Премини към съдържание

Мitsubishi Space Star 1.8 GDI


Препоръчано мнение

  • Отговори 55
  • Създадена
  • Отговор:

Най-активни потребители в тази тема

Най-активни потребители в тази тема

Публикувани изображения

Как мога да разбера дали има нужда от антифриз?Гледах казанчето не показва нито макс, нито мин.Отворих капака вътре има два маркуча нищо не разбирам?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

ами течност изобщо има ли в казанчето и до къде стига..?

ако празно казанчето значи трябва да му долееш...

нивото на минимум и максимум са в долната част на казанчето- течността трябва да е по средата.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

ами течност изобщо има ли в казанчето и до къде стига..?

ако празно казанчето значи трябва да му долееш...

нивото на минимум и максимум са в долната част на казанчето- течността трябва да е по средата.

Да има темност,2,3 пръста се вижда на казанчето добре ли е?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Прочетох из форума,че като свалиш акулуматора оборотите играели вярно ли е това?Аз сложих нов акулуматор да не е от това?Като запаля е 2000 оборота,като загре колата пада на 1500?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Прочетох из форума,че като свалиш акулуматора оборотите играели вярно ли е това?Аз сложих нов акулуматор да не е от това?Като запаля е 2000 оборота,като загре колата пада на 1500?

..........при загрял мотор ,об. на празен ход трябва да са м/у 650 и 750 в зависимост дали е в ГДИ режим или не, а когато е студена, трябва за кратко да вдигне 1500 об. и след това да падне на около 800 - 1000 в зависимост от темп. на водата/мотора.......Когато сменяш акумулатора и дросела ти е електрически, тогава се прави самообучение на дросела......това в най общи линии става като откачиш минусовата клема на ак-ра за 3-4 мин.,след това я слагаш и подаваш на контакт за по малко от 1 сек. и веднага гасиш ,изчакваш около 15-20 сек през което време трябва да се чуе едно щракване на реле вътре в колата, след тези 20 сек ,палиш мотора и оставяш да работи около 10 мин. на пр. ход.......това всичко да стане при загрял мотор, и изкл. всякакви консуматори........

Редактирано от DJ Tymbi
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

..........при загрял мотор ,об. на празен ход трябва да са м/у 650 и 750 в зависимост дали е в ГДИ режим или не, а когато е студена, трябва за кратко да вдигне 1500 об. и след това да падне на около 800 - 1000 в зависимост от темп. на водата/мотора.......Когато сменяш акумулатора и дросела ти е електрически, тогава се прави самообучение на дросела......това в най общи линии става като откачиш минусовата клема на ак-ра за 3-4 мин.,след това я слагаш и подаваш на контакт за по малко от 1 сек. и веднага гасиш ,изчакваш около 15-20 сек през което време трябва да се чуе едно щракване на реле вътре в колата, след тези 20 сек ,палиш мотора и оставяш да работи около 10 мин. на пр. ход.......това всичко да стане при загрял мотор, и изкл. всякакви консуматори........

Благодаря много после ще пробвам!Ако не се оправи проблема с оборотите след тази процедура?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря много после ще пробвам!Ако не се оправи проблема с оборотите след тази процедура?

 

Търсиш Пламен тъй като си от София,с една дума тоя мотор си майстор .

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм с такъв и съм доволен. Обслужи го, почисти всмукатели и дросел сложи хубави свещи и ще останеш доволен. Истината е, че е по-капризен от конвенционалните двигатели, но си има причина. Разхода ми на бензин е като на малолитражка от 80-90 коня а карам автомобил 125 достатъчно голям и комфортен и с мъгел за изпреварване.

 

Съвет: Пловдив ти е близко, Милен се казва човека. Той ще ти помогне да си харесаш автомобила още повече.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

..........при загрял мотор ,об. на празен ход трябва да са м/у 650 и 750 в зависимост дали е в ГДИ режим или не, а когато е студена, трябва за кратко да вдигне 1500 об. и след това да падне на около 800 - 1000 в зависимост от темп. на водата/мотора.......Когато сменяш акумулатора и дросела ти е електрически, тогава се прави самообучение на дросела......това в най общи линии става като откачиш минусовата клема на ак-ра за 3-4 мин.,след това я слагаш и подаваш на контакт за по малко от 1 сек. и веднага гасиш ,изчакваш около 15-20 сек през което време трябва да се чуе едно щракване на реле вътре в колата, след тези 20 сек ,палиш мотора и оставяш да работи около 10 мин. на пр. ход.......това всичко да стане при загрял мотор, и изкл. всякакви консуматори........

Пробвах и оборотите пак са на 1500 и не мърда надоло :(

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм с такъв и съм доволен. Обслужи го, почисти всмукатели и дросел сложи хубави свещи и ще останеш доволен. Истината е, че е по-капризен от конвенционалните двигатели, но си има причина. Разхода ми на бензин е като на малолитражка от 80-90 коня а карам автомобил 125 достатъчно голям и комфортен и с мъгел за изпреварване.

 

Съвет: Пловдив ти е близко, Милен се казва човека. Той ще ти помогне да си харесаш автомобила още повече.

Къде се намира сервиза на Милен?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Това му е профила --> http://www.mitsubishibg.com/forum/index.php?showuser=473, има телефонен номер, той най-добре ще ти обясни, че аз не познавам добре града и не мога да те насоча към завод Чайка.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колега тази ще ставали?http://img.tapatalk.com/d/14/04/11/ehy3e2at.jpg

 

За не оригинално Аудио за колата поне за моят Панасоник ми трябваха 2 преходника - един от оригинал Mitshubishi към Евробукса и след това от Евробукса към Панасоник-а.

Най-евтино намерих преходниците по 5лв парчето в Аудио магазина на Г.М.Димитров (Дианабад бл 60).

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

За не оригинално Аудио за колата поне за моят Панасоник ми трябваха 2 преходника - един от оригинал Mitshubishi към Евробукса и след това от Евробукса към Панасоник-а.

Най-евтино намерих преходниците по 5лв парчето в Аудио магазина на Г.М.Димитров (Дианабад бл 60).

Оправих го с Евробукса!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

За изгоряла крушка провери ли..?

Несъм проверил за изгоряла крушка,как да проверя къде се нсмира?Извинявайте за глупавите въпроси но нищо незнам!:)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Мисля има тема за подмяна на крушките с диоди, там е писано как се сваля и подменят.... прочети повечко из форумите. Повечето неща са се писали и писали... :-)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Създаване...