Премини към съдържание

Неизвестен проблем. Не пали!


SNS

Препоръчано мнение

Здравейте, колеги!

Вчера си карах нормално Галанта, днес сядам, въртя ключа, но няма никой. В този момент в който реша да запаля двигателя, таблото угасва не се чува никакъв звук от завъртане на стартера.

Първият момент помислих, че е паднал акумулатора, но го замерих с мулцитет 12.5v тръгват фарове и т.н., не мисля, че е от него.

Какви са другите евентуални причини, аз се сещам за бушони, стартер...

От къде да започвам първо, давайте идеи. :icon_hmm:

Галантът е този от профила ми.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Пиша ти за батерията, защото колата ти е автоматик и няма как да я запалиш с бутане. Имаш ли канал? Приятели са ми казвали че имало във Варна някакъв обществен. Ама как да стигнеш до него или другаде ако нямаш канал :icon_hmm: . Трябва да се завреш при стартера и с голяма отверка да дадеш на късо контактите на включвателя. Ако завърти, значи изключваме проблем със стартера.

Преди това опитай да задържиш ключа няколко секунди. До 5-6 секунди ако нищо не стане, няма да запали.

Случвало се е с почукване върху тялото на стартера с дръжката на отверка докато някой в колата държи ключа (за стартер) да завърти.

Може стартерът да е загубил маса (маса от двигателя към купето), а може и някой + да е клеасал. Не е нещо сложно и скъпо според мен. Въпросът е че трябва да се открие кое е.

Сега се сещам че някои коли при контактния ключ имат клеморед. Или тези, които съм виждал, са имали. Ял съм го, но на мотор. Там беше големия бушон на плюса от акумулатора :icon_hmm:

Редактирано от Andy Van Der Drift
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

...Може стартерът да е загубил маса (маса от двигателя към купето)...

Тц, ако е така, таблото няма да гасне...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Кабела към маса. Или клемите окислени.

И аз залагам на това :icon_thumbup:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Никой не позна.:) Все пак благодаря на тези, които се включиха и дадоха съвети. Пробвах първо да почистя клемите и да затегна добре, но нямаше промяна и изведнъж ми хрумна, да превключа лоста на скоростите върнах го на P и запали. Явно нещо датчика е бил блокирал. Защото може да стартираш мотора само на P и N на D и R не ти позволява.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Никой не позна.:) Все пак благодаря на тези, които се включиха и дадоха съвети. Пробвах първо да почистя клемите и да затегна добре, но нямаше промяна и изведнъж ми хрумна, да превключа лоста на скоростите върнах го на P и запали. Явно нещо датчика е бил блокирал. Защото може да стартираш мотора само на P и N на D и R не ти позволява.

Тъй е.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...