Djodjen Публикувано 10 октомври 2014 Сподели Публикувано 10 октомври 2014 Някой знае ли какво представлява тази операция и доколко безкръвна може да бъде? Имам GDI мотор и искам да го превърна в нормален за да го газифицирам. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Hristo Публикувано 10 октомври 2014 Сподели Публикувано 10 октомври 2014 Като сте искали газифициране, защо не сте взели "нормален" двигател?Работата хич не е безкръвна. Тук направо става въпрос за смяна на пол-а.Според мен не и заслужава усилията, парите и нервите.Да не говорим, че искате да превърнете "жребец" в "куцо магаре", ма ле ле. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 10 октомври 2014 Сподели Публикувано 10 октомври 2014 GDI мотор не може да го направите MIVEC,и то безкръвно(то и с много кръв пак нема стане ......)ако целта ви е да го газифицирате, то тогава има начин,но го превръщате в куцо магаре.......просто му сложете вакуумно АГУ,и като екстра може да махнете дюзите и да сложите тапи .......тогава най много и резервоара да махнете, защото той не ви трябва,тъй като ще върви само на газ( ще пали на газ, ще върви и ще гасне на газ)..... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Djodjen Публикувано 11 октомври 2014 Автор Сподели Публикувано 11 октомври 2014 Не съм си взел нормален двгател, защото бензиновото Паджеро 3 се предлга с GDI. Чудя се дали не може да се сложи инжекциона и управляващата електроника от Паджеро 2 3.5, при който горивната смес се впръсква в колекторите. До колот разбирам проблемът газифкацията при GDI идва от невъзможността дюзите да се охлаждат. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 12 октомври 2014 Сподели Публикувано 12 октомври 2014 . До колот разбирам проблемът газифкацията при GDI идва от невъзможността дюзите да се охлаждат.......и не само това,но е друга тема......има АГУ-та за ГДИ мотори, на които газта са подава през оригиналните дюзи,като отвреме на време пуска и малко бензин.....АГУ-то обаче е доста скъпо (около 6000 лв. ) и не си заслужава.....има и с нормални МИВЕК мотори Паджеро 3,но са изключителна рядкост.....а да прехвърляш мотор е голяма разправия,особено пък от ГДИ на МПИ....... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ковачев Публикувано 29 октомври 2014 Сподели Публикувано 29 октомври 2014 Някой знае ли какво представлява тази операция и доколко безкръвна може да бъде? Имам GDI мотор и искам да го превърна в нормален за да го газифицирам. Здравей! Може да се газифицира и слагането на газ в Бургас излиза към 2000, 2500лв, но имай предвид, че този мотор няма как да работи само изцяло на газ, а работи променливо т.е. 20% от горивото което вкарва е бензин, а другата част е газ и затова цената на газовото е на такава цена, а не знам колегите защо пишат тук, че струва 5000 - 6000лв, може би става въпрос за друг вид газово. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 29 октомври 2014 Сподели Публикувано 29 октомври 2014 Здравей! Може да се газифицира и слагането на газ в Бургас излиза към 2000, 2500лв, но имай предвид, че този мотор няма как да работи само изцяло на газ, а работи променливо т.е. 20% от горивото което вкарва е бензин, а другата част е газ и затова цената на газовото е на такава цена, а не знам колегите защо пишат тук, че струва 5000 - 6000лв, може би става въпрос за друг вид газово......ако е толкова вече, значи има драстична промяна на цената, последно беше към 5 бона преди има няма 3( ако не и 4 год. ) години....е, значи е поносимо, но вече тези мотори са на изчезване..... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Shamy Публикувано 29 октомври 2014 Сподели Публикувано 29 октомври 2014 А защо да са на изчезване?Не ги ли използват Опел или VW - напр. двигателите FSI или TSI на ВАГ групата са точно с директно впръскване... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
S.Iliev Публикувано 29 октомври 2014 Сподели Публикувано 29 октомври 2014 Мисля, че и Мазда ползват с директно впръскване. По спомен за новата 3-ка и 6-ца бензиновите двигатели, четох, че са с директно впръскване. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 29 октомври 2014 Сподели Публикувано 29 октомври 2014 А защо да са на изчезване?Не ги ли използват Опел или VW - напр. двигателите FSI или TSI на ВАГ групата са точно с директно впръскване..........на теория принципа е един и същ ,но на практика са коренно различни.... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ковачев Публикувано 30 октомври 2014 Сподели Публикувано 30 октомври 2014 Всички се насочват и по-всяка вероятност ще преминат на бензинови с директно впръскване.Конкретно GDI на Mitsubishi не е удачно да се прави да работи на газ - нито цената на уредбите си заслужава, нито проблемите си заслужават предполагаемата икономия на гориво (която на практика никога няма да се реализира). Прав сте... затова ръчкайте на бензин и толкова.... нищо вечно няма на този свят! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pa4oni Публикувано 4 ноември 2014 Сподели Публикувано 4 ноември 2014 Прав сте... затова ръчкайте на бензин и толкова.... нищо вечно няма на този свят!Четох някъде че ГДИ моторите са със специфична горивна камера(триъгълна) над буталата и от там идва проблема за газифицирането им Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 4 ноември 2014 Сподели Публикувано 4 ноември 2014 Четох някъде че ГДИ моторите са със специфична горивна камера(триъгълна) над буталата и от там идва проблема за газифицирането им.....правилно сте чели,но не е само това проблема..... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.