аско Публикувано 11 април 2014 Автор Сподели Публикувано 11 април 2014 Колега тази ще ставали?http://img.tapatalk.com/d/14/04/11/ehy3e2at.jpg Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
аско Публикувано 11 април 2014 Автор Сподели Публикувано 11 април 2014 Как мога да разбера дали има нужда от антифриз?Гледах казанчето не показва нито макс, нито мин.Отворих капака вътре има два маркуча нищо не разбирам? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VenciTT Публикувано 11 април 2014 Сподели Публикувано 11 април 2014 ами течност изобщо има ли в казанчето и до къде стига..?ако празно казанчето значи трябва да му долееш... нивото на минимум и максимум са в долната част на казанчето- течността трябва да е по средата. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
аско Публикувано 12 април 2014 Автор Сподели Публикувано 12 април 2014 ами течност изобщо има ли в казанчето и до къде стига..?ако празно казанчето значи трябва да му долееш... нивото на минимум и максимум са в долната част на казанчето- течността трябва да е по средата.Да има темност,2,3 пръста се вижда на казанчето добре ли е? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
аско Публикувано 12 април 2014 Автор Сподели Публикувано 12 април 2014 Прочетох из форума,че като свалиш акулуматора оборотите играели вярно ли е това?Аз сложих нов акулуматор да не е от това?Като запаля е 2000 оборота,като загре колата пада на 1500? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 13 април 2014 Сподели Публикувано 13 април 2014 (редакция) Прочетох из форума,че като свалиш акулуматора оборотите играели вярно ли е това?Аз сложих нов акулуматор да не е от това?Като запаля е 2000 оборота,като загре колата пада на 1500?..........при загрял мотор ,об. на празен ход трябва да са м/у 650 и 750 в зависимост дали е в ГДИ режим или не, а когато е студена, трябва за кратко да вдигне 1500 об. и след това да падне на около 800 - 1000 в зависимост от темп. на водата/мотора.......Когато сменяш акумулатора и дросела ти е електрически, тогава се прави самообучение на дросела......това в най общи линии става като откачиш минусовата клема на ак-ра за 3-4 мин.,след това я слагаш и подаваш на контакт за по малко от 1 сек. и веднага гасиш ,изчакваш около 15-20 сек през което време трябва да се чуе едно щракване на реле вътре в колата, след тези 20 сек ,палиш мотора и оставяш да работи около 10 мин. на пр. ход.......това всичко да стане при загрял мотор, и изкл. всякакви консуматори........ Редактирано 13 април 2014 от DJ Tymbi Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
аско Публикувано 13 април 2014 Автор Сподели Публикувано 13 април 2014 ..........при загрял мотор ,об. на празен ход трябва да са м/у 650 и 750 в зависимост дали е в ГДИ режим или не, а когато е студена, трябва за кратко да вдигне 1500 об. и след това да падне на около 800 - 1000 в зависимост от темп. на водата/мотора.......Когато сменяш акумулатора и дросела ти е електрически, тогава се прави самообучение на дросела......това в най общи линии става като откачиш минусовата клема на ак-ра за 3-4 мин.,след това я слагаш и подаваш на контакт за по малко от 1 сек. и веднага гасиш ,изчакваш около 15-20 сек през което време трябва да се чуе едно щракване на реле вътре в колата, след тези 20 сек ,палиш мотора и оставяш да работи около 10 мин. на пр. ход.......това всичко да стане при загрял мотор, и изкл. всякакви консуматори........Благодаря много после ще пробвам!Ако не се оправи проблема с оборотите след тази процедура? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
габо Публикувано 13 април 2014 Сподели Публикувано 13 април 2014 Благодаря много после ще пробвам!Ако не се оправи проблема с оборотите след тази процедура? Търсиш Пламен тъй като си от София,с една дума тоя мотор си майстор . Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
аско Публикувано 13 април 2014 Автор Сподели Публикувано 13 април 2014 Според вас заслужава ли си такъв тип двигател или се прецаках? :( Който кара такъв тип двигател дали е доволен? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
S.Iliev Публикувано 13 април 2014 Сподели Публикувано 13 април 2014 Аз съм с такъв и съм доволен. Обслужи го, почисти всмукатели и дросел сложи хубави свещи и ще останеш доволен. Истината е, че е по-капризен от конвенционалните двигатели, но си има причина. Разхода ми на бензин е като на малолитражка от 80-90 коня а карам автомобил 125 достатъчно голям и комфортен и с мъгел за изпреварване. Съвет: Пловдив ти е близко, Милен се казва човека. Той ще ти помогне да си харесаш автомобила още повече. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tonino_g3 Публикувано 13 април 2014 Сподели Публикувано 13 април 2014 Заслужава си, стига да е обслужен , почистен и да му сипваш качествен бензин. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
аско Публикувано 13 април 2014 Автор Сподели Публикувано 13 април 2014 ..........при загрял мотор ,об. на празен ход трябва да са м/у 650 и 750 в зависимост дали е в ГДИ режим или не, а когато е студена, трябва за кратко да вдигне 1500 об. и след това да падне на около 800 - 1000 в зависимост от темп. на водата/мотора.......Когато сменяш акумулатора и дросела ти е електрически, тогава се прави самообучение на дросела......това в най общи линии става като откачиш минусовата клема на ак-ра за 3-4 мин.,след това я слагаш и подаваш на контакт за по малко от 1 сек. и веднага гасиш ,изчакваш около 15-20 сек през което време трябва да се чуе едно щракване на реле вътре в колата, след тези 20 сек ,палиш мотора и оставяш да работи около 10 мин. на пр. ход.......това всичко да стане при загрял мотор, и изкл. всякакви консуматори........Пробвах и оборотите пак са на 1500 и не мърда надоло :( Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
аско Публикувано 13 април 2014 Автор Сподели Публикувано 13 април 2014 Аз съм с такъв и съм доволен. Обслужи го, почисти всмукатели и дросел сложи хубави свещи и ще останеш доволен. Истината е, че е по-капризен от конвенционалните двигатели, но си има причина. Разхода ми на бензин е като на малолитражка от 80-90 коня а карам автомобил 125 достатъчно голям и комфортен и с мъгел за изпреварване. Съвет: Пловдив ти е близко, Милен се казва човека. Той ще ти помогне да си харесаш автомобила още повече.Къде се намира сервиза на Милен? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
S.Iliev Публикувано 13 април 2014 Сподели Публикувано 13 април 2014 Това му е профила --> http://www.mitsubishibg.com/forum/index.php?showuser=473, има телефонен номер, той най-добре ще ти обясни, че аз не познавам добре града и не мога да те насоча към завод Чайка. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
аско Публикувано 14 април 2014 Автор Сподели Публикувано 14 април 2014 Още един проблем забелязах дясната страна на таблото не свети оборометъра не свети? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
curna_zvezda Публикувано 15 април 2014 Сподели Публикувано 15 април 2014 Колега тази ще ставали?http://img.tapatalk.com/d/14/04/11/ehy3e2at.jpg За не оригинално Аудио за колата поне за моят Панасоник ми трябваха 2 преходника - един от оригинал Mitshubishi към Евробукса и след това от Евробукса към Панасоник-а.Най-евтино намерих преходниците по 5лв парчето в Аудио магазина на Г.М.Димитров (Дианабад бл 60). Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
аско Публикувано 15 април 2014 Автор Сподели Публикувано 15 април 2014 За не оригинално Аудио за колата поне за моят Панасоник ми трябваха 2 преходника - един от оригинал Mitshubishi към Евробукса и след това от Евробукса към Панасоник-а.Най-евтино намерих преходниците по 5лв парчето в Аудио магазина на Г.М.Димитров (Дианабад бл 60).Оправих го с Евробукса! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
аско Публикувано 16 април 2014 Автор Сподели Публикувано 16 април 2014 Проверих всички бошони са здрави,а таблото дясната страна не свети!Къде да търся проблема? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VenciTT Публикувано 16 април 2014 Сподели Публикувано 16 април 2014 За изгоряла крушка провери ли..? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
аско Публикувано 16 април 2014 Автор Сподели Публикувано 16 април 2014 За изгоряла крушка провери ли..?Несъм проверил за изгоряла крушка,как да проверя къде се нсмира?Извинявайте за глупавите въпроси но нищо незнам! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VenciTT Публикувано 16 април 2014 Сподели Публикувано 16 април 2014 Мисля има тема за подмяна на крушките с диоди, там е писано как се сваля и подменят.... прочети повечко из форумите. Повечето неща са се писали и писали... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Peter G Публикувано 16 април 2014 Сподели Публикувано 16 април 2014 http://www.mitsubishibg.com/forum/index.php?showtopic=13424 Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
аско Публикувано 18 април 2014 Автор Сподели Публикувано 18 април 2014 Като светне лампата за бензин,колко км може да се мине? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gak Публикувано 18 април 2014 Сподели Публикувано 18 април 2014 Мисля че светваше когато остават 5 литра. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Peter G Публикувано 19 април 2014 Сподели Публикувано 19 април 2014 Мисля, че светваше когато остават около 10 литра Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.