Karceto Публикувано 28 януари 2014 Автор Сподели Публикувано 28 януари 2014 ами да ти кажа сега в момента е 200 коня и на това купе и на окачването му изобщо не се усеща...280коня от легнума ако е мисля ,че ще се държи прилично.Ами ще отделя 4000 лв Колкото да ми стигнат да си сложа новия двигател + някаква спирачна система можеби БРЕМБО.И повече мисля да не наливам пари за стара кола,защото все пак е 94 г. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Andy Van Der Drift Публикувано 28 януари 2014 Сподели Публикувано 28 януари 2014 Много ги е хубава колата. Тя и технически е атрактивна - 2000 кубика и 200 коня. Това не се вижда при много производители. Серийно говоря. Даже има 2.0 с турбо и 160-180 коня, а твоята е повече и без охлюв. Чувал съм че погорват добре, така ли е? И аз съм мислел да хвърлям пари за двигател с периферия и всичко, но освен скоростите (които трябва да се науча да правя сам, а това не виждам как ще стане), трябва да преправя и спирачките, ще искам главините да сменя, после ще искам джанти, гуми, няма да ми харесат пружините, амортисьорите, после ще пипна генерацията и ще си направя два кюнеца отзад - 2х3х1 примерно, музика ще направя, след това ще викам офф, това предно не е работа ... гумите въртят а ускорението къде е - няма го... и други работи около минерализацията на купето и т.н. Когато имам пари ще взема нещо дето презавива, а не да ми недозавива. Нещо, което само докато съм помислил овърстиъринг и то вече да е в завоя напречно :icon_thumbup: Мечти, мечти ... Не разваляй хубавата кола мен ако питаш. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Karceto Публикувано 28 януари 2014 Автор Сподели Публикувано 28 януари 2014 ами да ти кажа в колата има адски много наляти пари .почти всичко което можеш да си представиш е подменено цялата генерация е сменена(отзаде има огромни кюнци да си мушнеш юмрука вътре) и е дадено за нея 700 паунда Всичко е правено АнглияКупих колата направо от член на фто клубаиначе да ти кажа,като вървене не съм доволен.гори ми 14-15 градско и да ти кажа както и да я карам повече от 16 не ми е вдигала никога Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Andy Van Der Drift Публикувано 28 януари 2014 Сподели Публикувано 28 януари 2014 Искаш ли като изсъхнат шосетата да снимаш клип 80-120? Предавката си я избери ти. Само да не е задна :rolleyes: В такъв случай не знам какво да те посъветвам. Ти си знаеш финансовите възможности и желанието да подобряваш колата, така че окончателното решение е само твое. Направо почвай да събираш информация по напасването на двигател 6а13тт в твоята кола. Щом този замисъл е реализиран и твоята може да стане. Малко встрани от темата да вметна 4-5 изречения за системата 4х4 при вр4 (вкл. ево VІ и може би още някой модел).Самата система е много добре замислена и реализирана. Състои се от централен диференциал с абревиатура ACD - active central differential, който има 3 пъти по-висок коеф. на блокиране в сравнение с виско куплунга и се управлява от електронна система. За времето си е ако не най-сложната, то една от най-сложните системи с перманентно задвижване на 4-те колела. Както и предполагах, има многодисков фрикционен съединител. Работи заедно с AYC, който се "грижи" за разпределянето на тракцията към двете задни колела.Нормално системата като цяло разпределя 50:50 преден към заден мост. Предвидена е възможност да се дърпат ръчни по завоите :icon_rock: и тогава ACD работи като отворен диф. Колите завиват и остават стабилни. При други с-ми ... условно казано 4х4 системи, трябва да не пускаш газта в завой, иначе задният мост намалява и колата тръгва да се завърта (навън). Тук това го няма.AYC е за сцеплението на хлъзгава настилка но също и за завоите. Прехвърля въртящ момент към външното на завоя колело като по този начин намалява презавиването. На практика двете системи - ACD и AYC си помагат и заедно работят като едно цяло, управлявани от обща електроника и обща хидравлична с-ма. Тази система слага в джоба си фоур моушън системите (когато говорим за яко сцепление и разбира се rally и по-малко за икономия на гориво, хе-хе), а също и някои други. Проблемът с надеждността е неприятен :icon_hmm: . Интересно ми е колко е скъп? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SLX Публикувано 28 януари 2014 Сподели Публикувано 28 януари 2014 С тея коне не мож го окоти скоро До края на септември ще е готов.http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/icon_thumbup.gif Окотен, че пушек ще се вдига. Ей допреди малко го гледах отвън, да ти кажа, ако го разглобя, може като нищо да се окаже, че половината работа е свършена. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Karceto Публикувано 28 януари 2014 Автор Сподели Публикувано 28 януари 2014 ок няма проблем само да се постопли малко Имам приятел който ще ми сложи двигателя и знае всичко по въпросаТой имаше Фто и се отказа да го прави защото няма смисъл за него да се дават пари за колата и го продаде. Но е проучил всичко от което аз имам нужда сега :icon_clap: Даже и искаше да правим ФТо-то ми 4x4,но много пара там и не ми се занимава честно казано и на мен мн мн Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SLX Публикувано 28 януари 2014 Сподели Публикувано 28 януари 2014 Искаш ли като изсъхнат шосетата да снимаш клип 80-120? Предавката си я избери ти. Само да не е задна :rolleyes: В такъв случай не знам какво да те посъветвам. Ти си знаеш финансовите възможности и желанието да подобряваш колата, така че окончателното решение е само твое. Направо почвай да събираш информация по напасването на двигател 6а13тт в твоята кола. Щом този замисъл е реализиран и твоята може да стане. Малко встрани от темата да вметна 4-5 изречения за системата 4х4 при вр4 (вкл. ево VІ и може би още някой модел).Самата система е много добре замислена и реализирана. Състои се от централен диференциал с абревиатура ACD - active central differential, който има 3 пъти по-висок коеф. на блокиране в сравнение с виско куплунга и се управлява от електронна система. За времето си е ако не най-сложната, то една от най-сложните системи с перманентно задвижване на 4-те колела. Както и предполагах, има многодисков фрикционен съединител. Работи заедно с AYC, който се "грижи" за разпределянето на тракцията към двете задни колела.Нормално системата като цяло разпределя 50:50 преден към заден мост. Предвидена е възможност да се дърпат ръчни по завоите :icon_rock: и тогава ACD работи като отворен диф. Колите завиват и остават стабилни. При други с-ми ... условно казано 4х4 системи, трябва да не пускаш газта в завой, иначе задният мост намалява и колата тръгва да се завърта (навън). Тук това го няма.AYC е за сцеплението на хлъзгава настилка но също и за завоите. Прехвърля въртящ момент към външното на завоя колело като по този начин намалява презавиването. На практика двете системи - ACD и AYC си помагат и заедно работят като едно цяло, управлявани от обща електроника и обща хидравлична с-ма. Тази система слага в джоба си фоур моушън системите (когато говорим за яко сцепление и разбира се rally и по-малко за икономия на гориво, хе-хе), а също и някои други. Проблемът с надеждността е неприятен :icon_hmm: . Интересно ми е колко е скъп? Айкът идва в ЕВО 4, а активният централен диф в ЕВО 7. Задният диф на ВР4 е едно от подчертано слабите му страни, ако се напъва. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Karceto Публикувано 28 януари 2014 Автор Сподели Публикувано 28 януари 2014 А и само да вметна за колегата SLX ,че фто-то може да се обърне не е никакъв проблем.Даже и съм намерил табло излято готова за употреба...Но първо да го подкарам да тръгне да върви Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SLX Публикувано 29 януари 2014 Сподели Публикувано 29 януари 2014 Аха, така е, само че надали е безплатно:icon_thumbup: Ето ти готов за конверсия материал ДВИГАТЕЛ за суап Доставката до България също може лесно да се уреди. 600 лири по груб курс са 1440 лв. и още 200 за доставката за под 1700 лв. си почти готов. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Karceto Публикувано 29 януари 2014 Автор Сподели Публикувано 29 януари 2014 (редакция) SLX ти поръчвал ли си от Ebay ?И ако реша примерно този двигател сега може ли да се поръча ? и да дойде до Адрес ? Редактирано 29 януари 2014 от Karceto Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SLX Публикувано 29 януари 2014 Сподели Публикувано 29 януари 2014 SLX ти поръчвал ли си от Ebay ?И ако реша примерно този двигател сега може ли да се поръча ? и да дойде до Адрес ?Мда. 318 пъти. Но логистиката на транспорта в Англия е сложна малко. Вж. Www.gabco.org Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Karceto Публикувано 3 февруари 2014 Автор Сподели Публикувано 3 февруари 2014 Работя вече по въпроса с двигателят на легнума колеги и ще се надавам до лятото всичко да е готово Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
S.Iliev Публикувано 3 февруари 2014 Сподели Публикувано 3 февруари 2014 Евала! Дано всичко е наред и ще очакваме снимки. Този суап мислех на моя колт да го направя, но поради ред причини се отказах, затова ще следя с интерес развитието по проекта! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Karceto Публикувано 2 март 2014 Автор Сподели Публикувано 2 март 2014 Напредвам лека лека...Вече се снабдих със скоростна кутия от ФТО ralliart,която ми е нужна...Сега събирам лев и за двигател... Ще споделям,всичко през което премина... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
S.Iliev Публикувано 21 март 2014 Сподели Публикувано 21 март 2014 (редакция) Колега, Karceto, Намери ли двигател? На какъв етап е проекта? Чакам с интерес и снимки PS. Тази тема виждал ли си я?http://www.mitsubishibg.com/forum/index.php?showtopic=31700 Редактирано 21 март 2014 от S.Iliev Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Karceto Публикувано 21 март 2014 Автор Сподели Публикувано 21 март 2014 Тази тема не съм я гледал,но ти благодаря много, че ми я показа.Ще видя за какво става дума и ако ме устройва за мен е супер да го купя двигателя от БГИначе до колкото с проекта и до къде съм стигналИмам 2 FTO -та Едното е със скоростна кутия от RalliartКазаха ми че тя ми е нужна.Извадил съм я и е налична Намерил съм майстор който е имал ФТО и е мислил за такъв проект ,но не го е осъществил.И с голямо желания чака само да му закарам двигателя и да започне да работи.И електрониката съм намерил кои да ми я върже.Просто ми трябват още малко пари за двигателя ...Иначе започна ли да работя над колата ще качвам снимки на всяко преработено нещо по купето и ... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SLX Публикувано 21 март 2014 Сподели Публикувано 21 март 2014 Тази тема не съм я гледал,но ти благодаря много, че ми я показа.Ще видя за какво става дума и ако ме устройва за мен е супер да го купя двигателя от БГИначе до колкото с проекта и до къде съм стигналИмам 2 FTO -та Едното е със скоростна кутия от Ralliart малко проблемационенКазаха ми че тя ми е нужна.Извадил съм я и е налична Намерил съм майстор който е имал ФТО и е мислил за такъв проект ,но не го е осъществил.И с голямо желания чака само да му закарам двигателя и да започне да работи.И електрониката съм намерил кои да ми я върже.Просто ми трябват още малко пари за двигателя ...Иначе започна ли да работя над колата ще качвам снимки на всяко преработено нещо по купето и ...Бюджет 3к малко проблемационен ще дойде, без да те плаша. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Karceto Публикувано 23 март 2014 Автор Сподели Публикувано 23 март 2014 Бюджет 3к малко проблемационен ще дойде, без да те плаша. Двигателя оборудван с доставката от Лондон ми е 2000лв! За майсторлък напасване ,кабели и всичките останали неща....Предполагам,че 1000 лв ще ме оправят. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
S.Iliev Публикувано 23 март 2014 Сподели Публикувано 23 март 2014 А самото обслужване на двигателя след това? Ремъци, ролки, филтри, свещи, масло, антифриз, спирачна и хидравлична течност предвидил ли си нови? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Karceto Публикувано 23 март 2014 Автор Сподели Публикувано 23 март 2014 (редакция) Всичко имам освен ролки и ремъци нови.Но за слагането с електрониката едва ли ще ми вземат 1000 лв.Не ми се гадае,колко ще дам.Когато всичко е готово,ще пиша крайната сума.Ааа - Имам свещи ДЕНСО и НГК не знам кой да сложа.???? Редактирано 23 март 2014 от Karceto Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mmotors Публикувано 24 март 2014 Сподели Публикувано 24 март 2014 Които дава производителя, ако пък са еднакви, като показатели - виж с кои излиза от завода и тях ръгай :good: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Karceto Публикувано 1 юни 2014 Автор Сподели Публикувано 1 юни 2014 Колеги до края на юни мисля,че ще се снабдя с толкова желания от мен двигател на vr-4-катаи започвам работа по колата...Ще качвам снимки на всичко,което се прави...Нямам търпение вече да я подкарам с новия двигател. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Karceto Публикувано 26 юли 2014 Автор Сподели Публикувано 26 юли 2014 Вече се снабдих с двигателя и сега започва работа .....Стискайте палци всичко да мине добре Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
GalantDream Публикувано 27 юли 2014 Сподели Публикувано 27 юли 2014 Успех в начинанието :rulez: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Karceto Публикувано 8 декември 2014 Автор Сподели Публикувано 8 декември 2014 На финала съм колеги на проекта ФТО с vr-4 двигател...С нетърпение чакам да видя какво се е получило.Но по празниците се случват чудеса и Дядо Коледа ми е приготвил изненада...Да вземе само да ми остави и някоя туба с Бензин и всичко е 6 Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.