Премини към съдържание

Препоръчано мнение

Здравейте.

 

Може ли някой да ме посъветва каква марка да си купя предни спирачни дискове и накладки?

Благодаря.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • Admin

Колега, какви искаш за Outlander 2010 година 2,2 HDI, ОЕМ или други варианти? :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

 

 

Може ли някой да ме посъветва каква марка да си купя предни спирачни дискове и накладки?

 

 

АТЕ или ТРВ Лукас..:icon_thumbup:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колега, какви искаш за Outlander 2010 година 2,2 HDI, ОЕМ или други варианти? :)

 

Здравей,

 

Искам да са качествени, че преди два месеца сложих на Феродо и момента при спиране кормилото тресе ужасно силно.

Ако може да ме посъветвате от къде могат да се вземат заедно с монтаж.

Редактирано от emonikiforov
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

За съжаление, всичко е менте тук, аз прехвалените от няколко места АТЕ дискове и накладки ги изкривих 2 пъти на по 3-4000км.

При това съм ги пазил като пеленаче. Първите ги рекламирах и ги смениха в сврвиза с нови, с втория /подменен комплект/ вече не ми се занимаваше и закарах колата на стуг за дискове - струговат го както си е закачен на главината. Сега вече 3-4000 нямам проблем, ще видим занапред как е. Или пробвай този вариант или си поръчай дискове от Германия. Предишния комплект си го поръчах от там - Textar и ги изкривих на 60000км. /хич не ги пазех тях, може и по моя вина да е било/.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

За съжаление, всичко е менте тук, аз прехвалените от няколко места АТЕ дискове и накладки ги изкривих 2 пъти на по 3-4000км.

При това съм ги пазил като пеленаче. Първите ги рекламирах и ги смениха в сврвиза с нови, с втория /подменен комплект/ вече не ми се занимаваше и закарах колата на стуг за дискове - струговат го както си е закачен на главината. Сега вече 3-4000 нямам проблем, ще видим занапред как е. Или пробвай този вариант или си поръчай дискове от Германия. Предишния комплект си го поръчах от там - Textar и ги изкривих на 60000км. /хич не ги пазех тях, може и по моя вина да е било/.

 

Утре ще ходя в Рубин казха че имат немска машина за струговане на място (без да свалят дисковете). Казаха също че имали случай на оригинални дискове пак да се изкривят.

Ще кажа какъв ще е резултата.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • Admin

Тук

 

Иван Михайлов - 0889879979

 

Там е строго препоръчително да се шлайфат дискове, ако е в допустимия минимум на диска.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

..........пълна глупост е да се шлайфат дискове на главината на колата........

.......а не ви ли хрумна, че има някаква причина, при която се кривят дисковете.......ако са клеасали спир. апарати примерно, и да ги шлайфат с космическа машина , пак ще се покривят......

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

 

.......а не ви ли хрумна, че има някаква причина, при която се кривят дисковете.....

Хрумнало им е, как да не е, "дисковете са менте", това е причината и точка ..:D
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Хайде сега крайни изказвания, след като Mitsubishi имат изискване за всеки оторизиран сервиз да има такава машина, няма да е чак "пълна глупост".

За другото си прав, трябва да се провери каква е причината, но това не означава, че машината за шлайф (по-точно престъргване) ще попречи да се провери за проблеми по спирачната система предизвикващи кривене на дисковете.

........при мен вече сърбахме попарата от този начин .......като свалиш диска и после не го сложиш точно по определения начин, при който е бил при престъргването и ела да видиш в какво приключение ще се вкараш...........освен това ,са пропуснали редица процедури за проверка,диагностика и ремонт по спир. система.......така че диска се сваля, дава се на стругар а през това време ти проверяваш спир. система и ако има нещо нередно , го оправяш......

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Диска си го сваляш, проверяваш каквото има да проверяваш, ремонтираш и т.н, след което го монтираш и тогава престъргваш - няма как да стане проблем, освен ако нещо не спазиш по процедурата.

........така да, но дали така го правят навсякъде?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

При мен проблема беше че преди 2-3 хил. км. смених дисковете и накладките. След тези километри започна едно биене при спиране. Спирачната система е ОК.

Днес ходих и ги струговаха на място дисковете. Цената е 80 лева и за двата. Накладките са добре не са прегрявали, състоянието им е добро. Като гледам по джантата остава феродо т.е. не са много твърди.

 

Днес ходих до Пловдив и нещата са ОК.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 3 месеца ...

Здравейте ,

има ли някой впечетление от частите производство "Ashika" - Ратола ги предлагат.

И по конкретно -спирачни дискове и кормилни накрайници.

 

Благодаря.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте ,

има ли някой впечетление от частите производство "Ashika" - Ратола ги предлагат.

И по конкретно -спирачни дискове и кормилни накрайници.

 

Благодаря.

.......средно качество...не очаквай кой знае какво и колко ще изкарат.....аз също предлагам Ашика.....

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

..........пълна глупост е да се шлайфат дискове на главината на колата........

.......а не ви ли хрумна, че има някаква причина, при която се кривят дисковете.......ако са клеасали спир. апарати примерно, и да ги шлайфат с космическа машина , пак ще се покривят......

 

Хрумвало ми е Пламене, с това започнах - пълна проверка на предни и задни спирачни системи. След това сложих чисто нови дискове АТЕ, чисто нови накладки АТЕ и смених спирачната течност с нова АТЕ. Изкривиха се на 3-4000 км. Рекламирах ги, в сервиза за да приемат рекламацията първо отхвърлиха проблем със спирачната система, тоест втора щателна проверка на цялата спирачна система. Заключенито и от тях беше, че всичко е наред със спирачната система и сложиха нов комплект дискове АТЕ. Точно след същия пробег и те се изкривиха. Писна ми да се занимавам с рекламации и отидох на стругар. От тогава до сега съм минал 20 000 км. и нямам грижи.

 

Извода лично за мен е, че има проблем с качеството на дискове /иронията на mario64, изобщо нямам намерение да я коментирам/, каква точно е причината немога да знам. Още един извод е, че просто следващите дискове отново ще си ги взема от Германия или оригинални от Ратола/Мицубиши.

 

До колко е удачно шлайфането върху главините без да се демонтират дисковете нямам идея, факт е, че върши прекрасна работа вече 20 000км. колата е добре/говорим за нови дискове шлайфани в допуски/.

 

Поздрави,

Коко

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

.......средно качество...не очаквай кой знае какво и колко ще изкарат.....аз също предлагам Ашика.....

 

ами честно казано така наречените оригинални ОЕМ ски накладки изкараха 8000-9000 км.(и прекрасно свирене) така , че средно качество......

май звучи добре.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...