Firefox Публикувано 1 Май 2014 Сподели Публикувано 1 Май 2014 (редакция) Здравейте, дойде време за смяна на автомобила. Харесал съм Mitsubishi Outlander 2007 2.0D интересува ме, поддръжката,слаби места, първоначално обслужване ?Ще го използвам предимно на асфалт и за леки разходки по черни пътища с цел "жарить мясо" :icon_blush: Редактирано 1 Май 2014 от Firefox Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Kuwait Публикувано 1 Май 2014 Сподели Публикувано 1 Май 2014 (редакция) Здравейте, дойде време за смяна на автомобила. Харесал съм Mitsubishi Outlander 2007 2.0D интересува ме, поддръжката,слаби места, първоначално обслужване ?Ще го използвам предимно на асфалт и за леки разходки по черни пътища с цел "жарить мясо" :icon_blush: Имаме Аутландър 2008 2.4 л, бензин, 180 кс с CVT автоматична скоростна, 4WD. Чудесен е за семен автомобил, място в багажника има много. Харчи 10 л на дълъг път и 12 в града.. Вози добре набира прилично. Основен недостатък е че материалите в купето са евтини, основно пластмаса. Купихме го нов и жената го кара малко по малко вече 5 години но още е на 25,000 км. За това не мога да ти кажа нищо за обслужване или недостатъци. Също така не сме го карали много на черен път, само инцидентно. Жената много го харесва.За дизел не знам , не съм любител на дизела напоследък. Редактирано 1 Май 2014 от Kuwait Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Gunay Публикувано 16 Май 2014 Сподели Публикувано 16 Май 2014 Здравейте, дойде време за смяна на автомобила. Харесал съм Mitsubishi Outlander 2007 2.0D интересува ме, поддръжката,слаби места, първоначално обслужване ?Ще го използвам предимно на асфалт и за леки разходки по черни пътища с цел "жарить мясо" :icon_blush: Аз карам същия модел от 3 години. Много съм доволен. Икономичен за размерите си автомобил с добра проходимост и много пространство за багаж. Най-голям недостатък за мен лично е повишеното ниво на шума в купето при висока скорост. Но и с това се свиква. Успех при избора ... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Kuwait Публикувано 18 Май 2014 Сподели Публикувано 18 Май 2014 Вярно е, шумоизолацията не е върха. В купето се чува ромоленето на гумите по асфалта. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
klarona Публикувано 23 Май 2014 Сподели Публикувано 23 Май 2014 За мен това няма значени за това смятам че колата е невероятна Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
shopa04 Публикувано 23 Май 2014 Сподели Публикувано 23 Май 2014 И аз съм много доволен. Вече го карам 1 година и 15 000 км. Наистина шумоизолацията е зле и постоянно проверявам да няма отворен прозорец, но това не мисля че е чак такъв проблем. А и допълнителните 2 седалки в багажника не са никак зле - лятото ходихме 6 човека до Гърция и за шестия човек имаше достатъчно място. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 24 Май 2014 Сподели Публикувано 24 Май 2014 Здравейте, дойде време за смяна на автомобила. Харесал съм Mitsubishi Outlander 2007 2.0D интересува ме, поддръжката,слаби места, първоначално обслужване ?Ще го използвам предимно на асфалт и за леки разходки по черни пътища с цел "жарить мясо" :icon_blush:........първоначчално обслужване - около 1000-1200 лв. вкл. агр. ремъци, ролки,в.помпа, антифриз,м. масло .филтри ......... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ogo1 Публикувано 5 юни 2014 Сподели Публикувано 5 юни 2014 2007, 2.0 DiD карам го вече 2 години. взех го на 86х.км. сега е на 106х.км. страхотен автомобил. съгласен съм с всичко горепосочено няма да повтарям. след първоначална смяна има годишна смяна масло и филтър - 180-220лв. според зависи сервиза (маслото). страшно удобни задни седалки с движение напред и назад както и подвижни облегалки. за деца е супер - izofix система за детски столчета, колички, колела всичко е вътре като склад страхотна bluetooth система, разхода е около 6.5 извънградско и споко каране на круиза 130 магистрала.мдааа много добър автомобил. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
out2007 Публикувано 7 юни 2014 Сподели Публикувано 7 юни 2014 Незнам как ги давате тия разходи с около тази скорост при мене е около 8. Sent from my Nexus 4 using Tapatalk Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Jmarinow Публикувано 7 юни 2014 Сподели Публикувано 7 юни 2014 Здравейте, дойде време за смяна на автомобила. Харесал съм Mitsubishi Outlander 2007 2.0D интересува ме, поддръжката,слаби места, първоначално обслужване ?Ще го използвам предимно на асфалт и за леки разходки по черни пътища с цел "жарить мясо" :icon_blush: Здравейте, Аз съм от началото на 2008г с Outlander ,вече съм на 190х.км,от които 150х.км на газ.Автомобилът е като нов,ходовата му част не е мръднала,нито хлопа ,нито скърца,стегнат е.За този период съм сменил само заден десен лагер(главина).В момента имам проблем с клапаните на 4-ти цилиндър,компреията му е 5 атм.Причината е заради това ,че не ги регулирах на 60-70х.км,а на 140х.км когато загуби мощност.В момента съм дал главата за ремонт във Варна,ще набият металокерамични фаски и ще сменя изпускателните клапани.Смукателните клапани и фаски не са мръднали.От всички автомобили които съм имал до сега,това е най добрият и издържлив атом.Като цяло съм много доволен.Ходих миналата год.на тест на аутлендър 3,но не ме грабна,с малки промени е,.... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 7 юни 2014 Сподели Публикувано 7 юни 2014 Здравейте, Аз съм от началото на 2008г с Outlander ,вече съм на 190х.км,от които 150х.км на газ.Автомобилът е като нов,ходовата му част не е мръднала,нито хлопа ,нито скърца,стегнат е.За този период съм сменил само заден десен лагер(главина).В момента имам проблем с клапаните на 4-ти цилиндър,компреията му е 5 атм.Причината е заради това ,че не ги регулирах на 60-70х.км,а на 140х.км когато загуби мощност.В момента съм дал главата за ремонт във Варна,ще набият металокерамични фаски и ще сменя изпускателните клапани.Смукателните клапани и фаски не са мръднали.От всички автомобили които съм имал до сега,това е най добрият и издържлив атом.Като цяло съм много доволен.Ходих миналата год.на тест на аутлендър 3,но не ме грабна,с малки промени е,..........4B12 2.4 MIVEC мотора е доста капризен и на пропан бутан,както и на метан не става......проблема е,че клапаните се вкопават в главата и се налага по често реглаж на клапаните, но с тези кашкавалени клапани ,те трябва да се регулират на всеки 30-40 хил. км. особено на газ ........но те пък са с пулове и е много играчка реглажа им....... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rousefff Публикувано 24 юни 2014 Сподели Публикувано 24 юни 2014 ......4B12 2.4 MIVEC мотора е доста капризен и на пропан бутан,както и на метан не става......проблема е,че клапаните се вкопават в главата и се налага по често реглаж на клапаните, но с тези кашкавалени клапани ,те трябва да се регулират на всеки 30-40 хил. км. особено на газ ........но те пък са с пулове и е много играчка реглажа им.......само този двигател или МИВЕК системата е п,облемна с газта Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 24 юни 2014 Сподели Публикувано 24 юни 2014 само този двигател или МИВЕК системата е п,облемна с газта.......на МИВЕК системата нищо й няма, на всички мотори с 4B1х абревиатура са проблемни за газ,дали пропан бутан или метан, всички са проблемни......вече десетки са пропищели с този проблем , а части няма и се чака доста ,а и са скъпи.....на метан е по зле полоьението, тъй като там инсталациите са "груби" и не регулират прецизно сместа, в резултат на това, отвреме на време тя обеднява и всички се сещате какво става....виждал съм дори и вакуумни метан уредби, което е под всякакъв критерии за изискванията на съвременните мотори....При пропан бутана е същото , но там поне има достатъчно прецизни уредби , както и настройките са доста повече и това до някъде компенсира и удължава живота на клапаните ,както и на леглата.....но има и фрапиращи случаи, къде на 4В12 мотор, сложили вакуумна АГУ...... :icon_doh: После иска колата му да е безупречна, да не прекъсва , да върви като изтребител, и същевременно да му горяла поне "като на бензин"....... :D Проблема с клапаните и леглата им не е само на :mitsu-smiley: моторите, проблем имат и Тойота,Нисан, както и Сузуки, Субару които са след 2007.....а на Хюндай и Киа главите им правят проблеми още от 2000 година моторите им....... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kim69 Публикувано 17 юни 2019 Сподели Публикувано 17 юни 2019 .а на Хюндай и Киа главите им правят проблеми още от 2000 година моторите им....... Това с проблема по главите на Хюндай и Киа за каране на газ ли става въпрос? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 23 юни 2019 Сподели Публикувано 23 юни 2019 Това с проблема по главите на Хюндай и Киа за каране на газ ли става въпрос?....да, само ако се карат на газ- пропан-бутан... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.