Премини към съдържание

Съвет за 2.5 V6 + Проблем при рязко набиране.


M744

Препоръчано мнение

Здрасти на всички,

 

вчера ходих да гледам един Галант : http://www.autoscout24.de/Details.aspx?id=3efxhxxizpy

 

Колата според собственика има кормилни накрайници за смяна. От тестовата обиколка която направих установих, че със скорост над 90 предницата почва да играе зверски. Както и да е това ще го сменим но забелязах и друг проблем. При рязко ускорение на 1 и 2ра се чува едно средно силно пат пат пат смесено със фрр фррр. Тва второто вероятно е от циркулацията на газовете в генерацията :). Паткането е някъде отдолу - усеща се дори с педала на съединителя - тоест има вибрации и там като се получава тоя ефект. Абе се едно карам драгстера на Себулба на моменти е чувството - ако някой се сеща от Star Wars 1. При плавно и нормално набиране тоя проблем не се усеща. Под рязко набиране имам предвид газ до дупка от място и после на 2ра пак от спокойни обороти яко натискане до дупка. На мен ми се усеща като лагер на полуоска - ако има такива неща по тая кола или тампон някъде да е заминал. Много ли са 243 000 за тоя двигател и какви пари са му накрайниците и евентуално други неща по кормилната система?

Колата я купувам за приятел фен на марката (казвам му аз да си взема Ситроен ама не слуша ;). Аз не съм нито джамбазин нито монтьор и не съм в час какъв може да е проблема. Моля за съвет какво може да е и дали да я вземам тая машина :).!!

Мерси!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здрасти на всички,

 

вчера ходих да гледам един Галант : http://www.autoscout24.de/Details.aspx?id=3efxhxxizpy

 

Колата според собственика има кормилни накрайници за смяна. От тестовата обиколка която направих установих, че със скорост над 90 предницата почва да играе зверски. Както и да е това ще го сменим но забелязах и друг проблем. При рязко ускорение на 1 и 2ра се чува едно средно силно пат пат пат смесено със фрр фррр. Тва второто вероятно е от циркулацията на газовете в генерацията :). Паткането е някъде отдолу - усеща се дори с педала на съединителя - тоест има вибрации и там като се получава тоя ефект. Абе се едно карам драгстера на Себулба на моменти е чувството - ако някой се сеща от Star Wars 1. При плавно и нормално набиране тоя проблем не се усеща. Под рязко набиране имам предвид газ до дупка от място и после на 2ра пак от спокойни обороти яко натискане до дупка. На мен ми се усеща като лагер на полуоска - ако има такива неща по тая кола или тампон някъде да е заминал. Много ли са 243 000 за тоя двигател и какви пари са му накрайниците и евентуално други неща по кормилната система?

Колата я купувам за приятел фен на марката (казвам му аз да си взема Ситроен ама не слуша ;). Аз не съм нито джамбазин нито монтьор и не съм в час какъв може да е проблема. Моля за съвет какво може да е и дали да я вземам тая машина :).!!

Мерси!

Вътрешни карета, разбито окачване(шарнири или накрайници ) или нещо друго, което трябва да се види .........накрайниците струват към 35-40 лв. бр. :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Вътрешни карета, разбито окачване(шарнири или накрайници ) или нещо друго, което трябва да се види .........накрайниците струват към 35-40 лв. бр. :)

 

Мерси!

Значи усещането за това тропане беше се едно колата има кардан и е разбит. Спомням си едно време като имахме лада и кардана и имаше нещо разбито по захващането и тропаше така.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Този двигател е железен, изкарва 500 000 км без проблем. До този момент не съм виждал никъде по обявите да има Галант с този двигател, който да е повреден. Виж, автоматичните скоростни кутии от първия модел (без типтроник) дават дефекти след 180 000 км, но само ако не са поддържани както трябва.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Този двигател е железен, изкарва 500 000 км без проблем. До този момент не съм виждал никъде по обявите да има Галант с този двигател, който да е повреден. Виж, автоматичните скоростни кутии от първия модел (без типтроник) дават дефекти след 180 000 км, но само ако не са поддържани както трябва.

какво имаш в предви като казваш както трябва аз карам автоматик без типтроник и мисля че освен редовна смяна на масло и филтър нищо друго не мога да направя за тази кутия :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

какво имаш в предви като казваш както трябва аз карам автоматик без типтроник и мисля че освен редовна смяна на масло и филтър нищо друго не мога да направя за тази кутия :)

Автоматичните скоростни кутии са много по капризни отколкото механичните. Към това, което си написал мога да добавя и да се слага читаво масло, както и да се сменя навреме.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Вчера довлачих колата до вкъщи с 80 -90 по Аутобана - за първи път се радвах на ремонтите понеже там скоростта е ограничена на 80 а аз над тая скорост не можех и да искам да вдигна. Забелязах, че когато не се подава газ колата не трепери. Опитам ли се да ускорявам - особенно над 80 км/ч цялата кола започва направо да играе неистово. Усеща се сякаш повече в дясно. Когато я пусна по инерция или просто спра да и подавам газ колата се движи нормално без вибрации. При спиране също има вибрации от същия тип но по слаби. Кормилните накрайници са и разбити със сигурност - особенно този в дясно но не ми се вярва само от тях да прави такива жестоки вибрации, ама под жестоки имам наистина жестоки!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Вчера довлачих колата до вкъщи с 80 -90 по Аутобана - за първи път се радвах на ремонтите понеже там скоростта е ограничена на 80 а аз над тая скорост не можех и да искам да вдигна. Забелязах, че когато не се подава газ колата не трепери. Опитам ли се да ускорявам - особенно над 80 км/ч цялата кола започва направо да играе неистово. Усеща се сякаш повече в дясно. Когато я пусна по инерция или просто спра да и подавам газ колата се движи нормално без вибрации. При спиране също има вибрации от същия тип но по слаби. Кормилните накрайници са и разбити със сигурност - особенно този в дясно но не ми се вярва само от тях да прави такива жестоки вибрации, ама под жестоки имам наистина жестоки!

Възможно е да имаш крива гума и (или) криви дискове.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Вчера довлачих колата до вкъщи с 80 -90 по Аутобана - за първи път се радвах на ремонтите понеже там скоростта е ограничена на 80 а аз над тая скорост не можех и да искам да вдигна. Забелязах, че когато не се подава газ колата не трепери. Опитам ли се да ускорявам - особенно над 80 км/ч цялата кола започва направо да играе неистово. Усеща се сякаш повече в дясно. Когато я пусна по инерция или просто спра да и подавам газ колата се движи нормално без вибрации. При спиране също има вибрации от същия тип но по слаби. Кормилните накрайници са и разбити със сигурност - особенно този в дясно но не ми се вярва само от тях да прави такива жестоки вибрации, ама под жестоки имам наистина жестоки!

Аз имах същият (по описанията) проблем на предишната ми кола (не Митсубиши) и се оказа износено вътрешно каре. Вибрациите бяха наистина ужасни :icon_crying:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

И на мен ми мирише на каре. Още повече, че шума който се чува на 1 и 2ра е нещо такова. Какви пари са тия карета и има ли ги отделно или си вървят комплект? Колко часа според вас отнема смяната, че тук се плаща на час 67 евро в сервиза. Е не се помоткват като в някои сервизчета в БГ но все пак си е цифра. Говорим за официален сервиз на партньор на Мицубиши. Гума според мен не е проблема. Ако беше гума щеше да тресе винаги. Сега тресе само като ускоряваш.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колко часа според вас отнема смяната, че тук се плаща на час 67 евро в сервиза. Е не се помоткват като в някои сервизчета в БГ но все пак си е цифра.

 

Часовете за работа в сервизите не зависят от това колко време реално е работено, а са норматив за всеки вид ремонтна дейност. Може да отнеме по-малко, а може и много повече, ако се закучи нещо. Но ще ти вземат пари за толкова часове труд, колкото е по норматив за съответната операция.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

И на мен ми мирише на каре. Още повече, че шума който се чува на 1 и 2ра е нещо такова. Какви пари са тия карета и има ли ги отделно или си вървят комплект? Колко часа според вас отнема смяната, че тук се плаща на час 67 евро в сервиза. Е не се помоткват като в някои сервизчета в БГ но все пак си е цифра. Говорим за официален сервиз на партньор на Мицубиши. Гума според мен не е проблема. Ако беше гума щеше да тресе винаги. Сега тресе само като ускоряваш.

Бе нали ти казах вече - бегай си сменяй вътрешните карета и така............по цените които си ми дал ще ти излезе 134 евро за смяната им........отделно за частите ...........смятай и така :icon_bye:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Момчета дайте координати на точен сервиз в София! Колата ще идва на автовоз до БГ. С тия карета шега не бива. Смениха накрайниците срещу скромната сума от 190 Евро за 2та. Само накрайниците и някаква гайка струват за всяка страна 37.50 + 19% ДДС. Това за оригинални разбира се. За съжаление проблема с треперенето си остана. Цялата полуоска тук струва 600 Евро (цена вероятно без ДДС) + 200 Еврона за смяна. Карета отделно не предлагат поне в Мицубиши и един друг магазин.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • Admin

Колата удряна ли е отдолу? Може да са външни или вътрешни карета. Трябва да се види обстойно. Може да има и крива полуоска.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Момчета дайте координати на точен сервиз в София! Колата ще идва на автовоз до БГ. С тия карета шега не бива. Смениха накрайниците срещу скромната сума от 190 Евро за 2та. Само накрайниците и някаква гайка струват за всяка страна 37.50 + 19% ДДС. Това за оригинални разбира се. За съжаление проблема с треперенето си остана. Цялата полуоска тук струва 600 Евро (цена вероятно без ДДС) + 200 Еврона за смяна. Карета отделно не предлагат поне в Мицубиши и един друг магазин.

Твоя проблем е почти 100 % вътрешно каре...........за цена тук утре ще ти кажа...........но все пак трябва да се види колата иначе така на изиуст да си говорим, не става........... :icon_bye:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Залягах отдолу да я гледам за удари още преди да я купя. Не личи да е удряна. А и е доста ниска и не може да се види добре но от това което видях не личеше да е удряна а и в сервиза не ми казаха да е удряна. А и това тракане при потегляне на 1 и 2ра си напомня точно тракане на каре сега като се заслушах. Дебелака в сервиза каза че дясната полуоска имало луфтове. Днес я отрегистрирах и чакам моя човек да прати автовоз да я докарат до БГ. Dj дай на лични координати къде да я докараме за преглед и оперативна намеса :). Мерси за мненията момчета!

Поздрави!

 

ПП: Днеска седях и ги сравнявах 2те коли (моята е Ситроен Ксантия Комби). Ако можех от 2те да сглобя една би станала перфектната кола ама не би :). Плюс за Ксантия - Окачване - от тук и по-добро поведение на пътя и комфорт, по просторна вътре, по добре изглеждаща задница - по завършена(по секси), По удобни седалки и повече място отзад и т.н. Плюс за Мицубиши - двигателя, муцуната е много готино направена, по модерен дизайн на таблото, много добра акустина и добри стандартни колони - еднакви отпред и отзад докато Ксантията е с по малки по диаметър отзад. С една дума май ще си взема едно такова за допълнителна кола :) пък някой ден ще ги срежа на 2 и ще направя мелез ;).

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

По-добро окчване??????????? Повече комфорт????????????По-добро поведение на пътя??????????По-просторна вътре с по-удобни седалки и повече място за пасажерите отзад?????????? :icon_doh: Колега(ако ми позволиш да те нареча така), да се сравнява тази модификация на Галант с Ксантия е просто немислимо :rulez:.

Поздрави.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колега,

 

Явно си виждал Ксантия само на картинки...... а вероятно и Галант. Двете коли седят на паркинга една до друга. Слизам от едната и сядам в другата. В Галанта се чувствам като притиснат. А за отзад е достатъчно да погледнеш дължината на задните врати на двете коли и ще ти светне. Ако искаш комфорт + стабилност и простор си купуваш Ситроен с хидравлика. Ако не си карал читав такъв не знаеш за какво говориме и става разговор малко ала Голф в стил Перник. Да сравняваш окачване на пружина с такова на хидравлика е просто смешно. Ама щом казваш Галанта е най яката кола на света и всичко и е най най.......!

 

Пиис!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Естествено че субективния фактор влияе най-много в избора така че спора е безмислен.

Искам да кажа само че, Ксантия беше един от вариантите, когато търсех кола, но предпочетох Галант :icon_bye:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

...и още нещо, за да не те разберат погрешно колегите ще си позволя да те цитирам :icon_angel:

Аз пък вчера ходих да тествам един V6 2.5 Mitsubishi Galant за един приятел. Ами няма такова чудо. Приличен разход, изтърква асвалта само леко да пипнеш газта, двигателя се чува само като натиснеш до дупка на ниски предавки. Вади невероятен саунд... и на всичкото отгоре не е акцизен - точно 120 кв. Май ще предам марката. С тия акцизи не може да си вземе нормална кола човек. Големия двигател е за предпочитане пред малкия. Писна ми от тия луди обороти и шумове.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • Admin

Не ми се чете повече за френски недоразумения в нашия си форум! :huh:

За напред ти препоръчвам да пишеш тук само за Мицубиши!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Гост
Тази тема е затворена за допълнителни отговори.
×
×
  • Създаване...