Drive-Maniac Публикувано 13 юни 2007 Сподели Публикувано 13 юни 2007 Здравейте колеги, Наскоро се сдобих със заветния и дългоочаквания от мен DSM - 1G GSX AWD.Дето се вика от сега нататък почва мъката...Проекта ми е следния: 1. Сегменти на Ross Pistons и бутала от 2G ( Тъй като имам 6-болтовия блок само това смятам да сменям по мотора и мисля че до 350-400 hp няма да има проблем.2. Big 16G EVO III Turbo ( вече е монтирано ) О2 housing3. Injectors 660 cc 4. Walbro 255 fuel pump ( или 190 в по-лошия случай )5. Front mount intercooler ( още не съм се спрял на определен )6. Gauges - A/F, EGT, Boost Мисля когато отворя мотора, да махна и balanceshaft-a , с подходящ кит. Знам, че колегите със 4G63T не са много, но ако някой е правил нещо подобно или пък е запознат, вашите мнения ще са ми от полза!!! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivailo76 Публикувано 3 юни 2008 Сподели Публикувано 3 юни 2008 Здравейте колеги, Наскоро се сдобих със заветния и дългоочаквания от мен DSM - 1G GSX AWD.Дето се вика от сега нататък почва мъката...Проекта ми е следния: 1. Сегменти на Ross Pistons и бутала от 2G ( Тъй като имам 6-болтовия блок само това смятам да сменям по мотора и мисля че до 350-400 hp няма да има проблем.2. Big 16G EVO III Turbo ( вече е монтирано ) О2 housing3. Injectors 660 cc 4. Walbro 255 fuel pump ( или 190 в по-лошия случай )5. Front mount intercooler ( още не съм се спрял на определен )6. Gauges - A/F, EGT, Boost Мисля когато отворя мотора, да махна и balanceshaft-a , с подходящ кит. Знам, че колегите със 4G63T не са много, но ако някой е правил нещо подобно или пък е запознат, вашите мнения ще са ми от полза!!! Здравей.Аз също имам такъв - твоята коя година е?Колко болтов е двигателя?Цвят? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
IVAKA Публикувано 3 юни 2008 Сподели Публикувано 3 юни 2008 Здравей.Аз също имам такъв - твоята коя година е?Колко болтов е двигателя?Цвят?" Тъй като имам 6-болтовия блок " :good: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CynepMEH Публикувано 3 юни 2008 Сподели Публикувано 3 юни 2008 Здравейте колеги, Наскоро се сдобих със заветния и дългоочаквания от мен DSM - 1G GSX AWD.Дето се вика от сега нататък почва мъката...Проекта ми е следния: 1. Сегменти на Ross Pistons и бутала от 2G ( Тъй като имам 6-болтовия блок само това смятам да сменям по мотора и мисля че до 350-400 hp няма да има проблем.2. Big 16G EVO III Turbo ( вече е монтирано ) О2 housing3. Injectors 660 cc 4. Walbro 255 fuel pump ( или 190 в по-лошия случай )5. Front mount intercooler ( още не съм се спрял на определен )6. Gauges - A/F, EGT, Boost Мисля когато отворя мотора, да махна и balanceshaft-a , с подходящ кит. Знам, че колегите със 4G63T не са много, но ако някой е правил нещо подобно или пък е запознат, вашите мнения ще са ми от полза!!! честито за покупката Като гледам влизаш в джаза веднага така, че ти желая успек. Кажи задния диф с колко болта е? Сега, относно проектчето. Кажи какво целиш от колата - колко коня и как ще я ползваш. Иначе по точките1. Моят съвет е, ако ще отваряш мотора, по-добре дай 1000лв отгоре и сложи хубави, ковани бутала и биели. 2г буталата са ъпгрейд и държат до към 425 коня, но ако доближиш тази граница шансът да ги строшиш от детонация е доста голям. По-добре слагай ковани, за да ти е мирна главата Също така може да помислиш за смяна на биелите. 6-болтовите са много здрави, но това е и негативната им стрна едновремено, защото са по-тежки. Ако ги смениш с по-леки и ковани ще е най-добре 2. браво за турбото 3. ...4. взимай 255 High Pressure + Fuel Pressure Regulator смело 5. Кажи после какъв си взел и дали си доволен, че и аз трябв да купувам FMIC6. кажи какви и откъде ще ги вземеш, че и аз търся поне един boost/vacuum. Чудя се още дали да взимам механичен или с мап сензор...7. балансиращите валове с кит ли ще ги махаш или ще ги режеш? Ако поръчваш кит от чужбина гледай да вземеш и гарнитурите, че се продават отделно И накрая - дай някакви снимчици на колицата да я видим Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Емил Димитров Публикувано 3 юни 2008 Сподели Публикувано 3 юни 2008 Успех в начинанието! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
s_mitko Публикувано 4 юни 2008 Сподели Публикувано 4 юни 2008 Темата не е ли от преди една година ? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CynepMEH Публикувано 4 юни 2008 Сподели Публикувано 4 юни 2008 ха ха, вярно... това да не е Тодор? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Drive-Maniac Публикувано 13 юни 2008 Автор Сподели Публикувано 13 юни 2008 ДааааТемата е от преди 1 година.Имах малка пауза и командировка за части!!! Направо скочих в ковани бутала и биели Eagle H-beam.Мотора е съборен и скоро започвам работа по него! Ще ъпдейтвам! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CynepMEH Публикувано 13 юни 2008 Сподели Публикувано 13 юни 2008 Пускай ъпдейтчета от време на време Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivailo76 Публикувано 13 юни 2008 Сподели Публикувано 13 юни 2008 Браво за ъпдейтите.Буталата с каква степен на сгъстяване са и какво смени още като сменя буталата в смисъл- лагери,ролки и т.н.И някакви усложнения имаше ли? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Drive-Maniac Публикувано 13 юни 2008 Автор Сподели Публикувано 13 юни 2008 Буталата са 8.3 : 1Още не съм започнал събирането на мотора обаче както казах Не мисля да има усложнения, нови ролки, нов ремък , задължително OEM Misubishi обаче!!!Никакви други боклуци...Има само 1 по-добър ремък от Митсу ремъка и това е Кевларния!Ама засега няма смисъл от него! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivailo76 Публикувано 14 юни 2008 Сподели Публикувано 14 юни 2008 А задния диференциал колко болтов е- 4 или 3?LSD имаш ли на задния?Имаш наистина яка кола.Как я намери - толкова са редки особенно в България?Разкажи и историята ако не е тайна :icon_thumbup: Като я взе с коя турбина беше- 16G или 14b? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Drive-Maniac Публикувано 16 юни 2008 Автор Сподели Публикувано 16 юни 2008 О-о-о ще разкажа, как... Търсих я доста време. Първо се колебаех между тази (91) и още една която беше '92.И тъй като тогава не разбирах много от Митсу-та почти се бях хвърлил на другата.Която беше очевидно със 7-болтовия мотор, тъй като беше със целия фар, а не със Flip-up както е моята!И така посъветвах се със колегите от американския форум и те ми казаха бързо да вземам тази '91.Че на всичкото отгоре беше и със тъкмо сложена EVOIIIGT турбина, поне по думите на италянеца И се почна една САГА.... около 2 месеца не можах да намеря кой да ми я докара.Всеки се дърпа, тъй като беше някъде около Торино! Бях побеснял. Бях готов да платя почти двойно само и само да дойде най-накрая. Колко съм ги псувал тея с автовозите и автокъщите .... всеки вика "о-о-о за една кола...ооо беги"Как да е накрая случих на много съвестен човек, който ми я докара. Горещо мога да го препоръчам даже ако някой има 1-2 или повече коли за докарване от Италия.И така пристигна в горе - долу добър вид, пълен сток, което доста ме зарадва. Карана само на сток бууст очевидно, и ЕСТЕСТВЕНО със проблем във IDLE-a, нещо нормално.Навсичкото отгоре със сменена турбинка, която на първо време ме удовлетворява. Това EVOIIIGT се явява реплика на оригиналното БИГ16Г , портвано е на О2 изхода фабрично. Обаче в Америка нещо не се носят добри мнения за това турбо. Може би нах-вече защото е произведено в Тайван, незнам... Ще видим какво ще излезе! Всеки съветва да се внимава за boost creep. Имам LSD, за диференциала още не знам, мисля че е 4-болтовия.Имам големи надежди, вече почти 1 година съм в застой и чакам с нетърпение да започна работата по нея! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivailo76 Публикувано 16 юни 2008 Сподели Публикувано 16 юни 2008 Сигурно е 4-болтовия защото мисля че 3-болтови LSD няма.Моят също е 4-болтов и е LSD (дори има табелка от вътрешната страна на вратата).Успех с усилването.Ако можеш пусни и някои снимки да я видим Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CynepMEH Публикувано 16 юни 2008 Сподели Публикувано 16 юни 2008 има 3-болтови http://www.dsmtuners.com/sub.php?page=1g2gcomparison btw: имам оригинален ремък мицубиши за 4г63 турбо - ако ти трябва може да измислим нещо Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Drive-Maniac Публикувано 17 юни 2008 Автор Сподели Публикувано 17 юни 2008 Работата е там, че се сменят от 3-болтов към 4-болтов по средата на 91 някъде!НЕ е точно 92-ра.Още не съм я гледал. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivailo76 Публикувано 17 юни 2008 Сподели Публикувано 17 юни 2008 Пусни номера на шасито и ще видим коя година е. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Drive-Maniac Публикувано 7 декември 2008 Автор Сподели Публикувано 7 декември 2008 Вижда му се края... http://i414.photobucket.com/albums/pp230/drive-maniac/4G63/DSC02533.jpg Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Емил Димитров Публикувано 7 декември 2008 Сподели Публикувано 7 декември 2008 Хайде да го видим дзверо Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Drive-Maniac Публикувано 7 декември 2008 Автор Сподели Публикувано 7 декември 2008 http://i414.photobucket.com/albums/pp230/drive-maniac/4G63/DSC02529.jpghttp://i414.photobucket.com/albums/pp230/drive-maniac/4G63/DSC02527.jpghttp://i414.photobucket.com/albums/pp230/drive-maniac/4G63/DSC02526.jpghttp://i414.photobucket.com/albums/pp230/drive-maniac/4G63/DSC02532.jpg Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Емил Димитров Публикувано 7 декември 2008 Сподели Публикувано 7 декември 2008 Това като го гледам трябва да скочи над 300 коня смело Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Drive-Maniac Публикувано 7 декември 2008 Автор Сподели Публикувано 7 декември 2008 Това като го гледам трябва да скочи над 300 коня смело Ами на там се целя. За сега искам да карам 1-2К в разработка и после да сложа големите инжектори и регулатора, и съответно да кача бууста. Щото знам че сложа ли ги сега, няма да се сдържа....Незнам и как ще протече настройката със АФЦ-то, по принцип със този сетъп Хамериканотата достигат 350к.с. с добри настройки! Ще пускам ъпдейти... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
promod Публикувано 8 декември 2008 Сподели Публикувано 8 декември 2008 Евалата колега за якия уруд :icon_rock:Много ме радват и мен тези AWD-та.Със здраве и много безаварийниПоздрави от мен Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
qnito Публикувано 3 август 2011 Сподели Публикувано 3 август 2011 (редакция) Гледам,че темата е стара,но както си се ровех викам си,интересно ми е какво е станало по-нататък.Какво става сколата,правиш ли я още,продаде ли я или какво?Много ще ми интересно,а предполагам и на другите какво се е случило или случва с твоя звяр колега.Ако може и снимки да качиш...молим! Редактирано 3 август 2011 от qnito Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Drive-Maniac Публикувано 19 август 2011 Автор Сподели Публикувано 19 август 2011 Здравейте, радвам се че някой ми е изровил темата Колата е в почти този си сетъп. Премахнат е дебитомера и е с нова електроника и мап-сензор. Успешно я настроих до около 1 бар засега. Първоначалната ми идея беше да я карам като "daily-driver" но с тези цени на 100-октановия бензин я изваждам все по рядко от гаража. Ще направя някоя и друга снимка тези дни. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.