Премини към съдържание

Препоръчано мнение

Здравейте, дойде време за смяна на автомобила. Харесал съм Mitsubishi Outlander 2007 2.0D интересува ме, поддръжката,слаби места, първоначално обслужване ?

Ще го използвам предимно на асфалт и за леки разходки по черни пътища с цел "жарить мясо" :icon_blush:

Редактирано от Firefox
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, дойде време за смяна на автомобила. Харесал съм Mitsubishi Outlander 2007 2.0D интересува ме, поддръжката,слаби места, първоначално обслужване ?

Ще го използвам предимно на асфалт и за леки разходки по черни пътища с цел "жарить мясо" :icon_blush:

 

Имаме Аутландър 2008 2.4 л, бензин, 180 кс с CVT автоматична скоростна, 4WD. Чудесен е за семен автомобил, място в багажника има много. Харчи 10 л на дълъг път и 12 в града.. Вози добре набира прилично.

Основен недостатък е че материалите в купето са евтини, основно пластмаса. Купихме го нов и жената го кара малко по малко вече 5 години но още е на 25,000 км. За това не мога да ти кажа нищо за обслужване или недостатъци. Също така не сме го карали много на черен път, само инцидентно. Жената много го харесва.

За дизел не знам , не съм любител на дизела напоследък.

Редактирано от Kuwait
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 2 седмици ...

Здравейте, дойде време за смяна на автомобила. Харесал съм Mitsubishi Outlander 2007 2.0D интересува ме, поддръжката,слаби места, първоначално обслужване ?

Ще го използвам предимно на асфалт и за леки разходки по черни пътища с цел "жарить мясо" :icon_blush:

 

 

Аз карам същия модел от 3 години. Много съм доволен. Икономичен за размерите си автомобил с добра проходимост и много пространство за багаж. Най-голям недостатък за мен лично е повишеното ниво на шума в купето при висока скорост. Но и с това се свиква. Успех при избора ...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

И аз съм много доволен. Вече го карам 1 година и 15 000 км. Наистина шумоизолацията е зле и постоянно проверявам да няма отворен прозорец, но това не мисля че е чак такъв проблем. А и допълнителните 2 седалки в багажника не са никак зле - лятото ходихме 6 човека до Гърция и за шестия човек имаше достатъчно място.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, дойде време за смяна на автомобила. Харесал съм Mitsubishi Outlander 2007 2.0D интересува ме, поддръжката,слаби места, първоначално обслужване ?

Ще го използвам предимно на асфалт и за леки разходки по черни пътища с цел "жарить мясо" :icon_blush:

........първоначчално обслужване - около 1000-1200 лв. вкл. агр. ремъци, ролки,в.помпа, антифриз,м. масло .филтри .........

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 2 седмици ...

2007, 2.0 DiD карам го вече 2 години. взех го на 86х.км. сега е на 106х.км. страхотен автомобил. съгласен съм с всичко горепосочено няма да повтарям. след първоначална смяна има годишна смяна масло и филтър - 180-220лв. според зависи сервиза (маслото). страшно удобни задни седалки с движение напред и назад както и подвижни облегалки. за деца е супер - izofix система за детски столчета, колички, колела всичко е вътре като склад :) страхотна bluetooth система, разхода е около 6.5 извънградско и споко каране на круиза 130 магистрала.

мдааа много добър автомобил.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, дойде време за смяна на автомобила. Харесал съм Mitsubishi Outlander 2007 2.0D интересува ме, поддръжката,слаби места, първоначално обслужване ?

Ще го използвам предимно на асфалт и за леки разходки по черни пътища с цел "жарить мясо" :icon_blush:

 

Здравейте,

 

Аз съм от началото на 2008г с Outlander ,вече съм на 190х.км,от които 150х.км на газ.Автомобилът е като нов,ходовата му част не е мръднала,нито хлопа ,нито скърца,стегнат е.За този период съм сменил само заден десен лагер(главина).В момента имам проблем с клапаните на 4-ти цилиндър,компреията му е 5 атм.Причината е заради това ,че не ги регулирах на 60-70х.км,а на 140х.км когато загуби мощност.В момента съм дал главата за ремонт във Варна,ще набият металокерамични фаски и ще сменя изпускателните клапани.Смукателните клапани и фаски не са мръднали.От всички автомобили които съм имал до сега,това е най добрият и издържлив атом.Като цяло съм много доволен.Ходих миналата год.на тест на аутлендър 3,но не ме грабна,с малки промени е,....

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте,

 

Аз съм от началото на 2008г с Outlander ,вече съм на 190х.км,от които 150х.км на газ.Автомобилът е като нов,ходовата му част не е мръднала,нито хлопа ,нито скърца,стегнат е.За този период съм сменил само заден десен лагер(главина).В момента имам проблем с клапаните на 4-ти цилиндър,компреията му е 5 атм.Причината е заради това ,че не ги регулирах на 60-70х.км,а на 140х.км когато загуби мощност.В момента съм дал главата за ремонт във Варна,ще набият металокерамични фаски и ще сменя изпускателните клапани.Смукателните клапани и фаски не са мръднали.От всички автомобили които съм имал до сега,това е най добрият и издържлив атом.Като цяло съм много доволен.Ходих миналата год.на тест на аутлендър 3,но не ме грабна,с малки промени е,....

......4B12 2.4 MIVEC мотора е доста капризен и на пропан бутан,както и на метан не става......проблема е,че клапаните се вкопават в главата и се налага по често реглаж на клапаните, но с тези кашкавалени клапани ,те трябва да се регулират на всеки 30-40 хил. км. особено на газ ........но те пък са с пулове и е много играчка реглажа им.......

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 3 седмици ...

......4B12 2.4 MIVEC мотора е доста капризен и на пропан бутан,както и на метан не става......проблема е,че клапаните се вкопават в главата и се налага по често реглаж на клапаните, но с тези кашкавалени клапани ,те трябва да се регулират на всеки 30-40 хил. км. особено на газ ........но те пък са с пулове и е много играчка реглажа им.......

само този двигател или МИВЕК системата е п,облемна с газта

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

само този двигател или МИВЕК системата е п,облемна с газта

.......на МИВЕК системата нищо й няма, на всички мотори с 4B1х абревиатура са проблемни за газ,дали пропан бутан или метан, всички са проблемни......вече десетки са пропищели с този проблем , а части няма и се чака доста ,а и са скъпи.....на метан е по зле полоьението, тъй като там инсталациите са "груби" и не регулират прецизно сместа, в резултат на това, отвреме на време тя обеднява и всички се сещате какво става....виждал съм дори и вакуумни метан уредби, което е под всякакъв критерии за изискванията на съвременните мотори....

При пропан бутана е същото , но там поне има достатъчно прецизни уредби , както и настройките са доста повече и това до някъде компенсира и удължава живота на клапаните ,както и на леглата.....но има и фрапиращи случаи, къде на 4В12 мотор, сложили вакуумна АГУ...... :icon_doh: После иска колата му да е безупречна, да не прекъсва , да върви като изтребител, и същевременно да му горяла поне "като на бензин"....... :D

Проблема с клапаните и леглата им не е само на :mitsu-smiley: моторите, проблем имат и Тойота,Нисан, както и Сузуки, Субару които са след 2007.....а на Хюндай и Киа главите им правят проблеми още от 2000 година моторите им.......

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 4 години ...

.а на Хюндай и Киа главите им правят проблеми още от 2000 година моторите им.......

 

Това с проблема по главите на Хюндай и Киа за каране на газ ли става въпрос?

 

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Това с проблема по главите на Хюндай и Киа за каране на газ ли става въпрос?

....да, само ако се карат на газ- пропан-бутан...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...