макс62 Публикувано 3 април 2015 Сподели Публикувано 3 април 2015 Моят "любимец" е вече официално в движение, от 1.04 има застраховка и вече мога да излизам навън :icon_thumbup: . Обаче не ще да пали. Тоест пали, но след 3-4 оборота. От 15 години насам карам само дизел. И в момента имам още 2 мои и 2 служебни. Всички палят веднага, само шибаното "Галант"-че не ще. Не е нафта, не са свещи, акумулатор и стартер - ОК, върти бързо, правих теста за доускорение от една моя тема от по-миналата година - няма влошени показатели. За всеки случай и профилактично налях някаква добавка в нафтата - никаква промяна. Изчерпан съм откъм идеи и очаквам помощ че дразни много. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
badcookie666 Публикувано 3 април 2015 Сподели Публикувано 3 април 2015 Помпата може да ти прави номера , пробвай с един възвратен клапан преди нея ;). Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
макс62 Публикувано 4 април 2015 Автор Сподели Публикувано 4 април 2015 Ако искаш да кажеш че "пада" нафтата, не е от това. При палене веднага след гасене е същата история. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ishtako Публикувано 23 декември 2016 Сподели Публикувано 23 декември 2016 И аз сложих клапан за нафтата преди филтъра, ама пак пали от 3-4 превъртания, понякога и повече. Някой намерил ли е причина и евентуално решение на проблема? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
detonation_1 Публикувано 4 август 2017 Сподели Публикувано 4 август 2017 И мойта е така и бях чел че можело да е нещо от центровката на двигателя или по скоро предварението на помпата.След десетина дена ще я водя да и видят центровката Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.