Премини към съдържание

Препоръчано мнение

Здравейте колеги,

 

Наскоро се сдобих със заветния и дългоочаквания от мен DSM - 1G GSX AWD.

Дето се вика от сега нататък почва мъката...

Проекта ми е следния:

 

1. Сегменти на Ross Pistons и бутала от 2G ( Тъй като имам 6-болтовия блок само това смятам да сменям по мотора и мисля че до 350-400 hp няма да има проблем.

2. Big 16G EVO III Turbo ( вече е монтирано ) О2 housing

3. Injectors 660 cc

4. Walbro 255 fuel pump ( или 190 в по-лошия случай )

5. Front mount intercooler ( още не съм се спрял на определен )

6. Gauges - A/F, EGT, Boost

 

Мисля когато отворя мотора, да махна и balanceshaft-a , с подходящ кит.

 

Знам, че колегите със 4G63T не са много, но ако някой е правил нещо подобно или пък е запознат, вашите мнения ще са ми от полза!!!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 11 месеца ...
Здравейте колеги,

 

Наскоро се сдобих със заветния и дългоочаквания от мен DSM - 1G GSX AWD.

Дето се вика от сега нататък почва мъката...

Проекта ми е следния:

 

1. Сегменти на Ross Pistons и бутала от 2G ( Тъй като имам 6-болтовия блок само това смятам да сменям по мотора и мисля че до 350-400 hp няма да има проблем.

2. Big 16G EVO III Turbo ( вече е монтирано ) О2 housing

3. Injectors 660 cc

4. Walbro 255 fuel pump ( или 190 в по-лошия случай )

5. Front mount intercooler ( още не съм се спрял на определен )

6. Gauges - A/F, EGT, Boost

 

Мисля когато отворя мотора, да махна и balanceshaft-a , с подходящ кит.

 

Знам, че колегите със 4G63T не са много, но ако някой е правил нещо подобно или пък е запознат, вашите мнения ще са ми от полза!!!

 

 

 

 

Здравей.Аз също имам такъв - твоята коя година е?Колко болтов е двигателя?Цвят?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги,

 

Наскоро се сдобих със заветния и дългоочаквания от мен DSM - 1G GSX AWD.

Дето се вика от сега нататък почва мъката...

Проекта ми е следния:

 

1. Сегменти на Ross Pistons и бутала от 2G ( Тъй като имам 6-болтовия блок само това смятам да сменям по мотора и мисля че до 350-400 hp няма да има проблем.

2. Big 16G EVO III Turbo ( вече е монтирано ) О2 housing

3. Injectors 660 cc

4. Walbro 255 fuel pump ( или 190 в по-лошия случай )

5. Front mount intercooler ( още не съм се спрял на определен )

6. Gauges - A/F, EGT, Boost

 

Мисля когато отворя мотора, да махна и balanceshaft-a , с подходящ кит.

 

Знам, че колегите със 4G63T не са много, но ако някой е правил нещо подобно или пък е запознат, вашите мнения ще са ми от полза!!!

 

 

честито за покупката :) Като гледам влизаш в джаза веднага така, че ти желая успек. Кажи задния диф с колко болта е?

 

Сега, относно проектчето. Кажи какво целиш от колата - колко коня и как ще я ползваш. Иначе по точките

1. Моят съвет е, ако ще отваряш мотора, по-добре дай 1000лв отгоре и сложи хубави, ковани бутала и биели. 2г буталата са ъпгрейд и държат до към 425 коня, но ако доближиш тази граница шансът да ги строшиш от детонация е доста голям. По-добре слагай ковани, за да ти е мирна главата :) Също така може да помислиш за смяна на биелите. 6-болтовите са много здрави, но това е и негативната им стрна едновремено, защото са по-тежки. Ако ги смениш с по-леки и ковани ще е най-добре :)

2. браво за турбото :)

3. ...

4. взимай 255 High Pressure + Fuel Pressure Regulator смело :)

5. Кажи после какъв си взел и дали си доволен, че и аз трябв да купувам FMIC

6. кажи какви и откъде ще ги вземеш, че и аз търся поне един boost/vacuum. Чудя се още дали да взимам механичен или с мап сензор...

7. балансиращите валове с кит ли ще ги махаш или ще ги режеш? Ако поръчваш кит от чужбина гледай да вземеш и гарнитурите, че се продават отделно

 

И накрая - дай някакви снимчици на колицата да я видим :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 2 седмици ...

Даааа

Темата е от преди 1 година.

Имах малка пауза и командировка за части!!!

 

Направо скочих в ковани бутала и биели Eagle H-beam.

Мотора е съборен и скоро започвам работа по него!

 

Ще ъпдейтвам!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Браво за ъпдейтите.Буталата с каква степен на сгъстяване са и какво смени още като сменя буталата в смисъл- лагери,ролки и т.н.И някакви усложнения имаше ли?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Буталата са 8.3 : 1

Още не съм започнал събирането на мотора обаче както казах :)

Не мисля да има усложнения, нови ролки, нов ремък , задължително OEM Misubishi обаче!!!

Никакви други боклуци...

Има само 1 по-добър ремък от Митсу ремъка и това е Кевларния!

Ама засега няма смисъл от него!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

А задния диференциал колко болтов е- 4 или 3?LSD имаш ли на задния?Имаш наистина яка кола.Как я намери - толкова са редки особенно в България?Разкажи и историята ако не е тайна :icon_thumbup: Като я взе с коя турбина беше- 16G или 14b?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

О-о-о ще разкажа, как... :)

Търсих я доста време. Първо се колебаех между тази (91) и още една която беше '92.

И тъй като тогава не разбирах много от Митсу-та почти се бях хвърлил на другата.

Която беше очевидно със 7-болтовия мотор, тъй като беше със целия фар, а не със Flip-up както е моята!

И така посъветвах се със колегите от американския форум и те ми казаха бързо да вземам тази '91.

Че на всичкото отгоре беше и със тъкмо сложена EVOIIIGT турбина, поне по думите на италянеца :)

И се почна една САГА.... около 2 месеца не можах да намеря кой да ми я докара.

Всеки се дърпа, тъй като беше някъде около Торино! Бях побеснял. Бях готов да платя почти двойно само и само да дойде най-накрая. Колко съм ги псувал тея с автовозите и автокъщите .... всеки вика "о-о-о за една кола...ооо беги"

Как да е накрая случих на много съвестен човек, който ми я докара. Горещо мога да го препоръчам даже ако някой има 1-2 или повече коли за докарване от Италия.

И така пристигна в горе - долу добър вид, пълен сток, което доста ме зарадва. Карана само на сток бууст очевидно, и ЕСТЕСТВЕНО със проблем във IDLE-a, нещо нормално.

Навсичкото отгоре със сменена турбинка, която на първо време ме удовлетворява. Това EVOIIIGT се явява реплика на оригиналното БИГ16Г , портвано е на О2 изхода фабрично. Обаче в Америка нещо не се носят добри мнения за това турбо. Може би нах-вече защото е произведено в Тайван, незнам... Ще видим какво ще излезе! Всеки съветва да се внимава за boost creep.

 

Имам LSD, за диференциала още не знам, мисля че е 4-болтовия.

Имам големи надежди, вече почти 1 година съм в застой и чакам с нетърпение да започна работата по нея!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Сигурно е 4-болтовия защото мисля че 3-болтови LSD няма.Моят също е 4-болтов и е LSD (дори има табелка от вътрешната страна на вратата).Успех с усилването.Ако можеш пусни и някои снимки да я видим :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

има 3-болтови :)

http://www.dsmtuners.com/sub.php?page=1g2gcomparison

 

btw: имам оригинален ремък мицубиши за 4г63 турбо - ако ти трябва може да измислим нещо

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Работата е там, че се сменят от 3-болтов към 4-болтов по средата на 91 някъде!

НЕ е точно 92-ра.

Още не съм я гледал.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 5 месеца ...

http://i414.photobucket.com/albums/pp230/drive-maniac/4G63/DSC02529.jpg

http://i414.photobucket.com/albums/pp230/drive-maniac/4G63/DSC02527.jpg

http://i414.photobucket.com/albums/pp230/drive-maniac/4G63/DSC02526.jpg

http://i414.photobucket.com/albums/pp230/drive-maniac/4G63/DSC02532.jpg

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Това като го гледам трябва да скочи над 300 коня смело :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Това като го гледам трябва да скочи над 300 коня смело :)

 

Ами на там се целя. За сега искам да карам 1-2К в разработка и после да сложа големите инжектори и регулатора, и съответно да кача бууста. Щото знам че сложа ли ги сега, няма да се сдържа....

Незнам и как ще протече настройката със АФЦ-то, по принцип със този сетъп Хамериканотата достигат 350к.с. с добри настройки!

 

Ще пускам ъпдейти...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Евалата колега за якия уруд :icon_rock:

Много ме радват и мен тези AWD-та.Със здраве и много безаварийни

Поздрави от мен

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 2 години ...

Гледам,че темата е стара,но както си се ровех викам си,интересно ми е какво е станало по-нататък.Какво става сколата,правиш ли я още,продаде ли я или какво?Много ще ми интересно,а предполагам и на другите какво се е случило или случва с твоя звяр колега.Ако може и снимки да качиш...молим!

Редактирано от qnito
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 3 седмици ...

Здравейте, радвам се че някой ми е изровил темата :)

Колата е в почти този си сетъп. Премахнат е дебитомера и е с нова електроника и мап-сензор. Успешно я настроих до около 1 бар засега. Първоначалната ми идея беше да я карам като "daily-driver" но с тези цени на 100-октановия бензин я изваждам все по рядко от гаража.

Ще направя някоя и друга снимка тези дни.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...