверя, че е много по-сложно от колкото изглежда. Във форума на tuning.bg има доста теми за тези апарати и там можеш да видиш и кой ги предлага и на какви цени в Бг. Но най-големият проблем е монтажа, защото доколкото съм запознат не е много лесно. Има един сервиз във Варна, за който съм чувал, че монтират добре, но им отнемало много време, а за този в София чух, че ги монтира за 3 дни, но претупвал работата и после имало проблеми. Не мога да гарантирам за информацията, понеже не е от личен опит, но в щатите имам приятел с 3000GT с ламбо врати. Когато сме говорели винаги ми е казвал, че настойката е много трудна и ако не се лъжа беше споменал нещо за тридесетина монтирания на едната врата докато се настрои да се затваря плътно и да няма проблеми. Надявам се съм помогнал с малко информация. Но ако все пак решиш да се захванеш и доведеш проекта до край ще имаш и евентуални клиенти И последно: като тървиш схеми в нет-а търси за врати отварящи се на 75 градуса, защото тези на 90 трябва някой друг да ги затваря отвън, когато седнеш в колата. Успех!!! Поздрави, Иван Стойчев
  2. Мерси за информацията! Аз имах предвид модела с 150 коня, защото другия е много рядък тук и надали ще си намеря запазен, а и е акцизен :mad: . Ето защо си мисля за покупка на слабия модел, монтаж на турбо и намаляне на компресията, но нямам много инфо за тези двигатели. Относно Nissan-а той има едно огромно предимство (поне за мен) и това е задното предаване, но Eclipse-а ми харесва много повече като визия, а и най-любимата ми кола е 3000gt vr4 (по обясними причини немога да си я позволя - засега!!!) и си мисля, че един Eclipse ще е добра подготовка за истинската кола :D Поздрави, Иван Стойчев
  3. Здравейте, Първо искам да ви поздравя за страхотния форум и да ви благодаря за всичката информация вътре. Сега към въпроса: Мисля да си купя Mitsubishi Eclipse 94-95г , но виждам че тук (Европа) рядко се срещат модели с турбо.Някъде из форума прочетох мнение, че на този двигател може да се монтира турбина и без да се сменят бутала и т.н. Бихте ли ми казали дали си заслужава да се захващам с това и ако някой е минал по този път да ми даде ориентировъчни цени, евентуално подходящ сервиз и времето, което им отнема за монтаж и настройки? Много ми се кара кола с турбо и спящи фарове, а другия вариянт е Nissan 200sx, но Eclipse-а ми харесва повече, а и няма акциз (малка, но съществена подробност). Искам още да питам, колко е нормално да платя за такава кола? По мои сметки ще ми излезе около 4000-7000 лв. да си внеса от Германя в зависимост от годините и километрите. Скъпо ли е или не? Ако някой има добри предложения моля да ги слага на масата. Аз съм от Балчик, но не ми е проблем да отида дори до София за оглед. Предварително благодаря на всички :mitsu-smiley: Поздрави, Иван Стойчев
×
×
  • Създаване...