mclarran Публикувано 12 октомври 2014 Сподели Публикувано 12 октомври 2014 Здравейте,нов съм тук.Имам проблем с моят галант.Има тресене в предницата,което се проявява като увеличавам скоростта.Сменил съм всички носачи,болтове и двете полуоски и продължава да тресе. Остана само скоростната кутия да сменя . Ако някой има идея от какво може да е това тресене ще съм много благодарен да я сподели с мен. Поздрави на всички. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Andy Van Der Drift Публикувано 12 октомври 2014 Сподели Публикувано 12 октомври 2014 Сменил си всички носачи :blink: Ти си дал пари колкото половин галант само за кокали.Я разкажи по-подробно кога започва вибрацията, кога е най-силна, при ускорение ли вибрира, при постоянна скорост ли, от ляво или дясно и при каква скорост затихва.Ламерски начин да провериш дали джантата се върти в перфектен кръг е да вдигнеш колата на крик от едната страна, да подложиш един пън на ръба след прага към пода и някой да се качи да даде газ на 4-та до 60-80 км/ч, а ти да гледаш дали има някакво колебание и дали е в джантата или в главината (ако мърда нагоре-надолу). След това гледаш внимателно пред гумата дали прави "осмици". Пробва ли да сменяш местата да джантите - предни със задни? Има ли разлика? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 12 октомври 2014 Сподели Публикувано 12 октомври 2014 .........продължавай да сменяш....предлагам ти да почнеш от тавана и така надолу....... :D Сега сериозно.....как тресе? Само при ускорение ли ,или и при установена скорост?Когато тресе, къде го усещате най много? Отпред или отзад?като тресе, дали ти пуслира педала на спираките, или волана, или нещо друго. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TASSO Публикувано 13 октомври 2014 Сподели Публикувано 13 октомври 2014 Колега, най-добре продължи с проверка на гумите и джантите при някой вулканизатор. Поне бързо и евтино ще разбереш дали не е от тях.Но кажи и за тресеното, както е питано по-горе. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mclarran Публикувано 14 октомври 2014 Автор Сподели Публикувано 14 октомври 2014 Момчета,благодаря за реакциите на моя проблем.Джантите и гумите ми са 17 цола и са чисто нови. Гумите са на 5-6 хиляди км. Не е от тях. Тресенето е когато колата набира скорост. Влезе ли в постоянни обороти значително намалява,дори не може да се усети,но пипнеш ли газта,веднага е на линия. Тресе точно в центъра на предницата,там където е скоростната кутия и по точно,където влизат полуоските в нея. Или е кутията (нещо вътре да е сдало багажа) или са тампони (преден и заден). Писах тук,защото може някой да е имал този проблем и да знае какво може да е. Колата ми е 2001 година и е на 432 000 реални километра,затова смених всички носачи,защото това бяха оригиналните носачи. Колата е невероятна за километрите си,като изключим този проблем. Все пак благодаря за мненията Ви,утре ще сменя тампоните ,пък да видим какво ще излезе. Приятна вечер на всички Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Admin Светльо Ангелов Публикувано 14 октомври 2014 Admin Сподели Публикувано 14 октомври 2014 Симптомите са на вътрешни карета. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dreadx Публикувано 14 октомври 2014 Сподели Публикувано 14 октомври 2014 Да, така изглежда. А има ли смисъл да ги размени - ляво с дясно - с цел да обърне работната им повърхност и да ги използва още време? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Andy Van Der Drift Публикувано 15 октомври 2014 Сподели Публикувано 15 октомври 2014 Добре си подновил окачването. Дано си сложил хубави прави носачи. Кривите се рециклират, а за горните вече има отделно шарнири. Проблемът е във вътрешно каре :icon_bye: . Най-добре е да се сменят и двете карета. Колата ще заспи щом си с нови джанти и гуми. Ако не можеш сега да вземеш две нови, потърси втора употреба, но от кола която може да пробваш. Или пиши на alex2511. Той ще ти пробере две карета на хубава цена. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mclarran Публикувано 15 октомври 2014 Автор Сподели Публикувано 15 октомври 2014 И двете полуоски са сменени, и късата и дългата,описах какво съм сменил още в началото. И когато ги смених нищо не се промени,затова потърсих помощ тук. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Andy Van Der Drift Публикувано 15 октомври 2014 Сподели Публикувано 15 октомври 2014 Може да се окажеш прав че е в кутията проблемът. По-точно в лагерите на диференциала. Но първо разкачете и проверете тампоните на кутията. Ако са здрави и не са на дъвка, нещата според мен отиват към лагерите на дифа. Май са ролкови и принципно би трябвало да има шум от тях при движение ако са се износили гривните и ролките. Например засилваш я с 60-70, изключваш от скорост и гасиш двигателя. Би трябвало да не чуваш никакви лагери, а само търкаляне на гуми (по много равен асфалт го правиш). Аз залагам на тампони. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Admin Светльо Ангелов Публикувано 15 октомври 2014 Admin Сподели Публикувано 15 октомври 2014 И двете полуоски са сменени, и късата и дългата,описах какво съм сменил още в началото. И когато ги смених нищо не се промени,затова потърсих помощ тук. С какви полуоски са сменени? Нови струват цяло състояние... :icon_hmm: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dreadx Публикувано 15 октомври 2014 Сподели Публикувано 15 октомври 2014 А подобни ли са симптомите при луфт в лагерите на диференциала? p.s. Тук може да струват цяло състояние, но човекът не е ли в Холандия? - може би с нови да ги е сменил. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
seyken Публикувано 19 октомври 2014 Сподели Публикувано 19 октомври 2014 Симптомите определено са като на вътрешни карета, така че, ако полуоските са сменени с втора употреба такива, няма какво да го умува колегата. По принцип е възможно и да се обърнат каретата, но трябва да се види състоянието им. При мен проблема се реши с две карета втора употреба от колегата alex2511- вече почти 20 000км няма и помен от гадното тресене. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SLX Публикувано 19 октомври 2014 Сподели Публикувано 19 октомври 2014 А подобни ли са симптомите при луфт в лагерите на диференциала? p.s. Тук може да струват цяло състояние, но човекът не е ли в Холандия? - може би с нови да ги е сменил. Тогава вибрациите биха били при отнемането на газта, респ. изчезващи под товар. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mclarran Публикувано 19 октомври 2014 Автор Сподели Публикувано 19 октомври 2014 Смених полуоските с втора употреба,но от ударена кола на 155 хил км. Ще сменя и тампоните. Уж ги проверих,но ми се стори че са много меки( както се изрази и колегата:"като дъвка"). Не съм сигурен че е от каретата. би трябвало да има някаква промяна при смяната,а такава не се усеща изобщо Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mitsubishi Публикувано 20 октомври 2014 Сподели Публикувано 20 октомври 2014 Колега, казваш че гумите са ти нови, но я по-добре ги смени за проба, или им размени местата на предните и задните. Много често тресенето идва от крива гума. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Andy Van Der Drift Публикувано 20 октомври 2014 Сподели Публикувано 20 октомври 2014 (редакция) Наспамвам. От гумите ми теглеше надясно и все отлагах купуването на реглажни болтове. Сега с други джанти и гуми върви като по конец. Оказа се че предна дясна съм я изтъркал прекалено много и диаметърът й е бил по-малък от дясната. Направо е излиняла и почна да спада. Толкова е изтрита. За първи път кола ми изтрива гума, хе-хе. От тук и дърпането надясно (все едно караш с мека гума). Май са омекнали тампоните. Взимай други втора злоупотреба или се хвърляй на нови. Местата на гумите може да размениш за пробата. Редактирано 20 октомври 2014 от Andy Van Der Drift Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
yanko_0306 Публикувано 21 октомври 2014 Сподели Публикувано 21 октомври 2014 (редакция) Кирилица! Редактирано 21 октомври 2014 от Светльо Ангелов Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bacarde Публикувано 29 октомври 2014 Сподели Публикувано 29 октомври 2014 Колега,не е лошо да погледнеш заглушителната система.Виж някои заварчици да не би да са опанали прекалено много трабите,или да са ги закрепили някаде кадето нетрябва...!? Успех с проблема ти. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.