partizanina Публикувано 2 юли 2014 Сподели Публикувано 2 юли 2014 (редакция) Здравейте, Някой може ли да ми препоръча майстор, който разбира от климатици? Климатика духа постоянно топло. Сменил съм дехидратора, има фреон,купих нов/на старо/ компресор, радиатора в купето е почистен, уж няма никъде запушване и течове , и все така си продължава. Галанта е 1998 г. 2.5 V6 - автоматик Редактирано 2 юли 2014 от partizanina Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 2 юли 2014 Сподели Публикувано 2 юли 2014 Здравейте, Някой може ли да ми препоръча майстор, който разбира от климатици? Климатика духа постоянно топло. Сменил съм дехидратора, има фреон,купих нов/на старо/ компресор, радиатора в купето е почистен, уж няма никъде запушване и течове , и все така си продължава. Галанта е 1998 г. 2.5 V6 - автоматик.........духа топло на празен ход? А като дадеш на 2000 об. примерно какво става? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
partizanina Публикувано 2 юли 2014 Автор Сподели Публикувано 2 юли 2014 .........духа топло на празен ход? А като дадеш на 2000 об. примерно какво става?Пак същото. По едно време преди да сменя компресора ,почваше да охлажда след като вдигна над 2000 оборота и като паднеше на хиляда - пак топло. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Lyubo Dimitrov Публикувано 2 юли 2014 Сподели Публикувано 2 юли 2014 http://www.mitsubishibg.com/forum/index.php?showtopic=21767 Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 2 юли 2014 Сподели Публикувано 2 юли 2014 Пак същото. По едно време преди да сменя компресора ,почваше да охлажда след като вдигна над 2000 оборота и като паднеше на хиляда - пак топло........преди това е бил компресора проблема ти, сега е пак той,+ запушена пита или дехидратор.......какво налягане дава сега на ниското ?? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
partizanina Публикувано 3 юли 2014 Автор Сподели Публикувано 3 юли 2014 .......преди това е бил компресора проблема ти, сега е пак той,+ запушена пита или дехидратор.......какво налягане дава сега на ниското ?? Знам ли какво е налягането???? Само радиатора отпред не е пипан?Значи ли това според теб , че съм си взел стар неработещ компресор? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Andy Van Der Drift Публикувано 3 юли 2014 Сподели Публикувано 3 юли 2014 Сигурен ли си че има фреон в момента? Перките включват ли се, усещаш ли включения компресор (по-спънато вървене) и покачване оборотите на празния ход? Може и клапата да ти е заяла за топлия/студен въздух. Едно моторче я движи. Чудя се дали е възможно едновременно да охлажда и да вкарва и горещ въздух заради тази клапа, а ти не можеш да усетиш студения въздух заради горещия.Като правих моя климатик първо работеше добре, след два дни започна да изстудява само от 2000 оборота нагоре и накрая спря. Отидох в сервиза, където ми бяха сложили оцветител и намериха откъде пропуска. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Lyubo Dimitrov Публикувано 3 юли 2014 Сподели Публикувано 3 юли 2014 Иди да ти я измерят, линк съм дал с контакти. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SLX Публикувано 3 юли 2014 Сподели Публикувано 3 юли 2014 Иди да ти я измерят, линк съм дал с контакти. Някой да е теглил компресора колко тежи? Че ми се струва добра идея да се разкара климатичния радиатор, компресора и тръбите, че много тясно, пък може и да поолекне предницата. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
partizanina Публикувано 3 юли 2014 Автор Сподели Публикувано 3 юли 2014 Пълна е системата с фреон!! Сигурен ли си че има фреон в момента? Перките включват ли се, усещаш ли включения компресор (по-спънато вървене) и покачване оборотите на празния ход? Може и клапата да ти е заяла за топлия/студен въздух. Едно моторче я движи. Чудя се дали е възможно едновременно да охлажда и да вкарва и горещ въздух заради тази клапа, а ти не можеш да усетиш студения въздух заради горещия.Като правих моя климатик първо работеше добре, след два дни започна да изстудява само от 2000 оборота нагоре и накрая спря. Отидох в сервиза, където ми бяха сложили оцветител и намериха откъде пропуска. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
de4i Публикувано 4 юли 2014 Сподели Публикувано 4 юли 2014 Значи колегата Любо ти е дал линк с контакти. Аз съм ходил два пъти там - първия, като купих колата, да оправят климатика, че се беше разкапал и втория път - профилактично на следващата година. "Фреонът" си беше там с точност до милилитър. Т.е. доволен съм от ремонта им. Иначе на въпроса - може и питата на радиатора да е задръстена с боклуци. Преди години с едно рено ходих при майстори, наляха "фреон" и като измериха системата се оказа, че налягането е "пред избухване". Пратиха ме до първата автомивка, където "продухаха" питата с водоструйка и като се върнах при майсторите, налягането беше в норма. Кое как действа, не ми е ясно. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.