staki Публикувано 8 януари 2014 Сподели Публикувано 8 януари 2014 (редакция) Днес направих теста с мойто комби, но само до 120 щото имаше КАТ.80-120 на V-та - 12 секунди по часовника на таблото /миганията/.Не знам кой какво очаква, но мен ме устройва напълно.Колега това време по нанадолнище ли е къде си го зъсякъл... :mitsu-smiley: Редактирано 8 януари 2014 от staki Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TASSO Публикувано 8 януари 2014 Сподели Публикувано 8 януари 2014 Колега това време по нанадолнище ли е къде си го зъсякал... :mitsu-smiley: Значи и моето време, което дадох по-горе трябва да е по нанадолнище Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SLX Публикувано 8 януари 2014 Сподели Публикувано 8 януари 2014 Значи и моето време, което дадох по-горе трябва да е по нанадолнище Клипове давайте. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
макс62 Публикувано 8 януари 2014 Автор Сподели Публикувано 8 януари 2014 На мен ми изглежда нормално, до 120 става въпрос. Освен това идеята е не да си мерим пи......те, а ако някой има значително отклонение от масовото време да погледне двигател, съединител, спирачки. 1 Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nikovas Публикувано 8 януари 2014 Сподели Публикувано 8 януари 2014 Ето и моите времена измерени няколко пъти и всеки път са с различни стойности :Най-доброто време което направих е с натиснат до край педала на газта :от 80 до 120 - 12,97 сек.от 80 до 130 - 14,54 сек.другите времена са следните :от 80 до 120 - 14,42 сек./14,58 сек.от 80 до 130 - 16,19 сек./16,37 сек.От времената постигнати от мен заключвам че моят автомобил доускорява :от 80 до 120 за 13,95 сек. (средно време )от 80 до 130 за 15,70 сек. (средно време ) Автомобилът е с допълнително тегло (пълен резервоар 64л и 105 кг шофьор :icon_blush: :D ) и сравнително мека предна дясна гума :icon_doh: .Гориво е дизел от 80% от Темпо и 20% от Газпром . П.С.: Не знаех че вече в условието на темата влизат и видео клипове. :D Това са резултатите който показа,от сега казвам че не смятам с никой да се меря.Не смятам за необходимо да правя и видео( смятам за доста рисково при 130 км/ч да си отвлича човек вниманието ).Който не вярва да заповяда на място, хем ще пием по биричка ,хем и тест ще направим . Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
макс62 Публикувано 8 януари 2014 Автор Сподели Публикувано 8 януари 2014 nikovas,колата ти определено е по-добра от моята. С 35 шофиорски (нямам ер малък)кила повече си постигнал 1-2 секунди по-малко. Значи може да се каже, че нормалното време за 80 - 130 на пета е 15 - 17 секунди. Някой да не е съгласен? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Krasko Публикувано 8 януари 2014 Сподели Публикувано 8 януари 2014 Колега това време по нанадолнище ли е къде си го зъсякъл... :mitsu-smiley:Не е по нанадолнище.По пътя от Враца за Мездра покрай с. Руска бяля преди Моравица където е равно.Бях със зимните гуми които са 80% профил и са по-високи.Като сложа летните напролет ще го засека пак с хронометър, мисля, че ще свали още с летните гуми.Двигателя ми е перфектен, на около 220х. истински /не по килиметраж, джамбазина ми е приятел и ми каза колко го е "врътнал"/ пали при всякакви темеператури и на -26 с лекота и "яде баирите на хляб".Както казах вървенето на печката ме устройва отвсякъде, а дали някой вярва или не - не е мой проблем :icon_angel: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TASSO Публикувано 8 януари 2014 Сподели Публикувано 8 януари 2014 Това го заснех одеве като се прибирах.. малко е тъмно, но с 1 ръка да държа волана и телефона ми дойде зорно, защото и пътя не беше много добър. Трябва да опитам и с друга нафта, че сега имам леки съмнения. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zexer Публикувано 9 януари 2014 Сподели Публикувано 9 януари 2014 0-100км/ч - ~12сек.0-130км/ч - ~20сек. Трябваше да снимаш и 80-120(130) на 5та Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TASSO Публикувано 9 януари 2014 Сподели Публикувано 9 януари 2014 0-100км/ч - ~12сек.0-130км/ч - ~20сек. Трябваше да снимаш и 80-120(130) на 5та И това ще снимам някой ден, но по тъмно виж как едвам се вижда. А аз предимно така карам освен сутрин, но тогава има доста движение. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TASSO Публикувано 9 януари 2014 Сподели Публикувано 9 януари 2014 Ето и 80-130 на 5-та, имаше дупки и малко шафа записа освен, че е тъмен.. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 10 януари 2014 Сподели Публикувано 10 януари 2014 Ето и 80-130 на 5-та, Това не е вярно, сменил си скоростната кутия, само и само да даваш такива времена ..:lol: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Krasko Публикувано 10 януари 2014 Сподели Публикувано 10 януари 2014 Това не е вярно, сменил си скоростната кутия, само и само да даваш такива времена ..:lol: Що бе Марине? 12 секунди до 120, точно колкото при мен :icon_clap: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Andy Van Der Drift Публикувано 10 януари 2014 Сподели Публикувано 10 януари 2014 Забелязвам едно важно нещо - скоростта и оборотомерът съответстват на тези при моя галант (на 80 - 2000; 90 - 2200 ... 130 - 3200). Къде е по-"дългата" V-та при дизела питам аз :rolleyes: При всички с дизели ли е така? Ако отговорът е Да, значи Tasso право дума, че оборотомерът отива в червеното дори на V-та - нещо, което при V6 няма как да стане поради липса на достатъчно мощност. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TASSO Публикувано 10 януари 2014 Сподели Публикувано 10 януари 2014 Забелязвам едно важно нещо - скоростта и оборотомерът съответстват на тези при моя галант (на 80 - 2000; 90 - 2200 ... 130 - 3200). Къде е по-"дългата" V-та при дизела питам аз :rolleyes: При всички с дизели ли е така? Ако отговорът е Да, значи Tasso право дума, че оборотомерът отива в червеното дори на V-та - нещо, което при V6 няма как да стане поради липса на достатъчно мощност. Преди няколко седмици пробва пак, на 200 бях съвсем малко преди червеното. Като сега съм с 14-ки 185/70 Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Krasko Публикувано 10 януари 2014 Сподели Публикувано 10 януари 2014 Забелязвам едно важно нещо - скоростта и оборотомерът съответстват на тези при моя галант (на 80 - 2000; 90 - 2200 ... 130 - 3200). Къде е по-"дългата" V-та при дизела питам аз :rolleyes: При всички с дизели ли е така? Ако отговорът е Да, значи Tasso право дума, че оборотомерът отива в червеното дори на V-та - нещо, което при V6 няма как да стане поради липса на достатъчно мощност. Колко пъти пиша.При дизела 80 км/ч са около 1700 об/м.На 2000 об. е с около 95 км/ч.На 3000 оборота е с около 145 км/ч.Те ти по-дълга пета.Ако отвориш мануалите ще видиш, че на дизела само V-та се различава. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Andy Van Der Drift Публикувано 10 януари 2014 Сподели Публикувано 10 януари 2014 (редакция) Аз пък ти казвам че моето табло отчита ~ същите показатели. Погледни видеото на Tasso и дай стоп кадър докато е на 80 и виж къде е оборотомера. Не е на 1700 в никакъв случай.Да де, чел съм мануала в тази му част ... ама гледането на уредите показва друго и затова попитах.Гумите му в момента са 185/70 14 цола при фабричен размер 195/60 15 цола. Обиколката на гумата и в двата варианта е еднаква. При мен обаче гумите са с 33 милиметра по-големи от неговите, което не знам с колко увеличава обиколката. Мързи ме да сметна. Добре, смятам: 193,20 см при него и 203,57 см при мен. По толкова см изминават гумите ни на всеки оборот...... което пък означава че за изминаване на 1 километър неговите колела се завъртат 517,6 пъти, а моите - 491,23 пъти. Бая разлика :icon_doh: ха, а това от своя страна означава че моят километраж ме лъже с 5,094 км на всеки сто километра. Ооо, трябва да си преизчислявам разхода. Редактирано 10 януари 2014 от Andy Van Der Drift Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 10 януари 2014 Сподели Публикувано 10 януари 2014 Що бе Марине? 12 секунди до 120, точно колкото при мен :icon_clap: Колко пъти пиша.При дизела 80 км/ч са около 1700 об/м.На 2000 об. е с около 95 км/ч.На 3000 оборота е с около 145 км/ч.Те ти по-дълга пета.Ако отвориш мануалите ще видиш, че на дизела само V-та се различава.Е точно заради тебе беше тази конспирация към Виктор ..А изгледай му пак клипа и виж с колко оборота е при 80 км./ч. и с колко е при 120 км./ч., на 80 е с 2000, на 120 с 3000 оборота, виж сега и твоите показания и сравнявай ..Той дизеловия галант ако държеше с 3000 оборота 145 км/ч. аз нямаше да карам друга дизелова кола, защото при 90 км. щеше да е на 1700- 1800 оборота и щеше да гори не повече от 5/100 нафта .. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Krasko Публикувано 10 януари 2014 Сподели Публикувано 10 януари 2014 Е точно заради тебе беше тази конспирация към Виктор ..А изгледай му пак клипа и виж с колко оборота е при 80 км./ч. и с колко е при 120 км./ч., на 80 е с 2000, на 120 с 3000 оборота, виж сега и твоите показания и сравнявай ..Той дизеловия галант ако държеше с 3000 оборота 145 км/ч. аз нямаше да карам друга дизелова кола, защото при 90 км. щеше да е на 1700- 1800 оборота и щеше да гори не повече от 5/100 нафта .. Прав си за оборотомера на Виктор.Остава моя да не е верен /или неговия/Но за МОИТЕ показания обороти/км съм 100% сигурен в това което виждам Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SLX Публикувано 10 януари 2014 Сподели Публикувано 10 януари 2014 Прав си за оборотомера на Виктор.Остава моя да не е верен /или неговия/Но за МОИТЕ показания обороти/км съм 100% сигурен в това което виждам Гумите какъв размер са? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Krasko Публикувано 10 януари 2014 Сподели Публикувано 10 януари 2014 (редакция) Гумите какъв размер са? В момента съм със зимни 175/80/14 предни, но и с летните 195/65/15 положението е същото.Скоростомера нали е хванат за скоростната кутия, от гумите ще ти даде разлика в скороста по уреда и реалната по *GPS*, а обороти и скоростомер са си "вързани". П.П. Когато я купих беше с едни малки Пирели 185/60/15 и с тях много дърпаше. Ако бях мерил тогава сигурно 80-120 /по километраж/ щеше да ги прави за 10-11 сек. максимум.Сега няма да обяснявам, че всеки водач с усет си знае как му върви колата с различните размери гуми :D Редактирано 10 януари 2014 от Krasko Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 10 януари 2014 Сподели Публикувано 10 януари 2014 Прав си за оборотомера на Виктор.Остава моя да не е верен /или неговия/Но за МОИТЕ показания обороти/км съм 100% сигурен в това което виждамПо скоро твоят не е верен и то доста, както казах и по горе, ако твоят беше верен и аз щях да карам дизелов Галант, но точно за това го махнах, не ме кефи комбинацията мотор- скорости .. Гумите какъв размер са?В случая няма никакво значение, според размера на гумите разликата ще е в километрите и секундите, оборотите не се мерят на външния диаметър на гумите .. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Andy Van Der Drift Публикувано 10 януари 2014 Сподели Публикувано 10 януари 2014 (редакция) Това е някакво обяснение за ... тази станала и на мен любима дума ... жизнеността на дизеловия галант. За сравнение Голф ІІІ 1.9тди (1Z) при 2000 оборота е със 100 км/ч. Предавката е от значение, както стана ясно след толкова run-ове. Не съм много сигурен за 5-те кила нафта. Може да пробвате с гуми като моите как ще се отрази на разхода. Не вярвам да падне надолу, но се надявам да ме опровергае някой. Според мен е възможно само ако максималната скорост бива ограничена от достигане на максималните обороти (демек да има вътък за ощИ). А това силно ме съмнява.Както и да е. Мицубишито със същата мощност (90 коня) развива същите километри максимална скорост. Нека се върти повече от другите - не му пречи. Редактирано 10 януари 2014 от Andy Van Der Drift Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 11 януари 2014 Сподели Публикувано 11 януари 2014 . Мицубишито със същата мощност (90 коня) развива същите километри максимална скорост. Нека се върти повече от другите - не му пречи.То никой не е казал, че му пречи, просто лапа повече гориво от необходимото .. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Krasko Публикувано 11 януари 2014 Сподели Публикувано 11 януари 2014 По скоро твоят не е верен и то доста, както казах и по горе, ако твоят беше верен и аз щях да карам дизелов Галант, но точно за това го махнах, не ме кефи комбинацията мотор- скорости .. Това ме заинтересува, неверен оборотомер /или скоростна кутия/.Днес замерих скорост на 2000 оборота на различните предавки.на І-ва - 28 км/чна ІІ-ра - 42 км/чНа ІІІ-та- 55 км/чна ІV-та - 70 км/ч В понеделник ще пробвам на 4000 оборота дали ще умножи х2 скоростта.Ако я умножи, значи оборотомера ми е верен.Празен ход показва около 800 оборота Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.