Премини към съдържание

Pajero 2.5 дизел или 3.2 дизел


Препоръчано мнение

Здравейте пичове,

Имам един въпрос към Вас,които карате Pajero.Кой двигател бихте ми препоръчали 2,500 куб. или 3,200 куб с дизелов двигател,типтроник кутия.Ще ви бъда благодарен за мненията които ще напишете.

Харесал съм си ето това http://nfs.mobile.bg...s&slink=6kgez3.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

2,5 е корав мотор и има евтина подръжка, пък и е в малкият данък. 3,2 правят проблем с ГНПто , веригата и масления обтегач. А подмяната им не е малко пари. Аз карам Паджеро2 с 2.5 мотор и съм доволен!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Много евтина за 2009 година ???? Кажи му да ти напиеш номера на рамата (VIN) и го постни тука,че нещо ме съмнява. Изглежда ми италианка,питай го дали е такава.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

.........3.2 е по добрия мотор, но 2.5 е по безпроблемния мотор, лошото е ,че колата е 2002 година и сигурно е с по стария мотор 2.5 ,където е 99 коня,ако е 116 коня,това значи че е с ел. помпа и като вървеж и разход е по добре от 99 коньовия.....иначе всичко друго по колата си е стандартно, доста здраво и непритенциозно....

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Би трябвало да е 160 коня с двигател 3200куб.см.Ще видя на големия талон.

Редактирано от virusa75
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Би трябвало да е 160 коня с двигател 3200куб.см.Ще видя на големия талон.

.......ако е 3.2 до 2004 год. е 165 коня, след това е 162 коня,но тук говорим за 2.5 мотора, той има вариации ,които зависят от год. на производство/.......

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Tymbi виж линка дето съм го сложил в началото.Пича каза че е объркал годината на производство на колата като е пускал обявата(дъщеря му е я пускала).По телефона като говорих с него каза че го е купил преди 4 години,бил го плащал 14-15000 лв.От 4 години първа регистрация в БГ бил навъртял 7-8000 км,не го бил карал,имал 3-и коли и карал другите-това са се джамбаски приказки.От раз го съборих по телефона направо с 1000 лева надолу,а като отида там като я огледам все ще намеря за още 300 да го наведа.Този който знае какво продава няма да мръдне от цената толкова бързо.Ако трява само да сменя маслото няма проблеми 9000 е добра цена,Ако иска само и само да се отъре от нея (в случай че има някакъв проблем по колата) то ще си проличи.Ще я огледам първо,после ще си поприказваме да го видя на къде бие,и като запаля двигатела ще си кажа крайната сума,но първо трябва да запаля студен двигател(макар,че не зима) да чуя как работи докато не е загряла.Ще си излязат проблемите по двигатела от раз.Ако работи добре мисля да се возя вече на Пажеро.Трябва само да проверя колко пари са маслата за да си направя сметка колко да събарям от цента още.Мисля да сменям всичките масла,а те май не струват малко.Ако някой може да ми пусне какви масла(като производител)) са препоръчителни с цените им ще му бъда много благодарен.

Редактирано от virusa75
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Аз мога - ЦЪК - информацията е от миналата година, сравнително прясна.

И моето мнение - така лесно според мен цена не се събаря, повече от 1000лв, които си свалил, не вярвам да падне - все пак и джамбазите са хора, а хората по принцип не са прости, когато си говорят за пари :). Освен това маслата и обслужването са за твоя сметка, не може да ги включваш в общата цена... и ако са само те, ще е направо супер. Ако двигателя е 3.2, както се очертава, вероятни проблеми според мен няма да можеш да доловиш веднага... Чувал съм, че дизел се купува зима - почти задължително.

 

Аз съм се разхождал за едно Деу Ланос от Димитровград до София - специално заради него (е, намерих си причина после да остана малко в Сф); по телефона - всичко прекрасно и точно, отивам - не пали, не върви, тече масло, съединителя го няма... Разказвам, понеже гледам, че Паджерото е в Пазарджик, а ти си в Шумен :)

Редактирано от Арх. Пътко
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Арх. Пътко,

мисля да взема това Паджеро за 9500 лв без повече пазарлък http://www.cars.bg/c657581

Като гледам на снимките волана е много запазен-не е изтрит от каране.Нали се сещаш че това е единствената част по която можеш да познаеш дали е карана колата много.

Само ако можеш да ме насочиш как да разбера нещо повече за съединителя,че нямам голям опит с автоматите.

Редактирано от virusa75
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Аз не мога да те насоча към нищо по-конкретно, понеже съм "прост" потребител-аматьор. Мога да ти предложа теми из форума, но ти сам можеш да ги намериш - има доста изписано за точно този модел с този двигател :). Според мен тази комбинация - дизел (точно този) + автоматик е равносилно на изнасилване с два к**а едновременно отзад :). Не искам да те отказвам - ти си решил, че искаш Паджеро. Поне защо да не е бензин+газ и ръчка? Не че в заобикалящия ни свят не е пълно с Е60 дизелаци автоматици... но те си знаят (просто ги купуват нови хубави и некарани и ги карат докато се счупят, защото счупят ли се... не вярвам да тръгнат да ги правят, така както аз направих с моят Колт, защото моят Колт го стегнах за 1000лв - обслужване, ремонт ск. кутия и монтаж на АГУ, а те за 1000 лв само ремонта на автомата не могат да платят).

Така, а относно тази обява - по снимки е невъзможно да се познае волана и като цяло колата в какво състояние е... може волана да е претапициран, боядисван и т.н. Това обаче, в което вярвам, макар че не искам, е, че колата е на поне два пъти по толкова км. Сега направих един 'сърч' и видях, че масово, ама масово Паджеро след 2003 се предлага 3.2Д. При положение, че тази комбинация 3.2Д и автоматик е "най-скъпата" заводска, смятай в какво състояние са "евтините" екземпляри на пазара и дали са на по 132 000 км :)

Това е от мен, повече от специалистите. Успех!

И последен съвет - търси Паджеро в твоя район, да не се разкарваш напразно из БГ, и задължително или на място със специалист, или караш колата в сервиз, пак при твой човек...

 

ПП: Наскоро бях при един гумаджия, спря един Ц-клас очиларка (от по-новите), автомат. Спря и ... не тръгна никога повече :D. Блокирала ск. кутия... не ще и не ще да мръдне тоя лост. Но дет' се вика - Мерцедес, вдигна реномето на гумаджията :D

Редактирано от Арх. Пътко
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Аз не мога да те насоча към нищо по-конкретно, понеже съм "прост" потребител-аматьор. Мога да ти предложа теми из форума, но ти сам можеш да ги намериш - има доста изписано за точно този модел с този двигател :). Според мен тази комбинация - дизел (точно този) + автоматик е равносилно на изнасилване с два к**а едновременно отзад :). Не искам да те отказвам - ти си решил, че искаш Паджеро. Поне защо да не е бензин+газ и ръчка? Не че в заобикалящия ни свят не е пълно с Е60 дизелаци автоматици... но те си знаят (просто ги купуват нови хубави и некарани и ги карат докато се счупят, защото счупят ли се... не вярвам да тръгнат да ги правят, така както аз направих с моят Колт, защото моят Колт го стегнах за 1000лв - обслужване, ремонт ск. кутия и монтаж на АГУ, а те за 1000 лв само ремонта на автомата не могат да платят).

Така, а относно тази обява - по снимки е невъзможно да се познае волана и като цяло колата в какво състояние е... може волана да е претапициран, боядисван и т.н. Това обаче, в което вярвам, макар че не искам, е, че колата е на поне два пъти по толкова км. Сега направих един 'сърч' и видях, че масово, ама масово Паджеро след 2003 се предлага 3.2Д. При положение, че тази комбинация 3.2Д и автоматик е "най-скъпата" заводска, смятай в какво състояние са "евтините" екземпляри на пазара и дали са на по 132 000 км :)

Това е от мен, повече от специалистите. Успех!

И последен съвет - търси Паджеро в твоя район, да не се разкарваш напразно из БГ, и задължително или на място със специалист, или караш колата в сервиз, пак при твой човек...

 

ПП: Наскоро бях при един гумаджия, спря един Ц-клас очиларка (от по-новите), автомат. Спря и ... не тръгна никога повече :D. Блокирала ск. кутия... не ще и не ще да мръдне тоя лост. Но дет' се вика - Мерцедес, вдигна реномето на гумаджията :D

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 1 година ...

Има ли начина да се разбере дали мотора 2.5 е 99 или 116 коня- без да се провери вин-а. Гледам че има и преди фейса някои 116 к.с и явно не го слагат след 2003... и доколкото гледам повечето са от Италия- явно са правени за този пазар,което не е лошо заради липса на ръжди... като цяло ме интересува дали ще е много тромаво (спрямо Паджеро 1 примерно) и каква е разликата освен помпата между двата мотора?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Моят сайтpajero 2.5

колега виж в този сайт. най-интересното е, че самото паджеро е по-късо с около 10-на сантиметра? внимавай след покупката за частите, предполагам, че някой от тях ще са несъвместими?

поздрави!!!! продължавай да пишеш с развитието на темата и после снимки :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...