Премини към съдържание

Доускорение дизел 90 коня


макс62

Препоръчано мнение

Днес направих теста с мойто комби, но само до 120 щото имаше КАТ.

80-120 на V-та - 12 секунди по часовника на таблото /миганията/.

Не знам кой какво очаква, но мен ме устройва напълно.

Колега това време по нанадолнище ли е къде си го зъсякъл... :mitsu-smiley:

Редактирано от staki
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колега това време по нанадолнище ли е къде си го зъсякал... :mitsu-smiley:

 

Значи и моето време, което дадох по-горе трябва да е по нанадолнище :yes3:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

На мен ми изглежда нормално, до 120 става въпрос. Освен това идеята е не да си мерим пи......те, а ако някой има значително отклонение от масовото време да погледне двигател, съединител, спирачки.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ето и моите времена измерени няколко пъти и всеки път са с различни стойности :

Най-доброто време което направих е с натиснат до край педала на газта :

от 80 до 120 - 12,97 сек.

от 80 до 130 - 14,54 сек.

другите времена са следните :

от 80 до 120 - 14,42 сек./14,58 сек.

от 80 до 130 - 16,19 сек./16,37 сек.

От времената постигнати от мен заключвам че моят автомобил доускорява :

от 80 до 120 за 13,95 сек. (средно време )

от 80 до 130 за 15,70 сек. (средно време )

 

Автомобилът е с допълнително тегло (пълен резервоар 64л и 105 кг шофьор :icon_blush: :D ) и сравнително мека предна дясна гума :icon_doh: .

Гориво е дизел от 80% от Темпо и 20% от Газпром .

 

П.С.: Не знаех че вече в условието на темата влизат и видео клипове. :D

Това са резултатите който показа,от сега казвам че не смятам с никой да се меря.Не смятам за необходимо да правя и видео( смятам за доста рисково при 130 км/ч да си отвлича човек вниманието ).Който не вярва да заповяда на място, хем ще пием по биричка ,хем и тест ще направим .

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

nikovas,колата ти определено е по-добра от моята. С 35 шофиорски (нямам ер малък)кила повече си постигнал 1-2 секунди по-малко. Значи може да се каже, че нормалното време за 80 - 130 на пета е 15 - 17 секунди. Някой да не е съгласен?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колега това време по нанадолнище ли е къде си го зъсякъл... :mitsu-smiley:

Не е по нанадолнище.

По пътя от Враца за Мездра покрай с. Руска бяля преди Моравица където е равно.

Бях със зимните гуми които са 80% профил и са по-високи.

Като сложа летните напролет ще го засека пак с хронометър, мисля, че ще свали още с летните гуми.

Двигателя ми е перфектен, на около 220х. истински /не по килиметраж, джамбазина ми е приятел и ми каза колко го е "врътнал"/ пали при всякакви темеператури и на -26 с лекота и "яде баирите на хляб".

Както казах вървенето на печката ме устройва отвсякъде, а дали някой вярва или не - не е мой проблем :icon_angel:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Това го заснех одеве като се прибирах.. малко е тъмно, но с 1 ръка да държа волана и телефона ми дойде зорно, защото и пътя не беше много добър. Трябва да опитам и с друга нафта, че сега имам леки съмнения.

 

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

0-100км/ч - ~12сек.

0-130км/ч - ~20сек.

 

Трябваше да снимаш и 80-120(130) на 5та :)

 

И това ще снимам някой ден, но по тъмно виж как едвам се вижда. А аз предимно така карам освен сутрин, но тогава има доста движение.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ето и 80-130 на 5-та,

Това не е вярно, сменил си скоростната кутия, само и само да даваш такива времена ..:lol:
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Това не е вярно, сменил си скоростната кутия, само и само да даваш такива времена ..:lol:

 

Що бе Марине? 12 секунди до 120, точно колкото при мен :icon_clap:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Забелязвам едно важно нещо - скоростта и оборотомерът съответстват на тези при моя галант (на 80 - 2000; 90 - 2200 ... 130 - 3200). Къде е по-"дългата" V-та при дизела питам аз :rolleyes: При всички с дизели ли е така? Ако отговорът е Да, значи Tasso право дума, че оборотомерът отива в червеното дори на V-та - нещо, което при V6 няма как да стане поради липса на достатъчно мощност.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Забелязвам едно важно нещо - скоростта и оборотомерът съответстват на тези при моя галант (на 80 - 2000; 90 - 2200 ... 130 - 3200). Къде е по-"дългата" V-та при дизела питам аз :rolleyes: При всички с дизели ли е така? Ако отговорът е Да, значи Tasso право дума, че оборотомерът отива в червеното дори на V-та - нещо, което при V6 няма как да стане поради липса на достатъчно мощност.

 

Преди няколко седмици пробва пак, на 200 бях съвсем малко преди червеното. Като сега съм с 14-ки 185/70

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Забелязвам едно важно нещо - скоростта и оборотомерът съответстват на тези при моя галант (на 80 - 2000; 90 - 2200 ... 130 - 3200). Къде е по-"дългата" V-та при дизела питам аз :rolleyes: При всички с дизели ли е така? Ако отговорът е Да, значи Tasso право дума, че оборотомерът отива в червеното дори на V-та - нещо, което при V6 няма как да стане поради липса на достатъчно мощност.

 

Колко пъти пиша.

При дизела 80 км/ч са около 1700 об/м.

На 2000 об. е с около 95 км/ч.На 3000 оборота е с около 145 км/ч.

Те ти по-дълга пета.

Ако отвориш мануалите ще видиш, че на дизела само V-та се различава.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Аз пък ти казвам че моето табло отчита ~ същите показатели. Погледни видеото на Tasso и дай стоп кадър докато е на 80 и виж къде е оборотомера. Не е на 1700 в никакъв случай.

Да де, чел съм мануала в тази му част ... ама гледането на уредите показва друго и затова попитах.

Гумите му в момента са 185/70 14 цола при фабричен размер 195/60 15 цола. Обиколката на гумата и в двата варианта е еднаква. При мен обаче гумите са с 33 милиметра по-големи от неговите, което не знам с колко увеличава обиколката. Мързи ме да сметна.

 

Добре, смятам:

193,20 см при него и 203,57 см при мен. По толкова см изминават гумите ни на всеки оборот.

..... което пък означава че за изминаване на 1 километър неговите колела се завъртат 517,6 пъти, а моите - 491,23 пъти. Бая разлика :icon_doh:

 

ха, а това от своя страна означава че моят километраж ме лъже с 5,094 км на всеки сто километра. Ооо, трябва да си преизчислявам разхода.

Редактирано от Andy Van Der Drift
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Що бе Марине? 12 секунди до 120, точно колкото при мен :icon_clap:

 

 

Колко пъти пиша.

При дизела 80 км/ч са около 1700 об/м.

На 2000 об. е с около 95 км/ч.На 3000 оборота е с около 145 км/ч.

Те ти по-дълга пета.

Ако отвориш мануалите ще видиш, че на дизела само V-та се различава.

Е точно заради тебе беше тази конспирация към Виктор ..:)

А изгледай му пак клипа и виж с колко оборота е при 80 км./ч. и с колко е при 120 км./ч., на 80 е с 2000, на 120 с 3000 оборота, виж сега и твоите показания и сравнявай ..

Той дизеловия галант ако държеше с 3000 оборота 145 км/ч. аз нямаше да карам друга дизелова кола, защото при 90 км. щеше да е на 1700- 1800 оборота и щеше да гори не повече от 5/100 нафта ..:)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Е точно заради тебе беше тази конспирация към Виктор ..:)

А изгледай му пак клипа и виж с колко оборота е при 80 км./ч. и с колко е при 120 км./ч., на 80 е с 2000, на 120 с 3000 оборота, виж сега и твоите показания и сравнявай ..

Той дизеловия галант ако държеше с 3000 оборота 145 км/ч. аз нямаше да карам друга дизелова кола, защото при 90 км. щеше да е на 1700- 1800 оборота и щеше да гори не повече от 5/100 нафта ..:)

 

Прав си за оборотомера на Виктор.

Остава моя да не е верен /или неговия/

Но за МОИТЕ показания обороти/км съм 100% сигурен в това което виждам

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Прав си за оборотомера на Виктор.

Остава моя да не е верен /или неговия/

Но за МОИТЕ показания обороти/км съм 100% сигурен в това което виждам

 

Гумите какъв размер са?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Гумите какъв размер са?

 

В момента съм със зимни 175/80/14 предни, но и с летните 195/65/15 положението е същото.

Скоростомера нали е хванат за скоростната кутия, от гумите ще ти даде разлика в скороста по уреда и реалната по *GPS*, а обороти и скоростомер са си "вързани".

 

П.П. Когато я купих беше с едни малки Пирели 185/60/15 и с тях много дърпаше. Ако бях мерил тогава сигурно 80-120 /по километраж/ щеше да ги прави за 10-11 сек. максимум.

Сега няма да обяснявам, че всеки водач с усет си знае как му върви колата с различните размери гуми :D

Редактирано от Krasko
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Прав си за оборотомера на Виктор.

Остава моя да не е верен /или неговия/

Но за МОИТЕ показания обороти/км съм 100% сигурен в това което виждам

По скоро твоят не е верен и то доста, :) както казах и по горе, ако твоят беше верен и аз щях да карам дизелов Галант, но точно за това го махнах, не ме кефи комбинацията мотор- скорости ..

 

 

Гумите какъв размер са?

В случая няма никакво значение, според размера на гумите разликата ще е в километрите и секундите, оборотите не се мерят на външния диаметър на гумите ..:)
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Това е някакво обяснение за ... тази станала и на мен любима дума ... жизнеността :) на дизеловия галант. За сравнение Голф ІІІ 1.9тди (1Z) при 2000 оборота е със 100 км/ч. Предавката е от значение, както стана ясно след толкова run-ове.

Не съм много сигурен за 5-те кила нафта. Може да пробвате с гуми като моите как ще се отрази на разхода. Не вярвам да падне надолу, но се надявам да ме опровергае някой. Според мен е възможно само ако максималната скорост бива ограничена от достигане на максималните обороти (демек да има вътък за ощИ). А това силно ме съмнява.

Както и да е. Мицубишито със същата мощност (90 коня) развива същите километри максимална скорост. Нека се върти повече от другите - не му пречи.

Редактирано от Andy Van Der Drift
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

. Мицубишито със същата мощност (90 коня) развива същите километри максимална скорост. Нека се върти повече от другите - не му пречи.

То никой не е казал, че му пречи, просто лапа повече гориво от необходимото ..:)
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

По скоро твоят не е верен и то доста, :) както казах и по горе, ако твоят беше верен и аз щях да карам дизелов Галант, но точно за това го махнах, не ме кефи комбинацията мотор- скорости ..

 

 

Това ме заинтересува, неверен оборотомер /или скоростна кутия/.

Днес замерих скорост на 2000 оборота на различните предавки.

на І-ва - 28 км/ч

на ІІ-ра - 42 км/ч

На ІІІ-та- 55 км/ч

на ІV-та - 70 км/ч

 

В понеделник ще пробвам на 4000 оборота дали ще умножи х2 скоростта.

Ако я умножи, значи оборотомера ми е верен.

Празен ход показва около 800 оборота

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...