bai Mihal Публикувано 26 март 2015 Сподели Публикувано 26 март 2015 Казус: 1. Галант 2.5, 6А13, ЕА5А, 2001 г. Гориво: бензин 100 октана. 2. Проблем: трайно прекъсване на празен ход и до 2200-2500 оборота (на място и в движение). След 2500 оборота - всичко се оправя! 3. Обстоятелства за появате на проблема: колата работеше перфектно и при едно палене просто започна да прекъсва. Малко по-късно светна "чек-енджин". Диагностиката показа: свещи, диструбуторна капачка и палец. Осцилоскопът добави и кабели. 4. Досегашни опити за отстраняване на проблема: сменени свещи (NGK PFRK6-11 - цитирам по памет, по каталог за модела), капачка (Mitsubishi), палец и кабели. Резултат: никаква промяна! 5. Настоящо състояние на колата: - ЕКУ - "Не отчита никакви грешки или отклонения от нормите на компонентите на системата"; - Зацепване на ангренажния ремък: "Проверено (правилно зацепен)"; - Компресия: "Еднаква във всички цилиндри"; - Въздушен филтър - чисто нов. - Горивен филтър - сменен преди 2000 км. - Дюзи на предната глава - преверени за навлизане на въздух - "Не влиза въздух от тях". Прекъсването си остава! 6. Допълнителна информация: - Гореописаните интервенции (диагностика, копресии, зацепване, осцилоскопи) са направени в два сервиза - "Хеед-91" и "Лазурит" (колата от една седмица е във въпросния и колегите продължават да "констатират"). Как точно - не споделят с мен! Ще бъда благодарен за всяко ваше компетентно мнение, споделен подобен опит или "обосновано предположение". Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
al_bandi Публикувано 26 март 2015 Сподели Публикувано 26 март 2015 Не знaм дaли имa отношение но нa стaрaтa двойкa го имaше същото и след същите тези интервенции реших дa сменя ТПСa и се опрaви. Нa шестaкa може дa е друго.Може дa грешa тотaлно и дa говоря глупости но все пaк е предположение.Aко е тaкa ме извинете и попрaвете че дa нaучa и aз, все пaк и aз вече съм с шестaк. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
lesko Публикувано 26 март 2015 Сподели Публикувано 26 март 2015 Казус: 1. Галант 2.5, 6А13, ЕА5А, 2001 г. Гориво: бензин 100 октана. 6. Допълнителна информация: - Гореописаните интервенции (диагностика, копресии, зацепване, осцилоскопи) са направени в два сервиза - "Хеед-91" и "Лазурит" (колата от една седмица е във въпросния и колегите продължават да "констатират"). Как точно - не споделят с мен! Ще бъда благодарен за всяко ваше компетентно мнение, споделен подобен опит или "обосновано предположение". Виждам че си от София ,защо не отиде при Пламен ? :icon_hmm: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mmotors Публикувано 26 март 2015 Сподели Публикувано 26 март 2015 Бобинката, пич. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zexer Публикувано 26 март 2015 Сподели Публикувано 26 март 2015 И аз предполагам бобина понеже съм имал такъв проблем и това го реши ... на 2.5 мотора тя (бобината) е вътре в дистрибутора Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bai Mihal Публикувано 31 март 2015 Автор Сподели Публикувано 31 март 2015 За протокола: смениха бобината и сега всичко е наред.Много благодаря на всички за съдействието! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mmotors Публикувано 31 март 2015 Сподели Публикувано 31 март 2015 Бравос Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nikk Публикувано 31 март 2015 Сподели Публикувано 31 март 2015 Колега , и при мен се появи същия проблем, колко горе-долу струва бобината. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.