Премини към съдържание
Моля всички потребители да си сменят паролите поради спам във форума!

Имам тресене в предницата


mclarran

Препоръчано мнение

Здравейте,нов съм тук.Имам проблем с моят галант.Има тресене в предницата,което се проявява като увеличавам скоростта.Сменил съм всички носачи,болтове и двете полуоски и продължава да тресе. Остана само скоростната кутия да сменя :). Ако някой има идея от какво може да е това тресене ще съм много благодарен да я сподели с мен. Поздрави на всички.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Сменил си всички носачи :blink: Ти си дал пари колкото половин галант само за кокали.

Я разкажи по-подробно кога започва вибрацията, кога е най-силна, при ускорение ли вибрира, при постоянна скорост ли, от ляво или дясно и при каква скорост затихва.

Ламерски начин да провериш дали джантата се върти в перфектен кръг е да вдигнеш колата на крик от едната страна, да подложиш един пън на ръба след прага към пода и някой да се качи да даде газ на 4-та до 60-80 км/ч, а ти да гледаш дали има някакво колебание и дали е в джантата или в главината (ако мърда нагоре-надолу). След това гледаш внимателно пред гумата дали прави "осмици".

Пробва ли да сменяш местата да джантите - предни със задни? Има ли разлика?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

.........продължавай да сменяш....предлагам ти да почнеш от тавана и така надолу....... :D Сега сериозно.....как тресе? Само при ускорение ли ,или и при установена скорост?Когато тресе, къде го усещате най много? Отпред или отзад?като тресе, дали ти пуслира педала на спираките, или волана, или нещо друго.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колега, най-добре продължи с проверка на гумите и джантите при някой вулканизатор. Поне бързо и евтино ще разбереш дали не е от тях.

Но кажи и за тресеното, както е питано по-горе.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Момчета,благодаря за реакциите на моя проблем.Джантите и гумите ми са 17 цола и са чисто нови. Гумите са на 5-6 хиляди км. Не е от тях. Тресенето е когато колата набира скорост. Влезе ли в постоянни обороти значително намалява,дори не може да се усети,но пипнеш ли газта,веднага е на линия. Тресе точно в центъра на предницата,там където е скоростната кутия и по точно,където влизат полуоските в нея. Или е кутията (нещо вътре да е сдало багажа) или са тампони (преден и заден). Писах тук,защото може някой да е имал този проблем и да знае какво може да е. Колата ми е 2001 година и е на 432 000 реални километра,затова смених всички носачи,защото това бяха оригиналните носачи. Колата е невероятна за километрите си,като изключим този проблем. Все пак благодаря за мненията Ви,утре ще сменя тампоните ,пък да видим какво ще излезе. Приятна вечер на всички :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Да, така изглежда. А има ли смисъл да ги размени - ляво с дясно - с цел да обърне работната им повърхност и да ги използва още време?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Добре си подновил окачването. Дано си сложил хубави прави носачи. Кривите се рециклират, а за горните вече има отделно шарнири.

Проблемът е във вътрешно каре :icon_bye: . Най-добре е да се сменят и двете карета. Колата ще заспи щом си с нови джанти и гуми. Ако не можеш сега да вземеш две нови, потърси втора употреба, но от кола която може да пробваш. Или пиши на alex2511. Той ще ти пробере две карета на хубава цена.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

И двете полуоски са сменени, и късата и дългата,описах какво съм сменил още в началото. И когато ги смених нищо не се промени,затова потърсих помощ тук.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Може да се окажеш прав че е в кутията проблемът. По-точно в лагерите на диференциала. Но първо разкачете и проверете тампоните на кутията. Ако са здрави и не са на дъвка, нещата според мен отиват към лагерите на дифа. Май са ролкови и принципно би трябвало да има шум от тях при движение ако са се износили гривните и ролките. Например засилваш я с 60-70, изключваш от скорост и гасиш двигателя. Би трябвало да не чуваш никакви лагери, а само търкаляне на гуми (по много равен асфалт го правиш). Аз залагам на тампони.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • Admin

И двете полуоски са сменени, и късата и дългата,описах какво съм сменил още в началото. И когато ги смених нищо не се промени,затова потърсих помощ тук.

 

С какви полуоски са сменени? Нови струват цяло състояние... :icon_hmm:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

А подобни ли са симптомите при луфт в лагерите на диференциала?

 

p.s. Тук може да струват цяло състояние, но човекът не е ли в Холандия? - може би с нови да ги е сменил.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Симптомите определено са като на вътрешни карета, така че, ако полуоските са сменени с втора употреба такива, няма какво да го умува колегата. По принцип е възможно и да се обърнат каретата, но трябва да се види състоянието им. При мен проблема се реши с две карета втора употреба от колегата alex2511- вече почти 20 000км няма и помен от гадното тресене.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

А подобни ли са симптомите при луфт в лагерите на диференциала?

 

p.s. Тук може да струват цяло състояние, но човекът не е ли в Холандия? - може би с нови да ги е сменил.

 

Тогава вибрациите биха били при отнемането на газта, респ. изчезващи под товар.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Смених полуоските с втора употреба,но от ударена кола на 155 хил км. Ще сменя и тампоните. Уж ги проверих,но ми се стори че са много меки

( както се изрази и колегата:"като дъвка"). Не съм сигурен че е от каретата. би трябвало да има някаква промяна при смяната,а такава не се усеща изобщо

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колега, казваш че гумите са ти нови, но я по-добре ги смени за проба, или им размени местата на предните и задните. Много често тресенето идва от крива гума.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Наспамвам. От гумите ми теглеше надясно и все отлагах купуването на реглажни болтове. Сега с други джанти и гуми върви като по конец. Оказа се че предна дясна съм я изтъркал прекалено много и диаметърът й е бил по-малък от дясната. Направо е излиняла и почна да спада. Толкова е изтрита. За първи път кола ми изтрива гума, хе-хе. От тук и дърпането надясно (все едно караш с мека гума).

Май са омекнали тампоните. Взимай други втора злоупотреба или се хвърляй на нови. Местата на гумите може да размениш за пробата.

Редактирано от Andy Van Der Drift
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колега,не е лошо да погледнеш заглушителната система.Виж някои заварчици да не би да са опанали прекалено много трабите,или да са ги закрепили някаде кадето нетрябва...!? Успех с проблема ти.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...