Премини към съдържание

Протриващи се бутони на панела за климатроника


Препоръчано мнение

Здравейте Колеги,

 

Предполагам много от вас имат този проблем, с годините бутоните се и протриват и стават грозни. Мен специално ми е трън в очите всеки път като вляза в колата. Чудех се на някой хрумвало ли му е как да го оправи? Мислил съм варианти с перманентрни маркери, но според мен цветовете много ще се различават и ще стане много циганско. Друг вариант би било да се изрежат от 3М фолио бутоните и да се залепят върху панела, но не знам къде може да се изреже фолио толкова точно...

 

Дайте някоя идея.

 

Поздрави

Редактирано от rafaelo
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Отиваш в някоя рекламна агенция където имат плотер и ще ти го изрежат фолиото.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • Admin

Винаги съм се питал, защо така се получава това изтъркване на бутоните?!

И то точно на "звездичката" или "out.temp".

Именно "out.temp" се натиска в пъти по-малко от другите бутони.

Едва ли ги "гори" лампичките под бутона. Единия ми Галант е на 17 години и там всичко изглежда все едно е от завода.

Мисля си, че може да се намери някоя фирма за печат и да се говори с компетентни лица в бранша как може да се реставрира това.

Вероятно трябва да се изработи матрица и след това да се направи сито печат върху самия бутон.

Знам ли...предполагам само...:icon_hmm:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Със ситопечат или тампонен печат в случая с бяло мастило става, но тогава предварително трябва да се боядиса в черно на цяло. Опасявам се, че веднъж боядисани тези пластмаси никога няма да изкарат толкова колкото в оригиналния си вид.

Редактирано от Емил Димитров
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • Admin

Със ситопечат или печат на тампона машина в случая с бяло мастило става, но тогава предварително трябва да се боядиса в черно на цяло. Опасявам се, че веднъж боядисани тези пластмаси никога няма да изкарат толкова колкото в оригиналния си вид.

 

Емо, а как е процеса, който са направили японците?

Ситопечат ли е това или..?

Опасявам се, че ако се боядише основата с черно само на едно копче ще стане различен цвят.

Гледал съм го доста задълбочено и ми се струва, че е някакъв особен "перлен" нюанс на черното. :icon_hmm:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Предполагам, че заводското изпълнение е ситопечат, но той се извършва още при процеса на изработване на бутоните (с повечето продукти е така). Пре-напечатването на иконите на бутони, чиито икони са в/у фоновия цвят не би било трудно. Проблем, ще е ако иконите са в пробив на фона (ако бутоните са с подсветка). Иначе ето още едно решение, но не знам в БГ къде разполагат с подобна скъпоструваща машина.

 

http://www.youtube.com/watch?v=A0iV8zLXNU4

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Не знам , но на единия галан ми се изтри бутона за външна температура. И съм на мнение ,че външна температура се натиска много по - често от другите. Поне при мен е така .При всяко подкарване на колата гледам колко показва .Особено зимно време при колебания на температурата м/у мокро е лед . Другите смея да твърдя ,че са наред.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Чакай да ви нахвърлям някои координати. Не съм ги ползвал, но има добри отзиви. Пък може и на място да отидете, да поговорите и видите работата на човека.

1. Варна - 0898/42-15-44

2. Варна - Астракар - автокозметичен център - 0889/01-57-13 - Тошко. Човекът казва че ги прави със специално боя с PVC покритие, а не със спрей черен мат от 3 лева.

3. Сливен - 0887/713-103

 

Най-много доволни знам за първата дестинация. Направо събирайте $$ за командировъчно на Емо Димитров и го пратете на разузнаване. Ще види, ще пипне, ще каже цени и така.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колеги,аз 'протритите' копчета на климатроника на Галанта ги боядисах.....с черен маркер на Шнайдер.Като нюанс маркера сьвсем леко се отличава от 'цвета' на копчетата,но 'тази' разлика в цветовете се заличи сьс 2 нанасяния вьрху всички копчета на климатроника с лак за металик.Получи се добре,като сега бутоните имат бляськ и се отличават от корпуса на климатроника.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колеги,аз 'протритите' копчета на климатроника на Галанта ги боядисах.....с черен маркер на Шнайдер.Като нюанс маркера сьвсем леко се отличава от 'цвета' на копчетата,но 'тази' разлика в цветовете се заличи сьс 2 нанасяния вьрху всички копчета на климатроника с лак за металик.Получи се добре,като сега бутоните имат бляськ и се отличават от корпуса на климатроника.

Покажи снимка ако може :)

Редактирано от zexer
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Да и аз ще съм благодарен ако колегата сподели някоя друга снимка. Това с маркера ми е много съмнително... :icon_hmm:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...