SNS Публикувано 28 февруари 2014 Сподели Публикувано 28 февруари 2014 Здравейте, колеги!Вчера си карах нормално Галанта, днес сядам, въртя ключа, но няма никой. В този момент в който реша да запаля двигателя, таблото угасва не се чува никакъв звук от завъртане на стартера.Първият момент помислих, че е паднал акумулатора, но го замерих с мулцитет 12.5v тръгват фарове и т.н., не мисля, че е от него.Какви са другите евентуални причини, аз се сещам за бушони, стартер...От къде да започвам първо, давайте идеи. :icon_hmm:Галантът е този от профила ми. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Peter G Публикувано 28 февруари 2014 Сподели Публикувано 28 февруари 2014 Кабела към маса. Или клемите окислени. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Andy Van Der Drift Публикувано 28 февруари 2014 Сподели Публикувано 28 февруари 2014 Може и акумулатора да е. Пробвай с друг. Може да се изненадаш. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Andy Van Der Drift Публикувано 28 февруари 2014 Сподели Публикувано 28 февруари 2014 (редакция) Пиша ти за батерията, защото колата ти е автоматик и няма как да я запалиш с бутане. Имаш ли канал? Приятели са ми казвали че имало във Варна някакъв обществен. Ама как да стигнеш до него или другаде ако нямаш канал :icon_hmm: . Трябва да се завреш при стартера и с голяма отверка да дадеш на късо контактите на включвателя. Ако завърти, значи изключваме проблем със стартера. Преди това опитай да задържиш ключа няколко секунди. До 5-6 секунди ако нищо не стане, няма да запали.Случвало се е с почукване върху тялото на стартера с дръжката на отверка докато някой в колата държи ключа (за стартер) да завърти. Може стартерът да е загубил маса (маса от двигателя към купето), а може и някой + да е клеасал. Не е нещо сложно и скъпо според мен. Въпросът е че трябва да се открие кое е. Сега се сещам че някои коли при контактния ключ имат клеморед. Или тези, които съм виждал, са имали. Ял съм го, но на мотор. Там беше големия бушон на плюса от акумулатора :icon_hmm: Редактирано 28 февруари 2014 от Andy Van Der Drift Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Peter G Публикувано 28 февруари 2014 Сподели Публикувано 28 февруари 2014 ...Може стартерът да е загубил маса (маса от двигателя към купето)... Тц, ако е така, таблото няма да гасне... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
lesko Публикувано 28 февруари 2014 Сподели Публикувано 28 февруари 2014 Кабела към маса. Или клемите окислени.И аз залагам на това :icon_thumbup: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SNS Публикувано 28 февруари 2014 Автор Сподели Публикувано 28 февруари 2014 Никой не позна. Все пак благодаря на тези, които се включиха и дадоха съвети. Пробвах първо да почистя клемите и да затегна добре, но нямаше промяна и изведнъж ми хрумна, да превключа лоста на скоростите върнах го на P и запали. Явно нещо датчика е бил блокирал. Защото може да стартираш мотора само на P и N на D и R не ти позволява. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mmotors Публикувано 28 февруари 2014 Сподели Публикувано 28 февруари 2014 Никой не позна. Все пак благодаря на тези, които се включиха и дадоха съвети. Пробвах първо да почистя клемите и да затегна добре, но нямаше промяна и изведнъж ми хрумна, да превключа лоста на скоростите върнах го на P и запали. Явно нещо датчика е бил блокирал. Защото може да стартираш мотора само на P и N на D и R не ти позволява.Тъй е. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.