Премини към съдържание

Свещи


Препоръчано мнение

Здравейте , получих подарък от другата кола ( пежо 205, 1,0 , 45к.с. 89г). Както си карах из Пловдивските улици чух някакъв гърмеж и колата заработи странно- като стар дизел. Слизам и първо гледам ауспуха - всичко си е Наред, отварям капака и какво да видя - извадила ми се е едната свещ. Реших да я завия - имам си ключ за свещи но превърта и не иска да се стегне. Та мога ли в домашни условия да се справя и какво се прави при такъв проблем. Благодаря!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Много лошо колега явно резбата е издухана ,не си я стегнал свещта преди и е станала белята.На първо време пробвай с метчик ,ако не става сваляш главата ,втулка, нова резба и си в джаза.Успех !! :mitsu-smiley:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Сега се порових из нета има някакъв комплект за възстановяване на резби ; http://zimber-tools.com/metchik-za-v-zstanovjavane-na-rezbi-na-sveschi-14mm-zimber-tools.html?___store=zimbertools_com Дали ще ми свърши работа ?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Много лошо колега явно резбата е издухана ,не си я стегнал свещта преди и е станала белята.На първо време пробвай с метчик ,ако не става сваляш главата ,втулка, нова резба и си в джаза.Успех !! :mitsu-smiley:

А стружките къде ще идат?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

А стружките къде ще идат?

Този номер съм го правил на Москвич, на метчика се натрупва яко грес и действаш. Стружките остават по греста ,колата съм я карал още 15 години след итервенцията.Бях замазал резбата и я оправих с метчика .Поздрави. :icon_thumbup: :drinks:

Редактирано от lesko
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

%7Bstyle_images_url%7D/offtop.gif


Този номер съм го правил на Москвич, на метчика се натрупва яко грес и действаш. Стружките остават по греста ,колата съм я карал още 15 години след итервенцията.Бях замазал резбата и я оправих с метчика .Поздрави. :icon_thumbup: :drinks:

Затова го уважавам lesko - майстор на късия разказ, но много информативен и почти винаги иновативен :). Както се казва - "не питай старило, питай патило".
Освен това дали ще е Москвич или Мицубиши, резбата си е резба :)
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Почти ясно е че трябва да се разглобява, лошото е че никога не съм го правил и незнам ще се справя ли :? . Така след това , сигурно ще трябва да сменя гарнитурата на главата, някой да регулира клапаните , да смени гумичките им ако се налага. Поне като се прави да се прави всичко както трябва. :rolleyes:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Почти ясно е че трябва да се разглобява, лошото е че никога не съм го правил и незнам ще се справя ли :? . Така след това , сигурно ще трябва да сменя гарнитурата на главата, някой да регулира клапаните , да смени гумичките им ако се налага. Поне като се прави да се прави всичко както трябва. :rolleyes:

 

Ако е легналия назад на 75о двигател, с общо масло със скоростната кутия... то си е тръпка разглобяването и сглобяването му.:icon_angel:

Преди години, когато по пътищата се търкаляха повече руски автомобили, бях казал, че съм навит да ремонтирам 5 жигулски двигателя отколкото 1 на пежо.

Като Лего е. Отделните части на блока са свързани като фланци един за друг. Май блока беше от 5 "фланеца". Всичко е с болтчета с резба М7 за ключе 11.

А ако се прави както трябва,... то поне трябват нови сегменти, основни и биелни лагери, шлайф на клапани и легла, нови вложки, шлайф на глава. И моторя заживява нов живот.

Редактирано от krasipet
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

...то поне трябват нови сегменти, основни и биелни лагери, шлайф на клапани и легла, нови вложки, шлайф на глава. И моторя заживява нов живот.

Направо да търси друг двигател, може и втора упетреба. :icon_doh: Така си е, като се скъса копче - и нов балтон :yes3:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Не е легналия мотор, a TU9М. Преди време 4-5 години сменяхме гумичките на клапаните. Помня че нямаше проблем с разглобяването. Много си го харесвам "дзвера" и искам да си го стегна. В интернет се порових има глава от същия мотор, но монтиран на P106. Но явно трябва да се разглоби за да се види какъв е проблема. Дано се размине по леко.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Направо да търси друг двигател, може и втора упетреба. :icon_doh: Така си е, като се скъса копче - и нов балтон :yes3:

 

Че то тогава това, което съм написал за подмяна на части ще важи още повече.

Няма сега да го отваря за резбичка, а догодина за нещо друго. Щом колегата толкова си държи на колицата, то да си я ремонтира както трябва. Точно от таквизинка ремонти- недоремонтирани си патя с едно Пежо 306.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 2 седмици ...

Звяра е готов! Гарнитура, втулка и отново на пътя !!! :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Звяра е готов! Гарнитура, втулка и отново на пътя !!! :)

Колега, може ли малко по-подробно - какво се прави стъпка по стъпка за да се оправи проблема?

Може и ние да изпаднем в подобна ситуация, нищо не се знае. Е, колегите ми сигурно знаят процедурата, но аз лично не съм запознат :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ми какво да кажа , вчера едно приятелче ме дръпна до сервиза му. Днес ми се обади - ела да го вземеш. Аз лично не съм се занимавал. Каза, е смъкнал главата , направи ли са нова резба, преходна втулка, сменил гарнитурата и това е.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...