mmotors Публикувано 17 октомври 2014 Сподели Публикувано 17 октомври 2014 Износването е в края на отвора, там, където е и края на водача. Не помня точно колко беше, но е десети от мм.Нови супорти гледах в ибей по спомен. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
alex2511 Публикувано 17 октомври 2014 Сподели Публикувано 17 октомври 2014 Уф тези апарати. :D Колеги имам възможност да доставя спирачни апарати - само лeви в момента. Цената е 230лв.На TRW са с 2год. гаранция. Условието е да ми върнете старият си апарат. Офертата важи само за познати колеги от форума, с които съм работил. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
frantic_ Публикувано 17 октомври 2014 Сподели Публикувано 17 октомври 2014 (редакция) Скобата държаща супорта на апарата при двубуталния апарат е MB618218 и изглежда ето така:http://cdn.mkimg.carview.co.jp/minkara/note/000/000/981/309/981309/p1.jpg?ct=e391ceb39ceeВ camskill.co.uk е ~75 паунда бройката.В mitsubishiparts.com e ~67$Обаче скобата за 294мм диск в camskill е ~ 47 паунда.Таа ... май по-добре да се пазаруват скоби за "големите дискове" :icon_thumbup: . (е и шенкелите трябва да са за монтаж на 158мм) Редактирано 17 октомври 2014 от frantic_ Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
alex2511 Публикувано 17 октомври 2014 Сподели Публикувано 17 октомври 2014 И да разнищим изцяло спирачния апарат имам и ремонтни комплекти с буталца за 32лв. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Lyubo Dimitrov Публикувано 17 октомври 2014 Сподели Публикувано 17 октомври 2014 Но тъй като проблема не е в апарата, а във водачите и леглата им, това от по-горната снимка имаш ли го ? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Andy Van Der Drift Публикувано 17 октомври 2014 Сподели Публикувано 17 октомври 2014 (редакция) Износването е в края на отвора, там, където е и края на водача. Не помня точно колко беше, но е десети от мм.Нови супорти гледах в ибей по спомен. И аз гледах в ибей (немския по-точно), но за галант нов не видях. Имаше един ръждалник за несвесни ойро. Поне му научих името на немски - Bremssatelhalter. Абе колкото и да е. Това са много пари за две железа. Явно ще се правят тези по някакъв начин. Хайде някой да мерне нов болт-водач колко милиметра е дебел.А може ли да тропат накладките? Супортите не мърдат с ръка. При удар с дланта не се чува или усеща никакво помръдване. Точно като сложих нови водачи почна да ми задържа колелото. Махнах смазката, при което изчезна ефекта на спринцовката и клопането си продължи, макар и първо приглушено и вече след 40-50 км немаше лабаво. Редактирано 17 октомври 2014 от Andy Van Der Drift Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mmotors Публикувано 18 октомври 2014 Сподели Публикувано 18 октомври 2014 (редакция) Скобата държаща супорта на апарата при двубуталния апарат е MB618218 и изглежда ето така:http://cdn.mkimg.carview.co.jp/minkara/note/000/000/981/309/981309/p1.jpg?ct=e391ceb39ceeВ camskill.co.uk е ~75 паунда бройката.В mitsubishiparts.com e ~67$Обаче скобата за 294мм диск в camskill е ~ 47 паунда.Таа ... май по-добре да се пазаруват скоби за "големите дискове" :icon_thumbup: . (е и шенкелите трябва да са за монтаж на 158мм)Това + нови болт водачи решава проблема, естествено ако буталцата на сп. апарат са добре, ако ли не - почистване + ремонтен комплект или както Сашо е предложил - нови! Интересни са сп. апарати на ГТ3000. Някой да има идеи на какво разстояние са отворите им за закрепване на шенкелите??? Сега видях, че техните дискове са 296мм Редактирано 18 октомври 2014 от mmotors Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
frantic_ Публикувано 18 октомври 2014 Сподели Публикувано 18 октомври 2014 (редакция) 3000GT само турбинираните са с четирибутални, шенкела трябва да е 158мм. Дисковете са 297 или 315mm, съответно за 16 и 17 джанта. Разликата в апаратите е само в дължината на "ушите" за закрепване.Апаратите с преходник се монтират и на 128мм шенкел (има чертежи из интернет).Доста сходни апарати ползват и Субару и Нисан, почти бях пипнал едни metal casting от 300ZX, но ми ги отмъкнаха под носа. Една идея по компактни са от родните ни. Редактирано 18 октомври 2014 от frantic_ Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.