Премини към съдържание

Климатика не се включва


Препоръчано мнение

Здравейте колеги!

Нямаше ме около 4 месеца.Жена ми кара колата веднъж седмично(Спейс стар 1.3 2000г.).

Та проблема ми е:Климатика не се включва.Копчето светва но от компресора никаква реакция.Бушона и релето са здрави.

Преди около 6 месеца правих профилактика,дозареждане,замерване и беше перфектен.

Моля помагайте!Ако мога още нещо да проверя преди Майстора?!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Дали ще всключи климатика, зависи и от околната температура. Не само от копчето.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравей колега!На всеки автоклиматик има пресостат за налягане ,който изключва системата при липса на такова.Тоест при пропуск на хладилният агент (фреон),компресора не се включва.Търси сервиз,в който да ти заредят оцветен фреон за да се разбере откъде е пропуска,скъпичко е но решаваш проблема.Дозареждането е временно решение и неефективно, защото пропуска се увеличава с времето.А относно температурата на околната среда климатика включва по всяко време-няма изведен термостат (поне при мен е така,даже и при минусови стойности).

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравей колега!На всеки автоклиматик има пресостат за налягане ,който изключва системата при липса на такова.Тоест при пропуск на хладилният агент (фреон),компресора не се включва.Търси сервиз,в който да ти заредят оцветен фреон за да се разбере откъде е пропуска,скъпичко е но решаваш проблема.Дозареждането е временно решение и неефективно, защото пропуска се увеличава с времето.А относно температурата на околната среда климатика включва по всяко време-няма изведен термостат (поне при мен е така,даже и при минусови стойности).

 

Браво,колега!Точно в десетката.Спукан радиатор.И така-нов радиатор,нов фреон и всичко е наред.Иначе си включва и в най-големия студ,което май не е много добре.

Успех на всички!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Браво,колега!Точно в десетката.Спукан радиатор.И така-нов радиатор,нов фреон и всичко е наред.Иначе си включва и в най-големия студ,което май не е много добре.

Успех на всички!

Глава 6-37 в Ръководство за потребителя си го пише за зимното включване! :D

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравей колега!На всеки автоклиматик има пресостат за налягане ,който изключва системата при липса на такова.Тоест при пропуск на хладилният агент (фреон),компресора не се включва.Търси сервиз,в който да ти заредят оцветен фреон за да се разбере откъде е пропуска,скъпичко е но решаваш проблема.Дозареждането е временно решение и неефективно, защото пропуска се увеличава с времето.А относно температурата на околната среда климатика включва по всяко време-няма изведен термостат (поне при мен е така,даже и при минусови стойности).

............освен това, може да се пробва дали е изпуснал фреона или не, или има проблем с налягането му като се изкл. датчика на дехидратора и се даде на късо- за кратко колкото за пробата, ако тръгне климатика ,значи или няма налягане в системата, или датчика се ебава......

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Една от причините за изпускане на климатиците на старите коли е изпускане на семерината на компресорите. Зимно време маслото в климатичната система се отаява и при износени семерини фреона бавно изпуска. По тази причина е хубаво зимно време да се включва за кратко климатика, за да се омазнява периодично тази семерина.

Изтината е, че и аз рядко го правя.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...