vlao Публикувано 19 Май 2007 Сподели Публикувано 19 Май 2007 ПОМОЩ колеги, Карам (карах) :icon_hmm: галант 93г и преди малко съединителя отказа.много се учудих защото не сам имал проблеми с него и си отделяше нормално.Може ли да е нешто дребно,което да отстраня сам или да се притеснявам. JMBLNE57APZ001601-TOWA E NOMERA NA RAMATA .Моля ако някои знае нещо по въпроса (или предполага какво е )да ми помогне :help: :help: :help: :icon_blush: :icon_crying: :help: Благодаря ви предварително Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mitsubishi Публикувано 19 Май 2007 Сподели Публикувано 19 Май 2007 ПОМОЩ колеги, Карам (карах) :icon_hmm: галант 93г и преди малко съединителя отказа.много се учудих защото не сам имал проблеми с него и си отделяше нормално.Може ли да е нешто дребно,което да отстраня сам или да се притеснявам. JMBLNE57APZ001601-TOWA E NOMERA NA RAMATA .Моля ако някои знае нещо по въпроса (или предполага какво е )да ми помогне :help: :help: :help: :icon_blush: :icon_crying: :help: Благодаря ви предварително Ами като начало е добре да уточниш какво точно е станало. Не ти отделя съединителя, не може да зацепи или ти е паднал педала долу? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vlao Публикувано 19 Май 2007 Автор Сподели Публикувано 19 Май 2007 абе педала си е както преди,ама не работи :icon_doh: .Може би е с една идея по твърд и това е.докарах я пред нас като превключвах на обороти.изобщо не ми го побира главата какво точно е станало.просто като обръщах в една уличка от задна се опитах да превключа на първа и от тогава не работи :icon_hmm: :icon_hmm: Имаш ли представа какво е ? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BAlexandrov Публикувано 19 Май 2007 Сподели Публикувано 19 Май 2007 Тоест не ти отделя, а педала няма промяна хм...звучи сякаш самия притискателен диск се е прецакал нещо... E57A ти е Галанта от 93 г. е с 4D68 двигател... Ето две диаграми на съединителя при теб, които може да ти помогнат на теб, или на колегите да те насочат http://img236.imageshack.us/img236/104/e57clutch1wt0.jpg http://img57.imageshack.us/img57/9290/e57clutch2zk1.jpg Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vevas Публикувано 20 Май 2007 Сподели Публикувано 20 Май 2007 обади се на Ди Джея да го погледне и веднага ще диагностицира проблема. Аз имах подобен случай и му я закарах, след което той я оправи. Може и някоя хидравлична помпа да е, но може и диск, както казва Божо. Късмет :icon_bye: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vlao Публикувано 20 Май 2007 Автор Сподели Публикувано 20 Май 2007 ? Е то какво може да стане така иведнъж?Трябва ли да се сваля съединителя или може да установя проблема по някакви други признаци?МНОГО БЛАГОБАРЯ ЗА ДИАГРАМИТЕ.Дано са ми от полза Аз съм от Русе и не познавам Ди Джея.Тои може ли да ми помогне Онлайн? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Krasko Публикувано 20 Май 2007 Сподели Публикувано 20 Май 2007 Първо виж дали има спирачна течност в резервоарчето.Ако няма - долей. Обезвъздушава се на накрайника надолната помпа при вилката.Виж дали се мести вилката както ти писа Мирослав.Ако има течност, но вилката не се мести - помпите.Ако горните неща са наред, значи проблема е "вътре"и трябва за се разглобява.Успех !! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BAlexandrov Публикувано 20 Май 2007 Сподели Публикувано 20 Май 2007 Аз си мисля, че ако има проблем по хидравликата съединителя ще омекне и ще пропадне, а той казва че няма промяна, освен евентуално леко по-твърд. Не мога да се сетя какво би могло да упражнява същото усилие, а все пак да не отделя. Може би е счупен част от диска и не отделя докрай? :icon_hmm: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vlao Публикувано 20 Май 2007 Автор Сподели Публикувано 20 Май 2007 Съдеики от погоре написаното е някоя помпа.Вилката няма абсолютно никакав ход и след многоброините натискания се появи някакво скърцане около съединителя ама не знам точно от къде.Мерси все пак,сега поне имам някаква представа. :drinks: Дано не е нещо много скъпо? :icon_hmm: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BAlexandrov Публикувано 20 Май 2007 Сподели Публикувано 20 Май 2007 Ами...аз затова правих профилактичен ремонт на помпите, колега :icon_bye: Тъмна течност и лек пад в нивото говорят че е времето за това. Ремонтни комплекти за двете помпи общо е към 100 лв. При мен DJ Tymbi го направи, за теб... ще трябва да търсиш :D Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vlao Публикувано 20 Май 2007 Автор Сподели Публикувано 20 Май 2007 току що карах колата.не знам какво точно стана ,но като включих на скорост,и запалих колата остана на място.После не можах да изключа от скорост.Изгесих я и при следващото запалване започна да се чува един шум който ми казаха че бил от аксиален лагре.Като натисна съединителя и спира .Изшумя 6-7 пъти и това е.Сега върви сякаш не и е имало нищо.ама мисля да сваля скоростната кутия и да проверя този лагер и дисковете....или.. Какво да направя? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 21 Май 2007 Сподели Публикувано 21 Май 2007 току що карах колата.не знам какво точно стана ,но като включих на скорост,и запалих колата остана на място.После не можах да изключа от скорост.Изгесих я и при следващото запалване започна да се чува един шум който ми казаха че бил от аксиален лагре.Като натисна съединителя и спира .Изшумя 6-7 пъти и това е.Сега върви сякаш не и е имало нищо.ама мисля да сваля скоростната кутия и да проверя този лагер и дисковете....или.. Какво да направя?Тук стана малко каша............ Първо, провери нивото на течността в казанчето на съеединителя ,то се намира до казанчето за течността на спирачките най вляво и е по малкото, отвори го и виж как е нивото му, трябва да е на макс. и да не е мръсно, ако е черно, има утайки и е намаляло, то тогава погледни на вилката долу на ск. кутия, има черен маншон и цилиндърче, ако е текло някъде ,то ще се види, ако е сухо или леко влажно маншона, то тогава го извади, ако е мокро или изтече вътре в него спир. течност, значи е ясно , от там ти тече спир. течност и трябва да се направи ремонт на ПОМата долу, по същия начин провери гормата помпа, тя се намира горе, обаче за теч се проверява от вътре в купето , там къде е педала на съединителя, той е вързан за един шпиндел и отива към помпата , там има също един маншон, махни го него и виж да;ли е текло ,ако да, сваляш и горната помпа ремонт....по принцип се сменя целия комплект ............не е само гумички , а и буталцето, клапанчетата, пружинките и маншончетата, дори и да ти се виждат здрави, може и да не са и полсе два пъти ще сваляш помпите..........Това е ако причината е в тях, а това се познава по течността, нивото й, и както Миро ти каза, да гледаш вилката на ск. кутия дали се движи когато някой друг ти натиска съединителя, трябва да е поне 2см. хода му............Другия проблем който може да е станал е да се е откачил акс. лагер от вилката..........това ще го познаеш когато като натиснеш съединителя, то вътре в ск. кутия жужи, в някои случаи пада и самата вилка и тя увисева само на прахоуловителя........или пък напрВо да махнеш прахоуловителя на ск. кутия и да погледнеш оот там какво е положението вътре,,...............вижда се..........вилката не трябва да е движи произволно и леко насам натам..........така ще познаеш дали причината ти е в паднала вилка.........тя се държи отвътрее в кампаната на ябълката ,има си легло където влиза и отзаде има метална пружинка която я държи..........има и друг вариант , да ти се е спупила единия край на ВИЛКАта или пък тя да се е изкривила......виждал; съм и такива неща............ Това обаче трябва ск,. кутия да свалиш и да се види какво е станало..........за това казвам че трябва много добре да се установи дали помпите са изправни и работят добре, преди да свалиш ск, кутия......... :icon_bye: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vlao Публикувано 21 Май 2007 Автор Сподели Публикувано 21 Май 2007 много мерси за изчерпателното обяснение :specool: .още утре ще ги проверя помпите,ама аз си мисля че лагера или диска нещо са се пре....и и някое счупено парченце пречи на цялата система да работи.В четвъртък или петък свалям кутията за да видя аз що работи :D Но първо ще видя помпите,както ми каза :icon_peace: още веднъж БЛАГОДАРЯ Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BAlexandrov Публикувано 21 Май 2007 Сподели Публикувано 21 Май 2007 Ето и статия за възможни причини да не може да отделя съединителяhttp://jdmfsm.info/Auto/--General--/Articles/clutch/ Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BAlexandrov Публикувано 22 Май 2007 Сподели Публикувано 22 Май 2007 Я като съм почнал да сложа и другите проблеми със съединителя от тази серия:Причини да придърпваПричини за шумПричини за приплъзване http://jdmfsm.info/Auto/--General--/Articles/clutch/ Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vlao Публикувано 25 Май 2007 Автор Сподели Публикувано 25 Май 2007 преди малко свалих скоростната кутия и отворих съединителя.потрошени са пружините на диска с феродото и са износени пластините на другия диск.просто споделям.мерси много на всички които се включиха Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
IVAN VR4x4 Публикувано 25 Май 2007 Сподели Публикувано 25 Май 2007 Е това е кофти!!! :wacko: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BAlexandrov Публикувано 26 Май 2007 Сподели Публикувано 26 Май 2007 Както предположих Погледни каква марка е съединителя, за да знаем какви да не купуваме - не е нормално така да се получава...Не забравяй да видиш и помпите и течността, както писахме по-горе. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vlao Публикувано 30 Май 2007 Автор Сподели Публикувано 30 Май 2007 :icon_clap: :icon_clap: :icon_clap: "Valeo" е феродото,а на притискателя не видях да пише нещо ама има щампи :mitsu-smiley: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.