Премини към съдържание
Моля всички потребители да си сменят паролите поради спам във форума!

Aтмосферен двигател с турбо ?


Karceto

Препоръчано мнение

Не мога да се сетя,че сме се среща ли.

Като цяло вече и аз мога да си я оправя сам.Имам всичко необходимо. Изтеглих си схемите от руски сайтове.По цветове ще си я навържа.Не казвам .че е лесно,а е много трудоемко и бавно.100 кабелака всеки да проследиш къде отива.

Първо с Вальо да видим какво ще сътворим.

Проблема е там ,че тоз пич връзвал на сляпо и ще ми е много по трудно ,отколкото да я почна на ново.

Чакай да си вдъхна малко кураж.

мМмМ приятно преживяване ще е ! Клещи и изолирбанд,сънувах ги....................

Редактирано от Karceto
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 143
  • Създадена
  • Отговор:

Най-активни потребители в тази тема

Не мога да се сетя,че сме се среща ли.

Като цяло вече и аз мога да си я оправя сам.Имам всичко необходимо. Изтеглих си схемите от руски сайтове.По цветове ще си я навържа.Не казвам .че е лесно,а е много трудоемко и бавно.100 кабелака всеки да проследиш къде отива.

Първо с Вальо да видим какво ще сътворим.

Проблема е там ,че тоз пич връзвал на сляпо и ще ми е много по трудно ,отколкото да я почна на ново.

Чакай да си вдъхна малко кураж.

мМмМ приятно преживяване ще е ! Клещи и изолирбанд,сънувах ги....................

Хубаво е ,4е на шега те избива,аз бих те посъветвал да запояваш с поялник и да изолираш с термошлаухки,карай и вальо така да прави,че малко ги бърза той и забравя тези неща,но пак ти споменавам не може ти я подкара той кога си при него да мина с Вальо се познавам от 20 годи.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Не мога да се сетя,че сме се среща ли.

Като цяло вече и аз мога да си я оправя сам.Имам всичко необходимо. Изтеглих си схемите от руски сайтове.По цветове ще си я навържа.Не казвам .че е лесно,а е много трудоемко и бавно.100 кабелака всеки да проследиш къде отива.

Първо с Вальо да видим какво ще сътворим.

Проблема е там ,че тоз пич връзвал на сляпо и ще ми е много по трудно ,отколкото да я почна на ново.

Чакай да си вдъхна малко кураж.

мМмМ приятно преживяване ще е ! Клещи и изолирбанд,сънувах ги....................

Ако си гледал схеми на вр, вероятно знаеш, че цветовете се променят след някои релета, особено в моторната и тази под таблото инсталации.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Махнах климатика и парното в купето и кабелите се освободиха.Всеки един се вижда до мотора.

Няма да се наложи,поне майстора да ги прозванява.

Понеделник ще съм при човека и да видим.

Ще пиша до къде ще я докара ме.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Днеска се занимавах ме с колата и накрая се оказа ,че всичко е вързано правилно!

С изключение на някои дреболий.

На диагностиката изписва грешка на колянов вал и нещо с динамото.

Тествах ме я на пътя и майстора почти е сигурен какви и има.

Четвъртък имам час пак да видим,какво ще направи.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Днеска се занимавах ме с колата и накрая се оказа ,че всичко е вързано правилно!

С изключение на някои дреболий.

На диагностиката изписва грешка на колянов вал и нещо с динамото.

Тествах ме я на пътя и майстора почти е сигурен какви и има.

Четвъртък имам час пак да видим,какво ще направи.

Здр.нали щеше да ми се обаждаш колега оставих ти телефона си както пожела преди 4 дни.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 3 седмици ...

Колеги здравейте на всички.

Вече мога да се похваля ,че е завършен проекта.

Най-накрая тръгнаааааааааааа

Ходенето по майсторите не ми помогна.Дали защото е пипкава работата и никой не искаше да се заеме с колата.

1 месец се въртя около нея и я оглеждаш и накрая с малкото си познания ,но с правилните схеми я захванах сам.

Тека и иначе не вървеше поне да я разваля повече!

Но уви! рязах хвърлях, свързваш ,намотвах и доста пот и нерви изразходвах.( то няма такова сложно нещо,като електрониката на кола)

Като направиш всичко,както пишеше из схемите,много се чудих,дали ще е запаля или ще се подпаля:)

Запали малко трудно ,но пък запали даже и тръгна да върви.

Не ме питайте какво и имаше или какво съм направил,защото и аз не знам.

 

http://karceto.snimka.bg/automobiles/fto-vr4-engine.863795.36303478

 

Сега трябва да ги изолирам с нещо и да ги поприбера малко.

с какво мога да ги изолирам при двигателя да не изгорят ?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колеги здравейте на всички.

Вече мога да се похваля ,че е завършен проекта.

Най-накрая тръгнаааааааааааа

Ходенето по майсторите не ми помогна.Дали защото е пипкава работата и никой не искаше да се заеме с колата.

1 месец се въртя около нея и я оглеждаш и накрая с малкото си познания ,но с правилните схеми я захванах сам.

Тека и иначе не вървеше поне да я разваля повече!

Но уви! рязах хвърлях, свързваш ,намотвах и доста пот и нерви изразходвах.( то няма такова сложно нещо,като електрониката на кола)

Като направиш всичко,както пишеше из схемите,много се чудих,дали ще е запаля или ще се подпаля:)

Запали малко трудно ,но пък запали даже и тръгна да върви.

Не ме питайте какво и имаше или какво съм направил,защото и аз не знам.

 

http://karceto.snimk...863795.36303478

 

Сега трябва да ги изолирам с нещо и да ги поприбера малко.

с какво мога да ги изолирам при двигателя да не изгорят ?

 

Колега, потърси по специализираните магазини шлаухки за гарантирана температура - често ги водят силиконови - за снопите купуваш доста по големи - трябва да има доста въздух вътре - колкото са кабелите, да има за още толкова. Където не искаш да разваляш за да ги пъхнеш има изолационна лента за висока температура - бандажираш без да жалиш материал и си готов.

Лично моя препоръка - маркирай кабелите, разкачай и всичко в шлаух. После възстановяваш връзките.

Аз лично специални кабели и аксесоари, шлаух и пр. купувам от ВиВ Изоматик http://www.viv-isomatic.com/

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Красота е просто как си върви колата.

Сега продължавам да си я глезя.Купил съм и Брембо от ЕВО ,обаче не пасват и май ще се наложи да ги продавам и да слагам друго.

Сходни апарати са на Ниссан 350z и сега се двоумя какво да правя.

И от GTO пак стават.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 3 седмици ...

Другата седмица ще слагам Брембото ,но имам 1 въпрос

Мога ли да сложа само предни за в момента,докато се снабдя със задни?

И дали ще трябва да сменям помпата?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Другата седмица ще слагам Брембото ,но имам 1 въпрос

Мога ли да сложа само предни за в момента,докато се снабдя със задни?

И дали ще трябва да сменям помпата?

Можеш.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Е това е добре няма да търся поне помпи.Благодаря ви много за съдействието!

Сложа ли ги ще кача някоя снимка :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 2 седмици ...

Днес най-накрая си взех представката за въздушния филтър.Майстора я направил като магазинерска :)

http://picbg.net/img.php?file=5445d3ac6a702f4e.jpg

 

http://picbg.net/img.php?file=4d2bf3ea2476842f.jpg

http://picbg.net/img.php?file=4bcea0e58b0e0931.jpg

 

1.Ходих на лазер ми резнаха планка по размера на дебитомета.

2.Коносовидно ми завариха ламарина за да можело да не запушва отвора на дебитомера.

3.Парче тръба на Ф80.Обърнах цял Ямбол докато намеря такова.

И това удоволствие на пръв поглед толкова малко и просто ми коства скромната сума от 70лв.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Браво колега, радвам се че в крайна сметка ти се получиха нещата и сега й се радваш.

 

Вярно, бая трудности си срещнал по пътя, но то в това се крие ценноста на такъв тип дейности.

 

До колкото знам ФТО-то е върху същото шаси на Еклипса, та горе долу сигурно тежиш към 1300-1400 кг, което си е бая по леко от 1.8 тонното Легнум чудовище :D Трябва в Сливен да се пуснеш на драговете да видим какво време ще ти даде на 1/4 миля.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Чакането и главоболията си струваха.И сега вече жъна успехи :)

Наистина много пара налях и продължавам,но все пак за какво живеем ,ако не е кефа.

Не пуха,не пия и по жени не ходя,какво правим ?

Трудно ми е тръгването и сега съм на 2 какво да предприема.

Мислих за Launch contol ,но ме отказаха много бързо.Имам чисто нови гуми

225/40/18 Nexen N9000

Един приятел е с ТОYO Proxes R888 225 40 18 300 коня хонда и сравнително много добре тръгва с тези гуми.

Някои от личен опит да сподели какви гуми да сложа ?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Чакането и главоболията си струваха.И сега вече жъна успехи :)

Наистина много пара налях и продължавам,но все пак за какво живеем ,ако не е кефа.

Не пуха,не пия и по жени не ходя,какво правим ?

Трудно ми е тръгването и сега съм на 2 какво да предприема.

Мислих за Launch contol ,но ме отказаха много бързо.Имам чисто нови гуми

225/40/18 Nexen N9000

Един приятел е с ТОYO Proxes R888 225 40 18 300 коня хонда и сравнително много добре тръгва с тези гуми.

Някои от личен опит да сподели какви гуми да сложа ?

 

R888 са семи сликове, съвършено различни и много по-добри от цивилните шосейни гуми. Нещата ще се подобрят доста, но не очаквай чудеса.

Редактирано от SLX
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 2 месеца ...

Днеска се отбих на драга в Сливен.Беше голяма лудница,но успях да се пусна 1 път само.

Нямах времето да чакам за повече.

Записах време 14 сек

Обаче старта адски много ме забави много въртене на гуми много нещо.

Залко ,че не можах да направя 2-3 старта.100 % щях да дам по-добро време.

Иначе сега колата върви доста добре е с някой яд дребен за доискусуряване.

Ще си вземам семи слик харесал съм вече

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...