Премини към съдържание

Бихте ли споделили информация за този Lancer


Capt.Fisher

Препоръчано мнение

Здравейте колеги,

 

Тъкмо продадох Аутлендера и синът ми реши да ме върне в клуба на Мицубиши :icon_clap:

Харесал си е този Лансер ЛАНСЕР.

Има ли тук хора които го познават, в идеалния случай и бившият собственик? Някой може ли да сподели добри или лоши подробности за колата?

По инфо от БС няма данни за удар, обслужвана е при тях редовно, и "кой знае защо" в историята и има смяна на турбо и ЕГР (май), гаранционно.

 

ВИН кодът му е JMBSJCY8A8U002769

Ако някой умее да гадае по тези цифри също ще бъда благодарен.

 

Планирам в сряда да го посетя за инспокция, та много ми се иска да отида подготвен.

 

Благодаря на отзовалите се предварително!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Не е "кой знае защо", на други колеги с дизел също им замина турбото. :-)

 

Което в твоя случай е добре, тъй като Лансера вече е минал през този скъп ремонт.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

И ако няма да правиш като Lix, може и автомат да е! :icon_thumbup:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колата е на 117к, точно преди смяна на агренаж. Друго от консуматививите, което може да е заминало са предните дискове.

Само да ги имаш евентуално впредвид ако се коментира цената.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

И да ти е ясно, трябват едни около 1000лв да си махнеш DPF-а :).

 

И едни 1000 лв. за смяна на ангренаж. Ако ще си купуваш двигател на фолксваген с емблема на мицубиши, защо не си купиш направо фолксваген.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Не е 1000лв ангренажа+водната помпа, по-малко е. Както винаги оставям Пламен да си обяви цената.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за съветите.

 

Ангренажа е ясен..

Очаквам оферта и за дискове предни, там също е ясно.

ФАПа... Патих от това с едно Пежо 406 ... Самото оправяне беше лесно, зор бяха патилата по откриване на проблема и вземане на решение. Четох одисеята на колегата Рангел - сякаш от мен е писана ;-)

Въпроса ми е - може ли с компа на БС да се провери какво е състоянието на ФАПа? Четох нещо за някакви проценти... Щото мисля да я погледна, а БС е нализо.

И за какви други съществени проблеми да гледам? Не говоря за драскотини и изгорели крушки

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Вместо да се занимаваш с DPF-a, да сменяш ангренажен ремък, да стискаш палци за турбината и да се молиш на EGR-a, ходи и си купи бензинка. Да не говорим, че принципно са по-евтини, пък може и да намериш някоя американка с 2.0 или 2.4 мотор.

Това ти го казва човек, който има бензинов Лансер турбо, купи си дизеляк за семейна кола с идеята да е по-евтино горивото (защото не искам газ) и в следствие на това никога повече няма да си купи дизел.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря ти Миро за благата вест!

Една грижа по-малко, и то каква!

Ангренажът си е консуматив, рано или късно идва. Ако не е ангренаж - верига ще е, както отбеляза другия колега.

Турбото и ЕГР-а са сменени, това може би е добре. Интересно каква е била причината за смяната им, но това може би никога няма да разбера.

А съединител... да пази господ... На Аутлендера (2.2 дизел 2009) смених съединител на 42000... И отказаха да го минат по гаранция естествено. Беше си цифра

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Приятел :),

 

хич не ги слушай Ликса и Васил. Двамата карат бензинови Лансъри. Ликса и турбо му сложи :), с тоя разход не става за ежедневна кола. До колкото си спомням след много хвалене Васил също сложи газ :), така че смело към дизела. 105 000 км го карам. Колко пари съм спестил от гориво не искаш да ти смятам. Да, дисковете са проблемни, не само на дизела, а и на бензина. Турбото е ясно, ремонтирал съм една дюза при Пламен съвсем скоро нещо около 400лв беше. Колата е перфектна от към експлоатация. Върви повече от бензина и харчи в пъти по-малко. Да има по-скъпа поддръжка, но да се надяваме, че няма да ти се налагат ремонти.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Готово! Мой е!

Тоест на сина ми ...

 

Машинката изглежда читаво и не му мислих много

 

Весели празници на всички и благодаря за съветите, не бяха без значение!!

 

Да живеят форумите!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Да си го ползва със здраве!

Една препоръка, сменяйте маслото в двигателя на 10000км и използвай само качествени масла и филтри.

 

Благодаря!

Можеш ли по конкретно? какви масла препоръчваш и какви филтри?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Честито и от мен, със здраве да си го кара момчето дълго и безаварийно !http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/good.gif

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...