Премини към съдържание

Как да разбера размера на диска си?


wengo

Препоръчано мнение

Износването е в края на отвора, там, където е и края на водача. Не помня точно колко беше, но е десети от мм.

Нови супорти гледах в ибей по спомен.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Уф тези апарати. :D

 

Колеги имам възможност да доставя спирачни апарати - само лeви в момента. Цената е 230лв.На TRW са с 2год. гаранция. Условието е да ми върнете старият си апарат. :) Офертата важи само за познати колеги от форума, с които съм работил. :)

post-1036-053717900 1413539205_thumb.jpg

post-1036-093916200 1413539246_thumb.jpg

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Скобата държаща супорта на апарата при двубуталния апарат е MB618218 и изглежда ето така:

http://cdn.mkimg.carview.co.jp/minkara/note/000/000/981/309/981309/p1.jpg?ct=e391ceb39cee

В camskill.co.uk е ~75 паунда бройката.

В mitsubishiparts.com e ~67$

Обаче скобата за 294мм диск в camskill е ~ 47 паунда.

Таа ... май по-добре да се пазаруват скоби за "големите дискове" :icon_thumbup: . (е и шенкелите трябва да са за монтаж на 158мм)

Редактирано от frantic_
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Но тъй като проблема не е в апарата, а във водачите и леглата им, това от по-горната снимка имаш ли го ?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Износването е в края на отвора, там, където е и края на водача. Не помня точно колко беше, но е десети от мм.

Нови супорти гледах в ибей по спомен.

 

И аз гледах в ибей (немския по-точно), но за галант нов не видях. Имаше един ръждалник за несвесни ойро. Поне му научих името на немски - Bremssatelhalter. Абе колкото и да е. Това са много пари за две железа. Явно ще се правят тези по някакъв начин.

 

Хайде някой да мерне нов болт-водач колко милиметра е дебел.

А може ли да тропат накладките? Супортите не мърдат с ръка. При удар с дланта не се чува или усеща никакво помръдване. Точно като сложих нови водачи почна да ми задържа колелото. Махнах смазката, при което изчезна ефекта на спринцовката и клопането си продължи, макар и първо приглушено и вече след 40-50 км немаше лабаво.

Редактирано от Andy Van Der Drift
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Скобата държаща супорта на апарата при двубуталния апарат е MB618218 и изглежда ето така:

http://cdn.mkimg.carview.co.jp/minkara/note/000/000/981/309/981309/p1.jpg?ct=e391ceb39cee

В camskill.co.uk е ~75 паунда бройката.

В mitsubishiparts.com e ~67$

Обаче скобата за 294мм диск в camskill е ~ 47 паунда.

Таа ... май по-добре да се пазаруват скоби за "големите дискове" :icon_thumbup: . (е и шенкелите трябва да са за монтаж на 158мм)

Това + нови болт водачи решава проблема, естествено ако буталцата на сп. апарат са добре, ако ли не - почистване + ремонтен комплект или както Сашо е предложил - нови!

 

Интересни са сп. апарати на ГТ3000. Някой да има идеи на какво разстояние са отворите им за закрепване на шенкелите???

 

Сега видях, че техните дискове са 296мм :)

Редактирано от mmotors
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

3000GT само турбинираните са с четирибутални, шенкела трябва да е 158мм. Дисковете са 297 или 315mm, съответно за 16 и 17 джанта. Разликата в апаратите е само в дължината на "ушите" за закрепване.

Апаратите с преходник се монтират и на 128мм шенкел (има чертежи из интернет).

Доста сходни апарати ползват и Субару и Нисан, почти бях пипнал едни metal casting от 300ZX, но ми ги отмъкнаха под носа. Една идея по компактни са от родните ни.

Редактирано от frantic_
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...