Премини към съдържание

Конденз по стъклата


bacard1

Препоръчано мнение

Здравейте,след като не успях да се справя с проблема,реших да го споделя с Вас и да търся решението му.След като застудя/около -3,-5 гр./започна да ми се появява конденз по всички стъкла в купето,реших,че клапата за външен въздух не работи,но след като проверих се оказа,че с нея всичко е наред.Лятото сменях филтрите на климатика,всъщност това съм правил различно от миналата зима и сега имам проблем.Въпросът ми е необходимо ли е да сменя филтрите и ще режа ли проблема или той е някъде другаде.Моля за помощ,че трудно се кара така.Благодаря предварително.Що се отнася до търсачката,многократно съм я ползвал,но резултатите са никакви.Автомобилът е спейс стар-1,3 бензин,2000 г.

Редактирано от bacard1
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте,след като не успях да се справя с проблема,реших да го споделя с Вас и да търся решението му.След като застудя/около -3,-5 гр./започна да ми се появява конденз по всички стъкла в купето,реших,че клапата за външен въздух не работи,но след като проверих се оказа,че с нея всичко е наред.Лятото сменях филтрите на климатика,всъщност това съм правил различно от миналата зима и сега имам проблем.Въпросът ми е необходимо ли е да сменя филтрите и ще режа ли проблема или той е някъде другаде.Моля за помощ,че трудно се кара така.Благодаря предварително.Що се отнася до търсачката,многократно съм я ползвал,но резултатите са никакви.Автомобилът е спейс стар-1,3 бензин,2000 г.

Ако не топли добре - Радиаторче на парното за смяна.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Възможно е от копчето за въртене на въздуха в купето ако е включено

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Конденза най-често се дължи на влага в купето, провери си мокета по цялата дължина на колата да не е влажен, както и багажника. Много често като се поставя аларма и не оплътняват хубаво кабелите които влизат в купето и от там прониква влага. Мен тази зима един единствен път останах шокиран след като си карам колата се е стоплила пуснал съм да духа на стъклото и си спирам най-доволно. След 2 часа се качвам и предния джам все едно съм го пръскал със водоструйка... така и не разбрах защо се беше получило така и повече не е ставало... пък не е като да я карам от скоро колата и да правя различно всеки път... Провери за влага е моя съвет! Поздрави :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Пускай климатика от време на време

Пусках,го но няма никаква разлика-конденза го има.Днес отворих отзад,в ляво и дясно/двете решетки/за изход на въздух.Там има гумени клапи,пред лявата имаше кабел с гумена изолация,която доста пре

еше на циркулацията.Другата клапа беше откачена от корпуса.Оправих за сега нещата,но засега.Ще покарам и ще пиша за резултата.Благодаря за мненията на Всички колеги.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Конденза най-често се дължи на влага в купето, провери си мокета по цялата дължина на колата да не е влажен, както и багажника. Много често като се поставя аларма и не оплътняват хубаво кабелите които влизат в купето и от там прониква влага. Мен тази зима един единствен път останах шокиран след като си карам колата се е стоплила пуснал съм да духа на стъклото и си спирам най-доволно. След 2 часа се качвам и предния джам все едно съм го пръскал със водоструйка... така и не разбрах защо се беше получило така и повече не е ставало... пък не е като да я карам от скоро колата и да правя различно всеки път... Провери за влага е моя съвет! Поздрави :)

Проверих за влага,абсолютно навсякъде сухо,сиптомите водят към лоша вентилация,но вече писах за направеното днес и след тестване ще пиша.Благодаря за съвета.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Зимно време влагата в купето е нещо нормално. Обикновено влага се вкарва от мокри дрехи и обувки. Понякога има и сняг, който се топи по стелките или на седалките. Случва се да има повредени уплътнения които пущат вода или както писаха преди мен отворени технологични отвори, а даже и дупки в пода през които влиза вода. Решение за гумените стелки и снегът е да се слага "рекламни вестници" върху стелките за да попиват водата и в последствие да се изхвърлят редовно. За намирането и отстраняването на течове е ясно, но във всички случаи борбата с конденза е по един начин, загряване на въздуха в купето максимално, за да се и изпари водата и след това продухване с вентилацията, за да се изхвърли влагата навън.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте,след като не успях да се справя с проблема,реших да го споделя с Вас и да търся решението му.След като застудя/около -3,-5 гр./започна да ми се появява конденз по всички стъкла в купето,реших,че клапата за външен въздух не работи,но след като проверих се оказа,че с нея всичко е наред.Лятото сменях филтрите на климатика,всъщност това съм правил различно от миналата зима и сега имам проблем.Въпросът ми е необходимо ли е да сменя филтрите и ще режа ли проблема или той е някъде другаде.Моля за помощ,че трудно се кара така.Благодаря предварително.Що се отнася до търсачката,многократно съм я ползвал,но резултатите са никакви.Автомобилът е спейс стар-1,3 бензин,2000 г.

Колеги,проблема остава,по-скоро запотяването от страната на шофьора,там е в по-вече.Това което направих е:махнах филтърната част на филтриращите елементи,проверих клапата която променя посоката на въздуха,но проблема остана-в ляво /шофьорската част/обдухването е по-слабо.През страничния въздуховод прокарвах твърд шлаух,но явно е проблема в насочващата клапа към предния прозорец.След поредната интервенция/днес/не съм тествал.Ще пиша какво се получи.

Редактирано от bacard1
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Tо, май духането и топленето на нашите японки не им е силна страна :icon_crying:

 

Всякакви анамалии ги отдавам на техническото състояние на колата. Аз съм очарован от парното, като се има в предвид от какво слезнах.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Всякакви анамалии ги отдавам на техническото състояние на колата. Аз съм очарован от парното, като се има в предвид от какво слезнах.

Парното си топли като камина, но когато ти е изпотено предното стъкло коя страна първо ти се избистря твоята или на пасажера?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Парното си топли като камина, но когато ти е изпотено предното стъкло коя страна първо ти се избистря твоята или на пасажера?

 

Не съм обръщал внимание. Но през миналите дни наистина се изпотяваше предното стъкло (когато валеше вечерта). Аз карам колата в едната посока 7 км и чакам с нетърпение да почне да духа топло. С чист парцал забърсвах изпотеното стъко в шофьорската половина (не съм го обдухвал със студен въздух). Но ще направя последното и ще пиша как е при мен.

Поздрави

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

При мен парното работи доста прилично, но първоначалното загряване спрямо други коли е малко по-бавно. За конденза освен проветряване, друго едва ли ще помогне, провери и за теч от стъклата.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

При мен парното работи доста прилично, но първоначалното загряване спрямо други коли е малко по-бавно. За конденза освен проветряване, друго едва ли ще помогне, провери и за теч от стъклата.

Колега,не знам с кои автомобили визираш,но толкова бързо топлене,аз не съм имал.Найстина ако ти топли бавно провери термостата,що се отнася до горното мнение,че конденза по стъклата е проблем от техническото състояние-съгласен съм,но това не се отнася до моя тъй като добре го познавам технически.Пропуснах-течове нямам от никъде. Редактирано от bacard1
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 3 седмици ...

Колега,не знам с кои автомобили визираш,но толкова бързо топлене,аз не съм имал.Найстина ако ти топли бавно провери термостата,що се отнася до горното мнение,че конденза по стъклата е проблем от техническото състояние-съгласен съм,но това не се отнася до моя тъй като добре го познавам технически.Пропуснах-течове нямам от никъде.

Здравейте,след доста лутания,в крайна сметка след смяна на филтъра на климатика,нещата се оправиха.Мина време около седмица каране и всичко се оправи,явно филтъра си свърши работата.Пиша да се знае,че и такъв вариант е възможен.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте,след доста лутания,в крайна сметка след смяна на филтъра на климатика,нещата се оправиха.Мина време около седмица каране и всичко се оправи,явно филтъра си свърши работата.Пиша да се знае,че и такъв вариант е възможен.

 

Колега пиши какъв филтър си купил за смяната? Оригинален ли е, марка ако може и орентировъчна цена? Моя също е за смяна и бих си взел като твоя щом проблеми не ти създава.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колега пиши какъв филтър си купил за смяната? Оригинален ли е, марка ако може и орентировъчна цена? Моя също е за смяна и бих си взел като твоя щом проблеми не ти създава.

Колега,на стария пишеше,че е произведен в китай/филтриращия материал беше подобен на ютена тъкан/,този е италианско производство.Съжалявам,че изхвърлях кутията,но е купен от евро-07-цена 20 лв.Този има във външната част дунапренов уплътнител и филтриращия елемент е типична хартия за филтри.Интересното беше,че няколко дни карах,като леко се появяваше влага,но след това се оправи.Предложиха ми на МАН-27 лв,но реших да взема със средна цена-защото имаха и по 15 лв.Весели празници.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колега пиши какъв филтър си купил за смяната? Оригинален ли е, марка ако може и орентировъчна цена? Моя също е за смяна и бих си взел като твоя щом проблеми не ти създава.

Колега,на стария пишеше,че е произведен в Китай/филтриращия материал беше подобен на ютена тъкан/,този е италианско производство.Съжалявам,че изхвърлях кутията,но е купен от евро-07-цена 20 лв.Този има във външната част дунапренов уплътнител и филтриращия елемент е типична хартия за филтри.Интересното беше,че няколко дни карах,като леко се появяваше влага,но след това се оправи.Предложиха ми на МАН-27 лв,но реших да взема със средна цена-защото имаха и по 15 лв.Весели празници.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колега,на стария пишеше,че е произведен в Китай/филтриращия материал беше подобен на ютена тъкан/,този е италианско производство.Съжалявам,че изхвърлях кутията,но е купен от евро-07-цена 20 лв.Този има във външната част дунапренов уплътнител и филтриращия елемент е типична хартия за филтри.Интересното беше,че няколко дни карах,като леко се появяваше влага,но след това се оправи.Предложиха ми на МАН-27 лв,но реших да взема със средна цена-защото имаха и по 15 лв.Весели празници.

 

Благодаря за отговора. Аз от Евро-07 си бях взел последния с който съм и сега. Филтъра беше английски ароматизиран и цената беше 15-тина лв. При мен също го има запотяването на стъклата, особенно от шофьорската страна. От както съм я купил колата втора ръка зимно време е много неприятен този момент. Може би ще инвестирам малко повече пари във филтър този път, за да видя ще се промени ли нещо. Има една фирма D&V auto продават предимно оригинални авточасти за японски автомобили и ще питам там първо оригиналния филтър на каква цена идва. Весело посрещане на НОВАТА ГОДИНА!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 1 месец ...

При мен парнато си топли добре но по някога стъклата се изпотяват. Констатирах, че действително в ляво пред шофьора стъклото се изсущава по бавно отколкото пред пътника в дясно. Явно така е при всички.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...