scratch Публикувано 9 април 2014 Сподели Публикувано 9 април 2014 Привет колеги,някой запознат ли е как стои въпроса със смяната на маслото в скоростаната кутия (автомат CVT) на Лансър GTS 2.0 2008г.На колко хил. км. се сменя и има ли нещо по-специфично което да се знае по въпроса. Къде бихте препоръчали да се извърши смяната. Поздрави. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 9 април 2014 Сподели Публикувано 9 април 2014 Привет колеги,някой запознат ли е как стои въпроса със смяната на маслото в скоростаната кутия (автомат CVT) на Лансър GTS 2.0 2008г.На колко хил. км. се сменя и има ли нещо по-специфично което да се знае по въпроса. Къде бихте препоръчали да се извърши смяната. Поздрави.Маслото е специално и е зелено на цвят, вземи си 8 л. въпреки че няма да побере 8л и ще ви остане малко.....с маслото се сменя и масления филтър ,който седи под топлообменника,който пък седи от страни на ск. кутия ...образно казано зад предна лява гума,по нагоре до левия рог на колатавижда се като се махне кората......заедно с филтъра ,сменете и О-пръстена ,тъй като при свалянето ,той се раздува....... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
thedivine Публикувано 10 април 2014 Сподели Публикувано 10 април 2014 Филтрите са два и са относително скъпи, провери в Балкан стар и може би е най добре там да го смениш, защото смяната е по сложна Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
me4o Публикувано 10 април 2014 Сподели Публикувано 10 април 2014 Виж и цените в Ратола, тъй като и те са оторизиран сервиз и попринцип имат по - добри цени от БС. И аз догодина трябва да правя такова обслужване, така че сподели при теб как е минали и за колко. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
LiX Публикувано 13 април 2014 Сподели Публикувано 13 април 2014 (редакция) Силно ви препоръчвам да направите подмяната на маслото в оторизиран сервиз. Защо ли? Начел съм се на истории за развалени кутии след смяна на маслото. Общо взето хвърлят кутиите поради следните причини:Липса на охладител за маслото - не всички модификации идват със заводски охладител.Твърде дълъг пробег без смяна на маслото.Некачествена смяна на маслото или използване на друг вид масло. Редактирано 13 април 2014 от LiX Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 13 април 2014 Сподели Публикувано 13 април 2014 Филтрите са два и са относително скъпи, провери в Балкан стар и може би е най добре там да го смениш, защото смяната е по сложнаВтория филтър Не е задължителен да се сменя ,а аз бих казал ,че не е и препоръчително дори, защото това не е филтър само по себе си, а цедка в най общия случай, която не се сменя при стандартна процедура за смяна на маслото на кутията....... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 13 април 2014 Сподели Публикувано 13 април 2014 Силно ви препоръчвам да направите подмяната на маслото в оторизиран сервиз. Защо ли? Начел съм се на истории за развалени кутии след смяна на маслото. Общо взето хвърлят кутиите поради следните причини:Липса на охладител за маслото - не всички модификации идват със заводски охладител.Твърде дълъг пробег без смяна на маслото.Некачествена смяна на маслото или използване на друг вид масло........и така, и не е така...........до сега Не съм виждал без охладител, а и няма описано в нито един бюлетин за това, че има кутии без охладител..... ....дългия пробег е така, дават го на 90 хил. км. да се смени, но аз съм на мнение ,че дори и 70 хил. км. са много за този тип кутии.......Ето тук една от кутиите, които сме правили е точно поради тази причина, че са му казали 90 ,но той си мислел че и 120 може да искара и ........греда! :icon_bye: http://media.snimka.bg/s1/1249/028742426.jpg?r=0http://media.snimka.bg/s1/1249/028742442.jpg?r=0http://media.snimka.bg/s1/1249/028742448.jpg?r=0......както се вижда маслото е станало и придобило цвят на двигателно такова, а то трябва да е зелено на цвят..... .....маслото може да се смени и във всеки друг сервиз, който разбират и знаят за какво става въпрос...... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
LiX Публикувано 14 април 2014 Сподели Публикувано 14 април 2014 .......и така, и не е така...........до сега Не съм виждал без охладител, а и няма описано в нито един бюлетин за това, че има кутии без охладител.....Това е защото не се ровиш по американските форуми, а там информация има в пъти повече На американските модели (каквато е на колегата scratch) не се слагат на всички охладители. За радост неговата е GTS, което е топ модификацията и би трябвало да има охладител, но примерно по-долната модификация ES няма охладител. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Spawn Публикувано 17 април 2014 Сподели Публикувано 17 април 2014 Имате ли идея този О-пръстен който се сменя също при смяната на маслото какво му е наименованието на английски или някакъв номер ако има аз да си го потърся, че мисля да сменям маслото тук в Белгия и искам да се подготвя с трудните думички преди да отида в сервиза?Тук в един от оторизираните сервизи ми обадиха цена от 20 евро на литър за маслото и 41 евро за труд на час, филтъра и този о-пръстен ще са ми за изненада. :icon_blush: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 17 април 2014 Сподели Публикувано 17 април 2014 Имате ли идея този О-пръстен който се сменя също при смяната на маслото какво му е наименованието на английски или някакъв номер ако има аз да си го потърся, че мисля да сменям маслото тук в Белгия и искам да се подготвя с трудните думички преди да отида в сервиза?Тук в един от оторизираните сервизи ми обадиха цена от 20 евро на литър за маслото и 41 евро за труд на час, филтъра и този о-пръстен ще са ми за изненада. :icon_blush: .......казва се O-ring размерите му са 81.5/4.3мм....... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Spawn Публикувано 18 април 2014 Сподели Публикувано 18 април 2014 Супер, сега трябва да ги намеря на френски за всеки случай ако се направят на недоумяващи от английските им наименования. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Spawn Публикувано 16 Май 2014 Сподели Публикувано 16 Май 2014 Ето и цените на които ми смениха маслото на скоростната кутия тук в Брюксел. Филтър (външния) за скоростната кутия - 20.56 евроО-пръстена за филтъра - 3.29 евроМаслото за скоростната кутия (7 литра) - 113,63 евро Труд, който включва и смяната на тампонитена задната стабилизираща щангакоито си бях купил преди време от България, за 1 час и 30 мин. - 74,85 евро (цената на труда за 1 час е 49.90) ОБЩО - 256,92 евро заедно с данъка. Това са цените в официален сервиз на Митсубиши тук, в България някой ако е сменял може да допълни информацията.Предполагам, че при DJ Tymbi ще най- добрия вариант по отношение цена/качество. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
avangard Публикувано 11 декември 2015 Сподели Публикувано 11 декември 2015 Колеги някой може ли да ми каже към кое по-точно масло CVT да се насоча?ЕNEOS CVT FLUID добър избор ли е? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
LiX Публикувано 11 декември 2015 Сподели Публикувано 11 декември 2015 Колеги някой може ли да ми каже към кое по-точно масло CVT да се насоча?ЕNEOS CVT FLUID добър избор ли е?Слагай заводско масло да ти е мирна главата. Без това ще го сменяш може би веднъж докато си собственик на колата. Не си струва да минавъш тънко. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
avangard Публикувано 12 декември 2015 Сподели Публикувано 12 декември 2015 Аз по заводско от това не намирам. Кое е заводското как се казва? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
avangard Публикувано 14 декември 2015 Сподели Публикувано 14 декември 2015 Значи наливаш и си готов.Да разбирам ли , че точно това е правилното масло.Видях , че има три вида : със зелен, червен и син етикет. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 14 декември 2015 Сподели Публикувано 14 декември 2015 Да разбирам ли , че точно това е правилното масло.Видях , че има три вида : със зелен, червен и син етикет.....маслото трябва да е зелено или синьо на цвят ,но не и червено..... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
avangard Публикувано 15 декември 2015 Сподели Публикувано 15 декември 2015 (редакция) За това говоря.Лошото е , че не мога да видя дали отговаря на спецификацията.http://namaleniavtochasti.com/eneos/686-eneos-cvt-fluid-1-l.html Редактирано 15 декември 2015 от avangard Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
LiX Публикувано 16 декември 2015 Сподели Публикувано 16 декември 2015 Затова си сложи заводско масло, какво толкова се чудиш? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
avangard Публикувано 16 декември 2015 Сподели Публикувано 16 декември 2015 Момчета, явно тези от вас , които имат CVT кутии не знаете кое е заводското масло или не искате да ми кажете.Все пак на него не пише ЗАВОДСКО или поне да пишеше МИЦУБИШИ, но явно не . Мисля че е някаква марка масла, която да търся.Както и да е. Днес направих контакт с Балкан стар , и като видяха че колата е американка взеха да вдигат раменете и казаха че само с ENEOS се работи по тези кутии.Така . Моя въпрос беше има ли нещо специфично което да гледам като кодове , означения и т.н на това масло като го купувам, ми отговориха че трябва да е просто за CVT - и толкова. Но не можаха да намерят филтрите за моята кола./4В11/Извода , който си направих е , че пак трябва сам да откривам топлата вода. / а може би без да искам вече я открих/ . Ако не е така нека някой който наистина се е сблъсквал с проблема каже, пък ако не ще си рискувам сам. Засега колата си върви перфектно, но е на 72000 мили и се притеснявам , че е време за смяна. Хубавото е , че Балкан стар все пак имат информация за колата ми, и ми казаха че е обслужвана там до 2012 г. но аз съм собственик от 2014 и незнам тия две години които се губят дали е сменяно масло на кутия, защото те тази процедура не са я правили. П.ПDJ Tumbi , ако можеш пусни ми на л.с. оферта за смяна на маслото , разбира се ако имаш такава. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 16 декември 2015 Сподели Публикувано 16 декември 2015 Момчета, явно тези от вас , които имат CVT кутии не знаете кое е заводското масло или не искате да ми кажете.Все пак на него не пише ЗАВОДСКО или поне да пишеше МИЦУБИШИ, но явно не . Мисля че е някаква марка масла, която да търся.Както и да е. Днес направих контакт с Балкан стар , и като видяха че колата е американка взеха да вдигат раменете и казаха че само с ENEOS се работи по тези кутии.Така . Моя въпрос беше има ли нещо специфично което да гледам като кодове , означения и т.н на това масло като го купувам, ми отговориха че трябва да е просто за CVT - и толкова. Но не можаха да намерят филтрите за моята кола./4В11/Извода , който си направих е , че пак трябва сам да откривам топлата вода. / а може би без да искам вече я открих/ . Ако не е така нека някой който наистина се е сблъсквал с проблема каже, пък ако не ще си рискувам сам. Засега колата си върви перфектно, но е на 72000 мили и се притеснявам , че е време за смяна. Хубавото е , че Балкан стар все пак имат информация за колата ми, и ми казаха че е обслужвана там до 2012 г. но аз съм собственик от 2014 и незнам тия две години които се губят дали е сменяно масло на кутия, защото те тази процедура не са я правили. П.ПDJ Tumbi , ако можеш пусни ми на л.с. оферта за смяна на маслото , разбира се ако имаш такава......не видях какъв е проблема и за какво откривате топлата вода? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
avangard Публикувано 16 декември 2015 Сподели Публикувано 16 декември 2015 .....не видях какъв е проблема и за какво откривате топлата вода? Проблема, е че не мога да намеря смелчага , който да знае какво масло да ми сложи на колата и да го смени.Намерих още малко информация че явно Заводското ни масло е "DiaQueen CVT J-I". Е добре ама тука в Добрич /от където съм/ няма такова по нашите магазини. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 16 декември 2015 Сподели Публикувано 16 декември 2015 Проблема, е че не мога да намеря смелчага , който да знае какво масло да ми сложи на колата и да го смени.Намерих още малко информация че явно Заводското ни масло е "DiaQueen CVT J-I". Е добре ама тука в Добрич /от където съм/ няма такова по нашите магазини......е как да не знаеме, тук поне двама казваме....става и мотул мултиЦВТ, но така и така ще даваш пари, вземи си го от Миро,даже може да ти го прати от Пловдив..... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.