emonikiforov Публикувано 23 февруари 2014 Сподели Публикувано 23 февруари 2014 Здравейте. Може ли някой да ме посъветва каква марка да си купя предни спирачни дискове и накладки?Благодаря. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Admin Светльо Ангелов Публикувано 23 февруари 2014 Admin Сподели Публикувано 23 февруари 2014 Колега, какви искаш за Outlander 2010 година 2,2 HDI, ОЕМ или други варианти? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 23 февруари 2014 Сподели Публикувано 23 февруари 2014 Може ли някой да ме посъветва каква марка да си купя предни спирачни дискове и накладки? АТЕ или ТРВ Лукас..:icon_thumbup: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
emonikiforov Публикувано 23 февруари 2014 Автор Сподели Публикувано 23 февруари 2014 (редакция) Колега, какви искаш за Outlander 2010 година 2,2 HDI, ОЕМ или други варианти? Здравей, Искам да са качествени, че преди два месеца сложих на Феродо и момента при спиране кормилото тресе ужасно силно.Ако може да ме посъветвате от къде могат да се вземат заедно с монтаж. Редактирано 23 февруари 2014 от emonikiforov Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Kokito Публикувано 24 февруари 2014 Сподели Публикувано 24 февруари 2014 За съжаление, всичко е менте тук, аз прехвалените от няколко места АТЕ дискове и накладки ги изкривих 2 пъти на по 3-4000км. При това съм ги пазил като пеленаче. Първите ги рекламирах и ги смениха в сврвиза с нови, с втория /подменен комплект/ вече не ми се занимаваше и закарах колата на стуг за дискове - струговат го както си е закачен на главината. Сега вече 3-4000 нямам проблем, ще видим занапред как е. Или пробвай този вариант или си поръчай дискове от Германия. Предишния комплект си го поръчах от там - Textar и ги изкривих на 60000км. /хич не ги пазех тях, може и по моя вина да е било/. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
emonikiforov Публикувано 24 февруари 2014 Автор Сподели Публикувано 24 февруари 2014 За съжаление, всичко е менте тук, аз прехвалените от няколко места АТЕ дискове и накладки ги изкривих 2 пъти на по 3-4000км. При това съм ги пазил като пеленаче. Първите ги рекламирах и ги смениха в сврвиза с нови, с втория /подменен комплект/ вече не ми се занимаваше и закарах колата на стуг за дискове - струговат го както си е закачен на главината. Сега вече 3-4000 нямам проблем, ще видим занапред как е. Или пробвай този вариант или си поръчай дискове от Германия. Предишния комплект си го поръчах от там - Textar и ги изкривих на 60000км. /хич не ги пазех тях, може и по моя вина да е било/. Утре ще ходя в Рубин казха че имат немска машина за струговане на място (без да свалят дисковете). Казаха също че имали случай на оригинални дискове пак да се изкривят.Ще кажа какъв ще е резултата. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Admin Светльо Ангелов Публикувано 24 февруари 2014 Admin Сподели Публикувано 24 февруари 2014 Тук Иван Михайлов - 0889879979 Там е строго препоръчително да се шлайфат дискове, ако е в допустимия минимум на диска. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 24 февруари 2014 Сподели Публикувано 24 февруари 2014 ..........пълна глупост е да се шлайфат дискове на главината на колата...............а не ви ли хрумна, че има някаква причина, при която се кривят дисковете.......ако са клеасали спир. апарати примерно, и да ги шлайфат с космическа машина , пак ще се покривят...... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 25 февруари 2014 Сподели Публикувано 25 февруари 2014 .......а не ви ли хрумна, че има някаква причина, при която се кривят дисковете.....Хрумнало им е, как да не е, "дисковете са менте", това е причината и точка ..:D Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 25 февруари 2014 Сподели Публикувано 25 февруари 2014 Хайде сега крайни изказвания, след като Mitsubishi имат изискване за всеки оторизиран сервиз да има такава машина, няма да е чак "пълна глупост".За другото си прав, трябва да се провери каква е причината, но това не означава, че машината за шлайф (по-точно престъргване) ще попречи да се провери за проблеми по спирачната система предизвикващи кривене на дисковете.........при мен вече сърбахме попарата от този начин .......като свалиш диска и после не го сложиш точно по определения начин, при който е бил при престъргването и ела да видиш в какво приключение ще се вкараш...........освен това ,са пропуснали редица процедури за проверка,диагностика и ремонт по спир. система.......така че диска се сваля, дава се на стругар а през това време ти проверяваш спир. система и ако има нещо нередно , го оправяш...... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 25 февруари 2014 Сподели Публикувано 25 февруари 2014 Диска си го сваляш, проверяваш каквото има да проверяваш, ремонтираш и т.н, след което го монтираш и тогава престъргваш - няма как да стане проблем, освен ако нещо не спазиш по процедурата.........така да, но дали така го правят навсякъде? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
emonikiforov Публикувано 25 февруари 2014 Автор Сподели Публикувано 25 февруари 2014 При мен проблема беше че преди 2-3 хил. км. смених дисковете и накладките. След тези километри започна едно биене при спиране. Спирачната система е ОК.Днес ходих и ги струговаха на място дисковете. Цената е 80 лева и за двата. Накладките са добре не са прегрявали, състоянието им е добро. Като гледам по джантата остава феродо т.е. не са много твърди. Днес ходих до Пловдив и нещата са ОК. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
s_hristo Публикувано 8 юни 2014 Сподели Публикувано 8 юни 2014 Здравейте , има ли някой впечетление от частите производство "Ashika" - Ратола ги предлагат.И по конкретно -спирачни дискове и кормилни накрайници. Благодаря. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 8 юни 2014 Сподели Публикувано 8 юни 2014 Здравейте , има ли някой впечетление от частите производство "Ashika" - Ратола ги предлагат.И по конкретно -спирачни дискове и кормилни накрайници. Благодаря........средно качество...не очаквай кой знае какво и колко ще изкарат.....аз също предлагам Ашика..... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Kokito Публикувано 9 юни 2014 Сподели Публикувано 9 юни 2014 ..........пълна глупост е да се шлайфат дискове на главината на колата...............а не ви ли хрумна, че има някаква причина, при която се кривят дисковете.......ако са клеасали спир. апарати примерно, и да ги шлайфат с космическа машина , пак ще се покривят...... Хрумвало ми е Пламене, с това започнах - пълна проверка на предни и задни спирачни системи. След това сложих чисто нови дискове АТЕ, чисто нови накладки АТЕ и смених спирачната течност с нова АТЕ. Изкривиха се на 3-4000 км. Рекламирах ги, в сервиза за да приемат рекламацията първо отхвърлиха проблем със спирачната система, тоест втора щателна проверка на цялата спирачна система. Заключенито и от тях беше, че всичко е наред със спирачната система и сложиха нов комплект дискове АТЕ. Точно след същия пробег и те се изкривиха. Писна ми да се занимавам с рекламации и отидох на стругар. От тогава до сега съм минал 20 000 км. и нямам грижи. Извода лично за мен е, че има проблем с качеството на дискове /иронията на mario64, изобщо нямам намерение да я коментирам/, каква точно е причината немога да знам. Още един извод е, че просто следващите дискове отново ще си ги взема от Германия или оригинални от Ратола/Мицубиши. До колко е удачно шлайфането върху главините без да се демонтират дисковете нямам идея, факт е, че върши прекрасна работа вече 20 000км. колата е добре/говорим за нови дискове шлайфани в допуски/. Поздрави,Коко Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
s_hristo Публикувано 9 юни 2014 Сподели Публикувано 9 юни 2014 .......средно качество...не очаквай кой знае какво и колко ще изкарат.....аз също предлагам Ашика..... ами честно казано така наречените оригинални ОЕМ ски накладки изкараха 8000-9000 км.(и прекрасно свирене) така , че средно качество......май звучи добре. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.