Премини към съдържание

Здравейте всички и аз се сдобих с най-добрия автомобил!


shearerludmil

Препоръчано мнение

От средата на декември карам из София с горда варненска регистрация :D Галантче 2.0 на бензин. Количката е производство 2003г. Изключително ми помогна Мартин Витов, който организира да ми я докарат от Кайзерслаутерн. При Мартин и Алекс си направих и почти всички козметични смени и съм супер доволен. Успях да й издраскам задната броня на паркинг, несвикнал с габаритите, но тя и така е красива. :)))))

 

Всичко е прекрасно, но не щеш ли вчера, докато си карах със спортното окачване из лунните павирани кратери на Дондуков, приятното усещане за возия в маршрутка се смени с леко притеснение. Светна ми една оранжева лампичка и не знам защо. Пускам и снимки. Бъгва ме и сигурно до няколко дни ще си закарам колата на диагностика, но преди това някой от вас, колеги, може да сподели на какво му прилича или ако му се е случвало, да каже какъв е бил проблемът. Благодаря ви предварително.

 

http://prikachi.com/images/802/6976802S.jpg

http://prikachi.com/images/806/6976806C.jpg

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Check Engine е . Трябва да минеш диагностика за да се види каква грешка е записана.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Леле, по-грозен галант не бях виждал. Човек, ти си се прецакал :D

Хайде честита да ти е :icon_n_king: Хубавец е! Може ли снимка на крилото?

 

Има начин сам да разбереш защо свети тази лампа. С кламер свържи първи и четвърти PIN на диагностичната букса. Тя се намира над дясното коляно като седнеш на седалката. Залегни и ще я видиш. Свързваш кламера на 1 и 4 пин, даваш контакт и гледаш миганията на същата тази лампа. Ще покаже цифров код, запиши го и го кажи да ти кажем какво означава.

Кодът е 2-цифрен и се отчита чрез миганията - 2 бързи мигания, пауза и 4 бързи мигания значи код 24; три бързи мигания, пауза, две мигания - 32. И така нататък.

Като почне да се повтарят, си готов. Гасиш запалването, слагаш ключа в джоба и тогава вадиш кламера.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Това за кламера ми звучи като задачка за новобранец, който трябва да измие пода с четка за зъби. :)))))) Сериозно ли е?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Това не е ваг автомобил и не можеш ей така с някаква програмка на лаптопа и кабел да си човъркаш из "живите" данни. Е, някои от хората тук така правят и при още по-малко се получава. Предполагам в сервизите няма да ти вземат парите при неуспешно свързване, но щом пък ти се дават, може да ги почерпиш.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

За дизел важи ли същото, че налях гориво от една кофти бензиностанция, смених 4 горивни филтъра и от време на време святка гадната лапа. Сменям филтъра - не гасне, когато сваля клема на акумулатора се оправя. Вече привършвам резервоара с горивото, като го изхарча съвсем, ще налея, ще покарам още малко със стария филтър и ще го сменя за последен път дано не е затиснало нещо в помпата.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колега danail_3 спри да си махаш акумулатора ... това не е Volkswagen... нищо не решаваш така... даже напротив :) (да не говорим че после на колата и трябват едни ~100км да се самонастрои след махането на акумулатора)

Като си светне лампата направи това дето е писал Andy... ако не се справяш иди на 1 компютърна диагностика и ще си видиш болежката... много малко вероятно е нафтата да ти е виновна за да светне чек енджина... вярно е че свети от сякакви проблеми с ламбда сондата особено кофти горивна смес... ама при дизеловия галант няма чак такъв проблем с какво гориво ще го караш :) .. виж ако си с GDI тогава може да търсиш и проблем в кофти гориво...

Редактирано от zexer
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колега danail_3 спри да си махаш акумулатора ... това не е Volkswagen... нищо не решаваш така... даже напротив :) (да не говорим че после на колата и трябват едни ~100км да се самонастрои след махането на акумулатора)

Като си светне лампата направи това дето е писал Andy... ако не се справяш иди на 1 компютърна диагностика и ще си видиш болежката... много малко вероятно е нафтата да ти е виновна за да светне чек енджина... вярно е че свети от сякакви проблеми с ламбда сондата особено кофти горивна смес... ама при дизеловия галант няма чак такъв проблем с какво гориво ще го караш :) .. виж ако си с GDI тогава може да търсиш и проблем в кофти гориво...

 

Не знаех,че и дизела има адаптация на дроселовата клапа :icon_blush:.

Редактирано от stevensgr
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

В сряда ми светна лампата за резерва и отидох да допълня р/ра, свалих и клемата. От тогава не е святкал чек-а. Ако светне пак, вече ще търся помощ. Преди да заредя от тази бензиностанция нямаше проблеми, не съм правил каквото и да е по колата та затова обвинявам горивото. На горивния филтър има поплавък и мисля че следи за вакума в него. Обаче дори и като сменях филтъра чека не гаснеше. След откачане на клемата, гаснеше и не се святкаше 5-6 стартирания. Интересно че никога не светна по време на движение, а само при стартиране на двигателя!

Редактирано от danail_3
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

В сряда ми светна лампата за резерва и отидох да допълня р/ра, свалих и клемата. От тогава не е святкал чек-а. Ако светне пак, вече ще търся помощ. Преди да заредя от тази бензиностанция нямаше проблеми, не съм правил каквото и да е по колата та затова обвинявам горивото. На горивния филтър има поплавък и мисля че следи за вакума в него. Обаче дори и като сменях филтъра чека не гаснеше. След откачане на клемата, гаснеше и не се святкаше 5-6 стартирания. Интересно че никога не светна по време на движение, а само при стартиране на двигателя!

 

Аз също съм с дизелов Галант, до момента никога не съм имал проблем с горивото, като цяло колата не е претенциозна към нафтата. Ако нафтата е кофти се усеща само във вървежа на колата.

Веднъж с един приятел с БМВ 320D, заредихме заедно от 1 лукойл гадна нафта, при него имаше ядове, при мен само стана по-мудна колата..

Така, че може проблема да не е от горивото, имай го в предвид

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Май наистина не е от горивото - току що пак светна светулката. Ей ся изправям един кламер и отивам при да си говориме с колата за проблемите от живота и други такива неща :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Вероятни сл. грешки: 12, 13, 14, 21, 22, 23, 25.

Това с изключването на клема на батерията се прави когато си намерил повредата (ориентирайки се по кода), отстранил си я и искаш да провериш дали ще се инициализира отново. Ако не - значи си оправил проблема. А така с изключване и изтриване нищо не се постига.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Днес свързахме колата с компютър, видяхме какъв е проблемът. Обясниха ми го много подробно, нещо твърде сложно за индианската ми същност и съответно аз вече го забравих и затова няма да ви го кажа. Но... няма проблем да се кара колата дълги години напред и до Афганистан и обратно.

 

Сега ще се опитам да си спомня какво беше... простете ми за бедния речник... има в двигателя някаква машинка, моторче, уред, печка :)))) или както там се нарича, която проверява дали оборотите са ок. Нещо в тази машинка не работи коректно и трябва да се смени, беше нещо евтино, но му забравих името. Все пак след проверката лампичката не светна отново, ще видим следващите дни дали гадта пак ще се появи.

 

Поздравявам всички, които се занимават професионално с автомобили и знаят много за тях - от терминология до практика. Адски ви уважавам и се надявам да ми простите аматьорщината :)))))

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Днес свързахме колата с компютър, видяхме какъв е проблемът. Обясниха ми го много подробно, нещо твърде сложно за индианската ми същност и съответно аз вече го забравих и затова няма да ви го кажа. Но... няма проблем да се кара колата дълги години напред и до Афганистан и обратно.

 

Сега ще се опитам да си спомня какво беше... простете ми за бедния речник... има в двигателя някаква машинка, моторче, уред, печка :)))) или както там се нарича, която проверява дали оборотите са ок. Нещо в тази машинка не работи коректно и трябва да се смени, беше нещо евтино, но му забравих името. Все пак след проверката лампичката не светна отново, ще видим следващите дни дали гадта пак ще се появи.

 

Поздравявам всички, които се занимават професионално с автомобили и знаят много за тях - от терминология до практика. Адски ви уважавам и се надявам да ми простите аматьорщината :)))))

......... :D :D Звучи, все едно индианец се опитва да каже "добър ден " на бг....... :D

Има моторче на пр. ход, което управлява оборотите на мотора, има Idle position ,има и TPS и всички те служат за оборотите.......освен това нито едно от тези неща не са чак толкова евтини........

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, това ли е въпросната букса? http://media.snimka.bg/s1/3126/032495929.jpg?r=0

 

http://media.snimka.bg/s1/3126/032495930.jpg?r=0

 

Ако е, кои са 1 ви и 4 ти пин?

Редактирано от danail_3
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, това ли е въпросната букса? .....

 

Ако е, кои са 1 ви и 4 ти пин?

http://www.mitsubishibg.com/forum/index.php?showtopic=23333

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

1 ви пин на моята букса е празен. Та резултат от кламера нямаше, някакви идеи?

 

Сега като се загледах в схемата и картинката под нея в горецитираната тема и там на пин 1 - няма никой?

Редактирано от danail_3
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

......... :D :D Звучи, все едно индианец се опитва да каже "добър ден " на бг....... :D

Има моторче на пр. ход, което управлява оборотите на мотора, има Idle position ,има и TPS и всички те служат за оборотите.......освен това нито едно от тези неща не са чак толкова евтини........

 

Можеш ли да ми кажеш примерни цени?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Можеш ли да ми кажеш примерни цени?

........ами ....МПХ е от 200 до 600 и малко лв......зависи как го намериш.........ТПС-а е от 180 до 300 и нещо, пак зависи как го намериш .........в Ибей има доста, и там е значително по тънко, но пък не знаеш какво ще ти пратят.......за втора ръка може да се намерят на от половината до 4 пъти по малка цена , но пък не е ясно дали работят.......

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Макар и да не мога да го обясня добре, днес извадихме някаква малка част на двигателя (може би е една от тези, за които говориш), която беше много изцапана и много чувствителна на зацапване, поради, което светва лампичката. Изчистихме я, платих труда на пичагата Сашо и ми беше съобщено, че проблемът е решен. :D

 

Паралелно клаксонът ми заработи и вече ще мога да свиря на пешеходците, които се хвърлят отпред, както и на всички маршрутки, които отнемат предимство.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...