Премини към съдържание
Моля всички потребители да си сменят паролите поради спам във форума!

Смяна на масло на CVT скоростна кутия


scratch

Препоръчано мнение

Привет колеги,

някой запознат ли е как стои въпроса със смяната на маслото в скоростаната кутия (автомат CVT) на Лансър GTS 2.0 2008г.

На колко хил. км. се сменя и има ли нещо по-специфично което да се знае по въпроса. Къде бихте препоръчали да се извърши смяната.

 

Поздрави.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Привет колеги,

някой запознат ли е как стои въпроса със смяната на маслото в скоростаната кутия (автомат CVT) на Лансър GTS 2.0 2008г.

На колко хил. км. се сменя и има ли нещо по-специфично което да се знае по въпроса. Къде бихте препоръчали да се извърши смяната.

 

Поздрави.

Маслото е специално и е зелено на цвят, вземи си 8 л. въпреки че няма да побере 8л и ще ви остане малко.....с маслото се сменя и масления филтър ,който седи под топлообменника,който пък седи от страни на ск. кутия ...образно казано зад предна лява гума,по нагоре до левия рог на колатавижда се като се махне кората......заедно с филтъра ,сменете и О-пръстена ,тъй като при свалянето ,той се раздува.......

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Филтрите са два и са относително скъпи, провери в Балкан стар и може би е най добре там да го смениш, защото смяната е по сложна

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Виж и цените в Ратола, тъй като и те са оторизиран сервиз и попринцип имат по - добри цени от БС. И аз догодина трябва да правя такова обслужване, така че сподели при теб как е минали и за колко. :-)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Силно ви препоръчвам да направите подмяната на маслото в оторизиран сервиз. Защо ли? Начел съм се на истории за развалени кутии след смяна на маслото.

 

Общо взето хвърлят кутиите поради следните причини:

  1. Липса на охладител за маслото - не всички модификации идват със заводски охладител.
  2. Твърде дълъг пробег без смяна на маслото.
  3. Некачествена смяна на маслото или използване на друг вид масло.

Редактирано от LiX
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Филтрите са два и са относително скъпи, провери в Балкан стар и може би е най добре там да го смениш, защото смяната е по сложна

Втория филтър Не е задължителен да се сменя ,а аз бих казал ,че не е и препоръчително дори, защото това не е филтър само по себе си, а цедка в най общия случай, която не се сменя при стандартна процедура за смяна на маслото на кутията.......

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Силно ви препоръчвам да направите подмяната на маслото в оторизиран сервиз. Защо ли? Начел съм се на истории за развалени кутии след смяна на маслото.

 

Общо взето хвърлят кутиите поради следните причини:

  1. Липса на охладител за маслото - не всички модификации идват със заводски охладител.
  2. Твърде дълъг пробег без смяна на маслото.
  3. Некачествена смяна на маслото или използване на друг вид масло.

.......и така, и не е така.......

....до сега Не съм виждал без охладител, а и няма описано в нито един бюлетин за това, че има кутии без охладител.....

 

....дългия пробег е така, дават го на 90 хил. км. да се смени, но аз съм на мнение ,че дори и 70 хил. км. са много за този тип кутии.......

Ето тук една от кутиите, които сме правили е точно поради тази причина, че са му казали 90 ,но той си мислел че и 120 може да искара и ........греда! :icon_bye:

 

 

http://media.snimka.bg/s1/1249/028742426.jpg?r=0

http://media.snimka.bg/s1/1249/028742442.jpg?r=0

http://media.snimka.bg/s1/1249/028742448.jpg?r=0

......както се вижда маслото е станало и придобило цвят на двигателно такова, а то трябва да е зелено на цвят.....

 

.....маслото може да се смени и във всеки друг сервиз, който разбират и знаят за какво става въпрос......

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

.......и така, и не е така.......

....до сега Не съм виждал без охладител, а и няма описано в нито един бюлетин за това, че има кутии без охладител.....

Това е защото не се ровиш по американските форуми, а там информация има в пъти повече :) На американските модели (каквато е на колегата scratch) не се слагат на всички охладители. За радост неговата е GTS, което е топ модификацията и би трябвало да има охладител, но примерно по-долната модификация ES няма охладител.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Имате ли идея този О-пръстен който се сменя също при смяната на маслото какво му е наименованието на английски или някакъв номер ако има аз да си го потърся, че мисля да сменям маслото тук в Белгия и искам да се подготвя с трудните думички преди да отида в сервиза?

Тук в един от оторизираните сервизи ми обадиха цена от 20 евро на литър за маслото и 41 евро за труд на час, филтъра и този о-пръстен ще са ми за изненада. :icon_blush:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Имате ли идея този О-пръстен който се сменя също при смяната на маслото какво му е наименованието на английски или някакъв номер ако има аз да си го потърся, че мисля да сменям маслото тук в Белгия и искам да се подготвя с трудните думички преди да отида в сервиза?

Тук в един от оторизираните сервизи ми обадиха цена от 20 евро на литър за маслото и 41 евро за труд на час, филтъра и този о-пръстен ще са ми за изненада. :icon_blush:

.......казва се O-ring размерите му са 81.5/4.3мм.......

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 4 седмици ...

Ето и цените на които ми смениха маслото на скоростната кутия тук в Брюксел.

 

Филтър (външния) за скоростната кутия - 20.56 евро

О-пръстена за филтъра - 3.29 евро

Маслото за скоростната кутия (7 литра) - 113,63 евро

 

Труд, който включва и смяната на тампоните

на задната стабилизираща щанга

които си бях купил преди време от България,

за 1 час и 30 мин. - 74,85 евро (цената на труда за 1 час е 49.90)

ОБЩО - 256,92 евро заедно с данъка.

 

Това са цените в официален сервиз на Митсубиши тук, в България някой ако е сменял може да допълни информацията.

Предполагам, че при DJ Tymbi ще най- добрия вариант по отношение цена/качество.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 1 година ...

Колеги някой може ли да ми каже към кое по-точно масло CVT да се насоча?

ЕNEOS CVT FLUID добър избор ли е?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колеги някой може ли да ми каже към кое по-точно масло CVT да се насоча?

ЕNEOS CVT FLUID добър избор ли е?

Слагай заводско масло да ти е мирна главата. Без това ще го сменяш може би веднъж докато си собственик на колата. Не си струва да минавъш тънко.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Значи наливаш и си готов.

Да разбирам ли , че точно това е правилното масло.

Видях , че има три вида : със зелен, червен и син етикет.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Да разбирам ли , че точно това е правилното масло.

Видях , че има три вида : със зелен, червен и син етикет.

....маслото трябва да е зелено или синьо на цвят ,но не и червено.....

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

За това говоря.Лошото е , че не мога да видя дали отговаря на спецификацията.

http://namaleniavtochasti.com/eneos/686-eneos-cvt-fluid-1-l.html

Редактирано от avangard
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Момчета, явно тези от вас , които имат CVT кутии не знаете кое е заводското масло или не искате да ми кажете.

Все пак на него не пише ЗАВОДСКО или поне да пишеше МИЦУБИШИ, но явно не . Мисля че е някаква марка масла, която да търся.

Както и да е.

Днес направих контакт с Балкан стар , и като видяха че колата е американка взеха да вдигат раменете и казаха че само с ENEOS се работи по тези кутии.

Така . Моя въпрос беше има ли нещо специфично което да гледам като кодове , означения и т.н на това масло като го купувам, ми отговориха че трябва да е просто за CVT - и толкова. Но не можаха да намерят филтрите за моята кола./4В11/

Извода , който си направих е , че пак трябва сам да откривам топлата вода. / а може би без да искам вече я открих/ . Ако не е така нека някой който наистина се е сблъсквал с проблема каже, пък ако не ще си рискувам сам.

Засега колата си върви перфектно, но е на 72000 мили и се притеснявам , че е време за смяна.

 

Хубавото е , че Балкан стар все пак имат информация за колата ми, и ми казаха че е обслужвана там до 2012 г. но аз съм собственик от 2014 и незнам тия две години които се губят дали е сменяно масло на кутия, защото те тази процедура не са я правили.

 

П.П

DJ Tumbi , ако можеш пусни ми на л.с. оферта за смяна на маслото , разбира се ако имаш такава.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Момчета, явно тези от вас , които имат CVT кутии не знаете кое е заводското масло или не искате да ми кажете.

Все пак на него не пише ЗАВОДСКО или поне да пишеше МИЦУБИШИ, но явно не . Мисля че е някаква марка масла, която да търся.

Както и да е.

Днес направих контакт с Балкан стар , и като видяха че колата е американка взеха да вдигат раменете и казаха че само с ENEOS се работи по тези кутии.

Така . Моя въпрос беше има ли нещо специфично което да гледам като кодове , означения и т.н на това масло като го купувам, ми отговориха че трябва да е просто за CVT - и толкова. Но не можаха да намерят филтрите за моята кола./4В11/

Извода , който си направих е , че пак трябва сам да откривам топлата вода. / а може би без да искам вече я открих/ . Ако не е така нека някой който наистина се е сблъсквал с проблема каже, пък ако не ще си рискувам сам.

Засега колата си върви перфектно, но е на 72000 мили и се притеснявам , че е време за смяна.

 

Хубавото е , че Балкан стар все пак имат информация за колата ми, и ми казаха че е обслужвана там до 2012 г. но аз съм собственик от 2014 и незнам тия две години които се губят дали е сменяно масло на кутия, защото те тази процедура не са я правили.

 

П.П

DJ Tumbi , ако можеш пусни ми на л.с. оферта за смяна на маслото , разбира се ако имаш такава.

.....не видях какъв е проблема и за какво откривате топлата вода?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

.....не видях какъв е проблема и за какво откривате топлата вода?

 

Проблема, е че не мога да намеря смелчага , който да знае какво масло да ми сложи на колата и да го смени.

Намерих още малко информация че явно Заводското ни масло е "DiaQueen CVT J-I". Е добре ама тука в Добрич /от където съм/ няма такова по нашите магазини.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Проблема, е че не мога да намеря смелчага , който да знае какво масло да ми сложи на колата и да го смени.

Намерих още малко информация че явно Заводското ни масло е "DiaQueen CVT J-I". Е добре ама тука в Добрич /от където съм/ няма такова по нашите магазини.

.....е как да не знаеме, тук поне двама казваме....става и мотул мултиЦВТ, но така и така ще даваш пари, вземи си го от Миро,даже може да ти го прати от Пловдив.....

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...