boko84 Публикувано 15 февруари 2015 Сподели Публикувано 15 февруари 2015 Здравейте колеги! След 5-6 годишна експлоатация и без абсолютно никакви проблеми под капака, най-накрая нещо се счупи Та имам едно въпросче и моля да ме посъветвате как да постъпя... Вчера забелязах, че капе нещо и след като залегнах под колата, видях че е доста измокрено покрай долната част на радиатора...най вероятно като надуе и е пръскало...не съм виждал как пръска или тече...отворих капака и гледам нивото в казанчето почти до мимимума...радиатора е спукан някъде долу в ъгъла откъм шофьорския фар...доколкото успях да видя там май е пластмаса...Та въпроса ми е дали да пробвам с някаква добавка? и каква ще ми препоръчате? Или направо да си купувам нов радиатор, като цената му е 50-тина лева за мен, понеже бачкам в еврото... иначе е 200лв :icon_doh: И също ако някой е пробвал да го залепи, нека сподели... Благодаря :mitsu-smiley: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
krasipet Публикувано 15 февруари 2015 Сподели Публикувано 15 февруари 2015 Ако само сълзи... има добавка на Лики Моли, която може да свърши работа. Но струва ли си 10 лЪва за шишемайстор, при положение, че можеш да вземеш радиатор за 50 лв. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
lesko Публикувано 15 февруари 2015 Сподели Публикувано 15 февруари 2015 Сменяй с нов щом е 50 лъва ,лепенето на пластмаса е трудна работа особенно ако системата има налягане . Успех ! :icon_thumbup: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TASSO Публикувано 15 февруари 2015 Сподели Публикувано 15 февруари 2015 (редакция) Здравейте колеги! След 5-6 годишна експлоатация и без абсолютно никакви проблеми под капака, най-накрая нещо се счупи Та имам едно въпросче и моля да ме посъветвате как да постъпя... Вчера забелязах, че капе нещо и след като залегнах под колата, видях че е доста измокрено покрай долната част на радиатора...най вероятно като надуе и е пръскало...не съм виждал как пръска или тече...отворих капака и гледам нивото в казанчето почти до мимимума...радиатора е спукан някъде долу в ъгъла откъм шофьорския фар...доколкото успях да видя там май е пластмаса...Та въпроса ми е дали да пробвам с някаква добавка? и каква ще ми препоръчате? Или направо да си купувам нов радиатор, като цената му е 50-тина лева за мен, понеже бачкам в еврото... иначе е 200лв :icon_doh: И също ако някой е пробвал да го залепи, нека сподели... Благодаря :mitsu-smiley: Не е спукан при пластмасата, а някоя от тръбичките на радиатора и от там се стича. Лепят ги, но това е само временно решение, защото след време ще избие от друго място. Щом ти е такава цената си вземи направо нов и не си губи времето.. освен ако нямаш намерение да се специализираш в сваляне и слагане на радиатори Редактирано 15 февруари 2015 от TASSO Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mmotors Публикувано 15 февруари 2015 Сподели Публикувано 15 февруари 2015 Здравейте колеги! След 5-6 годишна експлоатация и без абсолютно никакви проблеми под капака, най-накрая нещо се счупи Та имам едно въпросче и моля да ме посъветвате как да постъпя... Вчера забелязах, че капе нещо и след като залегнах под колата, видях че е доста измокрено покрай долната част на радиатора...най вероятно като надуе и е пръскало...не съм виждал как пръска или тече...отворих капака и гледам нивото в казанчето почти до мимимума...радиатора е спукан някъде долу в ъгъла откъм шофьорския фар...доколкото успях да видя там май е пластмаса...Та въпроса ми е дали да пробвам с някаква добавка? и каква ще ми препоръчате? Или направо да си купувам нов радиатор, като цената му е 50-тина лева за мен, понеже бачкам в еврото... иначе е 200лв :icon_doh: И също ако някой е пробвал да го залепи, нека сподели... Благодаря :mitsu-smiley:Щом работиш в Евро 07, значи знаеш, че никога не трябва да си купуваш радиатор с марка ITN :rulez: Той е правен в час по трудово обучение от деца в китайско начално училище в малко, затънтено селце по поречието на река Тянънмън. Купувайки въпросния "радиатор" е все едно отиваш до Букурещ по стария път, който минава през небезизвестното румънско село Съибещи. Поздрав. 1 Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
boko84 Публикувано 15 февруари 2015 Автор Сподели Публикувано 15 февруари 2015 Колега незнам какъв опит имаш с марката и раиаторите от тази марка...Ако сменям радиатор ще си сложа китайския без да се притеснявам...От тази марка не препоръчвам амортисьори... Все пак бих пробвал с някаква добавка, но първо утре ще го оставя да надуе, за да видя колко е сериозен теча... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sandimen Публикувано 15 февруари 2015 Сподели Публикувано 15 февруари 2015 Такива добавки не е добре да се слагат в охладителната система. А аз като един ваш чест клиент, ти казвам че и чистачки на ITN не бих сложил. Това е от опит, ако решиш пробвай си късмета. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Andy Van Der Drift Публикувано 18 февруари 2015 Сподели Публикувано 18 февруари 2015 (редакция) Днес сутринта изненадка - под дясната част на радиатора текло към 100 мл. Не вярвам да се е топило вода, сняг, лед и т.н., защото беше -9 градуса. Още не знам маркуч ли е, съединение ли е, радиатор ... Предположения? Ей, най-после ще ми се махне загубата на антифриз. 6,5 години намалява и не мога да разбера що. Ха, дет вика автора, най-после нещо се счупи. Редактирано 18 февруари 2015 от Andy Van Der Drift Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
boko84 Публикувано 18 февруари 2015 Автор Сподели Публикувано 18 февруари 2015 (редакция) Анди твоя теч е по-сериозен..При мен, когато изгася колата, капва няколко капки и спира...затова мисля да пробвам с една добавка, та да видим може пък да спре...Между другото и аз съм доливал няколко пъти по малко през годините...може да е губило от там ама вече да е станало по-сериозно, понеже вече доливам по 100-тина мл. на два дена... Редактирано 18 февруари 2015 от boko84 Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Andy Van Der Drift Публикувано 18 февруари 2015 Сподели Публикувано 18 февруари 2015 Аз като го взех така се притесних от спадането на антифриза с по 200 мл/седмица в казана. Понеже в радиатора не спадаше, реших да сменя антифриза и да не му доливам да видя какво ще стане. Веднъж в седмицата, след това веднъж месеца, проверявах нивото в радиатора. Догоре беше. 3 години не долях и една капка. Декември м.г. викам я да му капна аз 150 мл някъде да видя какво ще стане. Хоп, след 1 седмица вдигам капака и то пак спаднало. Този, теч да го нарека, е за сефте. Докато беше на работата на паркинга не е изпускал. Аз найш к`во си мисля? Че това не е теч, а е потта на конете под капака :D Имам едно шише концентрат в бойна готовност. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.