Премини към съдържание

Изчезна ми съединителя


vlao

Препоръчано мнение

ПОМОЩ колеги,

Карам (карах) :icon_hmm: галант 93г и преди малко съединителя отказа.много се учудих защото не сам имал проблеми с него и си отделяше нормално.Може ли да е нешто дребно,което да отстраня сам или да се притеснявам. JMBLNE57APZ001601-TOWA E NOMERA NA RAMATA .Моля ако някои знае нещо по въпроса (или предполага какво е )да ми помогне :help: :help: :help: :icon_blush: :icon_crying: :help: Благодаря ви предварително

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

ПОМОЩ колеги,

Карам (карах) :icon_hmm: галант 93г и преди малко съединителя отказа.много се учудих защото не сам имал проблеми с него и си отделяше нормално.Може ли да е нешто дребно,което да отстраня сам или да се притеснявам. JMBLNE57APZ001601-TOWA E NOMERA NA RAMATA .Моля ако някои знае нещо по въпроса (или предполага какво е )да ми помогне :help: :help: :help: :icon_blush: :icon_crying: :help: Благодаря ви предварително

Ами като начало е добре да уточниш какво точно е станало. Не ти отделя съединителя, не може да зацепи или ти е паднал педала долу?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

абе педала си е както преди,ама не работи :icon_doh: .Може би е с една идея по твърд и това е.докарах я пред нас като превключвах на обороти.изобщо не ми го побира главата какво точно е станало.просто като обръщах в една уличка от задна се опитах да превключа на първа и от тогава не работи :icon_hmm: :icon_hmm: Имаш ли представа какво е ?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Тоест не ти отделя, а педала няма промяна хм...звучи сякаш самия притискателен диск се е прецакал нещо...

 

E57A ти е Галанта от 93 г. е с 4D68 двигател...

 

Ето две диаграми на съединителя при теб, които може да ти помогнат на теб, или на колегите да те насочат

 

http://img236.imageshack.us/img236/104/e57clutch1wt0.jpg

 

http://img57.imageshack.us/img57/9290/e57clutch2zk1.jpg

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

обади се на Ди Джея да го погледне и веднага ще диагностицира проблема. Аз имах подобен случай и му я закарах, след което той я оправи. Може и някоя хидравлична помпа да е, но може и диск, както казва Божо. Късмет :icon_bye:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

? Е то какво може да стане така иведнъж?Трябва ли да се сваля съединителя или може да установя проблема по някакви други признаци?МНОГО БЛАГОБАРЯ ЗА ДИАГРАМИТЕ.Дано са ми от полза

 

 

Аз съм от Русе и не познавам Ди Джея.Тои може ли да ми помогне Онлайн?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Първо виж дали има спирачна течност в резервоарчето.

Ако няма - долей. Обезвъздушава се на накрайника на

долната помпа при вилката.

Виж дали се мести вилката както ти писа Мирослав.

Ако има течност, но вилката не се мести - помпите.

Ако горните неща са наред, значи проблема е "вътре"

и трябва за се разглобява.

Успех !! :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Аз си мисля, че ако има проблем по хидравликата съединителя ще омекне и ще пропадне, а той казва че няма промяна, освен евентуално леко по-твърд. Не мога да се сетя какво би могло да упражнява същото усилие, а все пак да не отделя. Може би е счупен част от диска и не отделя докрай? :icon_hmm:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Съдеики от погоре написаното е някоя помпа.Вилката няма абсолютно никакав ход и след многоброините натискания се появи някакво скърцане около съединителя ама не знам точно от къде.Мерси все пак,сега поне имам някаква представа. :drinks: Дано не е нещо много скъпо? :icon_hmm:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ами...аз затова правих профилактичен ремонт на помпите, колега :icon_bye: Тъмна течност и лек пад в нивото говорят че е времето за това. Ремонтни комплекти за двете помпи общо е към 100 лв. При мен DJ Tymbi го направи, за теб... ще трябва да търсиш :D

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

току що карах колата.не знам какво точно стана ,но като включих на скорост,и запалих колата остана на място.После не можах да изключа от скорост.Изгесих я и при следващото запалване започна да се чува един шум който ми казаха че бил от аксиален лагре.Като натисна съединителя и спира .Изшумя 6-7 пъти и това е.Сега върви сякаш не и е имало нищо.ама мисля да сваля скоростната кутия и да проверя този лагер и дисковете....или.. Какво да направя?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

току що карах колата.не знам какво точно стана ,но като включих на скорост,и запалих колата остана на място.После не можах да изключа от скорост.Изгесих я и при следващото запалване започна да се чува един шум който ми казаха че бил от аксиален лагре.Като натисна съединителя и спира .Изшумя 6-7 пъти и това е.Сега върви сякаш не и е имало нищо.ама мисля да сваля скоростната кутия и да проверя този лагер и дисковете....или.. Какво да направя?

Тук стана малко каша............ :)

Първо, провери нивото на течността в казанчето на съеединителя ,то се намира до казанчето за течността на спирачките най вляво и е по малкото, отвори го и виж как е нивото му, трябва да е на макс. и да не е мръсно, ако е черно, има утайки и е намаляло, то тогава погледни на вилката долу на ск. кутия, има черен маншон и цилиндърче, ако е текло някъде ,то ще се види, ако е сухо или леко влажно маншона, то тогава го извади, ако е мокро или изтече вътре в него спир. течност, значи е ясно , от там ти тече спир. течност и трябва да се направи ремонт на ПОМата долу, по същия начин провери гормата помпа, тя се намира горе, обаче за теч се проверява от вътре в купето , там къде е педала на съединителя, той е вързан за един шпиндел и отива към помпата , там има също един маншон, махни го него и виж да;ли е текло ,ако да, сваляш и горната помпа ремонт....по принцип се сменя целия комплект ............не е само гумички , а и буталцето, клапанчетата, пружинките и маншончетата, дори и да ти се виждат здрави, може и да не са и полсе два пъти ще сваляш помпите..........Това е ако причината е в тях, а това се познава по течността, нивото й, и както Миро ти каза, да гледаш вилката на ск. кутия дали се движи когато някой друг ти натиска съединителя, трябва да е поне 2см. хода му............

Другия проблем който може да е станал е да се е откачил акс. лагер от вилката..........това ще го познаеш когато като натиснеш съединителя, то вътре в ск. кутия жужи, в някои случаи пада и самата вилка и тя увисева само на прахоуловителя........или пък напрВо да махнеш прахоуловителя на ск. кутия и да погледнеш оот там какво е положението вътре,,...............вижда се..........вилката не трябва да е движи произволно и леко насам натам..........така ще познаеш дали причината ти е в паднала вилка.........тя се държи отвътрее в кампаната на ябълката ,има си легло където влиза и отзаде има метална пружинка която я държи..........има и друг вариант , да ти се е спупила единия край на ВИЛКАта или пък тя да се е изкривила......виждал; съм и такива неща............ :)

Това обаче трябва ск,. кутия да свалиш и да се види какво е станало..........за това казвам че трябва много добре да се установи дали помпите са изправни и работят добре, преди да свалиш ск, кутия.........

:icon_bye:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

много мерси за изчерпателното обяснение :specool: .още утре ще ги проверя помпите,ама аз си мисля че лагера или диска нещо са се пре....и и някое счупено парченце пречи на цялата система да работи.В четвъртък или петък свалям кутията за да видя аз що работи :D Но първо ще видя помпите,както ми каза :icon_peace: още веднъж БЛАГОДАРЯ

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Я като съм почнал да сложа и другите проблеми със съединителя от тази серия:

Причини да придърпва

Причини за шум

Причини за приплъзване

 

http://jdmfsm.info/Auto/--General--/Articles/clutch/

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

преди малко свалих скоростната кутия и отворих съединителя.потрошени са пружините на диска с феродото и са износени пластините на другия диск.просто споделям.мерси много на всички които се включиха

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Както предположих :)

 

Погледни каква марка е съединителя, за да знаем какви да не купуваме - не е нормално така да се получава...

Не забравяй да видиш и помпите и течността, както писахме по-горе.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...