Премини към съдържание
Моля всички потребители да си сменят паролите поради спам във форума!

Прекъсване в ниски и средни обороти


Препоръчано мнение

Казус:

 

1. Галант 2.5, 6А13, ЕА5А, 2001 г. Гориво: бензин 100 октана.

 

2. Проблем: трайно прекъсване на празен ход и до 2200-2500 оборота (на място и в движение). След 2500 оборота - всичко се оправя!

 

3. Обстоятелства за появате на проблема: колата работеше перфектно и при едно палене просто започна да прекъсва. Малко по-късно светна "чек-енджин". Диагностиката показа: свещи, диструбуторна капачка и палец. Осцилоскопът добави и кабели.

 

4. Досегашни опити за отстраняване на проблема: сменени свещи (NGK PFRK6-11 - цитирам по памет, по каталог за модела), капачка (Mitsubishi), палец и кабели. Резултат: никаква промяна!

 

5. Настоящо състояние на колата:

 

- ЕКУ - "Не отчита никакви грешки или отклонения от нормите на компонентите на системата";

- Зацепване на ангренажния ремък: "Проверено (правилно зацепен)";

- Компресия: "Еднаква във всички цилиндри";

- Въздушен филтър - чисто нов.

- Горивен филтър - сменен преди 2000 км.

- Дюзи на предната глава - преверени за навлизане на въздух - "Не влиза въздух от тях".

 

Прекъсването си остава!

 

6. Допълнителна информация:

 

- Гореописаните интервенции (диагностика, копресии, зацепване, осцилоскопи) са направени в два сервиза - "Хеед-91" и "Лазурит" (колата от една седмица е във въпросния и колегите продължават да "констатират"). Как точно - не споделят с мен!

 

Ще бъда благодарен за всяко ваше компетентно мнение, споделен подобен опит или "обосновано предположение". :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Не знaм дaли имa отношение но нa стaрaтa двойкa го имaше същото и след същите тези интервенции реших дa сменя ТПСa и се опрaви. Нa шестaкa може дa е друго.

Може дa грешa тотaлно и дa говоря глупости но все пaк е предположение.

Aко е тaкa ме извинете и попрaвете че дa нaучa и aз, все пaк и aз вече съм с шестaк.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Казус:

 

1. Галант 2.5, 6А13, ЕА5А, 2001 г. Гориво: бензин 100 октана.

 

 

 

6. Допълнителна информация:

 

- Гореописаните интервенции (диагностика, копресии, зацепване, осцилоскопи) са направени в два сервиза - "Хеед-91" и "Лазурит" (колата от една седмица е във въпросния и колегите продължават да "констатират"). Как точно - не споделят с мен!

 

Ще бъда благодарен за всяко ваше компетентно мнение, споделен подобен опит или "обосновано предположение". :)

Виждам че си от София ,защо не отиде при Пламен ? :icon_hmm:
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

И аз предполагам бобина понеже съм имал такъв проблем и това го реши :) ... на 2.5 мотора тя (бобината) е вътре в дистрибутора :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

За протокола: смениха бобината и сега всичко е наред.

Много благодаря на всички за съдействието! :-)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...