Премини към съдържание

Проблем с електрическата система


ishtako

Препоръчано мнение

Здравейте колеги, колата ми е Галант дизел 2.0 tdi 1997. От два дни имам проблеми с електрическата система. Първо да кажа какво правих преди проблемите да се появят... не можах да запаля и ми дадоха ток от един хладилен бус транспортер. После, както го планувах от неколко дни, свалих подгревните свещи да ги проверя дали работят и разбрах, че са си здрави... пробвах ги с една жица на плюса, а самата свещ я допирам до един болт на купето... След около час-два установих, че не ми работят централното, запалката, радиото, халогените... халогените се пускат за секунда и угасват, цъка едно реле при предните бушони. Не знаех, че под волана имам още бушони, но стигнах и до тях, беха изгорели 2 - за запалката и за музиката! Сега има ток навсякъде - на запалката, на радиото, централното, плафона, светлините под вратите, халогените работат само на запален двигател, пускам ги и работят, като пусна задните за мъгла се гасат халогените, като изгася задните сами се пускат предните... Всичко работи обаче само като е на контакт... махна ли ключа всичко угасва - плафони странични светлини, централното, запалката.... може ли да дадете някакъв съвет от къде да почна или да я карам направо на някой майстор... Надявам се, че съм обяснил всичко както трябва! :) Поздрави! :)

Редактирано от ishtako
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Друга възможност е да се е загубила или влошила нечия "маса".

Заради слаба маса на задни светлини съм имал случаи, когато при натискане на спирачка, вместо да светнат стоповете, да ми тръгва я задна чистачка, я пръскалка на предното стъкло.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Провери си крушките на стоповете,да не е сложена крушка с една светлина.Тя е с една пъпка и окъсява двете пластини на габарита и стопа.Извенете,тове е за раздел space star.

Редактирано от svetlio_
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Тоя бус да не е бил на 24 волта? Друго, за което се сещам, е мъртва клетка на акумулатора - при мен имаше същите симптоми, но без изгорелите бушони.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Тоя бус да не е бил на 24 волта? Друго, за което се сещам, е мъртва клетка на акумулатора - при мен имаше същите симптоми, но без изгорелите бушони.

 

Или да са разменили кабелите за + и - ???

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...