Премини към съдържание

Митсубиши Галант 136 к.с.


Препоръчано мнение

Здравейте на всички искам да попитам за една кола която ми направи впечатление.

Колата е с 2-литров мотор Бензин/Газ 136кончета на 260 000 км кожен салон и всичко по окачването е сменено,та идеята ми е дали има още хляб в мотора или да търся нещо по-ново?

 

Също така искам ако може някой да ми каже като цяло поддръжката на такъв мотор със първоначално (след закупуване)обслужване на колко ще стъпи и дали мога да му сложа допълнително чип или турбина естествено ако ще е турбина със смяна на колекторите.

 

http://www.cars.bg/c706787

 

http://www.cars.bg/c734270

 

http://www.cars.bg/c756490

 

http://www.cars.bg/c562949

 

Благодарско предварително.

Редактирано от Goliath
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте на всички искам да попитам за една кола която ми направи впечатление.

Колата е с 2-литров мотор Бензин/Газ 136кончета на 260 000 км кожен салон и всичко по окачването е сменено,та идеята ми е дали има още хляб в мотора или да търся нещо по-ново?

 

Също така искам ако може някой да ми каже като цяло поддръжката на такъв мотор със първоначално (след закупуване)обслужване на колко ще стъпи и дали мога да му сложа допълнително чип или турбина естествено ако ще е турбина със смяна на колекторите.

 

Благодарско предварително.

Ако е 100 % сигурно показанието на километрите има още доста хляб в тоя мотор, за обслужването ще ти кажат хората занимаващи се с това колко може да ти струва, но по спомен не е нищо кой знае колко скъпо . Само масления обтегач е по -скъпичък,но вече и за него има добри оферти .

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ако е 100 % сигурно показанието на километрите има още доста хляб в тоя мотор, за обслужването ще ти кажат хората занимаващи се с това колко може да ти струва, но по спомен не е нищо кой знае колко скъпо . Само масления обтегач е по -скъпичък,но вече и за него има добри оферти .

 

 

Бензин или дизел ще търсиш ? Защото последните две обяви, са дизелчета.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Мда - 2те са дизели, в този ред на мисли - уау 5.5к за двойка дизел...направо съм потресен. Моя шестак в момента се опитвам да го продам за толкова и интереса е минимален...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Мда - 2те са дизели, в този ред на мисли - уау 5.5к за двойка дизел...направо съм потресен. Моя шестак в момента се опитвам да го продам за толкова и интереса е минимален...

 

Е,той Милен и за по-малко ще го даде,само да има сериозен мераклия насреща.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

2.0i имат още един ремък, който е силно препоръчително да се смени - ремъкът на балансиращия вал. При 2.5 такъв няма. Има само ангренажен с ролки. Количеството масло и вида е еднакво, цените на филтрите са идентични. Свещите са по-скъпи в пъти при V6.

Зависи какво ще се сменя. Може и да стигнат 500 лв заедно с маслото и масления + въздушен.

 

Чип тунинг не можеш да му направиш.

Само с турбина и колектор нищо няма да стане. За хубав тунинг със съвсем прилична изходна мощност трябват едни поне 3500-4000. Кутията и съединителя са отделно. С тези няма да върви дълго (при засилване).

Предполагам си търсиш бърза кола, с приятно ускорение, спираща и завиваща. По-добре е нещо по-леко. Някой хеч или купенце. 2.0 няма да ти спре дъха, да си знаеш. Но ако искаш да изглежда така и да вози приятно - добра идея, но си я карай в оригинал.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Бензин или дизел ще търсиш ? Защото последните две обяви, са дизелчета.

 

 

 

Да ти кажа честно не съм се спрял като цяло на някакъв мотор,но возих се на дизела и ми хареса но пък на бензинка още не съм се качвал.

 

Забелязвам че дизела има по-голям въртящ момент от бензина но пък и 90 коня за това купе ми се струва че е малко,а има и друго дюзите ме притесняват,турбината и тия пукнати цилиндрови глави.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Мда - 2те са дизели, в този ред на мисли - уау 5.5к за двойка дизел...направо съм потресен. Моя шестак в момента се опитвам да го продам за толкова и интереса е минимален...

 

 

 

Да бе то и това но по-долу пише че прави бартер за баничарка това в голяма степен ме отдръпна от тая кола.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте на всички искам да попитам за една кола която ми направи впечатление.

Колата е с 2-литров мотор Бензин/Газ 136кончета на 260 000 км кожен салон и всичко по окачването е сменено,та идеята ми е дали има още хляб в мотора или да търся нещо по-ново?

 

Също така искам ако може някой да ми каже като цяло поддръжката на такъв мотор със първоначално (след закупуване)обслужване на колко ще стъпи и дали мога да му сложа допълнително чип или турбина естествено ако ще е турбина със смяна на колекторите.

 

http://www.cars.bg/c706787

 

http://www.cars.bg/c734270

 

http://www.cars.bg/c756490

 

http://www.cars.bg/c562949

 

Благодарско предварително.

 

 

 

 

 

А сетих се още нещо,какво трябва да гледам когато отида на оглед разбрах за окачването няколко работи,но искам още инфо ако не е проблем и има някой да помогне.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

За вибрации при спиране, как се сменят предавките, дали всички копчета функционират, светлините, климатикът работи ли, вие ли някой лагер, амортисьорите държат ли, върви ли направо без ръце, за странни шумове от двигателя - виене, стържене, тракане, глухо тропане ... и за ръжда по купето - вежди, бомбета отпред, под, около задния мост, под праговете (ако са пластмасови), долния ръб на вратите и под резервната гума.

Моят при студен старт има едно пристъргване като от ролка. Ритмично и зависещо от оборотите на двигателя. Не е силно и изчезва като мине 35-40 градуса на охл. течност (около 1100 оборота). Това е от 3 години. Казвам ти го, за да не се хванеш за нещо дребно и да не купиш иначе добра кола. Само ролката "на климатика" не съм сменял от всичките и сигурно в нея ще да е причината.

Двигателят трябва да работи гладко, без вибрации и да се чува едвам при затворен капак и стоейки до колата. На шумно място няма и да го чуеш като е загрял и работи. Оглеждаш панелите дали са прави, фугите дали са еднакви... Много пъти клиентите се вманиачават във фугите и ако например разстоянието от фаровете до бронята е по-голямо от разстоянието от горния ръб на фаровете до капака, те стигат до извода, че голата е удряна и едва ли не от две коли са направили една. А галантите са ниски и при слизане на заден ход от естакада, бронята се жулва отдолу и като стане няколко пъти или веднъж по-силно, отпиши го това разстояние. Гледай вратите, капака на багажника, на предните калници, на предния капак, гредата зад радиаторите ... то си личи ако е изправяна.

Завий в едната посока докрай и потегли еднократно по-рязко и дай газ да превърти леко вътрешното на завоя колело, после същото в другата посока - това е за каретата. При 2.5 ако има тракшън контрол, го изключи.

Не се връзвай какво е сменяно по окачването. Ти няма как да разбереш. Има здраво окачване и разбито такова. Няма значение дали е ново, или е там от 5 години. Теб те интересува дали скърца и клопа в момента.

Като дадеш контакт лампичките трябва да гаснат една след друга. Няма две едновременно гаснещи. След 5-6 секунди някъде SRS, ABS, Check (оранжевата), TCL/ASC ако има такава система, трябва да са изгаснали и остава да светят: за бензина ако почти няма бензин, за отворена врата (ако има такава), червена за маслото, акумулатора +- също червена до нея при мен има оранжева за нивото на маслото след тези две, която сега не мога да ти кажа дали трябва да гасне, но след 5 сек при мен свети и вече паля. Като запали, нищо не свети. Помпата не се чува при мен (май се включва при включване на стартера, не знам). Оборотите при студен старт са около 1450, постепенно ги сваля и държи не знам при 2.0 колко са, но при V6 са точно между 0 и 1 на оборотомера.

За дизела - няма демпферен маховик, дюзите не бива да те притесняват, както и турбината и ГНП. Направено е здраво и затова не е много коне. Единствено главата може да те притеснява. Как се проверява дали надува охладителната с-ма и др. неща не мога да ти кажа с точност а и стана много дълго. Другото нещо при тях е синхронизатор на втора предавка - трябва да видиш дали сменя лесно от трета на втора при 30 км/ч примерно. Ако не ще да се включи, най-вероятно причината е износен синхронизатор.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

А сетих се още нещо,какво трябва да гледам когато отида на оглед разбрах за окачването няколко работи,но искам още инфо ако не е проблем и има някой да помогне.

 

 

Гледаш за класиката - ръжда :-D

 

По веждите, бомбетата, отдолу :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

За вибрации при спиране, как се сменят предавките, дали всички копчета функционират, светлините, климатикът работи ли, вие ли някой лагер, амортисьорите държат ли, върви ли направо без ръце, за странни шумове от двигателя - виене, стържене, тракане, глухо тропане ... и за ръжда по купето - вежди, бомбета отпред, под, около задния мост, под праговете (ако са пластмасови), долния ръб на вратите и под резервната гума.

Моят при студен старт има едно пристъргване като от ролка. Ритмично и зависещо от оборотите на двигателя. Не е силно и изчезва като мине 35-40 градуса на охл. течност (около 1100 оборота). Това е от 3 години. Казвам ти го, за да не се хванеш за нещо дребно и да не купиш иначе добра кола. Само ролката "на климатика" не съм сменял от всичките и сигурно в нея ще да е причината.

Двигателят трябва да работи гладко, без вибрации и да се чува едвам при затворен капак и стоейки до колата. На шумно място няма и да го чуеш като е загрял и работи. Оглеждаш панелите дали са прави, фугите дали са еднакви... Много пъти клиентите се вманиачават във фугите и ако например разстоянието от фаровете до бронята е по-голямо от разстоянието от горния ръб на фаровете до капака, те стигат до извода, че голата е удряна и едва ли не от две коли са направили една. А галантите са ниски и при слизане на заден ход от естакада, бронята се жулва отдолу и като стане няколко пъти или веднъж по-силно, отпиши го това разстояние. Гледай вратите, капака на багажника, на предните калници, на предния капак, гредата зад радиаторите ... то си личи ако е изправяна.

Завий в едната посока докрай и потегли еднократно по-рязко и дай газ да превърти леко вътрешното на завоя колело, после същото в другата посока - това е за каретата. При 2.5 ако има тракшън контрол, го изключи.

Не се връзвай какво е сменяно по окачването. Ти няма как да разбереш. Има здраво окачване и разбито такова. Няма значение дали е ново, или е там от 5 години. Теб те интересува дали скърца и клопа в момента.

Като дадеш контакт лампичките трябва да гаснат една след друга. Няма две едновременно гаснещи. След 5-6 секунди някъде SRS, ABS, Check (оранжевата), TCL/ASC ако има такава система, трябва да са изгаснали и остава да светят: за бензина ако почти няма бензин, за отворена врата (ако има такава), червена за маслото, акумулатора +- също червена до нея при мен има оранжева за нивото на маслото след тези две, която сега не мога да ти кажа дали трябва да гасне, но след 5 сек при мен свети и вече паля. Като запали, нищо не свети. Помпата не се чува при мен (май се включва при включване на стартера, не знам). Оборотите при студен старт са около 1450, постепенно ги сваля и държи не знам при 2.0 колко са, но при V6 са точно между 0 и 1 на оборотомера.

За дизела - няма демпферен маховик, дюзите не бива да те притесняват, както и турбината и ГНП. Направено е здраво и затова не е много коне. Единствено главата може да те притеснява. Как се проверява дали надува охладителната с-ма и др. неща не мога да ти кажа с точност а и стана много дълго. Другото нещо при тях е синхронизатор на втора предавка - трябва да видиш дали сменя лесно от трета на втора при 30 км/ч примерно. Ако не ще да се включи, най-вероятно причината е износен синхронизатор.

Много ти Благодаря за изчерпателната информация.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Да бе то и това но по-долу пише че прави бартер за баничарка това в голяма степен ме отдръпна от тая кола.

 

Собственика ми е приятел и е писал бартер за баничарка,защото има механа и всекидневно я зарежда,а с нея ще му е в пъти по-лесно,отколкото с автомобил. Иначе колата е поддържана,за годините си е в добро състояние.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Собственика ми е приятел и е писал бартер за баничарка,защото има механа и всекидневно я зарежда,а с нея ще му е в пъти по-лесно,отколкото с автомобил. Иначе колата е поддържана,за годините си е в добро състояние.

 

 

Това е добре но за тия пари не мисля че ще я продаде скоро без музиката без незнам си какво още.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ами дайте мнение за 2.4 мотора като цяло,поддръжка обслужване,разход (реално)

Защото имам съмнения че съм на ръба да мога да я обслужвам и карам може би ето ви една кола.

 

 

http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11401895687816636&slink=6wbvda

 

Благодарско предварително.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Толкова много е писано и пак, мине не мине - дайте мнение .. ми поразровете се малко бе..

 

2.4 ГДИ е мотор с директно впръскване и други особености, което те касае най-вече поради :

- Не става да се газифицира.

- Майстори, които познават този мотор има малко, основно в Пловдив и София.

 

И като цяло - 3200 за читав Галант .. трудно .. макар че са стари, цените на частите са си съшите като преди 5 години .. ако е добре технически, ще е зле от към ръжда и т.н. и т.н..

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Това е добре но за тия пари не мисля че ще я продаде скоро без музиката без незнам си какво още.

 

 

Бих те посъветвал да си купиш немска кола. Силно съм любопитен защо готовността на продавача за получи баничарка в бартер за галанта си може да те откаже от сделка?

 

Хората с баничарки са ненадеждни или просто е недопустимо такава великолепна кола да се заменя за нещо толкова гнусно като баничарка?

 

 

 

 

 

 

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

И като цяло - 3200 за читав Галант .. трудно .. макар че са стари, цените на частите са си съшите като преди 5 години .. ако е добре технически, ще е зле от към ръжда и т.н. и т.н..

 

Факт, за толкова пари тегава работа. За цените на частите преди време имаше една дискусия - не можеш да очакваш части за по 5лв. на автомобил дето е струвал 60к като нов.

 

 

Хората с баничарки са ненадеждни или просто е недопустимо такава великолепна кола да се заменя за нещо толкова гнусно като баничарка?

 

По-скоро второто ще е :D

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...