Премини към съдържание
Моля всички потребители да си сменят паролите поради спам във форума!

Стефан Чешмеджиев

Потребител
  • От него общо

    35
  • Регистрация

  • Беше тук

За Стефан Чешмеджиев

  • Рожден ден 10/20/1977

Местоживеене

  • Град
    Пловдив

Информация за профила

  • Пол
    Мъж
  • Кара
    Mitsubishi Space Star 1.9 DI-D 2001г.

Стефан Чешмеджиев's Постижения

Сътрудник

Сътрудник (5/14)

  • Първа Публикация
  • Сътрудник
  • Начален Разговор
  • Първа Седмица
  • Един месец

Спечелени Значки

0

Репутация

  1. Това с телбода което се вижда е края на колана и съм го хванал да не провисва. На всяка врътка отстрани в желязото са хванати самонарезни винтове през планка притискщи колана. Вече доста километри минах и седалката я чувствам перфектно. Като оригинална е. :mitsu-smiley:
  2. Благодаря колега за линка. Аз реших проблема със седалката миналата седмица но не ми остана време да кача снимки. Играчката беше голяма но се получи добре. Ето преди: Ето след:
  3. Благодаря ви, през уикенда ще я сваля и ще я оправя .
  4. Здравейте, Тези дни ми се счупи под шофьорската седалка (пружината) едни телчета сплетени така че поддържат дъното на седалката. Трябва да я сваля и да огледам какво и как точно се е счупило за да опитам да намеря решение и да оправя проблема. Въпроса ми е само на четирите болта които държат релстите ли се държи седалката и маха ли се от релсите или се вади с тях? Гледам, че от едната страна има декоративни пластмаси които скриват болтовете. Ако имате идея и за проблема с решение с какво се замества въпросната пружина примерно от друга седалка или марка ще съм благодатен за споделеното.
  5. Благодаря за отговорите, искам само още нещо да попитам в тази връзка. Понеже антифриза който вероятно ще взема е концентрат, с дестилирана или дейонизирана вода трябва да се разреди?
  6. Здравейте, с дизеловия вариант DID 102 к.с. на спейса съм и бих искал да сменя антифриза, че вече ми е на долната граница. Понеже цвета му е странен не мога да разбера какъв цвят е бил. Мисля да си купя червен немски ми предлагат от D&V-ауто. Но имаше значение двигателя от каква сплав е. Бихте ли ми препоръчали за този двигател какъв антифриз е най-подходящ и какво количетво събира? :mitsu-smiley:
  7. Здравейте, Продавам цялостен комплект от 2бр. бутони за ел. стъкла, платката за управление и основата на която са. Комплекта е нов, не е втора употреба. Комплекта не е оригинален. Съвместим е със Спейс Стар и Каризма. Снимки: 1 , 2 , 3 Цена 80 лв. Мога да изпратя по куриер Пишете Л.С. или на телефон 0899585268 Стефан. гр.Пловдив
  8. Здравейте търся 2бр. копчета за отваряне и затваряне на стъклата за Space Star. Моите са счупени и двете на шофьорската врата. 0899585268 Стефан от Пловдив съм.
  9. Благодаря за отговора. Аз от Евро-07 си бях взел последния с който съм и сега. Филтъра беше английски ароматизиран и цената беше 15-тина лв. При мен също го има запотяването на стъклата, особенно от шофьорската страна. От както съм я купил колата втора ръка зимно време е много неприятен този момент. Може би ще инвестирам малко повече пари във филтър този път, за да видя ще се промени ли нещо. Има една фирма D&V auto продават предимно оригинални авточасти за японски автомобили и ще питам там първо оригиналния филтър на каква цена идва. Весело посрещане на НОВАТА ГОДИНА!
  10. Колега пиши какъв филтър си купил за смяната? Оригинален ли е, марка ако може и орентировъчна цена? Моя също е за смяна и бих си взел като твоя щом проблеми не ти създава.
  11. Много точно казано, аз голям го ядох докато се разбере, че е от него. Щом лампата ти гасне 90% съм сигурен, че проблема е в клапана. Отиди да ти видят грешката, която е вдигала колата. Проблема обаче се диагностицира когато колата е в състояние на загубила мощност.
  12. Здравей, Най-добре първо да и се направи диагностика и да се види каква е причината за грешката от чека. Не знам във Варна кой сервиз да ти препоръчам колегите да помогнат, но съвета ми е да не предприемаш разглобявания преди да се види грешката в компа. Аз си изпатих при един "майстор", който ми взе пари да ми оправя турбото, а проблема накрая се оказа ЕГР клапан. В тази тема съм писал по въпроса тема. От такива неща на сляпо и майстори които стрелят на посоки може човек да влезне в големи филми. При мен от цялата работа стана така, че подарих 1000 лв. за турбото на оня майстор и сега на всичко отгоре турбото ми е по-зле от преди ремонта, да не говорим, че проблема ми не беше от него :-(. Това е моя съвет да не прибързваш, а да помислиш и да отидеш при изпитан майстор и сервиз успех! :good:
  13. Здравейте, преди няколко месеца открих проблема. Исках да се убедя, че наистина това е проблема преди да пиша, защото това което ставаше беше сравнително рядко и при определени условия, които не мога да създам когато поискам. Един ден когато проблема ми се появи отново точно на едно кръстовище, чека светна и колата буквално едвам се движеше и от там отидох пак в онзи сервиз специализиран за дизели. Оставих им колата за тест и на другия ден като ми се обадиха казаха в ЕГР клапана е проблема. Предложиха да го почистят първо и ако няма резултат ще трябва да се смени. След почистването не ми е правила проблеми. Сега и до морето бях и на такъв път винаги ми правеше проблеми, просто клапана блокира в някакво положение и колата се спъва здраво. След някакви километри се оправя и после пак става така. Исках да пиша от какво ми е правила проблема за да ориентирам други съфорумци и да помогна като вариант да го имат и това като едно на ум при подобен проблем. :mitsu-smiley:
×
×
  • Създаване...