Премини към съдържание

Aтмосферен двигател с турбо ?


Karceto

Препоръчано мнение

ами да ти кажа сега в момента е 200 коня и на това купе и на окачването му изобщо не се усеща...

280коня от легнума ако е мисля ,че ще се държи прилично.

Ами ще отделя 4000 лв

Колкото да ми стигнат да си сложа новия двигател + някаква спирачна система можеби БРЕМБО.

И повече мисля да не наливам пари за стара кола,защото все пак е 94 г.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 143
  • Създадена
  • Отговор:

Най-активни потребители в тази тема

Много ги е хубава колата. Тя и технически е атрактивна - 2000 кубика и 200 коня. Това не се вижда при много производители. Серийно говоря. Даже има 2.0 с турбо и 160-180 коня, а твоята е повече и без охлюв. Чувал съм че погорват добре, така ли е?

 

И аз съм мислел да хвърлям пари за двигател с периферия и всичко, но освен скоростите (които трябва да се науча да правя сам, а това не виждам как ще стане), трябва да преправя и спирачките, ще искам главините да сменя, после ще искам джанти, гуми, няма да ми харесат пружините, амортисьорите, после ще пипна генерацията и ще си направя два кюнеца отзад - 2х3х1 примерно, музика ще направя, след това ще викам офф, това предно не е работа ... гумите въртят а ускорението къде е - няма го... и други работи около минерализацията на купето и т.н.

Когато имам пари ще взема нещо дето презавива, а не да ми недозавива. Нещо, което само докато съм помислил овърстиъринг и то вече да е в завоя напречно :icon_thumbup:

Мечти, мечти ...

 

Не разваляй хубавата кола мен ако питаш.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

ами да ти кажа в колата има адски много наляти пари .

почти всичко което можеш да си представиш е подменено

цялата генерация е сменена(отзаде има огромни кюнци да си мушнеш юмрука вътре)

и е дадено за нея 700 паунда

Всичко е правено Англия

Купих колата направо от член на фто клуба

иначе да ти кажа,като вървене не съм доволен.

гори ми 14-15 градско и да ти кажа както и да я карам повече от 16 не ми е вдигала никога

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Искаш ли като изсъхнат шосетата да снимаш клип 80-120? Предавката си я избери ти. Само да не е задна :rolleyes:

В такъв случай не знам какво да те посъветвам. Ти си знаеш финансовите възможности и желанието да подобряваш колата, така че окончателното решение е само твое. Направо почвай да събираш информация по напасването на двигател 6а13тт в твоята кола. Щом този замисъл е реализиран и твоята може да стане.

 

Малко встрани от темата да вметна 4-5 изречения за системата 4х4 при вр4 (вкл. ево VІ и може би още някой модел).

Самата система е много добре замислена и реализирана. Състои се от централен диференциал с абревиатура ACD - active central differential, който има 3 пъти по-висок коеф. на блокиране в сравнение с виско куплунга и се управлява от електронна система. За времето си е ако не най-сложната, то една от най-сложните системи с перманентно задвижване на 4-те колела. Както и предполагах, има многодисков фрикционен съединител. Работи заедно с AYC, който се "грижи" за разпределянето на тракцията към двете задни колела.

Нормално системата като цяло разпределя 50:50 преден към заден мост. Предвидена е възможност да се дърпат ръчни по завоите :icon_rock: и тогава ACD работи като отворен диф. Колите завиват и остават стабилни. При други с-ми ... условно казано 4х4 системи, трябва да не пускаш газта в завой, иначе задният мост намалява и колата тръгва да се завърта (навън). Тук това го няма.

AYC е за сцеплението на хлъзгава настилка но също и за завоите. Прехвърля въртящ момент към външното на завоя колело като по този начин намалява презавиването. На практика двете системи - ACD и AYC си помагат и заедно работят като едно цяло, управлявани от обща електроника и обща хидравлична с-ма. Тази система слага в джоба си фоур моушън системите (когато говорим за яко сцепление и разбира се rally и по-малко за икономия на гориво, хе-хе), а също и някои други.

Проблемът с надеждността е неприятен :icon_hmm: . Интересно ми е колко е скъп?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

С тея коне не мож го окоти скоро :)

До края на септември ще е готов.http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/icon_thumbup.gif Окотен, че пушек ще се вдига. Ей допреди малко го гледах отвън, да ти кажа, ако го разглобя, може като нищо да се окаже, че половината работа е свършена.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

ок няма проблем само да се постопли малко :)

Имам приятел който ще ми сложи двигателя и знае всичко по въпроса

Той имаше Фто и се отказа да го прави защото няма смисъл за него да се дават пари

за колата и го продаде. Но е проучил всичко от което аз имам нужда сега

:icon_clap:

Даже и искаше да правим ФТо-то ми 4x4,но много пара там и не ми се занимава честно казано и на мен мн мн

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Искаш ли като изсъхнат шосетата да снимаш клип 80-120? Предавката си я избери ти. Само да не е задна :rolleyes:

В такъв случай не знам какво да те посъветвам. Ти си знаеш финансовите възможности и желанието да подобряваш колата, така че окончателното решение е само твое. Направо почвай да събираш информация по напасването на двигател 6а13тт в твоята кола. Щом този замисъл е реализиран и твоята може да стане.

 

Малко встрани от темата да вметна 4-5 изречения за системата 4х4 при вр4 (вкл. ево VІ и може би още някой модел).

Самата система е много добре замислена и реализирана. Състои се от централен диференциал с абревиатура ACD - active central differential, който има 3 пъти по-висок коеф. на блокиране в сравнение с виско куплунга и се управлява от електронна система. За времето си е ако не най-сложната, то една от най-сложните системи с перманентно задвижване на 4-те колела. Както и предполагах, има многодисков фрикционен съединител. Работи заедно с AYC, който се "грижи" за разпределянето на тракцията към двете задни колела.

Нормално системата като цяло разпределя 50:50 преден към заден мост. Предвидена е възможност да се дърпат ръчни по завоите :icon_rock: и тогава ACD работи като отворен диф. Колите завиват и остават стабилни. При други с-ми ... условно казано 4х4 системи, трябва да не пускаш газта в завой, иначе задният мост намалява и колата тръгва да се завърта (навън). Тук това го няма.

AYC е за сцеплението на хлъзгава настилка но също и за завоите. Прехвърля въртящ момент към външното на завоя колело като по този начин намалява презавиването. На практика двете системи - ACD и AYC си помагат и заедно работят като едно цяло, управлявани от обща електроника и обща хидравлична с-ма. Тази система слага в джоба си фоур моушън системите (когато говорим за яко сцепление и разбира се rally и по-малко за икономия на гориво, хе-хе), а също и някои други.

Проблемът с надеждността е неприятен :icon_hmm: . Интересно ми е колко е скъп?

 

Айкът идва в ЕВО 4, а активният централен диф в ЕВО 7. Задният диф на ВР4 е едно от подчертано слабите му страни, ако се напъва.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

А и само да вметна за колегата SLX ,че фто-то може да се обърне не е никакъв проблем.

Даже и съм намерил табло излято готова за употреба...

Но първо да го подкарам да тръгне да върви :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Аха, така е, само че надали е безплатно:icon_thumbup:

 

Ето ти готов за конверсия материал

 

ДВИГАТЕЛ за суап Доставката до България също може лесно да се уреди. 600 лири по груб курс са 1440 лв. и още 200 за доставката за под 1700 лв. си почти готов.

 

 

 

 

 

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

SLX ти поръчвал ли си от Ebay ?

И ако реша примерно този двигател сега може ли да се поръча ? и да дойде до Адрес ?

Редактирано от Karceto
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

SLX ти поръчвал ли си от Ebay ?

И ако реша примерно този двигател сега може ли да се поръча ? и да дойде до Адрес ?

Мда. 318 пъти. Но логистиката на транспорта в Англия е сложна малко. Вж. Www.gabco.org

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Работя вече по въпроса с двигателят на легнума колеги :)

и ще се надавам до лятото всичко да е готово

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Евала! :) Дано всичко е наред и ще очакваме снимки. Този суап мислех на моя колт да го направя, но поради ред причини се отказах, затова ще следя с интерес развитието по проекта!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 4 седмици ...

Напредвам лека лека...

Вече се снабдих със скоростна кутия от ФТО ralliart,която ми е нужна...

Сега събирам лев и за двигател...

Ще споделям,всичко през което премина...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 3 седмици ...

Колега, Karceto,

 

Намери ли двигател? На какъв етап е проекта? :)

 

Чакам с интерес и снимки :)

 

PS. Тази тема виждал ли си я?

http://www.mitsubishibg.com/forum/index.php?showtopic=31700

Редактирано от S.Iliev
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Тази тема не съм я гледал,но ти благодаря много, че ми я показа.

Ще видя за какво става дума и ако ме устройва за мен е супер да го купя двигателя от БГ

Иначе до колкото с проекта и до къде съм стигнал

Имам 2 FTO -та

Едното е със скоростна кутия от Ralliart

Казаха ми че тя ми е нужна.Извадил съм я и е налична :)

Намерил съм майстор който е имал ФТО и е мислил за такъв проект ,но не го е осъществил.

И с голямо желания чака само да му закарам двигателя и да започне да работи.

И електрониката съм намерил кои да ми я върже.

Просто ми трябват още малко пари за двигателя ...

Иначе започна ли да работя над колата ще качвам снимки на всяко преработено нещо по купето и ...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Тази тема не съм я гледал,но ти благодаря много, че ми я показа.

Ще видя за какво става дума и ако ме устройва за мен е супер да го купя двигателя от БГ

Иначе до колкото с проекта и до къде съм стигнал

Имам 2 FTO -та

Едното е със скоростна кутия от Ralliart малко проблемационен

Казаха ми че тя ми е нужна.Извадил съм я и е налична :)

Намерил съм майстор който е имал ФТО и е мислил за такъв проект ,но не го е осъществил.

И с голямо желания чака само да му закарам двигателя и да започне да работи.

И електрониката съм намерил кои да ми я върже.

Просто ми трябват още малко пари за двигателя ...

Иначе започна ли да работя над колата ще качвам снимки на всяко преработено нещо по купето и ...

Бюджет 3к малко проблемационен ще дойде, без да те плаша.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Бюджет 3к малко проблемационен ще дойде, без да те плаша.

 

Двигателя оборудван с доставката от Лондон ми е 2000лв!

За майсторлък напасване ,кабели и всичките останали неща....

Предполагам,че 1000 лв ще ме оправят.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

А самото обслужване на двигателя след това?

 

Ремъци, ролки, филтри, свещи, масло, антифриз, спирачна и хидравлична течност предвидил ли си нови?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Всичко имам освен ролки и ремъци нови.Но за слагането с електрониката едва ли ще ми вземат 1000 лв.

Не ми се гадае,колко ще дам.Когато всичко е готово,ще пиша крайната сума.

Ааа - Имам свещи ДЕНСО и НГК не знам кой да сложа.

????

Редактирано от Karceto
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Които дава производителя, ако пък са еднакви, като показатели - виж с кои излиза от завода и тях ръгай :good:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 2 месеца ...

Колеги до края на юни мисля,че ще се снабдя с толкова желания от мен двигател на vr-4-ката

и започвам работа по колата...

Ще качвам снимки на всичко,което се прави...

Нямам търпение вече да я подкарам с новия двигател.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 1 месец ...
  • преди 4 месеца ...

На финала съм колеги на проекта ФТО с vr-4 двигател...

С нетърпение чакам да видя какво се е получило.

Но по празниците се случват чудеса и Дядо Коледа ми е приготвил изненада...

Да вземе само да ми остави и някоя туба с Бензин и всичко е 6 :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...