gogata1899 Публикувано 31 Май 2014 Сподели Публикувано 31 Май 2014 Къде се намира буксата за диагностика и колко пинова е? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Lyubo Dimitrov Публикувано 31 Май 2014 Сподели Публикувано 31 Май 2014 Над дясното коляно на шофера гледай, под волана. OBD2 е буксата, но протокола е MUT2. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zexer Публикувано 31 Май 2014 Сподели Публикувано 31 Май 2014 (редакция) Ето и малко снимки в допълнение към Любоhttp://minus.com/mbsW2d1uRaKzZz(под волана, над педала за газта, снимките са от различни посоки) Редактирано 31 Май 2014 от zexer Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gogata1899 Публикувано 1 юни 2014 Автор Сподели Публикувано 1 юни 2014 Благодаря и на двамата,а какво ще рече ,че протокола е MUT2?Благодаря! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stevensgr Публикувано 1 юни 2014 Сподели Публикувано 1 юни 2014 Абе буксите са си направо 2. А протокола за "говорене" с колата е японски,ако мога така да се изразя и затова се закача по-трудно и не става със всеки тестер. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Lyubo Dimitrov Публикувано 1 юни 2014 Сподели Публикувано 1 юни 2014 (редакция) Абе буксите са си направо 2.Бялата букса се ползва при рефлаш на софтуера на ЕКУ-то и не е интересна за нас... а какво ще рече ,че протокола е MUT2?Благодаря!Протокол означава "езика" на който "говори" контролера на колата, както и честотата и др. параметри с които тече обмяната на данни. Та за да се "вържеш", ти трябва кабел и софтуер, които да поддържат MUT II. Опитвам се да предугадя защо питаш. Та в случая те касае, че вероятно няма да можеш да четеш колата с кабел от VW, въпреки че ще можеш да го закачиш. Допълнително, ако не знаеш, колата има и възможност за самодиагностика посредством броене на премигванията на лампата за чека - преди това се прави мост между маса и някой от пиновете (но не помня кой точно). Редактирано 1 юни 2014 от Lyubo Dimitrov Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gogata1899 Публикувано 1 юни 2014 Автор Сподели Публикувано 1 юни 2014 Любо,искаш да ми кажеш,че черната е тази,която се използва за самата диагностика.Имам познат монтьор,който има оборудване и софтуеър за обикновени коли.Но ти ме ориентира,че трябва допълнителен софт за Мицу.Благодаря за детайлните отговори!! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Lyubo Dimitrov Публикувано 1 юни 2014 Сподели Публикувано 1 юни 2014 (редакция) Само черната ви интересува, да :good:Но не е само софта, честотите на комуникация са други, малко странни. Трябва и кабела да ги поддържа тези режими. Редактирано 1 юни 2014 от Lyubo Dimitrov Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SLX Публикувано 1 юни 2014 Сподели Публикувано 1 юни 2014 Само черната ви интересува, да :good:Но не е само софта, честотите на комуникация са други, малко странни. Трябва и кабела да ги поддържа тези режими.http://www.evoscan.com/evoscan-gps-obdii-cables/details/15/1/performance-vehicle-pc-diagnostic-interfaces/evoscan-13u-universal-usb-datalogging-and-reflashing-cable Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Lyubo Dimitrov Публикувано 1 юни 2014 Сподели Публикувано 1 юни 2014 (редакция) http://www.evoscan.com/evoscan-gps-obdii-cables/details/15/1/performance-vehicle-pc-diagnostic-interfaces/evoscan-13u-universal-usb-datalogging-and-reflashing-cableРоска, за протокола ще допълня, че за диагностика 1.3D е достатъчен, а е доста по-евтин. 1.3U/R са ако ще се налага префлаш, т.е. имат и бялата част на буксата. Редактирано 1 юни 2014 от Lyubo Dimitrov Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SLX Публикувано 2 юни 2014 Сподели Публикувано 2 юни 2014 Роска, за протокола ще допълня, че за диагностика 1.3D е достатъчен, а е доста по-евтин. 1.3U/R са ако ще се налага префлаш, т.е. имат и бялата част на буксата.8g galant рефлаш само с 2.0 и то знаеш кои. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Lyubo Dimitrov Публикувано 2 юни 2014 Сподели Публикувано 2 юни 2014 Именно, за това няма смисъл от по-скъпите варианти на кабелите (R и U), т.е. 1.3D е Ок. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mmotors Публикувано 2 юни 2014 Сподели Публикувано 2 юни 2014 Б@си корифеите сте :lol: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Julien Публикувано 3 юли 2014 Сподели Публикувано 3 юли 2014 (редакция) Ето и малко снимки в допълнение към Любоhttp://minus.com/mbsW2d1uRaKzZz(под волана, над педала за газта, снимките са от различни посоки) Колега, виждам, че и при теб диагностичната букса(черната) е разположена с по-късата страна на трапеца нагоре. Отляво остава бялата букса. Имаш ли идея кой е пин 1, защото из форума виждам варианти, при които буксата е разположена с по-дългата страна на трапеца нагоре и съответно пин 1 е първият на горния ред от ляво на дясно. Редактирано 3 юли 2014 от Julien Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Lyubo Dimitrov Публикувано 3 юли 2014 Сподели Публикувано 3 юли 2014 (редакция) Както и да е обърната пин едно е от по-дългата страна. Иначе трябваше да има и два вида кабели според как е обърната, нали така :icon_thumbup: . Тя се откача лесно и може да я завъртиш и щракнеш и в двете посоки между другото.. http://users.eastlink.ca/~reastwood/MobileDisplay/OBD2Pinout.jpg Редактирано 3 юли 2014 от Lyubo Dimitrov Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Julien Публикувано 3 юли 2014 Сподели Публикувано 3 юли 2014 Както и да е обърната пин едно е от по-дългата страна. Иначе трябваше да има и два вида кабели според как е обърната, нали така :icon_thumbup: . Тя се откача лесно и може да я завъртиш и щракнеш и в двете посоки между другото.. http://users.eastlink.ca/~reastwood/MobileDisplay/OBD2Pinout.jpg Много благодаря! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.